کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پر کردن اظهارنامه‌های مالیاتی
(2014-04-10 ساعت 21:33)sadfar نوشته:  
(2014-04-10 ساعت 17:22)sib 24 نوشته:  
(2014-04-10 ساعت 17:12)sadfar نوشته:  سلام دوستان گلم
من سپتامبر 2013 وارد خاک آمریکا شدم و پس از دوماه به ایران برگشتم . گویا تا 15 آپریل باید فرمهای مالیات را تکمیل نماییم . کسی از نحوه تکمیل آن و اگر بصورت آنلاین میتوانیم این کار را انجام بدهیم اطلاع داره لطفا ما را از دانش خود در این خصوص بهره مند نماید. باسپاس

سلام.آنلاین خیلی اعتباری بهش نیست.کتابخآنه وبسیاری از مرآکز مجانی انجام میدن.اگه هزینه تحصیل یا هر چیزی که به آموزش ربط داره بهشون بگید درصدی رو پس میدن بهتون.شنیدم خیلی از حسابدارها هزینه خرید ماشین هم مقداری رو پس میدن.همه این موارد برای کسانی هست که درآمد یا ندارن یا خیلی کم هست.
باسپاس از شما دوست عزیز . اکنون ما ایران هستیم . ما دو ماه از سال 2013 در خاک آمریکا بودیم و درآمدی نداشتیم . ممکن است ماههای دیگر مجددا به آمریکا سفر کنیم . آیا ما هم نیاز به تکمیل فرم مالیاتی داریم ؟ اگر پاسخ مثبت است از ایران چگونه این کار را باید انجام بدهیم ؟ لطفا با تجزبه ها پاسخ دهند .
باسپاس
از ایران نمیتونید پر کنید.حتما حضور فیزیکی باید داشته باشید.از یک حسابدار باید بپرسید ولی فکر نکنم بخاطر ۲ماه احتیاج باشه.انجام بدید بهتره بعدا برای سیتیزن شدن فرمهای tax رو باید نشان بدید.
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
تشکر کنندگان: sce ، sadfar
این روزها در ایالات متحده روزهای پر تلاطمی است. می پرسید چرا؟ چون ساکنین این کشور پهناور تا پانزدهم آوریل فرصت دارند تا اوراق مالیاتی خود را تنظیم و ارسال کنند.

واقعیتش این است که پرداختن مالیات الزاما فعالیت خوشایندی نیست و شاید حتی برای خوانندگان این وبلاگ “مالیات” به اندازه موضوعات پر رنگ و لعابی مثل “غذاهای آمریکایی” طرفدار نداشته باشد. اما به جرات می توان گفت همه ایرانیانی که مستقیما از ایران به این کشور آمده اند، اولین باری که دست در جیب کرده اند تا چیزی بخرند، پرداخت مالیات را به شکلی متفاوت تجربه کرده اند. اینجا وقتی می روی چیزی بخری، از یک بسته شکلات گرفته تا کامپیوتر و تلویزیون و هرچیزی که فکرش را بکنید، قیمت نوشته شده روی برچسب کالا یک چیز است و آنچه شما موظف به پرداخت آن می شوید چیز دیگری است. و این تفاوت قیمتی که اضافه پرداخت می کنید همان “مالیات فروش” است.

البته برکسی پوشیده نیست که اینجا پرداخت مالیات از اهم واجبات است . انواع مختلفی از مالیات هم وجود دارد و مردم انتظار دارند در ازای مالیاتی که می پردازند خدماتی هم از دولت دریافت کنند. دولت نیز بابت دریافت این مالیات به مردم پاسخگو است. اصلاً عبارت ” من به عنوان کسی که مالیات پرداخت می کنم از دولت می پرسم که … .” از آن حرفهایی است که همه جا می توان شنید.
مالیات از یک جنبه بر دو نوع است: مالیاتی که فرد به دولت فدرال می پردازد و مالیاتی که فرد به دولت ایالتی که درآن ساکن است می پردازد. طبیعتاً هر ایالتی نرخ متفاوتی برای مالیات انواع کالاها دارد. مثلاً مالیات بر فروش چیزی که شما در ایالت ویرجینیا می خرید با مالیاتی که برای همان کالا در ایالت دیگری می پردازید متفاوت است. درست فکر کردید؛ به همین دلیل بارها اتفاق می افتد که افراد مثلاً برای خرید ماشینشان به ایالتی می روند که نرخ مالیات پایینتری داشته باشد و یا ایالتی را برای زندگی انتخاب می کنند که مالیات بر درآمد آن پایین تر است و یا اصلا مالیات بر درآمد ندارد؛ مثل ایالت فلوریدا. البته از جنبه دیگری که نگاه کنید مالیاتها انواع مختلف دارند مثل مالیات بر دارایی، ارث، شرکتها و غیره.

اما مردمی که به قول معروف شبانه روز دارند مالیات پرداخت می کنند چه لزومی دارد که تا پانزدهم آوریل اوراق مالیاتی تنظیم و ارسال کنند؟ موضوع به این سادگی ها هم نیست. وقتی شما برای اداره ای، جایی یا شرکتی کار می کنید کارفرمای شما در روز اول استخدام شما فرمی به شما می دهد و شما اطلاعاتی مبنی بر وضعیت تاهل، تعداد فرزند، تعداد افراد تحت تکفل شما و موارد کلی دیگر که می تواند برروی میزان مالیاتی که به شما تعلق می گیرد اثر بگذارد را در این فرم وارد می کنید. کارفرمای شما ماهانه میزانی از حقوق شما را – براساس قانون ومتناسب با اطلاعاتی که در آن فرم وارد کردید- به عنوان مالیات بر درآمد کسر کرده و به اداره مالیات پرداخت می کند. از روز آخر سال تا پانزدهم آوریل سال آینده شما فرصت دارید تغییرات دیگری که در زندگی شما اتفاق افتاده، مثل تولد یا مرگ، خرید خانه، پرداخت وام دانشجویی و کمک به خیریه و صدها مورد دیگر را در فرمهای مخصوص اوراق مالیاتی وارد نمایید و براساس این تغییرات و معافیت هایی که بابت این تغییرات به شما تعلق می گیرد میزان نهایی و قطعی مالیات سال مذکور برایتان محاسبه می شود. بعد از این محاسبه یا میزانی به دولت بدهکار می شوید و یا مشمول دریافت میزانی بازپرداخت از دولت می شوید. اگر شما به دولت بدهکار شدید، آن مبلغ را باید تا پایان روز ۱۵ آوریل به خزانه دولت واریز کنید. مسلماً اگر شما برای خودتان کار کرده باشید و در طول سال مالیاتی نپرداخته باشید پس از پر کردن این فرمها و اعلام درآمد کل سالتان، باید مبلغ نسبتاً قابل توجهی را یکجا به اداره مالیات پرداخت کنید.
گاه برخی از مردم به مدت زمان بیشتری برای محاسبه مالیات خود نیاز دارند. در این صورت با درخواست رسمی از دولت می توانند موعد ۱۵ آوریل را برای مدتی تمدید کنند که به آن “Extension” گرفتن می گویند.

شایان ذکر است که در کنار کارشناسان و حسابدارانی که این روزها حسابی سرشان شلوغ است، چند شرکت خصوصی در این زمینه خدمات مجازی ارائه می دهند که شما می توانید از طریق آنها حساب کتابهای مالیاتی خود را آنلاین تهیه کنید و برای اداره مالیات ((IRS ارسال کنید. کسانی که به صورت مجازی مالیتاشان را انجام می دهند، حسابشان سریعتر تسویه می شود.

قوانین مالیاتی در این کشور آنقدر گسترده و پیچیده هستند که در یک یا دو وبلاگ نمی توان آنها را توضیح داد اما آنچه مسلم است این است که پرداخت مالیات از هرچیزی مهمتر است. همین اوراق مالیاتی که این روزها باید پرکنیم و به اداره مالیات تحویل دهیم می تواند در بسیاری موارد به ما کمک کند. مثلاً وقتی می خواهید وام خانه بگیرید بانک از شما می خواهد تا اوراق مالیاتی دو یا سه سال اخیرتان را نشان دهید تا آنها بتوانند تصمیم بگیرند چقدر می توانند روی اعتبار شما از طریق درآمدتان اعتماد کنند. یا وقتی می خواهید شهروند ایالات متحده شوید باید اوراق مالیاتی چند سال اخیرتان را ارائه کنید تا دولت بداند که شما در مدت اقامتتان در این کشور تابع قانون بوده اید و وظایف خود را انجام داده اید. اوراق مالیاتی هرسال از آن چیزهایی است که می خواهید در یک صندوق مطمئن از آنها نگهداری کنید.
خدا کند که پای ماموران اداره مالیات به خانه و اداره تان باز نشود که اگر آنها به هردلیلی بخواهند مالیات پرداختی تان را در دوره ای از زمان بررسی کنند (یا به زبان انگلیسی Audit کنند)، می توانند زندگی تان را تبدیل به کابوسی فراموش نشدنی بکنند. افراد زیادی – و حتی افراد بسیار معروف- هستند که به دلیل تقلب یا اشتباه محاسباتی در پرداخت مالیات چند سالی را در زندان سپری کرده اند و البته افرادی هم هستند که برای فرار از همین مالیات، شهروندی ایالات متحده را یا نپذیرفته اند یا پس داده اند.

خلاصه اینکه به قول معروف اینجا از دو چیز فرار نمی توان کرد: مرگ و مالیات!
منبع
2013AS63xx*کارنت:March *مصاحبه: 23اپريلYerevan*كلير 14 JUN*دريافت ويزا 26 JUN
پاسخ
تشکر کنندگان: sce ، mrhj50 ، sib 24 ، behfaza ، sadfar ، karma110 ، shimoda ، tartar ، arveen100 ، shahin61 ، ey1366
در ارتباط با پر کردن فرم و اظهار درامد و هزینه و خلاصه حساب و کتاب کلی سالانه با عمو سام نکته ای هست که یادمه سال پیش برای دوستی باعث دردسر دوباره فایل کردن شده بود که بد نیست اینجا بهش اشاره بشه. ببینید کلیش اینه که همونطور که کم نوشتن درامد و یا زیاد کردن هزینه ها خلاف هست زیاد نشان دادن درامد هم خلاف و جرم هست چرا که ای ار اس تصور میکند که شخص (مخصوصا کم درامد) بقول اینها برای مکس اوت کردن یا گرفتن حد اکثر تکس ریترن/کردیت اینکار رو انجام داده لذا حتما باید حسابها تا حد زیادی دقیق باشن و هر مدرک درامد یا هزینه ای که هست باید بصورت مکتوب بوک کیپینگ شده باشد حتی اگر یک دستخط ساده از کسی باشد. البته احتمال ادیت شدن افراد عادی معمولا بسیار ضعیف هست اما هرچه کار درست تر انجام شود تبعات بعدی کمتری خواهد داشت ولو احتمال بسیار بسیار کم باشد چون میزان جرائم واقعا اعداد بزرگی هستن.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: karma110 ، sib 24 ، sadfar ، Persischer ، behfaza ، sce ، eybaba ، shimoda ، arveen100 ، shahin61
سلام دوستان
من و پدر و مادرم اواسط سال 2013 در ایالت کالیفرنیا گرین کارت گرفتیم وبعد از 50 روز اقامت پاس سفید گرفتیم و برگشتیم ایران.سال 2015 به آمریکا بر می گردیم.
به منظور اینکه در سال 2015 برای رفتن به دانشگاه in-state محسوب شوم ،در سال 2013 حساب بانکی در ایالت کالیفرنیا باز کردیم و ID کارت هم گرفتم.
ولی به تازگی فهمیدم برای in-state محسوب شدن باید فرم تکس سال قبل را به دانشگاه و همچنین ففسا ارائه کنم وگرنه in-state محسوب نمی شوم و باید شهریه 2 برابر بپردازم.
آیا می توانم آنلاین فرم مالیاتی برای سال 2013 پر کنم (تا 15 آپریل وقت داریم)؟
با توجه به اینکه چند ماه دیگر 24 ساله می شوم،آیا بهتر است جدا از پدرم فرم مالیاتی پر کنم یا هر سه با هم یک فرم پر کنیم؟
و به طور کلی به غیر ازمسئله ی دانشگاه،آیا ما که پاس سفید گرفتیم و در آمریکا حضور نداریم،باید فرم مالیاتی پر کنیم؟
اگر 6 ماه یکبار بیاییم،چه طور؟
آیا درآمد و حساب بانکی ایران هم مشمول مالیات می شود؟
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-04-13 ساعت 19:39)mandana2013 نوشته:  سلام دوستان
من و پدر و مادرم اواسط سال 2013 در ایالت کالیفرنیا گرین کارت گرفتیم وبعد از 50 روز اقامت پاس سفید گرفتیم و برگشتیم ایران.سال 2015 به آمریکا بر می گردیم.
به منظور اینکه در سال 2015 برای رفتن به دانشگاه in-state محسوب شوم ،در سال 2013 حساب بانکی در ایالت کالیفرنیا باز کردیم و ID کارت هم گرفتم.
ولی به تازگی فهمیدم برای in-state محسوب شدن باید فرم تکس سال قبل را به دانشگاه و همچنین ففسا ارائه کنم وگرنه in-state محسوب نمی شوم و باید شهریه 2 برابر بپردازم.
آیا می توانم آنلاین فرم مالیاتی برای سال 2013 پر کنم (تا 15 آپریل وقت داریم)؟
با توجه به اینکه چند ماه دیگر 24 ساله می شوم،آیا بهتر است جدا از پدرم فرم مالیاتی پر کنم یا هر سه با هم یک فرم پر کنیم؟
و به طور کلی به غیر ازمسئله ی دانشگاه،آیا ما که پاس سفید گرفتیم و در آمریکا حضور نداریم،باید فرم مالیاتی پر کنیم؟
اگر 6 ماه یکبار بیاییم،چه طور؟
آیا درآمد و حساب بانکی ایران هم مشمول مالیات می شود؟
با تشکر
سلام دوست عزیز.نه باید حضور فیزیکی داشته باشید.شما ۲۰۱۵ برید باز هم out of state هستی.از خارج از امریکا نمیشه فرم مالیات پر کرد.اگه درامد و حساب بانکی ایران رو گزارش نکنید نه مشمول مالیات نمیشه..شما هروقت سکونت داشتید در آمریکا تازه بازهم بستگی به شرایط اون کالج یا دانشگاه داره که چه شروطی برای in state شدن میخوان
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-04-10 ساعت 23:20)el333 نوشته:  این روزها در ایالات متحده روزهای پر تلاطمی است. می پرسید چرا؟ چون ساکنین این کشور پهناور تا پانزدهم آوریل فرصت دارند تا اوراق مالیاتی خود را تنظیم و ارسال کنند.

واقعیتش این است که پرداختن مالیات الزاما فعالیت خوشایندی نیست و شاید حتی برای خوانندگان این وبلاگ “مالیات” به اندازه موضوعات پر رنگ و لعابی مثل “غذاهای آمریکایی” طرفدار نداشته باشد. اما به جرات می توان گفت همه ایرانیانی که مستقیما از ایران به این کشور آمده اند، اولین باری که دست در جیب کرده اند تا چیزی بخرند، پرداخت مالیات را به شکلی متفاوت تجربه کرده اند. اینجا وقتی می روی چیزی بخری، از یک بسته شکلات گرفته تا کامپیوتر و تلویزیون و هرچیزی که فکرش را بکنید، قیمت نوشته شده روی برچسب کالا یک چیز است و آنچه شما موظف به پرداخت آن می شوید چیز دیگری است. و این تفاوت قیمتی که اضافه پرداخت می کنید همان “مالیات فروش” است.

البته برکسی پوشیده نیست که اینجا پرداخت مالیات از اهم واجبات است . انواع مختلفی از مالیات هم وجود دارد و مردم انتظار دارند در ازای مالیاتی که می پردازند خدماتی هم از دولت دریافت کنند. دولت نیز بابت دریافت این مالیات به مردم پاسخگو است. اصلاً عبارت ” من به عنوان کسی که مالیات پرداخت می کنم از دولت می پرسم که … .” از آن حرفهایی است که همه جا می توان شنید.
مالیات از یک جنبه بر دو نوع است: مالیاتی که فرد به دولت فدرال می پردازد و مالیاتی که فرد به دولت ایالتی که درآن ساکن است می پردازد. طبیعتاً هر ایالتی نرخ متفاوتی برای مالیات انواع کالاها دارد. مثلاً مالیات بر فروش چیزی که شما در ایالت ویرجینیا می خرید با مالیاتی که برای همان کالا در ایالت دیگری می پردازید متفاوت است. درست فکر کردید؛ به همین دلیل بارها اتفاق می افتد که افراد مثلاً برای خرید ماشینشان به ایالتی می روند که نرخ مالیات پایینتری داشته باشد و یا ایالتی را برای زندگی انتخاب می کنند که مالیات بر درآمد آن پایین تر است و یا اصلا مالیات بر درآمد ندارد؛ مثل ایالت فلوریدا. البته از جنبه دیگری که نگاه کنید مالیاتها انواع مختلف دارند مثل مالیات بر دارایی، ارث، شرکتها و غیره.

اما مردمی که به قول معروف شبانه روز دارند مالیات پرداخت می کنند چه لزومی دارد که تا پانزدهم آوریل اوراق مالیاتی تنظیم و ارسال کنند؟ موضوع به این سادگی ها هم نیست. وقتی شما برای اداره ای، جایی یا شرکتی کار می کنید کارفرمای شما در روز اول استخدام شما فرمی به شما می دهد و شما اطلاعاتی مبنی بر وضعیت تاهل، تعداد فرزند، تعداد افراد تحت تکفل شما و موارد کلی دیگر که می تواند برروی میزان مالیاتی که به شما تعلق می گیرد اثر بگذارد را در این فرم وارد می کنید. کارفرمای شما ماهانه میزانی از حقوق شما را – براساس قانون ومتناسب با اطلاعاتی که در آن فرم وارد کردید- به عنوان مالیات بر درآمد کسر کرده و به اداره مالیات پرداخت می کند. از روز آخر سال تا پانزدهم آوریل سال آینده شما فرصت دارید تغییرات دیگری که در زندگی شما اتفاق افتاده، مثل تولد یا مرگ، خرید خانه، پرداخت وام دانشجویی و کمک به خیریه و صدها مورد دیگر را در فرمهای مخصوص اوراق مالیاتی وارد نمایید و براساس این تغییرات و معافیت هایی که بابت این تغییرات به شما تعلق می گیرد میزان نهایی و قطعی مالیات سال مذکور برایتان محاسبه می شود. بعد از این محاسبه یا میزانی به دولت بدهکار می شوید و یا مشمول دریافت میزانی بازپرداخت از دولت می شوید. اگر شما به دولت بدهکار شدید، آن مبلغ را باید تا پایان روز ۱۵ آوریل به خزانه دولت واریز کنید. مسلماً اگر شما برای خودتان کار کرده باشید و در طول سال مالیاتی نپرداخته باشید پس از پر کردن این فرمها و اعلام درآمد کل سالتان، باید مبلغ نسبتاً قابل توجهی را یکجا به اداره مالیات پرداخت کنید.
گاه برخی از مردم به مدت زمان بیشتری برای محاسبه مالیات خود نیاز دارند. در این صورت با درخواست رسمی از دولت می توانند موعد ۱۵ آوریل را برای مدتی تمدید کنند که به آن “Extension” گرفتن می گویند.

شایان ذکر است که در کنار کارشناسان و حسابدارانی که این روزها حسابی سرشان شلوغ است، چند شرکت خصوصی در این زمینه خدمات مجازی ارائه می دهند که شما می توانید از طریق آنها حساب کتابهای مالیاتی خود را آنلاین تهیه کنید و برای اداره مالیات ((IRS ارسال کنید. کسانی که به صورت مجازی مالیتاشان را انجام می دهند، حسابشان سریعتر تسویه می شود.

قوانین مالیاتی در این کشور آنقدر گسترده و پیچیده هستند که در یک یا دو وبلاگ نمی توان آنها را توضیح داد اما آنچه مسلم است این است که پرداخت مالیات از هرچیزی مهمتر است. همین اوراق مالیاتی که این روزها باید پرکنیم و به اداره مالیات تحویل دهیم می تواند در بسیاری موارد به ما کمک کند. مثلاً وقتی می خواهید وام خانه بگیرید بانک از شما می خواهد تا اوراق مالیاتی دو یا سه سال اخیرتان را نشان دهید تا آنها بتوانند تصمیم بگیرند چقدر می توانند روی اعتبار شما از طریق درآمدتان اعتماد کنند. یا وقتی می خواهید شهروند ایالات متحده شوید باید اوراق مالیاتی چند سال اخیرتان را ارائه کنید تا دولت بداند که شما در مدت اقامتتان در این کشور تابع قانون بوده اید و وظایف خود را انجام داده اید. اوراق مالیاتی هرسال از آن چیزهایی است که می خواهید در یک صندوق مطمئن از آنها نگهداری کنید.
خدا کند که پای ماموران اداره مالیات به خانه و اداره تان باز نشود که اگر آنها به هردلیلی بخواهند مالیات پرداختی تان را در دوره ای از زمان بررسی کنند (یا به زبان انگلیسی Audit کنند)، می توانند زندگی تان را تبدیل به کابوسی فراموش نشدنی بکنند. افراد زیادی – و حتی افراد بسیار معروف- هستند که به دلیل تقلب یا اشتباه محاسباتی در پرداخت مالیات چند سالی را در زندان سپری کرده اند و البته افرادی هم هستند که برای فرار از همین مالیات، شهروندی ایالات متحده را یا نپذیرفته اند یا پس داده اند.

خلاصه اینکه به قول معروف اینجا از دو چیز فرار نمی توان کرد: مرگ و مالیات!
منبع

دوستان عزیز، کسی که permanent resident هست و تا دو سال نمیتونه دائم آنجا مستقر بشه و فعلا سالی چند ماه میره آمریکا و کار و درآمدی آنجا نداره هم باید فرم های اظهارنامه مالیاتی پرکنه؟
case number: 2013AS00005200 ایروان W1A
آموزش زبان انگلیسی: www.eslpod.com
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان فرم مالیات برای کسانی هست که حداقل 6 ماه از سال رو در امریکا کار و زندگی کرده باشن. خیلیها میگن که در هر صورت باید این فرم رو فرستاد حتی اگر 0 باشه اما خود سایت ای ار اس چنین چیزی رو نمیگه مضافا اینکه به نظر من ندادن فرم بهتر از این هست که کسی بخواد چند سال فرم 0 بفرسته و ضمنا اگر سال اول رو فرستادید و در سیستم سوشال رفتید باید از سال بعدش هم بفرستید که فلگ نشید پس بهتره اگر کسی فعلا خیال اقامت نداره این فرمها رو نده این عقیده من هست البته.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: IN.USA@2013 ، Saeedv13 ، K22 ، sce ، shimoda ، fariba_a ، behfaza ، mrhj50 ، el333 ، shahin61
این قضیه که اگه درامدت کم باشه از مالیات معاف میشی هم مربوط به همین بحثه ؟
کسی میتونه راهنمایی کنه در این مورد ؟
[font=Tahoma]منتظرسرا عضو سبز میپذیردCool
[/font]
[font=Verdana]
کدام کشورها برای سفر نیاز به ویزا ندارند
[/font]

پاسخ
تشکر کنندگان: behfaza
شما اگه کم درامد باشین مالیات که نمیدید هیچ مقداری کردیت و کمک میگیرید از دولت فدرال البته کلا بستگی داره که کم یعنی چقدر کم باشه و چند نفر باشین و نوع کار چی باشه و غیره که جداول مختلف داره . میتونه این کردیت بین 0 تا 10 هزار دلار باشه.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: behfaza ، mrhj50 ، el333 ، soli asali
(2014-04-21 ساعت 10:55)soheilbadami نوشته:  شما اگه کم درامد باشین مالیات که نمیدید هیچ مقداری کردیت و کمک میگیرید از دولت فدرال البته کلا بستگی داره که کم یعنی چقدر کم باشه و چند نفر باشین و نوع کار چی باشه و غیره که جداول مختلف داره . میتونه این کردیت بین 0 تا 10 هزار دلار باشه.

ممنون دوست عزیز
من چطور میتونم بیشتر اطلاع پیدا کنم ؟ جایی بیشتر توضیح داده ؟
[font=Tahoma]منتظرسرا عضو سبز میپذیردCool
[/font]
[font=Verdana]
کدام کشورها برای سفر نیاز به ویزا ندارند
[/font]

پاسخ
تشکر کنندگان: behfaza
من ٤ ماه اخر سال ٢٠١٣ را امريكابودم و چون درآمدي هم نداشتم به من گفتن نياز به پر كردن فرم ها نداري
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-04-21 ساعت 22:11)nahid.t نوشته:  من ٤ ماه اخر سال ٢٠١٣ را امريكابودم و چون درآمدي هم نداشتم به من گفتن نياز به پر كردن فرم ها نداري

کیس با کیس متفاوت هست.خود منم وقتی وارد آمریکا شدم ۵ماه آخر سال بود همه گفتند نیازی نیست پر کنی.اونوقت که خواستم in state بشم اولین سوال کالج این بود فرم مالیاتت کجاست..که با چند ماه تاخیر به حسابدار پول دادم تا تونست فرم مالیات رو پر کنه.شنیدم واسه سیتیزن شدن هم باید نشون داد.
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
تشکر کنندگان: nahid.t ، soheilbadami ، behfaza ، tartar ، shahin61
(2014-04-21 ساعت 13:22)soli asali نوشته:  
(2014-04-21 ساعت 10:55)soheilbadami نوشته:  شما اگه کم درامد باشین مالیات که نمیدید هیچ مقداری کردیت و کمک میگیرید از دولت فدرال البته کلا بستگی داره که کم یعنی چقدر کم باشه و چند نفر باشین و نوع کار چی باشه و غیره که جداول مختلف داره . میتونه این کردیت بین 0 تا 10 هزار دلار باشه.

ممنون دوست عزیز
من چطور میتونم بیشتر اطلاع پیدا کنم ؟ جایی بیشتر توضیح داده ؟
الان که گذشت مهلت فرم ولی اگه اطلاع کلی میخواین به سایت irs میرید
در قسمت سرچس میزنین
how much would be my itc 2014
لینکهایی رو میاره که ازونجا به جوابتون و اون جداول میرسید.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: behfaza ، shahin61
من از دوتا حساب دار پرسيدم بهم اينو گفت الان به نظر شما بايد برم فرم پر كنم?
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-04-22 ساعت 08:54)nahid.t نوشته:  من از دوتا حساب دار پرسيدم بهم اينو گفت الان به نظر شما بايد برم فرم پر كنم?

بستگی به خوتون داره.نظر شخصی من این هست کسانی که قصدادامه تحصیل دارند وکسانی که برای همسرشون یا فرزندشون میخوان اپلای کنند حتما پرکنند
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
تشکر کنندگان: behfaza ، nahid.t ، daria ، shahin61




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان