کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنمای جامع مهاجرت به انگلستان
من ميخام قانوني به سوييس مهاجرت كنم راه اساسي و قانوني چيه
پاسخ
تشکر کنندگان: mahdim ، mhsenpc ، msar
ویزای تجاری دیداری به افرادی اعطاء می شود که برای حداکثر 6 ماه قصد اقامت در انگلستان جهت بررسی و برآورد طرح های تجاری را دارند .
چه کسانی می توانند با این طرح وارد انگلستان شوند؟

اگر متقاضی از یکی از کشورهای نیازمند ویزا ( مانند ایران ) باشد نیاز به اخذ ویزا در خارج از انگلستان بمدت حداکثر 6 ماه دارد . در صورتیکه متقاضی از کشورهای غیر ویزای ( مانند کشورهای اروپایی – آمریکا ) باشد ، نیازی به اخذ ویزا در این گروه را ندارد .

در صورتیکه متقاضی جهت کارهای آکادمیک و علمی و به قصد اقامت بیش از 6 ماه وارد انگلستان شود باید حتماً ویزای مربوطه را صرفنظر از ملیت خود دریافت کند .

ویزای متعدد ، مولتی ، برای این دسته از افراد در قالب ویزای 6 ماهه ، یک ساله ، دوساله ، پنج و ده ساله را می توان از سفارت انگلستان دریافت نمود .
چگونه می توان در قالب ویزای تجاری – دیداری وارد بریتانیای کبیر شد؟

در این بخش به شرح پاره ای از توضیحات پیرامون این طرح می پردازیم .
برای ورود به بریتانیای کبیر در قالب ویزای تجاری – دیداری ، متقاضی باید واجد شرایط ذیل باشد :

- قصد ورود به انگلستان را تا حداکثر 6 ماه داشته باشد.
- قصد ترک کشور انگلستان را در پایان 6 ماه داشته باشد .
- پول کافی جهت اقامت و مسکن در 6 ماه اقامت بدون نیاز به کار یا استفاده از منابع و کمکهای دولتی و عام المنفعه را داشته باشد .
- قصد گرفتن پول در مقابل ارائه خدمات تجاری و بازرگانی را نداشته باشد .
- قصد تحصیل را نداشته باشد .
- پول کافی جهت بازگشت به کشور متبوع خود را داشته باشد .
- نکته دیگر اینکه دفتر یا شرکت فرد متقاضی در خارج از خاک انگلستان بوده و وی قصد انتقال شرکت را به انگلستان حتی بصورت موقتی نداشته باشد .
- متقاضی باید پول یا حقوق خود را از خارج از انگلستان دریافت نماید .

متقاضیان ویزای تجاری- دیداری باید نشان دهند که در یکی از فعالیت های قابل قبول و قانونی ذیل فعال هستند:

- شرکت و حضور در جلسات ، مصاحبه ها و کنفرانس ها که قبل از ورود وی به انگلستان طرح ریزی و برنامه ریزی شده باشد .
- انجام معاملات ، مذاکرات تجاری یا عقد قراردادهای بازرگانی و توافقنامه ها
- دیدار از سایت های تجاری- بازرگانی
- تحویل کالا و مسافر از خارج از انگلستان مانند راننده های کامیون که در مسیرهای بین المللی مشغول به کارهستند .
- راهنمای تورهای سیاحتی وتفریحی که با شرکتهای خارج از انگلستان قرارداد کاری دارند .
- ایراد سخنرانی در کنفرانس های تجاری
- نمایندگی شرکت های نرم افزار رایانه ای که به قصد نصب وراه اندازی ، عیب زدایی یا تقویت سیستم های موجود وارد انگلستان می شوند .
- نمایندگی تولید کنندگان خارجی برای ورود به انگلستان جهت سرویس یا تعمیر فرآورده ها و تولیدات کارخانه در زمانی که هنوز آن فرآورده گارانتی معتبر دارد.
- نمایندگی ماشین آلات خارجی برای ورود به انگلستان جهت نصب و راه اندازی ماشین آلات بسیار سنگین که باید قطعه قطعه نصب شده و یکجا نمی باشد.
- ترجمه کتبی و شفاهی برای تجار و بازرگانان مشروط براینکه مترجمین در استخدام شرکت های خارج از انگلستان بوده و فقط جهت انجام و ارائه خدمات ترجمه وارد انگلستان می شوند.
- هیئت رئیسه که قصد حضور در جلسات عالی شرکت را در انگلستان دارد مشروط بر اینکه در استخدام این شرکت انگلیسی نباشند.

دیگر گروههای متقاضی که در این گروه ( تجاری- دیداری ) می توانند وارد انگلستان شوند:

این افراد شامل :
- افرادی که در قالب طرح های آکادمیک و آموزشی وارد انگلستان می شوند. این افراد تا حداکثر 12 ماه در این کشور اقامت داشته باشند.
- پزشکانی که قصد دادن امتحان حرفه ای را دارند .
- پزشکانی که جهت دوره های کلینیکی یا دندانپزشکانی که فقط جهت کارآموزی قصد ورود به انگلستان را دارند .
- اساتید که باید حتماً همراه دانشجویان خود طبق برنامه و طرح های از قبل پیش بینی شده باشند .
- نمایندگان رسانه های خبری خارجی مشروط بر اینکه به استخدام همان رسانه ها در خارج از انگلستان باشند .
- نمایندگان کمپانی های خارجی
- افرادی که در طول مدت اقامت شان بعنوان ویزای تجاری ، به تبلیغ دین واشاعر مذهب ( مانند حضور در کنفرانس ) می پردازند .
- مترجمین که در استخدام شرکتهای خارجی بوده و فقط به قصد انجام امور ترجمه برای افراد یا شرکتها ی حاضر در انگلستان وارد این کشور می شوند .
- مشاورین یا مربی هایی که در استخدام شرکتهای خارج از انگلستان بوده و شرکت موجود در انگلستان بعنوان مشتری آن محسوب می گردد.
- افرادی که برای دوره های خاص و فقط یکبار وارد انگلستان می شوند.

تمدید ویزای تجاری – دیداری

حداکثر زمان اقامت متقاضیان ویزای تجاری – دیداری در انگلستان 6 ماه ( به استثنای ویزای آکادمیک و علمی ) می باشد. اگر متقاضی در زمان ورود به انگلستان 3ماه ویزا داشته باشد می تواند آن را حداکثر و فقط تا 6 ماه تمدید کند.
تبدیل ویزای تجاری – دیداری

متقاضی به هیچ عنوان نمی تواند ویزای تجاری – دیداری خود را به دیگر گروههای مهاجرتی تبدیل کند.
افراد تحت تکفل این گروه

افراد تحت تکفل این گروه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز می توانند بمدت حداکثر 6 ماه همراه متقاضی اصلی ویزای تجاری – دیداری دریافت نمایند.


منبع : bridgeltd.co.uk
پاسخ
تشکر کنندگان: m.e ، A1234 ، mahdim ، mahannn4779 ، msar
اداره مهاجرت انگلستان به منظور جذب نیروی متخصص و با تجربه و كارآمد، در ژانویه سال 2002 میلادی قانونی را به تصویب رساند كه به موجب آن افراد متخصص و تحصیل كرده‌ای كه در رشته تحصیلی خود دارای تجارب ارزنده‌ای هستند و از درآمد مناسبی بهره‌مندند می‌توانند پس از كسب امتیاز تعیین شده توسط اداره مهاجرت به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر هجده سال خود به كشور انگلستان مهاجرت كرده و مشغول به كار شوند تا از درآمدی مناسب‌تر مطابق با استانداردهای بین‌المللی بهره‌مند گردند.

مهاجرت افراد بالای شصت (60) سال(Retirement)

اداره مهاجرت انگلستان به پاس احترام به پدران و مادرانی كه سن آنها بالای شصت (60) سال بوده و در كشور خود از درآمد سالانه‌ای معادل بیست و پنج هزار پوند (25.000£) انگلستان برخوردارند و یكی از بستگان درجه اول آنها مثل خواهر، برادر و یا فرزند در خاك انگلستان زندگی می‌كنند. در زمانی كمتر از 3 ماه اقامت دائم به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر 18 ساله‌شان خواهد داد و به آنها اجازه می‌دهد كه از امتیازات و شرایط ویژه مانند درمان و تحصیل رایگان برای فرزندان خود استفاده نمایند.



مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری (Investment)

اداره مهاجرت انگلستان به آن دسته از افرادی كه نقدینگی آنها بیش از یك میلیون پوند انگلستان (1.000.000£) یا معادل ارزی آن است و قادرند مبلغ هفتصد و پنجاه هزار پوند (750.000 £) از آن را به صورت اوراق و قراردادهای دولتی، سهام شركت یا وام سپرده در شركت‌های ثبت شده در انگلستان، به جز رشته‌های ساختمان‌سازی، سرمایه‌گذاری كنند و مبلغ دویست و پنجاه هزار پوند (250.000£) آن را جهت صرف هزینه‌های جاری خود و همراهانشان در این كشور، بصورت ذخیره داشته باشند، اجازه می‌دهد همراه همسر و فرزندان مجرد زیر هجده سال خود به بریتانیای كبیر مهاجرت كنند

مهاجرت از طریق ثبت شعبه یا نمایندگی انحصاری شركت در انگلستان (Sole Representative)


شركت یا محل تجاری ثبت شده‌ای كه در كشور خود بسیار موفق بود و قصد گسترش فعالیت خود را دارد، می‌تواند شعبه یا نمایندگی انحصاری خود را در انگلستان ثبت نموده و برای مدیر یا نماینده‌ای از شعبه‌ی شركت خود در انگلستان درخواست اقامت نماید. شخص برگزیده باید بیش از یك (1) سال ارتباط تجاری با شركت مادر داشته باشد، پست كلیدی نیز در شركت مادر نداشته باشد، مسلط به زبان انگلیسی بوده و سهام وی كمتر از سی درصد (30%) باشد. شركت مادر نییز باید ثابت كند كه تمام هزینه‌های شعبه شركت خود در انگلستان را تأمین خواهد نمود. در این صورت فرد مذكور می‌تواند به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر 18 سال خود به كشور انگلستان مهاجرت نموده و در راستای فعالیت شركت مادر، كار خود را در انگلستان شروع نماید.

منبع : وبلاگ مهاجرین جوان

مطلب کامل درباره مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان

http://www.ukimmigration.com/entrepreneu...reneur.htm
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، m.e ، A1234 ، arefsteps ، mahdim ، mina1363 ، boloushi ، parastoo mohajer ، mah111 ، msar
سلام به همه دوستان
حقیقتش این هست که بنده قصد مهاجرت به انگلستان رو دارم. یعنی با توجه به مدارک تحصیلی و ...که دارم تنها جا و بهترین جایی که میتونه بهم ویزا توریستی بده انگلستان هست , متاسفانه بنده در هنرستان درس خوندم و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستم! یعنی یا باید برای قبول شدن در دانشگاه های اروپا مدرک پیش دانشگاهی رو تو ایارن بگیرم(از هر طریق) یا اینکه در کشور مورد نظر این دوره رو بگذرونم. تا جایی که تحقیق کردم میشه از انگلستان پذیرش گرفت و داخل همون کشور هم دوره پیش دانشگاهی رو گذروند!! حالا ینده چند سوال دارم که در انتها اگر دوستان جواب بدند ممنون میشم. به کشورهای عربی مثل دوبی و قطر هم سر زدم به ارمنستان و مالزی هم سفر کردم و متاسفانه به نظرم در این کشورها هم همون مشکلات کشور خودمون وجود داره ولی با شدت و ضعف کمتر یا بیشتر.
بنابر این تصمیم به مهاجرت برای اروپا گرفتم و تا جایی که فهمیدم میتونم از طریق موسساتی مثل خوارزمی و ..به انگلستان به عنوان دانشجو اعزام بشم.
حالا سوالی که دارم این هست که من وقتی کامنتهای دوستان رو تو سایت iranianuk میخونم متوجه میشم خیلی از دوستان چندان دل خوشی از این کشور ندارند حالا میخوام بدونم مردم انگلیس چطور مردمی هستند؟؟ برخوردشون با مهاجران چگونه هست؟؟
به نظرتون بهتره با همین شرایطی که دارم اقدام کنم برای انگلیس یا اینکه تو ایران پیش دانشگاهی رو بگذرونم و بعد برای یک کشور دیگه اقدام کنم؟؟
در انگلیس شرایط کار چطور هست؟؟ یک نکته دیگه اینکه میتونم از یک طریق خاص(قانونی) برای کار در کانادا اقدام کنم و ویزای کار 2ساله کانادا رو بگیرم ولی نمیدونم واقعا" ایا میشه در کانادا کار پیدا کرد یا اینکه اونجا هم باید درس خوند؟؟
ممنونم میشم.
پاسخ
تشکر کنندگان: mahdim ، msar
(2010-09-01 ساعت 03:16)m.e نوشته:  من وقتی کامنتهای دوستان رو تو سایت iranianuk میخونم متوجه میشم خیلی از دوستان چندان دل خوشی از این کشور ندارند حالا میخوام بدونم مردم انگلیس چطور مردمی هستند؟؟ برخوردشون با مهاجران چگونه هست؟؟
به نظرتون بهتره با همین شرایطی که دارم اقدام کنم برای انگلیس یا اینکه تو ایران پیش دانشگاهی رو بگذرونم و بعد برای یک کشور دیگه اقدام کنم؟؟
در انگلیس شرایط کار چطور هست؟؟ یک نکته دیگه اینکه میتونم از یک طریق خاص(قانونی) برای کار در کانادا اقدام کنم و ویزای کار 2ساله کانادا رو بگیرم ولی نمیدونم واقعا" ایا میشه در کانادا کار پیدا کرد یا اینکه اونجا هم باید درس خوند؟؟
ممنونم میشم.

اول اجازه بدین که کمی از جو ایرانیان انگلستان براتون بگم.من مدت زیادی هست مطالب اونجا رو میخونم همین طور کامنت خواننده هاش رو !!!! اغلب افراد عضو در اون سایت پناهنده هائی هستن که با دلایل دروغین در تلاش برای گرفتن پناهندگی کشورای اروپائی هستن.افرادی که سالهاست در کمپ از دولت کشورا پول تو جیبی می گیرن خدمت رایگان پزشکی دریافت میکنن بدون اینکه کار کنن تازه بازم طلبکار هستن که پولی که روزانه بهشون داده میشه کفاف زندگیشون رو نمیده یا اینکه چرا پرونده خیلی از پناهنده ها رد میشه و...............شما هم کاری به شنیده هاتون نداشته باشین تا خودتون چیزی رو ندیدین باور نکنین وگرنه منم از این داستانا زیاد شنیده بودم درباره انگلیس و خیلی جاهای دیگه.......میتونین یه سفر تشریف ببرین قبل از اقدام به تحصیل و خودتون از نزدیک شرایط رو بررسی کنین

در همه جای دنیا کار هست این بستگی به تلاش ما و همین طور انعطاف پذیریمون داره

انگلیس جز مهاجرپذیرترین کشورای اروپائیه و درصد زیادی از مردمش خارجی هستن به همین جهت گزینه مناسبی برای مهاجرت میتونه باشه....مسلما ایرانیان زیادی ناله میکنن که اروپا کار نیست چون انتظار یه کار شیک و آسون و 5 روز در هفته و روزی 7 ساعت با درامد چندهزار یوروئی با مدرک دانشگاه های ایران دارن که خب مسلما این رویائی بیش نیست
پاسخ
تشکر کنندگان: m.e ، zara man ، امی ، A1234 ، mahdim ، mina1363 ، آمنه سهرابی ، mhsenpc ، ihatef ، msar
(2010-09-01 ساعت 20:35)@Š!M نوشته:  
(2010-09-01 ساعت 03:16)m.e نوشته:  من وقتی کامنتهای دوستان رو تو سایت iranianuk میخونم متوجه میشم خیلی از دوستان چندان دل خوشی از این کشور ندارند حالا میخوام بدونم مردم انگلیس چطور مردمی هستند؟؟ برخوردشون با مهاجران چگونه هست؟؟
به نظرتون بهتره با همین شرایطی که دارم اقدام کنم برای انگلیس یا اینکه تو ایران پیش دانشگاهی رو بگذرونم و بعد برای یک کشور دیگه اقدام کنم؟؟
در انگلیس شرایط کار چطور هست؟؟ یک نکته دیگه اینکه میتونم از یک طریق خاص(قانونی) برای کار در کانادا اقدام کنم و ویزای کار 2ساله کانادا رو بگیرم ولی نمیدونم واقعا" ایا میشه در کانادا کار پیدا کرد یا اینکه اونجا هم باید درس خوند؟؟
ممنونم میشم.

اول اجازه بدین که کمی از جو ایرانیان انگلستان براتون بگم.من مدت زیادی هست مطالب اونجا رو میخونم همین طور کامنت خواننده هاش رو !!!! اغلب افراد عضو در اون سایت پناهنده هائی هستن که با دلایل دروغین در تلاش برای گرفتن پناهندگی کشورای اروپائی هستن.افرادی که سالهاست در کمپ از دولت کشورا پول تو جیبی می گیرن خدمت رایگان پزشکی دریافت میکنن بدون اینکه کار کنن تازه بازم طلبکار هستن که پولی که روزانه بهشون داده میشه کفاف زندگیشون رو نمیده یا اینکه چرا پرونده خیلی از پناهنده ها رد میشه و...............شما هم کاری به شنیده هاتون نداشته باشین تا خودتون چیزی رو ندیدین باور نکنین وگرنه منم از این داستانا زیاد شنیده بودم درباره انگلیس و خیلی جاهای دیگه.......میتونین یه سفر تشریف ببرین قبل از اقدام به تحصیل و خودتون از نزدیک شرایط رو بررسی کنین

در همه جای دنیا کار هست این بستگی به تلاش ما و همین طور انعطاف پذیریمون داره

انگلیس جز مهاجرپذیرترین کشورای اروپائیه و درصد زیادی از مردمش خارجی هستن به همین جهت گزینه مناسبی برای مهاجرت میتونه باشه....مسلما ایرانیان زیادی ناله میکنن که اروپا کار نیست چون انتظار یه کار شیک و آسون و 5 روز در هفته و روزی 7 ساعت با درامد چندهزار یوروئی با مدرک دانشگاه های ایران دارن که خب مسلما این رویائی بیش نیست

سلام
1= خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون . حقیقتش من نمیدونستم جو اون سایت اینطور که شما میفرمایید هست. چون فقط مطالبش رو میخونم.
2= من برای تحصیل اقدام میکنم ولی وقتی میگم کار منظورم اون کار شیک و کم پر درامد نیست منظورم کار از طریق سرمایه گذاری هست یعنی بعد از اتمام دوره تحصیل این امکان وجود داره که بشه با حدود 200هزار دلار تو انگلستان کاری انجام داد؟؟ منظورم از کار در واقع سرمایه گذاری هست چون خودم وضعیت کار رو در خارج از ایارن میدونم و متوجه هستم که متاسفانه ایرانیان چندان در زمینه کار در خارج موفق نیستند منظورم کارهای اداری و دولتی و پشت میز نشینی هست.
به نظرتون کدوم شهر مناسب هست برای تحصیل(از لحاظ هزینه) چون با یکی از موسسات اعزام دانشجو که مشورت میکردم گفتند خود لندن هزینه های زیادی داره برای همین بهتره که برای درس و کم کردن هزینه ها به یکی از شهرهای نزدیک لندن فکر کنم پسشنهاد شما کدوم شهر هست؟؟(با تشکر)
نکته بعدی که خیلی برام جای سوال داره این هست که مثلا" وقتی با یک موسسه مشورت میکردم میگفتند بهتره اول برای 2هفته یا با یک خانواده انگلیسی که از طرف دانشگاه معرفی میشوند زندگی کنم یا اینکه برم خوابگاه میخاستم بدونم به نظرتون میشه از همینجا اقدام به اجاره خونه از طرف موسسه مورد نظر کنم؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: mahdim ، mhsenpc ، msar
برای تحصیل شهر منچسر با توجه به هزینه ها مناسب تره ضمن اینکه فاصله چندانی با لندن نداره.....در مورد اجاره خونه قبل از رفتن من اطلاعی ندارم که امکانش هست و ایا این کار قابل اطمنیان هست یا خیر
پاسخ
تشکر کنندگان: m.e ، A1234 ، mahdim ، msar
سلام به همگی
من لیسانس نرم افزار کامپیوتر دارم .برای ادامه تحصیل برای انگلستان اقدام کردم و پاسخ گرفتم .می گن می تونم بعد فوق لیسانس 2 سال ویزای کاری بگیرم و بعد در شرایطی اون رو 3 سال دیگه تمدید کنم و بعد 5 سال اقامت دائم بگیرم.می خوام بدونم کسی هست که از این موضوع اطلاعات کامل داشته باشه ؟ لطفا من رو راهنمایی کنید ممنونSad
پاسخ
تشکر کنندگان: mahdim ، msar
(2010-09-07 ساعت 12:28)ALI14 نوشته:  chejori mitonam qachaqi beram?

عزیز من اینجا نمیشه بهتون در مورد مهاجرت qachaqi کمک کرد.
لطفا از بحث های اینچنینی که میتواند باعت filترینگ سایت بشه جدا خودداری کنید.
تا راه قانونی هست چرا میخواید از راه غیر قانونی برید.
پاسخ
تشکر کنندگان: mahdim ، msar
من چند تا وبلاگ که در این مورد نوشته بودن رو دیدم. بهترین چیزی که پیدا کردم سایتی هست که آدرسش رو میذارم. این وبلاگ رو یه بنده خدا از اول شروع مهاجرت غیرقانونیش به انگلیس نوشته. بعضی قسمتاش واقعاً دردناکه. حتماً توصیه می کنم قبل از هر اقدامی لطفاً بخونیدش. خواهش میکنم. من کل ماجراش رو خوندم. صادقانه نوشته شده. البته قضیه برای 7سال پیش هست ولی ارزش خوندن رو داره.

http://istade-dar-khab.persianblog.ir/
Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve with PMA
PMA: Positive Mind Attitude
W.Clement Stone
پاسخ
تشکر کنندگان: hamid123 ، hamedrouhi ، mahdim ، mhsenpc ، msar
سلام
با تشکر از سایت مفیدتون.
من فارغ التحصیل کارشناسی علوم آزمایشگاهی(بالینی)از دانشگاه شهید بهشتی ام.2سال سابقه کار تخصصی دارم.مدرک زبان آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 هم دارم.می خوام برای ادامه تحصیل و زندگی به انگالستان مهاجرت کنم ولی نمی دونم دقیقا کدوم نوع ویزا برای من مناسبتره.میزان سرمایه ام هم20تا30 میلیون تومان.می تونید اطلاعاتی در این زمینه دراختیارم بزارید.با تشکر.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2010-09-24 ساعت 20:13)aysan نوشته:  سلام
با تشکر از سایت مفیدتون.
من فارغ التحصیل کارشناسی علوم آزمایشگاهی(بالینی)از دانشگاه شهید بهشتی ام.2سال سابقه کار تخصصی دارم.مدرک زبان آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 هم دارم.می خوام برای ادامه تحصیل و زندگی به انگالستان مهاجرت کنم ولی نمی دونم دقیقا کدوم نوع ویزا برای من مناسبتره.میزان سرمایه ام هم20تا30 میلیون تومان.می تونید اطلاعاتی در این زمینه دراختیارم بزارید.با تشکر.

ویزا Tier1
بر خلاف مجوز کار( Work permit )، افراد در این گروه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی ندارند. این بدان معنی است که زمان ارائه تقاضا ، پرونده متقاضی بر اساس مدارک و مدارج تحصیلی ، درآمدهای قبلی ، تجربه کار در بریتانیای کبیر ، سن ، مهارت های زبان انگلیسی و هزینه های زندگی در انگلستان ارزیابی خواهد شد .
برای واجد شرایط بودن در این گروه وپذیرفته شدن در گروه افراد متخصص ، پرونده متقاضی بر اساس نظام برآورد امتیازبندی بررسی می شود . متقاضی باید :
حداقل 75 امتیاز برای مشخصه های ( سن ، مدارک تحصیلی ، درآمد قبلی و تجربه کاری در بریتانیای کبیر ) بدست آورد
حداقل 10 امتیاز برای داشتن دانش زبان انگلسی
حداقل 10 امتیاز جهت ارائه مدارک مالی دال بر پول قابل دسترسی جهت گذراندن امور زندگی
اگر فرد متقاضی نتواند یکی از امتیازات فوق را کسب کند تقاضای وی رد خواهد شد .
اگر از یک وکیل خوب استفاده کنید خیلی بهتره
موفق باشید
برای پایبندی به اخلاقیات نیازی به مذهب نیست.
اگر خداوند آرزویی در دلت انداخت بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است پس به راهت ادامه بده ....
پاسخ
(2010-09-04 ساعت 11:54)shakibnoury نوشته:  سلام به همگی
من لیسانس نرم افزار کامپیوتر دارم .برای ادامه تحصیل برای انگلستان اقدام کردم و پاسخ گرفتم .می گن می تونم بعد فوق لیسانس 2 سال ویزای کاری بگیرم و بعد در شرایطی اون رو 3 سال دیگه تمدید کنم و بعد 5 سال اقامت دائم بگیرم.می خوام بدونم کسی هست که از این موضوع اطلاعات کامل داشته باشه ؟ لطفا من رو راهنمایی کنید ممنونSad

دوست من
بعد از فوق لیسانس به شما ویزای 2 ساله Post study work میدن که برای جستجوی کار است به محض اینکه کاری پیدا کردید اون رو به Work permit دو ساله تغییر میدن بعد از اون اگر همچنان کاری داشته باشید که مالیات و بیمه پرداخت کنید سه سال دیگه تمدید میشه و بعد از اون میتونید درخواست شهروندی و پاسپورت انگلیس رو بکنید.
موفق باشید
(2010-09-02 ساعت 00:15)@Š!M نوشته:  برای تحصیل شهر منچسر با توجه به هزینه ها مناسب تره ضمن اینکه فاصله چندانی با لندن نداره.....در مورد اجاره خونه قبل از رفتن من اطلاعی ندارم که امکانش هست و ایا این کار قابل اطمنیان هست یا خیر

منم با ایشون موافقم اما یک نکته جالب اینه که همه فکر میکنن هزینه های لندن بیشتر از جاهای دیگه است که این درسته اما بعضی از شهرها مثلا در شمال انگلیس که خیلی با لندن فاصله داره هزینه ها بالندن یکی است و بعضی وقتها کرایه خونه هم از لندن گرونتر به خاطر بکر بودن و اینکه در اون محیط ها کمتر مهاجر وجود داره و بیشتر انگلیسی هستند.
نکته : هر شهری میخواین برین قبلش هزینه ها شو سعی کنین در بیارین صرف حومه بودن یا شهرستان بودن اقدام نکنید.
موفق باشید
برای پایبندی به اخلاقیات نیازی به مذهب نیست.
اگر خداوند آرزویی در دلت انداخت بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است پس به راهت ادامه بده ....
پاسخ
تشکر کنندگان: mohajeruk ، mohammad.maleki ، shenya ، زهرا باقري ، habib121 ، mhsenpc ، msar
سلام
احسان از راهنمایی ات ممنونم اما من از نظر درآمدی با tier1سازگاری ندارم چون اگه اشتباه نکنم حداقل درآمد سالانه باید 30 میلیون تومان باشد ولی کسی با شرایط من تو ایران نمی تونه چنین درامدی داشته باشه.درامد یه متخصص آزمایشگاه اگه هم تو بیمارستان دولتی و هم تو بخش خصوصی کار کنه سالانه به زحمت 13-14 میلیونه.
پاسخ
تشکر کنندگان: Amirreza ، msar
(2010-09-25 ساعت 22:41)aysan نوشته:  سلام
احسان از راهنمایی ات ممنونم اما من از نظر درآمدی با tier1سازگاری ندارم چون اگه اشتباه نکنم حداقل درآمد سالانه باید 30 میلیون تومان باشد ولی کسی با شرایط من تو ایران نمی تونه چنین درامدی داشته باشه.درامد یه متخصص آزمایشگاه اگه هم تو بیمارستان دولتی و هم تو بخش خصوصی کار کنه سالانه به زحمت 13-14 میلیونه.

خواهش میکنم Aysan
میشه بگی منبعت برای 30 میلیون چی بوده؟؟؟؟؟؟
اگه رشته تحصیلی شما رو پذیرش کنن شما با درآمد 20 میلیون در 12 ماه گذشته میتونید این ویزا رو بگیرید. الان میدونم حسابداری و کلا Accounting رو نمیگیرن یعنی دیگه نمیخوان. رشته شما رو نمیدونم.
اگه از یک وکیل خوب یا یک نفر آشنا به قوانین کمک بگیرید میتونید کمتر از 2 ماه دیگه UK باشید.
اطلاعاتت رو کامل کن حتما راهی پیدا میکنی.
برای پایبندی به اخلاقیات نیازی به مذهب نیست.
اگر خداوند آرزویی در دلت انداخت بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است پس به راهت ادامه بده ....
پاسخ
تشکر کنندگان: mohajeruk ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان