کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ایدز در هند
ترس از ايدز در هندوستان به نصف كاهش يافت.» اين روزها اين جمله يكي از مهم‌ترين عنوان‌هاي روزنامه‌هاي هند است و اين يعني آمارهاي ايدز در هند آنقدر‌ها هم كه با صداي بلند اعلام مي‌شود بالا نيست.
چندي پيش گزارش‌هاي آژانس‌های مربوط به سازمان ملل متحد در تشریح وضعیت قاره آسیا و بیماری ایدز حاکی از آن بود كه هند از نظر تعداد بیماران مبتلا به ایدز از آفریقای جنوبی پیشی گرفته است. همچنين دفتر برنامه توسعه سازمان ملل اعلام كرده بود: در صورتي كه هند نتواند گسترش بيماري ايدز را در اين كشور كنترل كند، اقتصاد آن كه در حال حاضر نرخ رشدي بيش از ‌8 درصد دارد، لطمه خواهد ديد.

از سوي ديگر در گزارش دفتر برنامه توسعه سازمان ملل كه اخيراً منتشر شد، آمده بود: از زمان ظهور اين بيماري در سال ‌٢٠٠٢ تا‌كنون طي يك دوره ‌١٤ ساله بيش از ‌٥ ميليون هندي به ايدز مبتلا شده‌اند. ولي اخيراً گزارشي كه در بي‌بي‌سي‌ منتشر شده حاكي از آن است كه تعداد افراد مبتلا به ايدز در هند در حال حاضر دو تا سه ميليون نفر نسبت به آمارهاي گذشته كاهش يافته است. آماري كه دولت اين كشور با كمك سازمان ملل هم‌اكنون به دست آورده است نيز بسيار كمتر از آمارهاي قبلي است.

آمارهاي گذشته كه توسط سازمان ملي مبارزه با ايدز (NACO) به دست آمده بود، تعداد افراد مبتلا به ايدز را 2/5 ميليون نفر اعلام كرده بود و آژانس مبارزه با ايدز سازمان ملل «UNAAIDS» نيز در سال 2006 اين ميزان را 7/5 ميليون نفر اعلام كرده بود. اما مقامات كشور هند معتقدند اين كاهش آمار از اطلاعات صحيح‌تري به دست آمده است.

البته اين در حالي است كه آمار تعداد افراد آلوده در اين كشور هنوز بالا و نگران‌كننده است. در اين ميان وزير بهداشت هند اظهار داشته كه«هند هميشه محكوم به دست‌كم گرفتن تعداد مبتلايان به ايدز بوده است در حالي كه حالا مي‌بينيم كه آمارهاي دقيق‌تر ناقض اين امر است.»

آمارهاي جديد همچنين حاكي از اين هستند كه كشورهاي آفريقاي جنوبي و نيجريه بيشترين ميزان آلودگي را از نظر اين بيماري دارند. با اين حال هند در حال گسترش برنامه‌هاي مبارزه با ايدز است و بودجه اين كار را نيز با كمك دولت و كمك‌هاي بين‌المللي افزايش داده است.

بر اساس آمار جديد در حال حاضر 36صدم درصد از جمعيت بيش از يك‌ميليارد نفري هند مبتلا به ايدز هستند. اين در حالي است كه بر اساس آمار گذشته 9دهم درصد مردم اين كشور به ايدز مبتلا بودند. بر اساس اين گزارش دليل بالا بودن آمار گذشته، آزمايش‌هايي است كه سازمان ملل روي زنان باردار و گروه‌هاي با ريسك بالا از جمله معتادان و زنان خياباني طي چهار‌ماه انجام مي‌داده است. اما آمارهاي جديد بر اساس آزمايش‌هايي است كه روي 102 هزار نفر از مردم و گروه‌هاي مختلف و بدون تمركز روي گروه خاصي انجام شده است.

چنين آماري به عقيده آژانس مبارزه با ايدز سازمان ملل نيز دقيق‌تر و بسيار قابل استناد است. البته گروه‌هاي خيريه مبارزه با ايدز معتقدند كه اين آمار نبايد سبب كاهش اقدامات جلوگيري و مبارزه با ايدز در اين كشور شود.

برگرفته از همشهری آنلاین
نوشته ی سمیه شرافتی
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، lexington ، maryam5 ، hvm ، msar
مهمترین راه بعد از تماس جنسی نا مطمئن (که اغلب در بین فشر فقیر هند که 90% هند هست)، استفاده از سرنگ آلوده هست! تا جایی که هنوز که هنوزه خیلی مطب ها و جاها از یه سرنگ فلزی که سوزنش رو فقط عوض میکنند و شاید حواستون نباشه اونم عوض نکنند و سال تا سال هم استریل نمیشه استفاده میشه! همچنین آرایشگر های گوشه خیابون که 80% همین آرایشگاه ها میرند و هست و واقعا کثیفه یه راه مهم دیگش هست چون اصلا به تیغی که استفاده میکنه اعتمادی نیست! یکی از راه های دیگه مهم توی هند به خاطر خالکوبی هست که اونم خیلی کثیف گوشه خیابون معمولا انجام میشه! آخرین چیزی هم که به ذهنم میرسه شغل عجیب غریبی به نام گوش پاک کن هست که یه صندوق چوبی گردنش آویزونه و گوش پاک کنش یه میله فلزی مثل میل بافتنی هست که سزش پنبه میزنه و گوش پاک میکنه و با همون دست ناخن دست و پا هم میگیره و پینه کف پا هم میکنه و هزار تا کثیف کاری دیگه و مطمئنم با همون دست بدون شستن غذاش هم میخوره!!! کلا هند به جز چند تا شهر (تک و توک) واقعا کثیفه!!!
تصورش رو کنید که هر وقت ادرار دارند براشون مهم نیست کجان! وایمیستن رو به دیوار و یا علی! حیوون و جونور هم که تا دلتون بخواد هست و هر کدوم هم کثیفی خاص خودش رو داره مخصوصا سگ ها و گاو ها شهر رو به گند کشیدن و کسی هم براش مهم نیست!
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، Hamid55 ، Electronic-Arts ، سمبل ، storagemeter ، msar
با تشكر از شما دوست گرامي
فكر ميكنم يك كمي اغراق فرموده ايد
درست است كه بعضي از اماكن و بعضي از اشخاص در هند خيلي كثيف هستند اما نه تا به اين حد
من دوبار به آنجا رفته ام ولي مثل شما فكر نميكنم
ضمنا ايدز با كثافت انتقال نمي يابد
در مورد سرنگ درست فرموده ايد اما همانطور كه شما ذكر كرديد مهمترين دليل شيوع ايدز در هندوستان فحشا هست

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: Hamid55 ، Ali Sepehr ، سمبل ، msar
hvm جان،
اغراق نیست. اکثرا اماکن و اشخاص تو هند کثیف هستن نه بعضی. من ۳ سال هست اینجا زندگی میکنم.
برعکس شما من فکر میکنم سطح فحشا در هند با توجه به جمعیت این کشور بالا نباشه.
درسته، نه کثافت باعث انتقال ایدز میشه نه فحشا بلکه رابطه داشتن بدون محافظ و استفاده از وسایل مشترک و غیر استرلیزه هنگام تزریق، خالکوبی، اصلاح، ...با عث انتقال میشن که همه اینها در سطح وسیعی تو هند هست. و ریشه همه اینها هم فقر، نا آگاهی و کمبود امکانات هست.
شماره کیس: 2009AS15xxx
تاریخ نامه قبولی: May 2008
کنسولگری: Mumbai
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: 15Aug 2009
تاریخ مصاحبه: May 2010
دریافت ویزا: 9June 2010
-------------------------------
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، سمبل ، Danoosh ، msar
ایدز الان در تمام دنیا مشکل شده و رواج بسیاری پیدا کرده ماباید به برای مقابله با این بیماری رعایت کنیم چه تو هند چه تو امریکا چه تو ایران پس مواضب باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان