کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پشت پرده قرعه کشی گرین کارت امریکا!
با سلام
خیلی جالب است. سالانه دولت امریکا اطلاعات علاقه مندان به مهاجرت به امریکا را جمع آوری می کند و بعد از قرعه کشی بر اساس سهمیه نام برندگان را منتشر و با آنها تماس می گیرد. از اینکه قرعه کشی ای هست و اقامت آنها هماهنگ می شود، مشکلی نیست (خداییش خیلی بانظم هستند) ولی خوب پشت پرده اینکار چیست؟
دولت امریکا برای اینکار دست به تبلیغات وسیع می زند.حال چه سودی براشون دارد.
1/ اینکه می تواند سالانه مقدار علاقه مندی افراد را به امریکا نشان دهد.
۲/ اطلاعات افراد مختلف را در گوشه و کنار دنیا جمع آوری کند.
3/از طریق اجرای لاتاری برای خودشان ایجاد شغل میکنند.
4/در سال بابت 50 هزار گرین کارت صادر شده 40 میلیون دلار در آمد کسب میکنند حالا این منهای گرین کارتهای صادر شده برای خانوادشونه!
5/نیمی از برندگان لاتاری تحصیلات عالیه دارند و برای اقتصاد این کشور سودمند است.
اگر به سخنرانی های رئیس جمهوران قبلی امریکا (مثل ریگان) گوش دهید، آن ها اینطور می گفتند که می خواهیم امریکایی درست کنیم که همگان آرزوی زندگی در آن را داشته باشند. آری همین الآن هم اینطور شده است.
برای اثبات این حرف فقط کافی است سرخود را بالا آورده و اطرافین تان را ببینید. خیلی ها چه زیر آبی چه روآبی بدنبال گرفتن اقامت امریکا هستند (در خبرها اسم بعضی هایشان منتشر شده است). برای کسی که امریکا نرفته و زندگی در آنجا را تجربه نکرده نمی تواند بگوید که آیا زندگی امریکایی خوب است یا بد، ولی همه آنهایی که آنجا رفته اند و زندگی کرده اند بزرگ ترین شاخصه زندگی امریکایی را وجود نظم دانسته اند.
تبلیغات ایرانسل را ببینید. هر کسی سیم کارت خود را ثبت کند در قرعه کشی ایرانسل شرکت می کند و جایزه های ویژه ای به او داده می شود.
ایرانسل هم از حربه گرین کارت امریکا برای جمع آوری اطلاعات افراد استفاده می کند. همه می دانیم که تلفن های اعتباری ایرانسل در صورت ثبت نشدن قابل پیگیری نیست و اگر کسی با آن خلافی کند، قربانی قادر به شکایت نیست. اما شنیده ها حاکی بر گذاشتن سیستم جدید ردیابی در سیم کارتهای جدید است که البته در حد شایعه است.
خوب داشتن شماره تلفن ثبت شده برای پیگیری قضایی کمک شایانی می کند. امریکایی ها هم دقیقاً همین روش را اجرا می کنند. با کامل کردن داده های اطلاعاتی افراد کشورهای مختلف، می دانند فلانی در ناکجا آباد به چه کاری مشغول است. خوب شاید در ظاهر مسئله جدی ای نباشد اما داشتن این طور مسائل برای هر کشور مهم است. نمونه بارز آن هم فرم اطلاعات خانوار در ایران است که اخیراً دولت ایران اقدام به جمع آوری آن کرد.
اما ایرانی ها هم در این زمینه بی کار نبوده و دست به تاسیس شرکت های جانبی برای انجام امور ثبت نام در قرعه کشی در ازای پرداخت هزینه طبق تعرفه (خودشون) زده اند که خودش اقدامی قابل توجه است. دلیلش هم اینست که می گویند ما به شما مشاوره می دهیم تا مدارک تان برای شرکت در قرعه کشی ناقص نباشد.
قرعه کشی گرین کارت هر چه هست، برای ایرانی ها به نوعی امید تبدیل شده است برای سفر و جدایی از ایران.
البته باید به ایرانیها برای رفتن از وطن حق داد خداییش در ایران آزادی و امکانات عالی آموزشی و رفاهی وجود ندارد.
باعرض پوزش فراموش کردم بگم البته نظرات من هم در این مورد اعمال شده بود ولی باکمی تغییرکه به دوستم هم اطلاع دادم در این سایت آوردم.
-------منبع سایت مربوط به وبلاگ یکی از دوستان بنده می باشد http://www.cfoon.net/1387/07/14/cfoon:1877.html
تشکر کنندگان: M!LAD ، Ali Sepehr ، hamid2006zaman ، kasraaa ، aligudarzi ، meweadl
آقاي mahammad_usa اين نوشته كه متعلق به خود شما نيست.نه؟من چند وقت پيش همين نوشته رو تو يه وبلاگي ديده بودم يادم نيست اسمش چي بود.نكنه وبلاگه شما بوده؟
كاش آدرس منبع رو هم زيرش مي نوشتيد...
تشکر کنندگان: mohammad_usa ، Ali Sepehr
mohammad-usa عزیز... جالب نوشته بودی.... ولی همیشه هم اینطور نیست در مورد سیم کارتای ایرانسل که عرض کنم اشتباهه اگر کسی فکر کنه که نمیشه گیرشون آورد ب ویژه اینکه نسلی که استفاده میکنه ذاتا برای همین کار طراحی شده. من چون دخالتی در این رشته ا دارم این رو میگم... میتونن بگن که این بابا با این شماره الان کجاست و چقدر با فلان بی تی اس فاصله داره... و اینقدر دقیقه که با ترسیم نویگیتور میتونن اتاق فلان خونه رو نشون کنن که اونجاست. در مورد آمریکا هم من یک چی که میتونم عرض کنم اینه که با یکی از ماهواره هایی که در اختیار دارن میتونن تا روی نوشته کتابی که شما روی زمین دست گرفتی زوم کنن و اون رو بخونن...با این چیزها ، فکر نمیکنم این اطلاعات برای اونا اینقدر ارزش مند باشه. مگر همون گزینه سود کاری، میزان علاقه و درآمد صادره از ویزا. به هر روی ما که رفتنی هستیم.... آمریکا خیلی هم خوبه.. هر چی هم که باشه.
شماره کیس>DV2010AS7*7
تاریخ دریافت نامه قبولی: همین روزا دیگه
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: زودی میفرستم
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
جمع تقریبی هزینه ها:
تشکر کنندگان: mic_makarti ، mohammad_usa ، Ali Sepehr




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان