کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به اسپانیا
(2013-10-20 ساعت 15:51)marzie.nadali نوشته:  دوستان عزیز
کسی اطلاع داره الان وقت های سفارت برای چه تاریخی هست؟



میتونید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی یا از طریق سایت سفارت مربوطه پاسخ سوالتون رو ظرف چند ثانیه بگیرید Wink
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، nora
با سلام و درود
من برنامه نویس وب هستم
+ اینکه نوازنده با داشتن نمونه کار
+ رزمی کار
+ تسلط کامل به زبان اسپانیایی

در مورد مهاجرت به اسپانیا شرایط من رو چگونه ارزیابی می کنید؟؟ وآیا اینکه میگن میشه زیرنظر دولت خودکشور فعالیت کرد، حقیقته؟؟

ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
آیا حقیقت دارد که با گرفتن اقامت اسپانیا اقامت ایران را از دست خواهیم داد ؟
کسی هست که بتواند راهنماییم کند؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
Exclamation 
سلام دوستان / من یک خانواده چهارنفری که پسرم 16 ساله و دخترم 11 ساله هستن و قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری را دارم اما نگرانی شب و روز را از من گرفته و نمی دونم به تجربه اونهایی که از اسپانیا خوب می گن گوش کنم یا اونهایی که از خاطرات تلخ و مشکلات سخت اونجا می گن . خواهش می کنم راهنمایی کنید .
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان من الان بعد از فکر کنم ۳ سال یا ۴ سال توانستم اقامت ۱ ساله اسپانیا رو بگیرم البته بگم زیاد عجله نداشتم و خیلی دیر اقدام می کردم برای هر چیزی به این دلیل اینقدر زیاد طول کشید اما در کل در مورد شیوه های دیگه اقامت اطلاعات خواستی ندارم اما سوالی چیزی بود در حد دانشم کمکتون می کنم !
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، یه مهاجر
(2014-07-27 ساعت 17:18)amirhani نوشته:  سلام دوستان / من یک خانواده چهارنفری که پسرم 16 ساله و دخترم 11 ساله هستن و قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری را دارم اما نگرانی شب و روز را از من گرفته و نمی دونم به تجربه اونهایی که از اسپانیا خوب می گن گوش کنم یا اونهایی که از خاطرات تلخ و مشکلات سخت اونجا می گن . خواهش می کنم راهنمایی کنید .
سلام دوست عزیز اول از همه می‌خواستم بگم که حدود ۱ سال میشود که من اینجام و تا الان خدارو شکر مشکلی‌ نداشتم بنده هم خودم با خانواده به اینجا امدیم اما از لحاظه مالی یه مقدر گرون و باید وضع مالی خوبی‌ داشته باشین سوای این درمورد مردمش واقعاً همونطور که میگن واقعاً شادان هر ماه نسبتاً بیخودو بی‌جهت (البته دلیل داره اما انقد الکی‌ که باورتون نمی‌شه ) فستیولی مختلف در شهر برقرار می‌شه حتا شهرای خیلی‌ کوچیک ) اما مهمترین چیز تسلط به زبان اسپنیش چون در غیر اینصورت به ندرت کسیو پیدا می‌کنین که به انگلیسی‌ مسلط باشه بنده چون سپنیشم ۰ بود یه مقدار سخت بودش‌ام اعضا اونجایی که یه وکیل مورد اعتماد یکی‌ از دوستان بود و به انگلیسی‌ هم مسلط بود کارو برامون کرد و به مشکلی‌ نخردیم تا الان بازم سالی‌ داشتین در خدمتم ! به خاطره مشکلات تایپ هم خودتون ببخشین با بهنویس نوشتم !
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، یه مهاجر ، lighter
سلام دوستان
خواهر من فوق لیسانس ریاضی داره و قصد داره اقامت اسپانیا را هر جور شده بدست بیاره. میخواد اطلاعات بیشتری در مورد شغل های اونجا و نحوه گرفتن اقامت بدونه.البته اصراری هم به کار مرتبط نداره. در ضمن زبانی جز فارسی نمیدونه. ولی برای یادگیری زبان مشکلی نداره. فقط میخواد بدوند چیا لازم داره؟ باید از کجا شروع کنه؟
بازمانده لاتاری 2014
پاسخ
تشکر کنندگان:
درود بر شما دوستان عزیز

بنده برای اقامت یکساله اسپانیا از طریق تمکن مالی می خوام اقدام کنم (این نوع اقامت اجازه کار نخواهد داشت ) قبلا سفری به چند شهر اروپا از جمله مادرید داشتم و از این شهر خوشم اومد ، کسی هست که برای این نوع ویزا اقدام کرده باشه ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام ؛ براي اقامت كاري بايد حداقل ٥٠٠ هزار يورو پول نقد ببري اونجا و ٥٠٠ هزار يورو هم نقد اينجا داشته باشي تا بتوني هزينه هاي زندگي اونجا رو دربياري!!


 
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-05-02 ساعت 10:25)m.moshrefzadeh نوشته:  سلام ؛ براي اقامت كاري بايد حداقل ٥٠٠ هزار يورو پول نقد ببري اونجا و ٥٠٠ هزار يورو هم نقد اينجا داشته باشي تا بتوني هزينه هاي زندگي اونجا رو دربياري!!



همینطور که گفتم این نوع اقامت اجازه کار نداره مگر از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی . برای افرادی که در ایران بیزینس خودشون را دارند مناسب هست تا یعد از گرفتن اقامت و سر فرصت در صورت تمایل بیزینس جدیدی راه اندازی کنند .
پاسخ
تشکر کنندگان:
شرایط من با بقیه متفاوت است که توضیح میدهم ممنون میشوم دوستان راهنمایی کنن چه گزینه ها و کشورهای برای مهاجرت من دارم.

بدلیل نوع کارم بنده میتوانم هر نقطه از دنیا کارم رو انجام بدم و از روز اول کار و درآمد خودم رو داشته باشم و نیازی به کار در کشوری ندارم و درآمدم اوکی هست ماهی ۱۵۰۰ دلار رو در میارم فعلا

سرمایه زیادی ندارم در حد ۱۰۰ میلیون و ۲۸ سالمه و تازه قراره ازدواج کنم

میخواستم ببینم به کدوم کشورها میتونم برم عملا من فعلا نیاز به ویزا برای موندن دارم حالا چه به اسم دانشجویی باشه چه کار و چه سرمایه گذاری چون عملا کارم به شکل دیگری هست و نیازی به کار کردن در اون کشور ندارم

اگر کمک میکند ما دارای یک شرکت ثبت شده در ایران هستم + برادرم در امارات شرکت دارد و شاید بتواند اسم من به عنوان شریک اضافه کند و گردش مالی حسابم هم بد نیست.

راهنمایی کنید به چه روش و به چه اسم و کشوری میتوانم برم ممنون میشوم
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-05-02 ساعت 10:25)m.moshrefzadeh نوشته:  سلام ؛ براي اقامت كاري بايد حداقل ٥٠٠ هزار يورو پول نقد ببري اونجا و ٥٠٠ هزار يورو هم نقد اينجا داشته باشي تا بتوني هزينه هاي زندگي اونجا رو دربياري!!



خوب همین جا بمونه با پولش کار کنه بهتره
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام . من پاسپورت انگلیس دارم. برای خوندن فوق لیسانس، اسپانیا رو انتخاب کردم. برای زندگی و تحصیل و کار نیاز به ویزا دارم ؟ یا پاسپورتم کافیه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-08-06 ساعت 17:31)Kgav نوشته:  سلام . من پاسپورت انگلیس دارم. برای خوندن فوق لیسانس، اسپانیا رو انتخاب کردم. برای زندگی و تحصیل و کار نیاز به ویزا دارم ؟ یا پاسپورتم کافیه؟

سلام؛ براي تحصيل و زندگي كمتر از ٦ ماه نيازي به چيزي نداريد ولي براي كار و اقامت بيش از ٦ ماه مجوز از اداره كار و پليس لازمه


 
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
من پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاههای اسپانیا-بارسلونا گرفتم(تا ۲ماه دیگه باید برم) رشته من هنر و در زمینه صنایع دستی و نقاشی کار کرده ام و در زمینه دکوراسیون و مولتی مدیا مرتبط با رشته خودم فعالیت میکنم ،قصد دارم بعد از ورود بتونم یه کار مناسب پیدا کنم که بتونم ویزای کار و سپس اقامت بگیرم واسه همین میخوام بدونم چطور میتونم از الان دنبال کار و کار فرما باشم ،همچنین اگر سایتی رو میشناسین تا بتونم با کارفرما مکاتبه کنم ،ممنون میشم معرفی کنید...با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان