کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنمای جامع مهاجرت به انگلستان
دوستان کسی شرکت کاریابی معتبر برای کار در انگلستان سراغ داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
Sad 
سلام من داداشم الان برای پناهندگی در المان میخواد اقدام کنه ولی شرایط و مدت قبولی وپذیرشب برای پناهندگیش در المان طولانیه خواستم بدونم برای کسی ک زیر سن باشه شرایط قبولیش چطوره به نظرتون انگلیس بهتره یا المان خوشحال کمیشم راهنمایی کنید[/align][/size]
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-10-21 ساعت 15:18)negin-nt نوشته:  سلام من داداشم الان برای ******** در المان میخواد اقدام کنه ولی شرایط و مدت قبولی وپذیرشب برای ********ش در المان طولانیه خواستم بدونم برای کسی ک زیر سن باشه شرایط قبولیش چطوره به نظرتون انگلیس بهتره یا المان خوشحال کمیشم راهنمایی کنید[/align][/size]

درود
هرکشوری مشکلات خودشو داره، آلمان از هر کشوری در اروپا بهتره،انگلیس خیلی سخت گیرانه تر برخورد میکنه و هیچ شوخی نداره.
در آلمان هم شما باید دلایلی برای اینکار داشته باشین،فکر نکنین این افرادی که به آلمان اومدن همشون در آلمان میمونن،درسته قانون دوبلین رو برداشتن برای چندی، اما بخشی از اینها هم به کشور خودشون یا کشوری که ازش اومدن برگردونده میشن، پرسشهایی پرسیده میشه که اونها رواشناس و کاردانن میدونن چه پاسخی برای چه کشوری درسته،افرادی که آلمان میان دست کم 6 ماه در اردوگاه نگه داشته میشن،اگر زبان بدونن و تخصص داشته باشن کارشون اسونتر میشه و هزینه های کمکی دریافت میکنن برای آموزش و زبان.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-10-25 ساعت 21:43)سرباز هخامنشی نوشته:  
(2015-10-21 ساعت 15:18)negin-nt نوشته:  سلام من داداشم الان برای ******** در المان میخواد اقدام کنه ولی شرایط و مدت قبولی وپذیرشب برای ********ش در المان طولانیه خواستم بدونم برای کسی ک زیر سن باشه شرایط قبولیش چطوره به نظرتون انگلیس بهتره یا المان خوشحال کمیشم راهنمایی کنید[/align][/size]

درود
هرکشوری مشکلات خودشو داره، آلمان از هر کشوری در اروپا بهتره،انگلیس خیلی سخت گیرانه تر برخورد میکنه و هیچ شوخی نداره.
در آلمان هم شما باید دلایلی برای اینکار داشته باشین،فکر نکنین این افرادی که به آلمان اومدن همشون در آلمان میمونن،درسته قانون دوبلین رو برداشتن برای چندی، اما بخشی از اینها هم به کشور خودشون یا کشوری که ازش اومدن برگردونده میشن، پرسشهایی پرسیده میشه که اونها رواشناس و کاردانن میدونن چه پاسخی برای چه کشوری درسته،افرادی که آلمان میان دست کم ۶ ماه در اردوگاه نگه داشته میشن،اگر زبان بدونن و تخصص داشته باشن کارشون اسونتر میشه و هزینه های کمکی دریافت میکنن برای آموزش و زبان.
در بخش اروپا- مهاجرت جامع به آلمان هم برگه هایی رو در این باره نوشتم مشاهده کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
درود بر دوستان محترم می خواستم بدونم قهرمانان جهان و اسیا شرایطشان برای گرفتن اقامت انگلستان چگونه است با تشکر.

 
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
دوستان کسی که سابقه کار نداشته باشه میتونه تو آلمان کار پیدا کنه؟
من قصد دارم سال بعد برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس به آلمان بیام. میخوام بدونم بدون سابقه کار چقدر احتمال کار پیدا کردن بعدش وجود داره؟ زبان آلمانی دارم یاد میگیرم و رشته ام هم کامپیوتره و برنامه نویسی تا حدودی بلدم (هنوز حرفه ای نیستم).
پاسخ
تشکر کنندگان:
اینجا مربوط به مهاجرت به انگلستانه یا آلمان؟!
وبلاگ جدیدم:
من و همسرم در اروپا
http://weineurope.blogsky.com

پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
دوستانی که اطلاعات خوبی دارن لطف کنین کمکم کنین نسبت به این شرایط
24 سالمه لیسانس رشته تاسیسات دانشگاه ازاد وضعیت مالی نسبتا خوب برای اقدام بهتره واسه کار اقدام کنم یا تحصیل؟؟
باید از کجا شروع کنم؟
اروپا یا کانادا؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-05-21 ساعت 01:45)hesam.sd نوشته:  سلام
دوستانی که اطلاعات خوبی دارن لطف کنین کمکم کنین نسبت به این شرایط
24 سالمه لیسانس رشته تاسیسات دانشگاه ازاد  وضعیت مالی نسبتا خوب برای اقدام بهتره واسه کار اقدام کنم یا تحصیل؟؟
باید از کجا شروع کنم؟
اروپا یا کانادا؟

درود، همچیز برمیگرده به رزومه شما و توانایی شما.
پرسشتون خیلی ریز کاری داره و نمیشه پاسخی گفت چون روشن نپرسیدید،شما ابتدا یک برنامه ای و رزومه ای بنویسید که بشه برای یک کشور یا چند کشور گفت.
کانادا و آلمان رو من میدونم برای رشته شما جایگاه دارند.
و آلمان زمینه خیلی خوبی برای دانشجویی{رایگان و هزینه زندگی در سال تا 8000 یورو} و کار داره و نیازمندی برای این رشته شما بالاست.
پاسخ
تشکر کنندگان: hesam.sd
سلام . دوستان میدونید که یه شخصی که پاس پناهندگی آلمان رو داره (پاس آبی) چطور میتونه به انگلیس بیاد و بمونه ؟؟ ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-07-19 ساعت 14:58)saeed_218 نوشته:  سلام . دوستان میدونید که یه شخصی که پاس پـنـاهــندگی آلمان رو داره (پاس آبی) چطور میتونه به انگلیس بیاد و بمونه ؟؟ ممنون

درود تا جایی که میدونم،میتونم بگم که این کار امکانش نیست. بریتانیا از اروپا بیرون رفته و پیش از بیرون رفتن هم سهمیه کمی برای پناهندگی داشت. و همیشه با پناهندگی مخالفت میکرد به روش های مختلف.
و اینکه برای مهاجرت به بیرون آلمان تنها با پاس آلمانی میشه.
شما اگر پناهندگی دارید میتونید دوره های کارآموزی و زبان رو بگذرونید و درآمد داشته باشین، دوره های Ausbildung wa dual هم برگزار میشه برای ویژه پناهنده ها تا زود بتونن کار کنند، بتازگی هم با پافشاری کارفرماها قانون پایگذاری شده که بدون مدرک زبان هم کار میتونید بکنید.

اگر پناهنده نیستید باید بگم که دیگه پناهندگی مانند چند ماه پیش نیست و سازماندهی گسترده ای از چند کشور برای پیشگیری به داخل شدن به اروپا و آلمان شده و همین دیروزم گروهی رو که ایرانی هم ازشون بودند پیدا کردند و دستگیر و همشونو برمیگردونن بدون شک.
بخش پناهندگی ویژه برای آلمانم گذاشته بودم پیدا کنید. و اگر دلیل روشن و درست ندارید این راهو انتخاب نکنید.
مدارک دانشگاهی دارید و پیشینه کاری این راه هیچ خوب نیست. اگرم پناهنده هستید میتونید مدارک رو ارزیابی کنید و از Arbeitagentur برای کار بگردید و یا اونها پیشنهادی پیدا کنند.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام.روز همگی بخیر.لطفا اگر ممکنه سریع به من پاسخ بدین.شوهر دوست من از طریق تحصیلات اقامت انگلستان رو پارسال گرفته و حالا خانم و بچشو داره میبره .الان نوبت مصاحبه دارن دبی.میخواستم بدونم واسه انگلستان مثل امریکا و کانادا نیاز به انجام آزمایشات پزشکی هست؟اگر هست کجا باید انجام بدن؟واینکه روز مصاحبه پاسپورتاشونو میگیرن یا نه ؟منظورم اینه بلیط رفت و برگشت بگیرن یا یکطرفه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین چون زیاد وقت ندارن و نمیدونن باید چکار کنن.
تاریخ مصاحبه:27مارچ 2016 ابوظبی
آپدیت دو خطی همسرم: 14 سپتامبر
آپدیت یه خطی مجدد و or همسرم: 19 اکتبر
آپدیت دو خطی خودم:19 اکتبر و or. اول نوامبر
کلیر قشنگترین روز خدا اول نوامبر
هسر:معاف از سربازی
تحویل پاسپورت به سفارت:29 نوامبر
ایشود نفر اصلی:30 نوامبر
ایشود سایر اعضا :4 دسامبر(یکشنبه!!!!!!!)
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-08-19 ساعت 10:57)zariraja نوشته:  سلام.روز همگی بخیر.لطفا اگر ممکنه سریع به من پاسخ بدین.شوهر دوست من از طریق تحصیلات اقامت انگلستان رو پارسال گرفته و حالا خانم و بچشو داره میبره .الان نوبت مصاحبه دارن دبی.میخواستم بدونم واسه انگلستان مثل آمریکا و کانادا نیاز به انجام آزمایشات پزشکی هست؟اگر هست کجا باید انجام بدن؟واینکه روز مصاحبه پاسپورتاشونو میگیرن یا نه ؟منظورم اینه بلیط رفت و برگشت بگیرن یا یکطرفه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین چون زیاد وقت ندارن و نمیدونن باید چکار کنن.

درود از خود سفارت بپرسند و داخل سایتش درباره ویزای پیوست خانواده و همسر هست.
و یا در فیس بوو ک گروه ایرانیان انگلیس یا بریتانیا رو پیدا کنند و اونجا بپرسند بهتر به پاسخ میرسید.
پاسخ
تشکر کنندگان: zariraja
با سلام
بنده یک خانوم 30 ساله متاهل با مدرک لیسانس مهندسی IT هستم و 6سال و نیم سابقه کار در حوزه پایگاه داده (database) دارم و البته در حال حاضر خانه دار هستم.
همسرم هم 32 ساله ، مدرک مهندسی شیمی و گرایش صنایع شیمیایی داره و شاغل در نیروگاه برق با 6سال سابقه کار در پست اپراتور شیمی هستن. مکانیکی خودرو هم تا حدودی بلدن و قبلا در این زمینه کار کردن ولی مدرکی ندارن.
در حال گذراندن دوره زبان انگلیسی برای گرفتن تافل و آیلتس هستیم. دارایی مون در حال حاضر حداقل 100 میلیونه که داریم افزایشش میدیم.
ما شدیدا دنبال مهاجرت هستیم.لطفا بفرمایید با توجه به شرایط ما کدوم کشور اروپایی مثل انگلستان، استرالیا، آمریکا یا کانادا برامون مناسب تره و بهترین روش برای مهاجرت ما چیه؟
ضمنا دایی همسرم 30 سالی هست که در سوئد اقامت دارن.این رو گفتم که اگه این مورد کمکی به مهاجرت ما می کنه بفرمایین.
پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم...
پاسخ
تشکر کنندگان:
***برای رشته های پزشکی و پزشکان بیرون از اروپا***

آموزش و پشتیبانی با دکتر حامد صالحی برای کشور انگلیس.{ایشون کار خیلی هارو رایگان راه انداختند امیدوارم آوردن نام ایشون اشکالی نداشته باشه}.
باید فرد عضو وزارت بهداشت بشود، NHS اسپانسر شما هست.
متخصصان و پزشکان ساده یا عمومی بدون تخصص، باید تا 8 سال برای NHS کار کنند. این میزان زمان برای امریکا 4 سال هست. اما در انگلستان پس از 8 سال فرد فرا تخصص رو در رشته خودش میگیرد. در آمد انگلیس از امریکا کمتر هست.
پزشکی در اروپا یا انگلستان گاید لاین هست.

3 آزمون هست: آزمون زبان آیلتس 7 تا 7.5- آزمون تیوری پزشکی و آزمون عملی پزشکی. بیمار زیر دست پزشک{شما}، خودش پزشک حرفه ای هست که شما باهاش سروکار پیدا میکنید و شما رو زیرو بم میکنه.
و در همه این آزمون ها بویژه عملی باید شما پرسشتون از بیمار درست و کارآمد باشه. شکل بیان و پرسش و فکر به راهکار درمان مهم هست. و بخش 2 که درش به معاینه برمگیرده.
برای همه پزشکان کار هست. پس از 5 سال اقامت میگیرید. از ابتدای سال میتونید در زمانی که اقامت ندارید، در رشته پزشکی خود کار کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان