کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
یک دوست لطفا به من جواب بده
سلام
من مدارکم رو برای سفارت امریکا در آنکارا ارسال کرده ام و برای 28 May وقت دارم با DHL هم چک کردم و مدارکم به موقع رسیده تنها چیزی که کمی نگرانم کرده اینه که من دو سری affidavit of support اصل رو از دو نفر مختلف برای سفارت فرستادم یعنی دوتا اسپانسر دارم ولی یادم رفت از مدارکی که از اسپانسرهام برام اومد و فرمهای I134 که اسپانسرهام برام فرستادن کپی بگیرم و آیا کپی اين مدارک هم برام لازمه در صورتی که اصلش در پروندم تو سفارته و به دستشون رسیده؟

نمیدونم با اين همه دقت چرا این یک سری کپی رو فراموش کردم؟؟؟ هرکسی که اين مراحل رو تجربه کرده میدونه که استرسش چقدر زیاده ، حالا هر چی هم بگیم ساده اس باز نمیدونم چرا استرس دارم.

یه سوال ديگه من با زبان انگلیسی هیچ مشکلی ندارم و کاملا و در حد Advanceقادر به صحبت هستم ولی خانمم کمی مشکل داره حالا من تو مصاحبه درخواست مصاحبه به فارسی کنم یا انگلیسی؟
تشکر کنندگان:
سلام دوست عزیز
نگران نباشید,نیاز به کپی مدارک اسپانسر نیست اگر مطمئنید که با DHL رسید مدرک مربوط به Delivery را از تو سایت DHL پرینت کنید و با خودتون ببرید. جای نگرانی نیست ,در مورد زبان مصاحبه با توجه به تجربه دیگر دوستان و وضعیت همسر محترمتان بنظر می رسد انتخاب زبان فارسی بهتر است, در هر حال اگر آرامش داشته باشیم و به خدا توکل کنیم ,تا اینجا که حل شده ,باقی قضایا هم درست میشود,موفق باشید
تشکر کنندگان:
محمدخان شما از اول بايد كپي را مي فرستادين و اصل مدارك را همراهتان مي برديد ولي اصلا مهم نيست اگر مطمئن هستيد مدارك به دستشان رسيده روز مصاحبه پرونده را به شما دوباره نشان مي دهند .
شماره کیس:2009AS269xx
تاریخ دریافت نامه قبولی:May 2008
تاریخ کارنت شدن:Apil 2009
تاریخ دریافت نامه دوم:May 2009
تاریخ مصاحبه:June 2009
تاريخ دريافت ويزا:روز مصاحبه
ورود به امریکا:7 Sep
دریافت گرین کارت:21 Sep
دریافت سوشال سکیوریتی:25 Sep
تشکر کنندگان:
مشکلی پیش نمیاد نگران نباشید
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان