کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
قوانين جديد مهاجرت (38 رشته تخصصي)
یه خبر آماری :

ایرانیان در مقام نهم مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیاست. در سال ۲۰۰۹ میلادی نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر به این کشور مهاجرت کرده یا پناهنده شده اند. همچنین بیش از ۲۷۰ هزار نفر با ویزای دانشجویی یا کار موقت در کانادا حضور پیدا کرده اند. فهرست زیر آمار ده کشور اولی که به کانادا مهاجرت کرده اند را نشان می دهد. همان طور که مشاهده می کنید کشور عزیزمان ایران با بیش از ۶۰۰۰ مهاجر در رده نهم این فهرست قرار دارد.

چین ۲۹۳۳۶ نفر
هند ۲۴۵۴۹ نفر
فیلیپین ۲۳۷۲۴ نفر
آمریکا ۱۱۲۱۶ نفر
انگلستان ۹۲۴۳ نفر
پاکستان ۸۰۵۲ نفر
کره جنوبی ۷۲۴۳ نفر
فرانسه ۶۳۸۴ نفر
ایران ۶۰۱۰ نفر
کلمبیا ۴۹۹۵ نفر
در مجموع، ۱۰ کشور اول صادر کننده مهاجر به کانادا ۱۳۰۷۵۴ مهاجر را به این کشور ارسال کرده اند که نزدیک ۵۳ درصد کل مهاجران به کانادا را تشکیل می دهند. سایر کشورها ۱۱۶۴۸۹ مهاجر به کانادا فرستاده اند تا مجموع مهاجران و پناهندگان به کانادا درسال ۲۰۰۹ میلادی به ۲۴۷۲۴۳ نفر برسد.

از مجموع ۲۴۷۲۴۳ نفر فوق ۲۱۸۶۰ نفر از راه پناهندگی به کانادا آمده اند (یا مستقیما و یا به کمک سازمان ملل و سازمان های امور خیریه). بزرگترین گروه مهاجر به کانادا دسته متخصصین یا کارکنان ماهر Federal Skilled Worker class است. در این دسته در سال ۲۰۰۹ تعداد ۷۶۹۶۴ نفر به کانادا مهاجرت کرده اند.

دقت فرمایید که ارقام فوق مربوط به کل مهاجران است یعنی متقاضی اصلی و همراهان او...

يکشنبه 27 تير 1389 http://www.ielts-exam.ir
Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
تشکر کنندگان: MITA ، jahan_roone
تا پایان سال 2010 چند ایرانی به کانادا مهاجرت کردند؟؟؟؟
تشکر کنندگان: jahan_roone
سه تا از شغل ها حدود سه هفته پیش از ردیف مشاغل حذف شدند امیدوارم بقیه شغل ها تا تکمیل شدن پر نشه چون خدائی اش خیلی برنامه ریزی کردم
تشکر کنندگان: jahan_roone
(2011-04-11 ساعت 09:30)MITA نوشته:  سه تا از شغل ها حدود سه هفته پیش از ردیف مشاغل حذف شدند امیدوارم بقیه شغل ها تا تکمیل شدن پر نشه چون خدائی اش خیلی برنامه ریزی کردم

دوست عزيز
مي تونيد به لينك زير مراجعه كنيد و تعداد متقاضيان هر رشته رو كه اپلاي كردن ببينيد. به جز اون سه تايي كه پر شدن و يكي دو تا كه نزديك پر شدن هستند بقيه حالا حالاها جا دارند.
معمولا هر چند روز يكبار آپديت ميشه.

http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/s...ations.asp

موفق باشيد
تشکر کنندگان: arash1986 ، maxsoulfly ، jahan_roone
مممنون دوست عزیز
تشکر کنندگان: jahan_roone
استاد دانشگاه که نوشتید تو چه رشته ای؟
حتما باید ایران هیئت علمی باشه یا حقالتدریس هم میشه؟
تشکر کنندگان: jahan_roone
کسی در مورد اینکه مدرک NIIT داشته باشی چند امتیاز داره چیزی میدونه؟

تشکر کنندگان: jahan_roone
(2011-07-02 ساعت 20:27)fool نوشته:  کسی در مورد اینکه مدرک NIIT داشته باشی چند امتیاز داره چیزی میدونه؟

سلام
لیست شغل های شغل های مورد پذیرش کانادا به 29 شغل تغییر پیدا کرده

این تاپیک بسته می شود
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
تشکر کنندگان: jahan_roone
سلام
قرار است بابت بایکوت شدن پرونده های ۳۸ شغلی و قبل از آن توسط وکلای کانادایی شکایتی داده شود. من در ۲ سایت زیر اطلاعات مربوطه را پیدا کردم ولی هنوز تماسی نگرفتم. آیا کسی اطلاعی یا نظری در این مورد داره؟ من فایل نامبر دومم رو در جون ۲۰۱۰ گرفتم (سیدنی نوامبر ۲۰۰۹) و هنوز منتظرم.

تشکر کنندگان: ParsTrader
سلام
به نظر من با توجه به ظرفیت 30 هزار تایی در سال برای بررسی پرونده های فدرال و با توجه به محدودیت 1000 پرونده برای هر شغل در سال گذشته و 500 پرونده برای امسال که منجر به پذیرش 14000 پرونده در سال گذشته و حداکثر حدود 10000 پرونده برای امسال می شود به طور طبیعی ظرفیت مازاد به سمت پذیرش پرونده های سال های گذشته خواهد رفت و وکلا با اگاهی از این موضوع سعی در بلوا و جلب نظر متقاضیان مهاجرت دارند زیرا از طرفی با توجه به رشته های محدود شده و همچنین سقف پرونده ها تعداد متقاضیان انها روز به روز کمتر شده و از طرف دیگر با وجود سایتهای متعدد در تسهیل و دادن اگاهی لازم دیگر کمتر افراد خود را نیازمند وکلایی می دانند که وکیل نیستند و فقط یک گواهی مشاوره دارند و بعضی تازه مدرک همان را نیز ندارند .
از طرف دیگر با توجه به اینکه شما نسبتا جدید اقدام به این کار کرده اید و بازار کار کانادا خیلی مناسب نیست نکته ای عرض کنم که چند وقت قبل برای یکی از افراد اشنا که سال گذشته اقدام کرده بود مدیکال صادر شد و جالب اینکه این دوستمون خیلی از این بابت خوشحال نبود و وقتی سوال کردم گفت که بردارم که الان انجاست به شدت به من توصیه کرده تا زمانی که می تواند لندینگ خود را برای کانادا به تعویق بیندازد و با توجه به اینکه از زمان مدیکال تا ورود به کانادا یکسال فرصت دارد از این موضوع چندان خوشحال نبود و تازه برادر ایشان هم که چندین سال است که کانادا است و سابقه کار دارد هم اکنون به شکل پاره وقت در یکجا مشغول به کار است
بنابراین برای رفتن خیلی عجله نکنید که الان وضعیت کاری برای مهاجران تازه وارد اصلا خوب نیست ولی انشالله تا چند سال اینده بهتر خواهد شد
با ارزوی موفقیت برای شما
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
تشکر کنندگان:
(2011-10-21 ساعت 17:12)faranak74 نوشته:  سلام
قرار است بابت بایکوت شدن پرونده های ۳۸ شغلی و قبل از آن توسط وکلای کانادایی شکایتی داده شود. من در ۲ سایت زیر اطلاعات مربوطه را پیدا کردم ولی هنوز تماسی نگرفتم. آیا کسی اطلاعی یا نظری در این مورد داره؟ من فایل نامبر دومم رو در جون ۲۰۱۰ گرفتم (سیدنی نوامبر ۲۰۰۹) و هنوز منتظرم.
دوست عزیز سلام.من فایل نامبر دوم را در ژانویه ۲۰۱۰ گرفتم و تازه in processشدم.خیلی‌ از دوستان من چندین ماه قبل از من فایل نامبر دوم را گرفتند وبعد ازin process شدن هنوز منتظرند.یکی‌ از آنها که وکیل دارد بعد از پیگیری‌ها ایی که وکیل انجام داده بهشون گفته حداقل دو سال دیگه باید صبر کنند و تاکید کرده حداقل.

***2012AS16
تاریخ دریافت ویزا:29 March
تاریخ ورود به آمریکا :June 1
تاریخ دریافت گرین کارت : 20 June,Big Grin
تعداد افراد با این کیس:3
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان