کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ازدواج از طریق لاتاری آمریکا
سلام
اگر کسی لاتاری قبول شده باشه.و بعد از دریافت نامه اول ازدواج کنه و به KCC اطلاع بده و وقتی نوبتشون شد با هم به سفارت در دبی یا ترکیه بروند.آیا مانند ویزای نامزدی و یا ازدواج سفارت از اونها سوالای خصوصی میبرسه؟یا فقط شناسنامه و عقد نامه را نگاه میکنه؟
وقتی به آمریکا رسیدند هر کدام گرین کارت جدا میگیرند؟
اگر ار هم طلاق گرفتند در آمریکا گرین کارت فرد همراه باطل میشود؟
اگر طلاق نگرفتند میتوانند هر کدام جدا زندگی گنند؟(سفارت مانند کسانی که از طریق ویزای ازدواج به آمریکا میروند و هر از چند گاهی سفارت در خانه می یاد و چک میکنه) برای این مورد هم این کا را میکند؟
ممنون میشم هر کی اطلاع داره جواب بده
تشکر کنندگان:
وقتی شما ازدواج کنی و به kcc اطلاع بدی همسر شما به عنوان همراه فرد برنده به حساب میاد و ایشون هم به راهتی گرین کارت رو در یافت می کنند این قانون ها و چک کردن هایی که شما بهش اشاره کردین فکر می کنم برای کسایی باشه که در مرحله دریافت گرین کارت هستن ولی شما که برنده لاتاری هستی یعنی گرین کارت بردی و بعد از وارد شدن به usaفکر می کنم نهایتا تا 1 ماه بعد گرین کارت به دستتون می رسه قاعدتا تا اون موقع باید با هم زندگی کنید البته اینها اطلاعات شخصی من هست بازم دوستای دیگه می تونن راهنمایی های خوبی بکنند.
تشکر کنندگان: mohammad_usa ، royalfalcon
با سلام
اینهم جوابهای سوالاتون
1)شما قبل از مصاحبه حتما" باید بهkccخبر ازدواجتان را بدهید تا همسرتان نیز وارد پروسه لاتاری شود در مورد سوال خصوصی هیچی معلون نمیکنه افسر هر سوالی دلش بخواد میپرسه ولی جای نگرنی نیست افرادی که برنده شوند اگر بعد از قبولی ازدواج کنند به همسرشان نیز ویزا میدهند.
2)بله، بعد از 10 تا 15 روز ، گرین کارتها را به آدرسی که در فرودگاه به افسر دادید به صورت پستی ارسال میکنند.
3)خیر باطل نمیشود.
4)با توجه به این که فرد گرین کارت دارد این گونه مسایل پیش نمی آید اما فردی که ویزای 2 ساله ازدواج میگیرد برای این که این ویزا تمدید شود نیاز به بازرسی سرزده اداره مهاجرت آمریکا میباشد تا این ازدواج ها صوری نباشد.ولی در مورد گرین کارت بدلیل اینکه گرین کارت اقامت دائم می باشد این بازرسی ها انجام نمی شود ،در کل با یک وکیل مهاجرتی هم مشورت کنید.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، sousangerd ، silence7 ، اردوان
مرسی bibikhatoonو محمد عزیز.از جوابهای کاملتون ممنون.
اگر دوستان دیگر نظری دارند ممنون میشم بدونم.
عکسهای عروسی و مدارک دیکر را سفارت نمی خاهد؟شناسنامه و عقد نامه کافیه؟
چه مدت وقت برای ازدواج هست؟تا بایان شهریور آن سال؟ اگر نامه اول به تنهایی فرستاده شده باشه.
اگر 2 ماه مانده به رفتن سفارت ازدواج کنند سفارت مشکوک نمی شود؟
تشکر کنندگان:
سلام
کسی جواب سوال هامو نمی دونست؟
لطفا هر کس در این مورد اطلاعی داره کمکم کنه
مرسی
تشکر کنندگان:
کسی در این مورد چیزی نمی دونست؟
لطفا راهنمایی کنید
تشکر کنندگان:
سلام به همگي

مي خواستم بپرسم كسي وكيل خوبي در زمينه مهاجرت از طريق ازدواج را مي شناسه .
من الان دوره fbi چك هستم و مي خواستم بدونم اگه بخواهم ازدواج كنم همسر من كي مي تونه به من ملحق بشه ؟متاسفانه قبل از مصاحبه موفق به اين امر نشدم و الان بعد از مصاحبه مي خواهم بدونم و آگاهانه تر اقدام كنم . لطفا" اگه كسي وكيل خوب سراغ داره به من معرفي كنه .
ممنون
تشکر کنندگان:
alimasumi نوشته: سلام به همگي

مي خواستم بپرسم كسي وكيل خوبي در زمينه مهاجرت از طريق ازدواج را مي شناسه .
من الان دوره fbi چك هستم و مي خواستم بدونم اگه بخواهم ازدواج كنم همسر من كي مي تونه به من ملحق بشه ؟متاسفانه قبل از مصاحبه موفق به اين امر نشدم و الان بعد از مصاحبه مي خواهم بدونم و آگاهانه تر اقدام كنم . لطفا" اگه كسي وكيل خوب سراغ داره به من معرفي كنه .
ممنون

با توجه به اطلاعاتی که من دارم فکر نمی کنم تا 3-2 سال بتونید همسرتون رو ببرید ولی بهتره با یه وکیل مشورت کنید من متاسفانه نمیشناسم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان:
آقای alimasumi تا جایی که میدونم در هر مرحله از لاتاری که باشید میتونید بچه یا همسر رو به پرونده اضافه کنید مثل مثلا بچه ی آقای تهرانی پور .البته واضحه که اگر نزدیک به آخر سپتامبر باشه دیگه وقتی برای بررسی نمیمونه. (اگر هم البته نشدبعد ورودتون به امریکا در حال حاضر مشهوره که میگن حدودایک سال طول میکشه تا همسر یا نامزد رو بشه اورد به آمریکا).به نظر من بلافاصله با ای میل به سفارت و خود کی سی سی این موضوع رو مطرح کنید
در ضمن از دوستان تقاضا میکنم زمانیکه از موضو عی اطلاع ندارند بقیه رو گمراه نکنن این مطالب تو سایت میمونه و ممکنه باعث تصمیم غلط کسی بشه.متشکرم.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، nhzgroup ، silence7
یک نکته خیلی مهمی اینجا مطرحه خواهش میکنم ویزای دائم گرین کارت لاتاری رو با ویزای ازدواج یا نامزدی قاطی نکنید.
1-اگر فردی برنده لاتاری باشد و در زمان بررسی پرونده ازدواج کند میتواند نام همسرش را به پرونده با اطلاع به کی سی سی اضافه کند اگر کی سی سی اطلاع داد که پرونده به سفارت رفته باید سفارت رو در جریان قرار داد.اینطوری هر دو براحتی گرین کارتشونو میگیرند ولی یک شرطی دارد فرد برنده شده باید حتما" 5-6 ماه قبل ازمصاحبه ازدواج کند و خبر ازدواجشان هر چه سریعتر به کی سی سی بدهد تا همسرشان هم روند اف بی آی چکشان(کلیرنس)زودتر انجام شود و لا غیر یعنی این که احتمال داره همسرشان بخاطر دیر وارد شدن به پرونده همسر کلیرنسش تا سپتامبر هم نیاد و اونموقع ایشان را رد کنند.در کل گرفتن این نوع گرین کارت برای همسر برنده شده خیلی راحته.
2-ویزای ازدواج
اگر شخصی بخواهد با کسی که گرین کارت آمریکا دارد ازدواج کند تا بتواند از طریق این ازدواج به ایشان هم ویزای ازدواج بدهند این پروسه حدود 2 سال به شرط قانع کردن افسر مصاحبه کننده که این ازدواج سوری نیست و واقعی هست طول میکشه تا صادر شه بعد از صدور ویزا در آمریکا گاهی از اداره مهاجرت به فردی که ویزای ازدواج دارد بازرسی به خانه آنها میرود تا ببیند آنها واقعا" با هم زندگی میکنند یا نه اگر ببیند که آنها باهم زندگی نمیکنند بازرس میفهمه که این ازدواج ساختگی بوده و برای خاطر این که طرف یه جوری وارد آمریکا بشه این کارو کرده در نتیجه ویزای فرد دیگر تمدید نمیشود و مجبور به ترک آمریکا خواهد بود.
3-ویزای نامزدی
ویزای نامزدی به شخصی داده میشود که فرد مقیم آمریکابایدسیتیزن اونجا باشه این نوع ویزا حدود 1 سال و شایدم بیشتر طول بکشه تا صادر بشه نوع ویزا همانطور که در بالا گفتم بازرسی سرزده دارد
ما تا وقتی ایرانی باشیم با ما همین رفتار ها را میکنند.
تشکر کنندگان: eshagh ، Ali Sepehr ، farzad24 ، silence7
محمد جان واقعا متشكرم از توضيحات و اطلاعات كامل كه دادى. حالا يك سوال! اگر ازدواج كرده باشم و همسرم براى ادامه تحصيل به امريكا بيايد. ايا اگر كه افسر متوجه ازدواجمان شده باشد، همسرم براى ويزاى دانشجويى نميتواند اقدام كند؟ چن ويزاى دانشجويى سريعتر از ويزاى نامزدى و ازدواج ميباشد. ممنون ميشم كه به سوالم پاسخ بدى
تشکر کنندگان:
با سلام
ویزای دانشجویی پروسه بسیار سریعتر و پر هزینه ای هست گرفتن این نوع ویزا بسیار تخصصی هست و احتمال رد شدن پرونده ایرانی ها در این نوع ویزا خیلی زیاد هست.در مورد سوالتون باید عرض کنم من فکر میکنم که بستگی به این داره که شما گرین کارت داشته باشید یا سیتیزن اگه گرین کارت داشته باشید همسرتان میتواند از طریق ویزای دانشجویی اقدام کند ولی گرفتن این نوع ویزا برای ایرانیها مشکله ولی اگر سیتیزن باشید گرفتن ویزای دانشجویی امکان ندارد چون ایشان میتواند ظرف 1 سال وارد آمریکا شود.در کل شما بایدحتما" با یک وکیل مهاجرتی خبره مشورت کنید اینجور وکیل ها رو میتوانید در گوگل سرچ کنید و با آنها مشورت کنید اکثرشون رایگان این کارو انجام میدهند.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان