کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





اطلاعیه‌های انجمن: خبرهای خوش برای برندگان لاتاری 2015
[عکس: 70651057919020443813.png]


مهاجرسرا از برنامه لاتاری سال 2007 هر ساله بصورت کاملاً فعال در زمینه لاتاری محلی است برای تبادل اطلاعات و تجربیات برندگان که بصورت کاملاً داوطلبانه و انساندوستانه این فعالیت را انجام می دهند.

پس از گذشت 7 سال از شروع کار این سایت از دل این فعالیت های انساندوستانه تیمی حرفه ای برآمد که بنام Immigrangel معروف شد و در ابتدای کار خود صرفا به ارائه خدمات برای کسانی می پرداخت که در بدو ورود به آمریکا نیاز به راهنمایی ، امین و قابل اطمینان داشتند اما پس از گذشت زمان و کسب تجربه توسط این تیم و شخص آقای سپهر مدیریت محترم Immigrangel و مدیرکل سایت مهاجرسرا بر آن شدند تا دایره ارائه خدمات خود را به ابتدای پروسه برنده شدن افراد تا انتهایی که بنظر مدیران مهاجرسرا بدون انتهاست گسترش دهند و در شروع این حرکت بزرگ تصمیم گرفتند به میمنت شب آرزوهایی که نتایج برندگان لاتاری در همان شب اعلام می گردد کمکی در جهت برآورده کردن آرزوهای شیرین کودکان سرطانی انجام دهند و خدمات تهیه و تکمیل فرم های اولیه برندگان لاتاری 2015 را در صورت پرداخت حداقل مبلغ 15000 تومان به موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک) توسط افراد به رایگان انجام دهند.

لازم به توضیح است که کلیه پروسه تهیه و تکمیل این فرم ها زیر نظر مستقیم شخص آقای سپهر مدیریت محترم Immigrangel و مدیرکل سایت مهاجرسرا انجام می پذیرد و بنظر تیم مدیریت مهاجرسرا همانگونه که کاربران توانسته اند سالهای قبل به سایت اعتماد کنند می توانند به این تیم نیز اطمینان داشته باشند و کلیه فعالیت های انجامی توسط این تیم کاملا مورد تایید و تضمین مهاجرسراست و از طرف مهاجرسرا و Immigrangel می توانیم این قول را به شما دهیم که کلیه اطلاعات شما بصورت کاملاً محرمانه و در نهایت رازداری نگهداری می گردد.

دوستان به شکرانه برنده شدن در این قرعه کشی در صورت تمایل به برآورده کردن این آرزوهای شیرین می توانند این مبلغ را مستقیماً به موسسه خیریه محک پرداخت نمایند و در هنگام مراجعه به دفتر Immigrangel در تهران با ارائه رسید پرداخت از این خدمات رایگان استفاده نمایند.


از آنجاییکه سیستم تکمیل فرم های برندگان لاتاری تغییر کرده و تسلط بر فرم جدید که از اوایل 2014 برای کیس های خانوادگی مورد نیاز بود در تخصص تیم ایمیگرنجل می باشد و همچنین طبق آمار مهاجرسرا دقیق ، کامل ، جامع و درست تکمیل کردن فرم ها می تواند از متحمل شدن هزینه های اضافی تصحیح اشتباهات بکاهد و همچنین تاثیر مستقیم بر طولانی نشدن پروسه کلیرنس (FBI CHECK) دارد با توجه به خدمات ویژه و رایگان تیم Immigrangel که در اعلانات این انجمن توضیح مفصل آن داده شده است می توانید با شماره تلفن های تهران 7-88805186-021 یا شماره همراه 1253557-0912 یا شماره رایگان آمریکا 85315315-021 تماس بگیرید تا ضمن تعیین وقت قبلی با مراجعه حضوری به دفتر تهران این تیم از خدمات تهیه و تکمیل فرم ها استفاده نمایید.


برای پرداخت به محک چند روش وجود دارد که به نقل از وب سایت رسمی این موسسه به نشانی http://www.mahak-charity.org/main/fa به شیوه های زیر می باشد:

لینک نقل قول زیر : http://www.mahak-charity.org/main/fa/hel...eneralhelp

نقل قول:با سپاس از علاقه مندی شما برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان .

شما می توانید کمک های نقدی خود را از طریق مراجعه به دفاتر محک، یا واریز وجوه به حساب های بانکی محک جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، اهدا نمایید، همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد #7*733* از طریق تلفن همراه خود کمک‌های عمومی و حق عضویت خود را پرداخت نمایید. روش دیگر برای اهدای کمک های نقدی در قالب کمک های عمومی و نذورات خاص پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب است.در صورت تمایل گزینه همین الان می خوام کمک کنم را انتخاب کنید. همچنین تمامی دستگاههای خودپرداز بانکهای ملی ، صادرات و کشاورزی در سراسر کشور گزینه ‹‹ کمک به محک ›› را دارند.

یاور گرامی! از آنجایی که محک همواره علاقه مند به ارائه بالاترین سطح از شفافیت و پاسخگویی به نیکوکاران و ذیربطان خود است، این سازمان همواره در جهت ثبت دقیق اطلاعات مربوط به وجوه اهدایی و کمک های مردمی تلاش می نماید. لذا خواهشمند است پس از واریز کمک های خود به شماره حساب های محک،‌فیش بانکی را از طریق نمابر به شماره 22485456 با ذکر مشخصات دقیق اهدا کننده شامل نام، نام خانوادگی، تلفن تماس و در صورت تمایل نوع استفاده از مبلغ پرداختی و نذورات خاص را با درج بر روی فیش بانکی یا کپی آن ارسال نمایید و یا از طریق تماس با موسسه مراتب را به اطلاع همکاران ما برسانید.


در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با یکی از دفاتر محک تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید. همکاران ما طی 72 ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت و مشتاقانه پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره حساب های محک:


[عکس: 39874619796386726432.jpg]