کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفرنامه و تجربه مصاحبه در ابوظبی
سلام
می گم کسی خبر داره اونایی که تا حالا کلیر نشدند و امروز (یکشنبه 4 مهر) حضوراً رفتن سفارت، چیکار کردن و نتیجه چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
بیاین همگی اراده کنیم و از خدا بخوایم با دست پر و دل خوش برگردند
یا حق
تشکر کنندگان: Amir78 ، mahmood_eng ، indmehdi ، farzad101 ، success ، r.bazargan
(2010-09-23 ساعت 12:17)kamran22 نوشته:  با سلام، آيا براي رفت وبرگشت از تاكسي معمولي استفاده كرديد شد 180 درهم لطفا" كمي توضيح دهيد متشكرم.
(2010-09-02 ساعت 17:43)گاتا نوشته:  
(2010-09-02 ساعت 16:11)arashir نوشته:  5-راستی یک چیز دیگه هم یادم اومد. اونم انحصار قیمت ها در دست بعضیا برای مسافرت رفت و برگشت به ابوظبیه. من با همسرم و دخترم مجموعا 350 درهم برای رفت و برگشت به ابوظبی دادیم. همان خانواده 4 نفره با شخص دیگری مجموعا 300 درهم برای رفت و برگشت دادن. و اتفاقا تجربه برخی دوستان نشون میده میشه انحصار برخی دلال ها و تو ر لیدرها و واسطه های حقیر که واسه یک قرون دو زار کاری با خودشون می کنن که برای ترمیمش باید کلی پول نخ و سوزن خرج کنن را می تونیم بشکنیم. ببینید من نمی دونم امثال این خانم ملیکا چقدر میگیره ولی از مقداری که ما پرداخت کردیم قطعا بیشتره. از دوستان می خوام همه هوای هم را داشته باشیم و کاری نکنیم که پیامد ناخواستش تبلیغ برای یک نفر خاص و انحصار در دست بعضیا باشه. آدرس این خانمی را که ما را برد و آورد را از خشایار عزیز گرفتم. هیچ نسبتی با من نداره و به نظرم ارزانتر و بهتر از او پیدا کردید اصلا دریغ نکنید اما در شبکه این فرصت پیش میاد که بدون میانجی واسطه ها و به خصوص تو لیدرها ی فلان فلان شده با خود اشخاص مستقیما تماس داشته باشیم و انحصار قیمت ها را بشکنیم. اگه بتویم تلفن چند نفر از این افراد را که نسبت به سایرین قیمت مناسبتر میدن داشته باشیم ؛ فرصت برای چانه زنی باز میشه و میشه قیمت هارو شکست. البته کیفیت رفت و برگشت مثل خنکی ماشین و راحتی اون هم جای خودش محفوظه دیگه.

دوستان ما که از هتلمون در دوبی تا ابوظبی از تاکسی معمولی استفاده کردیم که با تاکسیمتر حساب کرد و شد 180 درهم و کاری هم به تعداد نفرات نداشت. اما وقتی از کانسییرج هتل تقاضا کرده بودیم گفت می شه 280 درهم وما همون تاکسی معمولی را انتخاب کردیم و نیازی هم به این واسطه هایی که شما نام می ببرید نیست.

با سلام

حیفم اومد این تجربه مفید خودم رو اینجا نذارم.ببینید چرا شما اینکاررو میکنید شما میتونید قبل از رفتن به امارات یا آنکارا گواهینامه خودتون رو با حدود 20 تا 25 هزار تومان بین المللی کنید و بعد که رفتید اونجا برید rent car و یک ماشین با حدود 70 تا 80 درهم برای 24 ساعت اجاره کنید بهتر اونه که از عصر روز قبل ماشین رو اجاره کنید تا بتونید صبح اول وقت راه بیفتید.از دوبی تا ابوظبی حدودا یک ساعت و نیم با سرعت 110 کیلومتر بر ساعته .شما میتونید برید ابوظبی و برگردید وتازه یک چند ساعتی هم ماشین تو دوبی زیر پاتو ن باشه.یعنی جمعا با 40 تا 45 هزار تومانه خودمون(هزینه بین المللی کردن گواهینامه +هزینه اجاره ماشین) .تازه گواهینامه بین المللی تا یک سال اعتبار داره یعنی اگر خدایی نکرده clearance بخورید دیگه نمیخواد هزینه جهت اخذ گواهینامه بین المللی بدین و میتونین دوباره به همین روش ماشین اجاره کنیدوهزینه ها رو کاهش بدید.
اگه تو این زمینه سئوالی داشتید من در خدمتم

اندکی صبر سحر نزدیک است...

CASE NUMBER :2011AS00023XXX
تاریخ مصاحبه : 5 جون 2011
تاریخ کلیر شدن : 16 آگست 2011 (بعد از 73 روز )
سفارت : ابوظبی
دریافت ویزا : 25 آگوست
تاریخ احتمالی عزیمت : 21 اکتبر

تشکر کنندگان: satusa ، success ، Ashkan78 ، free_free ، emankh101 ، gadfly
من 7 فوریه مصاحبه دارم. اگر کسی مایل بود پیغام بده.
تشکر کنندگان: mina-2011
تیتان جان چرا ابوظبی مگه مهاجرتی دارین میرید؟
ShyRolleyes
تشکر کنندگان:
(2011-01-10 ساعت 14:33)amini2010 نوشته:  تیتان جان چرا ابوظبی مگه مهاجرتی دارین میرید؟

آره دیگه، یک لحظه فکر کردم جای اشتباه پست کردم!
البته کیس من مهاجرت خانوادگی هست ولی از اینجا که دیگه فرقی که نمی کنه
تشکر کنندگان:
با سلام
معمولا اگه مشکلی پیش نیاد چند روزه ویزا میدن؟
nmc چه روزهایی تعطیل هست؟
تشکر کنندگان:
سلام دریا جان
ممنون واسه سفرنامه کاملی که نوشتی
من یه سوال دارم
اسم مامان من واسه لاتاری درامده،زبانش خوب نیست اونجا آفیسر انگلیسی سوال میکنه؟ومیشه بگی با تور رفتین دوبی و تور لیدرتون کمکتون کرد واسه مراحل واکسیناسیون؟
ممنونم

(2009-11-16 ساعت 11:05)darya نوشته:  خوب ما هم رفتیم مصاحبه و اومدیم.
همه چیز خیلی راحت تر از اونی بود که فکر می کردیم.
ما روز شنبه صبح رفتیم پلی کلینیک نزدیک سیتی سنتر . بچه ها حتما همینجا برید چون روز مصاحبه کسایی که مدیست رفته بودند می گفتند هم پول بیشتری دادند و هم همون موقع جواب رو نگرفتند. ساعت 9:30 زودتر هم نرید. یک عکس از قفسه سینه، آزمایش خون و واکسن. ما همه واکسن ها رو زده بودیم ولی اونا بالاخره یه چیزی پیدا می کنند . برای من و شوهرم واکسن سیاه سرفه و برای پسرم واکسن هموفیلی زدند. جمعا 1600 درهم. مدیست نفری 400 درهم بیشتر گرفته بود! همون روز هم جواب رو بهمون دادند. یعنی کلا از ساعت 9:30 تا 1:30 اونجا بودیم.
روز مصاحبه هم با آقای ارژنگ که یک لیدر خیلی خوش اخلاق و با اطلاع بود رفتیم. نفری 200 درهم برای رفت و برگشت دادیم.
ما ساعت 6 از دبی راه افتادیم و حدود 7:30 ابوظبی بودیم. خیلی زود بود ولی چون مسیر طولانیه به هر حال باید حساب حوادث رو هم کرد. به هر حال 9:30 زودتر لاتاریها رو راه نمیدن. البته اصلا خسته نمیشید ، چون اولا نیمکت و کولر هست. ثانیا اینقدر با افراد جدید حرف می زنید که متوجه گذر زمان نمیشید.
ساعت 9:30 رفتیم تو و بعد از یک ایست بازرسی رفتیم داخل. همه چیز خیلی راحت و بی استرس انجام میشه. همه هم خیلی خوش اخلاق و با لبخند.
توی باجه اول پاسپورت و نامه دومتون رو میدید و به شما یک شماره می دهند. بعد میشینید تا شمارتون اعلام بشه. اصلا هم روی ترتیب نیست. مثلا ما شماره 003 داشتیم ولی اولین نفر صدا شدیم.
بعد از اون میرید و مدارکتون رو میدید ، پول رو یک باجه دیگه میدید و دوباره منتظر میشید. اونجا مبلغی که ازمون گرفتند بیش از اون مقداری بود که توی نامه دوم نوشته بودند. جمعا مبلغ 8607 درهم یعنی نفری 2869 درهم گرفتند. به قول یکی از دوستان فکر کنم اوباما داره برای دختراش جهیزیه می خره!!
بعد دوباره صدامون کردند. بیشتر از برنده اصلی که من بودم سوال می پرسید. اینکه چکاره ام؟ اونجا می خوام چکار کنم؟ کدوم ایالت می خوام برم؟ اسپانسرم چکارست و چه نسبتی باهام داره؟ خیلی هم خوش خنده و شوخ بود. و آدم خیلی احساس راحتی می کرد. بعد هم گفت که حالا که می خوای بری اونجا برای درس و کار باید زبانت خوب باشه و می خوام بقیه سوالها رو انگلیسی ازت بپرسم. در مورد رشته تحصیلی و دانشگاه و ......پرسید. بعد هم دو تا برگه آبی زشت بهمون داد و گفت 3 تا 4 هفته دیگه سایت رو چک کنید ، هر وقت شمارتون اعلام شد بیایید واسه ویزا. (من شغل دولتی دارم و شوهرم سربازی سپاه بوده)
اون روز که ما بودیم به همه اف بی ای چک خورد. حتی کسایی بودند با شغل آزاد و سربازی ارتش ، یا کسایی که از طریق خانوادگی اقدام کرده بودند. به همه برگه آبی تقدیم شد!
سفر خوبی بود . حالا باید منتظر بود ببینیم چی میشه.
اکثر مطالب تکراری بود ولی برای اینکه نگید چرا نمیایید سفرنامه بنویسید من هم نوشتم. امیدوارم مفید باشه. هر سوالی هم داشتید من در خدمتم.
تشکر کنندگان: manamilad




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان