کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
غذاهای آمریکا
این مطلب از روی نگرانی برای دوستانی که در امریکا هستند نوشتمBig Grin چون در امریکا غذا ها هورمونی هستند آدم سریع چاق می شهWink


آیا برای وزن کم کردن تلاش می کنید؟
غذاهای چربی سوز به رژیم غذایی خود اضافه کنید شاید این کار را کمی برای شما آسان تر کند.

گریپ فروت

یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است. گرپفروت نه تنها یکی از منابع غنی ویتامین C است بلکه به جبران 15 گرم از پکتین می کند. پکتین یکی از موادی است که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کند. گرپفروت 74 کالری دارد و خالی از نمک و چربی است.


فلفل های تند چیلی

فلفل های چیلی تند می تواند به چاشنی ها در زندگی شما اضافه شود. فلفل های پر از ویتامین A و C اند. فلفل ها همچنین دارای بسته های فیبر، کلسیم و فسفر هستند. علاوه بر این فلفل های چیی حاوی ذراتی هستند که برای سوخت و ساز بدن بسیار مناسب است.


کلم بروکلی

معمولا مردم یا بروکلی را دوست دارند ی از آن متنفر اند. اگر شما از آن دسته ای هستید که بروکلی را دوست دارید، شما از یک غذایی لذت می برید که دارای کالری پایین است و دارای ویتامین C فیبر و کلسیم است.


آرد جو

آرد جو یک گزینه ی مناسب برای صبحانه است. آرد جو یکی از حلال های کلسترول در گردش خون است. اگر چه باید مراقب بود اگر شما آرد جو را با شکر و کره مخلوط کنید، وزن شما را افزایش می دهد و بهجای ایجاد مزایا برای شما ضرر خواهد داشت.


بوقلمون

این درست نیست که فقط در روز شکرگذاری باید از بوقلمون لذت برد. بوقلمون هم چربی های شما را کاهش می دهد و هم باعث کاهش کالری می شود. فقط هنگام خرید آن چند چیز را در نظر داشته باشید. اول: اگر شما قصد خرید بوقلمون زمینی را دارید تا جایی که امکان دارد از انواع لاغر آن خریداری کنید. اگر شما مرتبا بوقلمون می خورید هرگز پوست آن را نخورید چون محتوی مقدار زیادی چربی است. و نهایتا در کل هر پرنده ای را که می خرید آن را با قرار دادن در سس آن را نرم کنید.


ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا نه تنها حاوی مقدار زیادی پروتئین است، بلکه مقدار زیادی امگا 3 دارد که این ماده برای بدن بسیار مهم است.


لبنیات

قرار دادن محصولات لبنی یک در لیست رژیم غذایی گزینه ی مناسبی نیست، اگر چه لبنیات حاوی کلسیم بسیار غنی است و همچنین باعث شکستن چربی ها در بدن می شود. اما ممکن است سطح چربی های بدن را پایین نیاورد.


حبوبات

حبوبات بهترین منبع پروتئین در سبزیجات هستند. در حقیقت حبوبات بهترین نوع پروتئین را که در انواع غذا پیدا می شوند را دارا می باشد.


سبزی ها

کاهو یکی از بهترین انواع سبزی ها است که معمولا در سالاد استفاده می شود. کاهو به طور طبیعی حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و K، پتاسیم، آهن و کلسیم است و نسبت آن در کاهو بیشتر از دیگر سبزی ها است.


گوجه فرنگی


گوجه فرنگی های خام را به سالاد خود اضافه کنید. گوجه فرنگی حاوی ویتامین A، B6، C و K است، کالری پایین دارد و ارزش غذایی زیادی دارد.
پاسخ
7روش برای کم کردن وزن بدون گرسنگی


کم کردن وزن با 2 روش زير امکان پذير است:

1- سوزاندن کالري ‏ها با تمرين ورزشي

2- با انتخاب هوشمندانه ي غذا و کنترل واحدهاي غذايي.

در تئوري، شما مي‏ توانيد با گذراندن ساعت‏ ها در سالن ‏هاي ورزشي مقداري از کالري را از بين ببريد اما اين کار در عمل، اتفاقي واقعي و يا خوشايند نيست، از طرفي چه کسي مي‏ خواهد که فقط با برگ‏ هاي کاهو زندگي کند؟

در عوض اين 7 روش اگر هر روزه به کار گرفته شوند بدون تلاش زيادي به کاهش وزن کمک مي‏ کنند.


1- حرکت دائمي

جيمزلوين پزشک کلينيک مايو در روچستر يک دهه را صرف مطالعه نقش حرکت روزانه يا NEAT (فعاليت ‏هاي غيرورزشي گرما‏زا در بدن) در سوخت و ساز بدن کرده است. کشف او اين است که افرادي که پاهاي شان را مرتب تکان مي دهند و يا ايستادن را به نشستن ترجيح مي ‏دهند و به طور کلي خيلي به اطراف حرکت مي ‏کنند روزانه تا 350 کالري بيشتر از کساني که مدام در حالت نشسته هستند، مي ‏سوزانند که اين مقدار چيزي در حدود 17 کيلوگرم در سال مي شود.


2- اغلب وعده‏هاي غذايي را زير 400 کالري نگه داريد.

مطالعات بسياري پيشنهاد مي ‏دهند که بين وعده‏هاي غذايي خود فاصله‏ هاي مشخصي قرار دهيد و حتي‏المقدر همگي را در يک اندازه تنظيم کنيد. غذا خوردن در فواصل زماني مشخص با:

سوزاندن ميزان کالري بيشتري بعد از غذا خوردن،

واکنش بهتر به انسولين

و کمتر بالا رفتن سطح کلسترول خون

همراه است.

وقتي شما وعده‏ هاي غذايي منظمي در طول روز مي ‏خوريد کمتر احتمال دارد که دچار گرسنگي مفرط و يا پُرخوري شويد.


3- روزانه 8 ليوان آب بخوريد.

آب تنها يک برطرف کننده عطش نيست، بلکه ممکن است سرعت متابولسيم بدن را هم زياد کند. محققان آلماني دريافته ‏اند که نوشيدن 2 ليوان آب سرد ميزان سوخت و ساز بدن را تا 30 درصد افزايش داده و اثر آن تا 90 دقيقه باقي مي ماند؛ يک سوم اين افزايش سوخت و ساز ناشي از تلاش بدن براي گرم کردن آب مي باشد و بقيه آن ناشي از تلاش بدن براي جذب آب است. موقع آب خوردن هيچ کالري دريافت نمي ‏شود اما کالري‏ ها سوزانده مي ‏شوند دُرست برخلاف زماني که ديگر نوشيدني هاي شيرين را مي‏ نوشيم و کالري اضافي دريافت و حتي ذخيره مي ‏گردد.

افزايش مصرف روزانه آب تا 8 ليوان به شما کمک مي ‏کند تا در طول سال حدود 5/3 کيلوگرم کم کنيد.

بنابراين سعي کنيد قبل از وعده‏هاي غذايي، ميان وعده‏ها و قبل از نوشيدن آب ميوه‏ها و مايعات شيرين، يک ليوان آب بنوشيد.

4- بالا و پايين رفتن از پله‏ ها

بالا رفتن از پله‏ ها، يک عمل براي تقويت کردن پاها است. چرا که شما داريد وزن بدن تان را ضد جاذبه زمين به بالا حرکت مي ‏دهيد. به اين ترتيب از هر فرصتي براي اين کار استفاده نماييد؛ البته اگر مشکل خاصي مانند کمردرد و زانودرد و ... داريد، قبل از آن با پزشک تان مشورت نماييد.


5- سرعت حرکات تان را کنترل کنيد.

قدرت و شدت کارهاي روزانه ‏تان را افزايش دهيد. از جارو زدن گرفته تا به گردش بردن کودک تان. به عبارتي بهتر است همه کارهاي تان را با جنب و جوش بيشتري انجام دهيد.


6- از کيسه خريد خود، به جاي دمبل استفاده کنيد.

اين که از کس ديگري بخواهيد که کيسه خريد و يا چمدان شما را حمل کند، فرصت سوزاندن کالري و قوي ‏تر شدن بدن تان را مي گيريد. کيسه‏ هاي خريد خود را به صورت متوازن و يک بسته در هر دست حمل کنيد. حتي اگر مجبوريد چندين بار طي مسير کنيد؛ 2 کيسه‏ ي کوچک تر را به جاي يک کيسه‏ ي بزرگ حمل کنيد؛ در اين صورت خودتان مي‏ توانيد بارتان را جا به جا کنيد.


7- در هر وعده غذايي 4 گرم فيبر بخوريد.

يک رژيم غذايي با فيبر بالا مي‏ تواند دريافت کالري شما را بدون اين که احساس کمبود کنيد کاهش دهد. در يک مطالعه مشخص شده زناني که روزانه 13 گرم يا کمتر فيبر دريافت مي ‏کنند ممکن است 5 برابر بيشتر از زناني که فيبر بيشتري مي خورند، دچار افزايش وزن شوند.


فيبر از طريق مکانيزم هاي زير موجب کاهش وزن مي شود:

1- سرعت غذا خوردن را کاهش مي دهد چون به جويدن بيشتري احتياج دارد.

2- سرعت حرکت غذا در طول مدت گوارش را افزايش مي ‏دهد.

3- هورمون ‏هاي سيري را بالا مي ‏برد.

براي دريافت 25 گرم فيبر در روز مطمئن شويد که 6 وعده يا ميان وعده ميل مي ‏کنيد که هر کدام از آن ها حدود 4 گرم فيبر را شامل مي‏ شود.

در ميان وعده هاي تان از ميوه استفاده کنيد و آن ها را در دسترس تان قرار دهيد. به اين ترتيب به سادگي فيبر دريافتي شما بالا مي ‏رود.
پاسخ
Toungue 
طرز تهیه ی پنکیک Pancake :
که صبحونه ی مورد علاقه ی اکثر آمریکایی هاس! و جزو غذاهایی که خودم میتونم درست کنم خیلی آسونه Big Grin

مواد لازم:

1- یک فنجان شیر
2-2 تا فنجان و نصفی آرد
3-یک فنجان شکر
4-دو عدد تخم مرغ
5-نصف قاشق چایخوری نمک!
6-دو قاشق چای خوری بیکینگ پودر
7- دو تا قاشق غذاخوری کره آب شده

تخم مرغ ها رو توی ظرف جدا خوب مزنیمو و مخلوطشون میکنیم شیر و شکر هم جداگانه توی ظرف دیگه ای حل میکنیم آرد و بیکینگ پورد و کمی نمک رو با هم مخلوط میکنیم شیر و شکر را به آرد اضافی میکنیمو و به هم میزنیم!
تخم مرغ ها رو هم اضافه میکنیم! بعد باید حسابی هم بزنیم آرد ها هم نباید گوله شده باشن! کره رو هم اضافه میکنیم بازم هی به هم میزنیم که رقیق بشه! 1 قاشق روغن مایع میریزیم توی ماهی تابه وقتی داغ شد مایع رو هم میریزیم توش!
دیگه چجوری ریختن مایه به سلیقه ی خودتون بستگی داره میتونین کامل بریزین میتونین گرد گرد بریزین و ...!

بعدش که طلایی شد و کامل سرخ شد میتونین نوش جان کنین Big Grin با آب پرتغال هم خوب میشه!

[عکس: wv5ons2nbgum0a9gphb.jpg]
[عکس: vs60wrm1gi5zuc61n6gu.jpg]
پاسخ
سلام
راسش همه ی اینا کنار دوستانی که افتخار آشنایی با کاسکو رو دارن میدونن که هات داگ هاش چه نعمتی هس
پاسخ
تشکر کنندگان: payman R ، Iman-gta ، mohammad.maleki ، jahan_roone ، Solitude ، لاتاری ، msar
میدونین تو یه رستوران ایرانی کار کردن چه مزه ای داره؟ مزش به اینه که من تو این دوماه فقط و فقط یکبار رفتم رستوران مکزیکی و یکبار هم مک دونالد ! در عوض از قرمه سبزی گرفته تا انواع اقسام کباب و حتی شاندیزکباب برو تا کوفته تبریزی و شیرین پلو و ... نوش جان نمودیم جاتون خالی با یه دست تایپ میکنم با دست دیگر آلواسفناج میزنیم به بدن Big Grin

پاسخ
میگم بچه ها حالا که همتون با معزل غذا و ذائقه مواجه شدید، می خواید براتون ویزا و اقامت ایران جور کنم؟! Wink)
پاسخ
موردیم از دست اینها که نه غذا دارن نه غذا میخورن ! منظورم غذا ست چیزی که ما تا حالا فکر میکردیم غذاست !
البته همین ترکیه کنار دست خودمون هم ما هر وقت رفتیم گرسنه برگشتیم ! وای به ینگه دنیا.
البته سلایق متفاوت هست
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: gadfly ، Electronic-Arts ، mohammad.maleki ، maaref ، jahan_roone ، لاتاری ، msar
در امریکا تقریبا هر غذایی که در دنیا وجود دارد یافت می شود چون تمام مردم امریکا به غیر از سرخپوستان مهاجر هستند و با خودشان عادات غذایی نژادشان را به امریکا آورده اند. برای همین از کله پاچه و سیراب شیردان گرفته تا انواع غذاهای چینی که به نظر ما عجیب می آید در امریکا طبخ شده و به فروش می رسد. وقتی که من به امریکا آمدم تمام غذاهای غیر ایرانی به نظرم بیمزه می آمد و یا تند بودند و یا این که به طعم آن عادت نداشتم ولی پس از گذشت یک مدت که آدم هر دفعه یک غذایی را امتحان می کند طبعش عوض می شود. من الآن عاشق غذاهایی هستم که در اوایل ورودم حتی نگاه کردن به آنها هم حالم را به هم می زد. قرمه سبزی و قیمه و زرشک پلو را هم دوست دارم ولی اگر آنها را با غذاهای دیگر مقایسه کنید میبینید که فقط با برنج شکم آدم را پر می کند و بعدش آدم آنقدر سنگین می شود که حتی نمی تواند نفس بکشد. در حالی که مثلا غذای تایلندی به اندازه چهارتا قاشق برنج دارد و بقیه آن سبزیجات و مواد پروتوئینی است و بعد از خوردن آن احساس خفگی به آدم دست نمی دهد.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
با سلام به همه دوستان
میتونم اضافه کنم که اینجا یعنی کالیفرنیا- ال ای ( هیچی نشده داریم به خلاصه نویسی و اختصار نویسی آمریکایی دچار میشیم.!) غذاهای مکزیکن ..آسیای شرقی مثل تایلند، چین ،ژاپن ،کره و مغولی و صد البته غذاهای ایرانی طرفدار زیاد داره..وامریکن ها هم بسیار دوست دارند. مشکل غذایی فکر نکنم کسی اینجا پیدا کنه.Cool
Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
دوستان در امریکا تو یکسری فروشگاه ها برند حلال هست اما یه سوالی:
مثلا همین غذاهای تایلندی که آرش گفت با گوشت حلال هم دارند یا نه؟
واسه بعضی ها میتونه مهم باشه این مسئله
به آرزوم میرسم، شک ندارم Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: wushu kung fu ، mohammad.maleki ، maaref ، jahan_roone ، لاتاری ، msar
چرا كسي به اينجا سر نمي زنه؟دوستان در آمريكا لطفا اطلاعات بيشتري بذاريد.
من در دنيا يك بزرگوار مي شناسم و آن حضرت بزرگوار مي باشد.

خلیج فارس و ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک دارایی همه ایرانی ها می باشد.
پاسخ
تشکر کنندگان: jahan_roone ، لاتاری ، msar
(2011-08-26 ساعت 20:29)Hadi joon نوشته:  چرا كسي به اينجا سر نمي زنه؟دوستان در آمريكا لطفا اطلاعات بيشتري بذاريد.

مهاجرسرا تنها منبع اطلاعات شما نیست. گوگل دوست شماست. با این واقعیت روبرو بشید که مردم در آمریکا به انگلیسی صحبت می کنند.

google.com?q=american+cuisine
پاسخ
تشکر کنندگان: ابی22 ، amir287 ، storagemeter ، maaref ، humsun ، hvm ، jahan_roone ، Danoosh ، لاتاری ، msar
--> اینم صبحانه آمریکایی برای اونایی که عاشق صبحانه خوردن هستن.
پاسخ
تشکر کنندگان: لاتاری ، pari pariaaa ، msar
(2011-08-03 ساعت 19:48)m9780 نوشته:  دوستان در امریکا تو یکسری فروشگاه ها برند حلال هست اما یه سوالی:
مثلا همین غذاهای تایلندی که آرش گفت با گوشت حلال هم دارند یا نه؟
واسه بعضی ها میتونه مهم باشه این مسئله

سلام.منم همین سوال را از دوستان داشتم که چه جوری بفهمیم کجاها غذای حلال سرو می کنند.آیا فست فودها هم غذاهای حلال دارند؟
پاسخ
تشکر کنندگان: لاتاری ، msar
(2012-06-27 ساعت 14:50)آرزوی دست یافتنی نوشته:  
(2011-08-03 ساعت 19:48)m9780 نوشته:  دوستان در امریکا تو یکسری فروشگاه ها برند حلال هست اما یه سوالی:
مثلا همین غذاهای تایلندی که آرش گفت با گوشت حلال هم دارند یا نه؟
واسه بعضی ها میتونه مهم باشه این مسئله.

سلام.منم همین سوال را از دوستان داشتم که چه جوری بفهمیم کجاها غذای حلال سرو می کنند.آیا فست فودها هم غذاهای حلال دارند؟

سایتی به نام ذبیحه وجود دارد که کلیه اماکن فروش مواد غذایی حلال را در آمریکا به شما نشان می دهد. نرم افزار اندروید و آیفن آن هم وجود دارد و با فعال کردن جی پی اس، به شما نشان می دهد که در اطراف شما چه غذافروشی های حلالی وجود دارد. سایت معتبری است و همه به آن اعتماد می کنند.

برخی از فست فود ها بعضاً اعلام می کنند که برخی از شعبات آنها غذای حلال دارند، مثلاً برخی از شعبات KFC، اما من شنیدم که چند نفری رفتن و آمار یکی از شعباتش رو گرفتن و دیدن گوشتش رو از همونجایی میاره که شعبات عادی میارن و کلک جلب مشتری بوده! البته شایعه است، نه اینکه همه جا دروغ بگن، چون در نهایت شما می تونید به جرم دورغ گفتن ازشون شکایت کنید... ولی اگر فست فودهای معروف رو قلم بگیرید، در همه جای این مملکت به برکت وجود مسلمانان عرب و هندی و پاکستانی، غذای حلال رستورانی از گرون تا ارزون و با کیفیت و بی کیفیت وجود دارد. حتی در دالاس رستوران تایلندی حلال هم هست...
کیس: 2011AS7XXX
نامه اول: هیچ وقت
کنسولگری: آنکارا
فرمهای سری اول: 07/08/2010
نامه دوم: 17/01/2011
مصاحبه: 16/02/2011
کلیرنس: 01/06/2011
اولين سفر: 01/07/2011 - تولیدو، اوهایو
جمع هزینه ها تا ابتدای سفر اول: 8000 دلار - 2 نفر
سفر دوم: 18/11/2011 - دالاس، تگزاس
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان