کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شرایط اظطراری؛ لطفا کمک کنید
سلام دوستان
من و همسرم از برندگان ۲۰۰۹ هستیم و دو هفته پیش در انگلیس مصاحبه داشتیم .من در انگلیس پناهنده هستم و اقامتم هنوز درست نشده ولی همسرم ویزای دانشجویی دارد و برنده اصلی اوست .مصاحبه خوب پیش رفت و ما قسم خوردیم و امضا کردیم فقط از ما خواستند که گزارش پلیس جدید بگیریم و با پاسپورتمان برایشان بفرستیم بعد از تمام شدن این مراحل هنگام ترک سفارت ازآنجایی که سفارت آمریکا با اداره مهاجرت انگلیس بخاطر وضعیت من در تماس بود افسر مهاجرت انگلیس در بیرون از سفارت به سراغم آمد و پاسپورت مرا گرفت.حالا گزارش پلیس من و همسرم آماده است ولی پاسپورت من در اداره مهاجرت می باشد لطفا اگر کسی میتواند به سوالات من جواب دهد

۱. از آنجایی که پاسپورت من در اداره مهاجرت است و سفارت آمریکا آن را از من خواسته به نظر شما آیا شانس گرفتن ویزا برای من وجود دارد و من باید در این شرایط چکار بکنم؟

۲.اگر سفارت آمریکا فقط به همسرم ویزا بدهد آیا من میتوانم تا قبل از ۳۰ سپتامبر به ایران برگردم و از طریق آنکارا یا ابوذبی اقدام کنم؟

۳.در نهایت اگر سفارت آمریکا به همسرم ویزا دهد با توجه به شرایطم آیا میتوانم از طریق ویزای ازدواج اقدام کنم و اگر میتوانم چقدر طول میکشد؟

با تشکر از شما
تشکر کنندگان:
با سلام
به شما ویزا رو میدن ولی یک شرطی داره شما باید پاستون را یک جوری از اداره مهاجرت بگیرید برای این کار از وکیل استفاده کنید.
اداره مهاجرت تصمیم داره شمارو ظرف چند روز آینده از انگلستان اخراج کند برای همین از شما میخواهم برای پس گرفتن پاستون که فقط روش ویزای آمریکا بخوره از وکیل کمک بگیرید.تو این کار هزار تا تبصره ماده داره که فقط وکیل از اون سردر می یاره.
تشکر کنندگان:
سلام دوست عزیز
از پاسخ شما خیلی متشکرم.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان