کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنماي گام به گام با مهاجران
در اين تاپيك راهنما هاي مختلف از قبل مدارك مورد نياز و نحوه ارائه آن براي هر كدام از پرونده هاي اسس - پذيرش تحصيلي - پذيرش فاميلي - تجارت و تفريح - و اقامت كار و اقامت دائم ارائه ميشود . به علت اهميت موضوع نظارت مستقيم بر كيفيت مطالب انجام خواهد شد.
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
پاسخ
لطفا اطلاعاتي در مورد مراحل قدمبه قدم كار براي من ارسال كنيد :
از چه طريقي بايد اقدام كرد
اولين مراجعه بايد به كجا باشه
چه مداركي را بايد ارائه داد
ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، mohammad.maleki ، Tomas ، kambiz1 ، morteza1984 ، msar
با سلام . همانطور که میدانید ورود به این پروسه مراحل خاصی دارد که به شما پیشنهاد میکنم در قدم اول به لینک زیر مراجعه کنید و خود را با آن تطبیق دهید سوالی بود در خدمتم
http://www.au.blogfa.com/cat-23.aspx
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، aminghshiraz ، nemo62 ، Tomas ، kambiz1 ، saeide-72 ، msar
اگر دوستان توانايي در زبان داشته باشند نيازي به دفاتر مهاجرتي ندارند . تمام اطلاعات مورد نياز در سايتهاي رسمي كشور استراليا داده شده است به نظر من دفاتر مهاجرتي فقط حكم يك پست چي سفارشي را دارند و صرفا نميتوانند تغييري در روند پرونده شما داشته باشند من شخصا تجربيات تلخي از اين دفاتر داشته ام . ضمن اينكه هزينه هاي گزافي هم در اين زمينه صرف ميشود كه اين نيز يك فرصت سوزي است بهتر است اگر توانايي خواندن سايتهاي انگليسي زبان را نداريد در خصوص پرونده مهاجرت خود تجديد نظر كنيد. خوشبختانه سايتهاي فارسي زبان هم اخيرا فرصت خيلي خوبي را براي كسب تجربيات مشترك با اشتراك گذاشته اند . اميدوارم موفق باشيد
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، nochen ، seyam ، ghalandar_img ، rad_95 ، korosh366 ، Tomas ، mdtrmd ، USA-PI ، soheiiil ، saeide-72 ، we are one ، msar ، Aidin z ، masoud768
اُسترالیا Australia کشوری است در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور وسیع دنیا و بیش از ۶/۴ برابر بزرگ‌تر از ایران است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌ است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعهٔ کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است.
سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج در بر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلیِ قاره اقیانوسیه به حساب می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیاست.

تاریخ
بر اساس شواهد به جای مانده، حدود چهل و دو هزار سال قبل گروهی از مردمان شکارچی جنوب آسیا، برای یافتن غذا و شکار حیوانات، اندک اندک شروع به مهاجرت به سرزمین‌های جنوبی تر نمودند و از راه جزیره‌ها و کانالهایی که آسیا را به شمال استرالیا وارد می‌کند به شمال کوئینزلند وارد شدند و سپس با پراکنده شدن در سراسر استرالیا، قبایل مختلف بومیان استرالیا را پای نهادند. این مردمان، ده‌ها هزار سال بدون ارتباط با سایر مناطق دنیا در این سرزمین زیسته‌اند.
نخستین بار هلندی‌ها در سال ۱۶۰۶ میلادی شبه جزیزه کیپ یورک (Cape York Peninsula) در شمال کوئینزلند را اکتشاف کردند و در دهه‌های بعد، بیشتر مناطق شمالی و غربی استرالیا را مشاهده و ثبت نمودند. آبل تاسمان هلندی نام این سرزمین را هلند نو گذاشت . هلندی‌ها خود علاقه چندانی به سکونت در هلندنو نشان ندادند و این سرزمین تا چندین دهه بعد دست نخورده باقی ماند.



در سال ۱۷۷۰ م. کاپیتان جیمز کوک دریانورد بریتانیایی، نواحی اطراف سیدنی در شرق استرالیا را اکتشاف و ثبت کرد. کاپیتان آرتور فیلیپ در ۱۸ جولای ۱۷۸۸ با یازده کشتی و ۱۳۵۰ مسافر به حدود سیدنی رسید و ضمن اعلام این منطقه با نام نیو ساوت ولز به عنوان یکی از مستعمره‌های بریتانیا، خود به فرمانداری آن برگزیده شد. بریتانیایی‌ها در دید اول به استرالیا به عنوان سرزمینی دوردست و خشک برای تبعید محکومین و زندانیان نگاه می‌کردند. به همین دلیل بیشتر مسافران اولیه، به اجبار به منطقه ولز جنوبی جدید آمدند. اما ساکنان دیگر ایالتها اغلب به اختیار خود به سرزمین جدید مهاجرت کردند.
در سال ۱۹۰۰ میلادی، ملکه ویکتوریا طی قانونی به استرلیا استقلال سیاسی اعطا کرد. استقلال کشور استرالیا بطور رسمی در روز اول ژانویه ۱۹۰۱ اعلام شد و از این به بعد استرالیا به عنوان یک قلمرو همسود یا سرزمینی با حکومت مستقل اما در زمره کشورهای تحت حمایت بریتانیا در آمد. استرالیایی‌ها از این روز به عنوان روز ملّی خود یاد می‌کنند.

جغرافیا
استرالیا یا اقیانوسیه با ۶/۷ میلیون کیلومتر مربع مساحت، کوچک‌ترین قاره جهان به حساب می‌آید. استرالیا سرزمینی و تقریباً هموار است. ناحیه غربی آن را فلات غربی استرالیا و شرق آن را رشته کوههای جداکننده تشکیل می‌دهد و بین این دو، سرزمین پست و همواری قرار گرفته که بیشتر آن خشک و خالی از سکنه‌است. بلندترین نقطه استرالیا قله‌ای در کوهستان برفی است که ۲۲۲۸ متر ارتفاع دارد و پست ترین نقطه آن ۱۵- متر است که در دریاچه اِیر قرار دارد. بلندترین رودخانه استرالیا رود دارلینگ است که بیش از دو هزار و هفتصد ک. م. طول دارد. این رود با پیوستن به رود مورای که دومین رود بزرگ استرالیاست در نهایت در جنوب ویکتوریا به اقیانوس منجمد جنوبی می‌ریزد.استرالیا که همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین‌شناسی کهنترین خشکی جهان به شمار می‌آید. استرالیا اقیانوس آرام جنوبی را از اقیانوس هند جدا می‌کند. درازای سرزمین اصلی از شمال تا جنوب ۳۱۳۴ کیلومتر و پهنای آن از شرق به غرب ۳۷۸۲ کیلومتر است. استرالیا ۲۵٬۷۶۰ کیلومتر مرز دارد که تماما استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان پس از روسیه، کاناد،ا چین، ایالات متحده و برزیل است . وسعت کشور استرالیا بهمراه جزیره تاسمانیا، تقریبا" برابر با وسعت ایالات متحده آمریکا میباشد. این سرزمین 50 درصد بزرگتر از اروپاست اما تراکم جمعیتش از لحاظ وسعت کمترین درصد جهان را دارد. استرالیا تنها کشوری است که یک قاره کامل را پوشش میدهد. آب و هوای عجیب آن (چنانکه به آن 4 فصل در یک روزمیگویند)، وجود حیوانات دیدنی٬ گونه های مختلف زیست محیطی تنوع خاصی را به این کشور داده است.
مرکز این سرزمین٬ پست و اطراف آن مرتفع است. در قسمت پست مرکزی دریاچه ای به نام دریاچه تورنس قرار دارد و در ساحل شرقی آن سلسله جبالی قرار دارد که آن را سلسله جبال آلپ می نامند.
طبیعت استرالیا نواحی بسیار حاصلخیزی دارد که نقش موثری در تغذیه دنیا را داراست. قسمت مرکزی آن خشک و سوزان و قسمت شرق و جنوب شرقی سر سبز و معتدل است.
استرالیایی ها بیش از 3000 ساعت در سال آفتاب می بینند. محصولات استرالیا نیشکر ٬ پنبه ٬ غلات ٬ گوشت گاو ٬ پشم گوسفند و گوشت شتر مرغ است. رودخانه های مهم آن «دارلینگ و مورای» است که به یکدیگر متصل شده اند.
استرالیا سواحل بسیاری دارد و در سواحل آن سنگ های تزیینی بسیار زیبایی یافت می شود که بسیار ارزشمندند ..
کالگورلی» در استرالیای غربی معدنی از طلاست و در واقع استرالیا بزرگترین تولید کننده طلا در جهان می باشد.
بلند ترین راه آهن جهان واقع در تقاطع «نالار بورپلین» است که از «نارینا» در استرالیای غربی تا نزدیک واتسون» در استرالیای جنوبی کشیده شده است. در استرالیا جاده ها و بزرگراه های طویلی وجود دارد. برای مثال «ایردرکایگانا» در استرالیای غربی بلندترین بزرگراه در استرالیاست که 850 کیلومتر طول دارد . در ضمن یکی از جاده های طولانی که از «پرت تا ادلید» کشیده شده 2700 کیلومتر طول دارد که همه این جاده ها اتوموبیل روست. مرز آبی است.
جمعیت
جمعیت کنونی استرالیا بیش از ۸/۲۰ میلیون نفر است و با تراکم نسبی ۶/۲ نفر در هر کیلومتر مربع، یکی از پایین‌ترین ارقام میزان تراکم در جهان را دارا می‌باشد. کرانه جنوب شرق این کشور تراکم جمعیتی بیشتری نسبت به سایر نقاط دارد. یک سوم جمعیت کشور در ایالت نیو ساوت ولز و یک چهارم دیگر در ایالت ویکتوریا به سر می‌برند. میانگین نرخ رشد جمعیت در سال ۳/۱ است و تقریباً در هر دو دقیقه یک نوزاد جدید در این کشور متولد می‌شود.
بومیان استرالیا حدود نیم میلیون نفر تخمین زده شده‌اند که دو و نیم درصد جمعیت کل کشور را تشکیل می‌دهند.
پاسخ
چرا استرالیا ؟


دلایل بیشماری برای برگزیدن استرالیا به عنوان محل سکونت و زندگی آینده وجود دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم:

- آب و هوای عالی
- وضعیت اقتصادی و اجتماعی بسار قوی
- مردم صمیمی
- شیوه زندگی متعادل
- هوای تازه و آسمان صاف
- محیط تمیز و امن برای زندگی
- مکان بسیار مناسب برای زندگی خانوادگی و بزرگ کردن فرزندان
- خدمات درمانی رایگان برای همۀ شهروندان
- مدارس و دانشگاههای عالی
- کشور چند فرهنگی و ضد نژادپرستی و صلح دوست
- کشوری با سیاست پایدار
- مکان بسیار مناسب برای گردشگری و لذت بردن از زندگی
- کشوری با زیباترین سواحل دنیا
- جمعیت کم و محیط پهناور
- درآمد بالا و هزینه پایین

محیط بسیار زیبا ، کشور چندفرهنگی ، آب و هوای منحصربفرد، و زندگی آرام و بدون از دغدغه، استرالیا را به یکی از
بزرگترین مقصدها برای مهاجران از کشورهای مختلف دنیا تبدیل کرده است.

استرالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین توریست و مهاجر را در سال دارد. مردم استرالیا که خود اکثراً از کشورهای مختلف مهاجرت کرده اند، بسیار صمیمی هستند.

استرالیا ششمین کشور پهناور دنیا از نظر مساحت است و بزرگترین جزیرۀ دنیا بشمار می آید. استرالیا تنها جزیره ای است که خود یک قاره است. با این حال جمعیت استرالیا نسبت به مساحتش بسیار پایین است.

استرالیا دارای یکی از قویترین اقتصادهای جهان است. بهرۀ مالی بسیار پایین است. میزان بیکاری بسیار کم است و درآمد ملی بالاست. شیوۀ زندگی در استرالیا بسیار مدرن است و از تمام امکانات و تکنولوژی نوین بصورت عملی بهره برداری می شود. در استرالیا به ندرت شما به یک اداره مراجعه می کنید یا به بانک می روید. اکثراً امور اداری بصورت تلفنی و یا اینترنتی انجام می پذیرد.

در استرالیا کلمۀ رئیس و مرئوس به آنگونه که ما می دانیم معنا ندارد. استاد و دانشجو با هم غذا می خورند ، با هم ورزش می کنند و با هم برای شنا به کنار دریا می روند. در زندگی روزمره به ندرت کلمات و القابی از قبیل جناب ، دکتر، مهندس ، حضرت، استاد، و غیره می شنوید. همه همدیگر را با اسم کوچک صدا می زنند.

در استرالیا خدمات درمانی عمومی شامل بیمارستان ، درمانگاه و پزشکان عمومی برای همۀ شهروندان بصورت رایگان است.
- به شهروندانی که بیکارند بصورت ماهیانه حقوق پرداخت می شود.
- برای تولد فرزند به پدر و مادر هدیۀ نقدی 5000دلاری پرداخت می شود.
- برای فرزندان تا سن 18 سالگی مقرری ماهیانه پرداخت می شود .
- منازل مسکونی با کرایۀ بسیار اندک در اختیار افراد کم درآمد قرار می گیرد.
- وام های بانکی تا سقف 100درصد با بهرۀ کم در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا بتوانند صاحب خانه شوند.
- به کسانی که برای اولین بار خانه می خرند تا سقف 21000 دلار هدیۀ نقدی اعطا می شود.




پاسخ
دوست گرامي ممنون از اطلاعات خوبي كه در اختيار دوستان ميگذاريد ولي لازمه قسمتي از تجربيات خود را در اختيار همگان قرار دهم .
در نگاه كلي ميتوان اين موارد كه شما بيان ميكنيد را به عنوان يك ايده ال مناسب هر ملتي در نظر بگيريد كه البته استراليا گامهاي بزرگي در اين هدف برداشته ولي اينكه بگوييم واقعا اين موارد درست است يا خير صحيح نيست هنوز در بيشتر نقاط موارد مخالف اين ديده ميشود كه البته عمدي نيست . جداي از اين موارد شما به زيبايي هاي اين كشور اشاره كرديد كه من ترجيح ميدهم بيشتر در مورد بدي هاي آنجا صحبت كنم چون ما وقتي ميخواهيم مهاجرت كنيم نياز به زيبايي هاي يك جامعه براي مهاجرت نداريم . چون براي سفر توريستي نميخواهيم برويم . مهاجرت پروسه بسيار پيچيده اي دارد كه هر كسي نميتواند از عهده آن بر آيد . ديده شده افراد زيادي كه به تصور باغ سرخ و سبز رفته اند و وقتي با عكس تخيلات خود مواجه شده اند تا مرحله خودكشي و ... پيش رفته اند . شايد تصور اينكه شما در سيدني خوابيده باشيد و به ناگاه با حركت يك عنكبوت سمي بزرگ از خواب پريده باشيد يا در هنگامي كه براي تفريح بيرون رفته ايد ببينيد يك دراگون بزرگ در حال خوردن مواد غذايي شماست و يا اگر در در قسمت هاي شمالي داريد از فضاي سبز محيط استفاده ميكنيد يك تمساح يا سوسمار بزرگ به شما خوش آمد بگويد . شايد نتوان از نظر پنهان داشت كه به قول معروف سوراخي لايه اوزون در بالاي كشور استراليا اتفاق افتاده . شايد به ندرت جز در ايالت تاسماني مردم اين كشور برف ديده باشند وقوع آتش سوزي هاي فراوان بر اثر گرماي فصلي خود معركه اي دارد . ديدن جزاير مرجاني بريزبن از نوادر دنياست ولي بيشترين امار مربوط به سوانح دريايي و حمله جانوراني مثل كوسه در اين نقطه ديده ميشود.
من نميخواهم ديدگاه منفي براي دوستان بوجود بياورم ولي اينكه مدام بخواهيم از زيبايي ها صحبت كنيم خود يك خيانت در امر اطلاع رساني ميباشد ما وظيفه داريم كه استراليا را انگونه كه هست به تصوير بكشيم . استراليا سومين كشور دنيا از نظر بستر امنيت اجتماعي آموزش و بهداشت است . طبق آمار ارائه شده سوئد و نروژ اول دوم و استراليا سوم - كانادا چهارم و امريكا پنجم است اين خود بيانگر حقايق بسياري است .
من استراليا را بهترين كشور دنيا ميدانم كه در آن انسان هر چه بخواهد مي يابد ولي ممكن است چيز هايي كه ما نميخواهيم براي ديگران خواستني باشد . بهر صورت براي هر فعاليتي داشتن دانش و پيش بيني وقايع خواسته و نخواسته به نظر من الزامي است . گاهي آمادگي براي برخورد با يك مشكل از روبرو شدن با مشكل بهتر است درست مثل اين كه ادم بدون قراره زلزله بياد و پيش بيني كنه حالا اگه ندونه ميتونه يه فاجعه هم به همراه داشته باشه .

همه اينا رو گفتم به خاطر اينكه بدوني مطلب گذاشته شده خيلي موثره ولي بهتره كه هر دو طرف ماجرا در اون گنجانده شده باشه تا رسالت اطلاع رساني صادقانه به انجام رسيده باشه . توليد محتوي در بستر مجازي ميتونه براي خيلي ها حياتي باشه چون سرنوشت افراد با گفته هاي ما ميتونه تغيير كنه و ما مسئوليم . ممنون از اراده مطالب خوبتو از ديگران هم تقاضا ميكنم كه در اين بحث به ما كمك كنند .
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
پاسخ
[سلام من تازه میخواهم برای استرالیا اقدام کنمRolleyes کسی راجع به شرکت تنبور یارستان چیزی میدونه این شرکت قابل اعتماد هست میتونیم با اونها قرار داد ببندیم ؟لطفا اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید مرا راهنمایی کنید متشکرم Big Grin

سلام
شرکت تنبور بیشتر می توان گفت دلال مهاجرتی است و خودش و کیل نداره و کارها را میگیره چه برای امریکا چه کانادا چه استرالیا به عنوان واسطه بعد به یک وکیل میسپاره این وسط دلالی میکنه من خودم در مورد امریکا از کارشناس امریکای این شرکت !!! سوال کردم که همش جوابهای غلط داد
به نظرم لینک زیر را نگاه کنید بهتر می توانید انتخاب داشته باشید
http://www.migranthelp.com/phpbbfa/viewf...6136373a57
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas ، Aries_son ، msar
درود دوستان خوب ...
دوست برادرم می گفت اگر خودتون برید دنبال کارهای مهاجرت خیلی بهتره ...
تازه باید بگردین و یک وکیل مورد اعتماد پیدا کنید ...
ایشون می گفت من هم ابتدا رفتم دنبال وکیل ولی همش امروز و فردا می کرد ...و مدارکم رو نمی برد که پیگیر کارهام بشه ... تا اینکه خودم رفتم و زودتر هم ویزام درست شد .
من خدای نکرده قصد جسارت ندارم ... اگر می خواهید که وکیل بگیرین ، حتما با یک وکیل مورد اعتماد و خبره مشاوره کنید ...100%
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، lorecance ، ghalandar_img ، mmagha ، Tomas ، kambiz1 ، شهلا 1346 ، msar ، M0HSeN_US
درود دوستان خوب ...
یک سری اطلاعات خیلی کوچک از اوکلند نیوزیلند میزارم و امیدوارم استفاده کنید ...
آیا می دانستید که اوکلند یکی از 5 کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی شناخته شده است؟ این شهر واقع در شمال نیوزیلند است و حدود 1400،000 نفر جمعیت دارد. اوکلند یکی از پر جمعیت ترین و محبوب ترین شهرهای نیوزیلند است. این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی است. بیشترین درجه هوا در تابستان 24 درجه و در زمستان 7 درجه می باشد.

زندگی در اوکلند بسیار ارزان تر از سیدنی و یا لندن است. برای یک زندگی عادی باید سالانه مبلغی بین 18000$ تا 23000$ نیوزیلند هزینه کنید. این مبلغ شامل مخارج محل زندگی، غذا، حمل و نقل، تلفن و اینترنت و تفریحات است. هزینه های دیگری نیز وجو دارند مانند : پوشاک، لوازم تحریر و کتاب، هزینه های پزشکی، حساب بانکی، بیمه، قبوض ( آب، گاز، برق،..) مسافرت و تعطیلات.

قیمت ها به دلار نیوزیلند هستند:

هزینه ها.................................دلار نیوزیلند
اجاره - به ازای هر هفته.............. 120 - 200$
غذا - به ازای هر هفته.................80 - 100$
عضویت در باشگاه - سالانه..........225 - 305$
سرگرمی و تفریحات - هفتگی......40$
خوردنی - هفتگی...................... 50$
تلفن های داخلی از تلفن همراه.....0.24 - 1.39$ هر دقیقه
تاکسی.....................................10 - 12$ هر 5 کیلومتر


موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
پاسخ
سلام دوستان

ممنون میشم اگر بهم کمی اطلاعات بدید که چطور خودم میتونم بدون گرفتن کمک از شرکت ها یا وکلای مهاجرتی برای اقامت استرالیا اقدام کنم و آیا تفاوتی هم داره یا خیر؟
پاسخ
تشکر کنندگان: kambiz1 ، msar
(2011-09-15 ساعت 12:16)jana نوشته:  سلام دوستان

ممنون میشم اگر بهم کمی اطلاعات بدید که چطور خودم میتونم بدون گرفتن کمک از شرکت ها یا وکلای مهاجرتی برای اقامت استرالیا اقدام کنم و آیا تفاوتی هم داره یا خیر؟

درود بر شما ...
شما می تونید با مطالعه تاپیک های موجود درانجمن استرالیا به اکثر سوالاتتون برسید ... در این تاپیک ها بیشتر در مورد زندگی در استرالیا و هزینه های زندگی و شرایط و هزینه های تحصیل و سایر موارد ....
اگر هم سوالی داشتید می توانید در تاپیک مربوطه بپرسید تا به جواب برسید ...
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
پاسخ
تشکر کنندگان: ghalandar_img ، Tomas ، saeide-72 ، msar
سلام
آیا برای یه مهندس شیمی بدون سابقه کار ، کار پیدا میشه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
برای ویزای تحصیلی در رشته های هنر به چه صورت است؟مخصوصان هزینه های تحصیل در رشته نقاشی و شرایط گرفتن ویزا.
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: mahini ، msar
http://la2au.blogfa.com
پاسخ
تشکر کنندگان: yahda ، ghalandar_img ، Tomas ، kambiz1 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان