کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تقاضای کمک مونا زارعی از هموطنان مقیم آمریکا
Parslottery جان اونجایی که میشه عضو شد و برای پیوند مغز استخوان داوطلب شد کجاست؟
در ضمن چرا مشکل این خانم اینقدر اهمیت پیدا کرده؟ البته قصدم از این سوال اینه که می خوام بدونم آیا کسان دیگه ای هم هستن که احتیاج به این پیوند داشته باشند و اگه هستن چطور میشه بهشون کمک کرد؟
IN GOD WE TRUST
شماره کیس: 2010AS118XX
تاریخ دریافت نامه قبولی: 20/6/2009
کنسولگری: آنکارا
تاریخ کارنت شدن: مارس
تاریخ دریافت نامه دوم: فوریه
تاریخ مصاحبه: 18/3/2010
تاریخ دریافت کلیرنس: 7/5/2010
تاریخ دریافت ویزا: 24/5/2010
تشکر کنندگان: sh-b ، ZZR ، fairwall ، Parslottery ، Ashkan78 ، yek_mosafer ، msar
(2009-12-29 ساعت 20:49)summery_armin نوشته:  Parslottery جان اونجایی که میشه عضو شد و برای پیوند مغز استخوان داوطلب شد کجاست؟
در ضمن چرا مشکل این خانم اینقدر اهمیت پیدا کرده؟ البته قصدم از این سوال اینه که می خوام بدونم آیا کسان دیگه ای هم هستن که احتیاج به این پیوند داشته باشند و اگه هستن چطور میشه بهشون کمک کرد؟

سوال بسیار به جایی بود. من هم موافقم. چطوری می شه از حال بقیه افرادی که این مشکل رو دارند با خبر شد؟
شماره کیس: AS20100000###
تاریخ مصاحبه:16 نوامبر
محل: آنکارا
تاریخ دریافت ویزا:17 نوامبر

[عکس: http://www.pic4ever.com/images/157fs837411.gif]
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، yek_mosafer ، msar
(2009-12-29 ساعت 20:49)summery_armin نوشته:  Parslottery جان اونجایی که میشه عضو شد و برای پیوند مغز استخوان داوطلب شد کجاست؟
در ضمن چرا مشکل این خانم اینقدر اهمیت پیدا کرده؟ البته قصدم از این سوال اینه که می خوام بدونم آیا کسان دیگه ای هم هستن که احتیاج به این پیوند داشته باشند و اگه هستن چطور میشه بهشون کمک کرد؟

با سلام

دوست عزیز والا این جایی که بنده خدمتتون عرض کردم مربوط به کسانی هستش که در کانادا اقامت دارند، در صورت تمایل میتونید به این لینک مراجعه کنید و اطلاعات آخر صفحه رو مطالعه کنید.

حقیقت برای اون دسته از دوستانی که ایران هستند دقیقا نمیدونم کجا باید تشریف ببرند اگر صدرا جان بتونه راهنمایی کنه ممنون میشم.


برای سوال دومتون هم باید عرض کنم که خیر فقط این خانم نیستند که مهم شده اند. بقیه هموطنانی که به این بیماری مبتلا هستند میتونند به سازمان های مربوطه مراجعه کنند تا اطلاعات آنها به عنوان یک درخواست کننده ثبت بشه، این اطلاعات به صورت شبکه در اختیار دیگر شعب قرار میگیره، به محض پیدا شدن یک مورد سازگار با بیمار سازمان توسط سیستم باخبر خواهد شد.
اگر برای مثال در سیستان بلوچستان هم موردی سازگار داوطلب بشه و شخص بیمار در تهران باشه سازمان باخبر خواهد شد.
مطمنا تمامی این تلاش ها فقط بخاطر مونا گرامی نیست، تمامی کسانی که منتظر این پیوند هستند و در این سازمان ها اطلاعاتشون ثبت شده چشمشون منتظر ثبت نام یک مورد سازگار هستش. اما هر از چند گاهی کسانی که شرایط وخیمتری دارند را برای یادآوری ضرورت کمک من و شما در تلویزیون و ... نشون میدند.


پیروز باشید.
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، ChairMan ، Ali Sepehr ، maryamjay ، maryam89 ، honareirani ، yek_mosafer ، msar
بهتره برای کمک به ایشون فعلا پتیشن زیر رو امضا کنید، شاید به این طریق بشه کمکی کرد که دولت امریکا به خونواده اش ویزا بده
http://www.petitiononline.com/Mona/petition.html
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
آزمایش اچ ال ای در تهران در سازمان انتقال خون ایران جنب بیمارستان میلاد با هزینه کمتر انجام می شود. بر اساس تماس بعضی از دوستان ما با این سازمان این مطلب صحت دارد

شما باید آزمایش زیر را درخواست کنید.

HLA-Class 1-Serology

قیمت آزاد : 17000 تومان
قیمت با بیمه : 7000 تومان
دوستان در شهرستان ها هم می توانند پس از نوشته ازمایش در دفنرچه به آزمایشگاه ها و یا مراکز انتقال خون شهرستان خود مراجعه کرده و جواب آزمایش رو به آدرس زیر بفرستند.

mina.zarei64@gmail.com
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
تشکر کنندگان: seravin ، Ali Sepehr ، ChairMan ، سارا کوچولو ، yek_mosafer ، msar
[/code]با سلام
مرکزی در تهران هست که کارش نگهداری و تهیه بانک اطلاعات از سلول های بنیادین انسانه. و فقط از بچه های تازه متولد شده و از بند نافشون این سلول ها رو جدا میکنه چون در اون زمان بیشترین تعداد سلول های بنیادین وجود داره . اسم این مرکز بانک سلولهای بنیادی رویان هست و ساختمونشون توی بنی هاشمه . نمیدونم که مونا این بانک رو هم کنترل کرده یا خیر ولی میتونم نمونه کارت ها شون رو اینجا بزارم با شماره های تماس ولی چون الان تهران نیستم این کارو تا دوروز دیگه انجام خواهم داد خواهش میکنم اگر این راه رو قبلأ امتحان کردید برام پبغام بزارید با عرض معذرت بدلیل مشغله زیاد نتونستم پست های قبلی رو بخونم.

تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، ChairMan ، Ashkan78 ، laili ، yek_mosafer ، msar
من هرچي تماس ميگيرم
خواهرشون جواب نميدن
case number:2010AS00021xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:June--2009
کنسولگری:Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE--2009
تاریخ کارنت شدن کیس:june2010
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:july7
تاریخ دریافت کلیرنس::23 aguestBig Grin (کشت همه رو تا اومدBig Grin )
خوبه آبجی؟


تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
برای واضح تر شدن موضوع نمونه گیری برای دوستانی که در خارج از کشور هستند یک نمونه ی آموزش گرفتن نمونه رو خدمتتون میگذارم که امیدوارم برای اون دسته از دوستانی که از این تست ترس دارند مفید واقع بشه.
http://www.youtube.com/watch?v=3bXL0xmkFG4

این هم یک مستند از یکی از بیمارانی که با این پیوند نجات یافته است.
http://www.youtube.com/watch?v=Yse0LuAUY7M

پیروز باشید.
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
تشکر کنندگان: admin ، indmehdi ، shahram1347 ، ChairMan ، laili ، seravin ، Ali Sepehr ، nnazi_2005 ، yek_mosafer ، msar
خوشم میاد تو مهاجرسرا همه با هم دعوا دارند .دو کلمه نمیتونیم با هم دیگه صحبت کنیم. آخه یعنی چی؟
آقایون و خانومها جنبه دارید یا نه ؟ خوب اینجا اسمش انجمن گفتگو هست . حالا من کاری به مهاجرتی اش ندارم . مهاجرتی اش به نظر من مربوط میشه به :
{گفتگو آزاد} - کل بحث ها = انجمن گفتگو "مهاجرتی" . البته گفتگوآزاد همچین بی ربط نیست ولی خیلی هم به مهاجرت ربطی نداره. همیشه من دیدم دو کلمه حرف که میزنید دعواتون میشه . خوب یه نفر بگه اشکال از کجاست ؟ اومدید اینجا به بحثو گفتگو بشینید نه اینکه دعوا و ...
جنبه تون رو ببرید بالا .جنبه شوخی، جنبه انتقاد پذیری ، جنبه نظریات مخالف و ... .
البته لازم به ذکر خودم بگم که اومدم توی تاپیک انرژی مثبت درخواست کردم کسی نظریات مخالف ننویسه و قانون رو نبره زیر سوال . خوب این درخواست خودم بوده. ولی جاهای دیگه تحمل شنیدن نظریات مخالف رو دارم.
خوب جنبه شوخی : خیلی ها هم هستند جنبه شوخی ندارند . خوب شوخی هم نکنید . من خودم سعی میکنم شوخیهام به شخص خاصی دیگه مربوط نشه . یه شوخی کلی بکنم . یا مثلا با تمام احترامی که برای شیما قایلم ترجیح میدهم دیگه با ایشون شوخی نکنم چرا که بهم ثابت شد که ایشون تو این موضوع با من تفاهم نداره . یا برعکس اون پیام . دیدم جنبه شوخی بالایی داره با هم شوخی میکنیم.
یه مقدار صبر و حوصله تون رو بیشتر کنید . شب و روز اینجا دعواست . محمد هم که قربونش برم همیشه دعوا درست میکنه .میاد اینجا حرفهای میزنه که واقعا من خجالت میکشم .
سروش رو تا حالا ندیده بودم این حرفا رو بزنه نمیدونم چی شده که اینجوری شده . شاید به خاطر اینکه یکسال پیش قرار بود برای من یه سایت انگلیسی رو دید بزنه و اینکاروانجام نداده ناراحته .
به خدا بسه . هی قهر و آشتی . هی جرو منجر. من نمیدونم مشکل ما ها چیه ؟ با کوچک ترین چیزی ناراحت میشید . به نظر من خودتون سعی کنید مدیر خودتون باشید . یعنی اینکه خودتون رو جای مدیر این سایت بزارید ببینید این بحثی رو که میکنید از جانب یه مدیر می پسندید ؟ منظورم این نیست که برای دل مدیرا پست بدید و ...
منظورم اینه که رعایت حال جو انجمن رو بکنید . اختلاف نظر وجود داره ، طبیعیه ، ولی جر و منجر طبیعی نیست .
خود دانید . هر جور دوست دارید حال کنید . من که هر چی تو دلم بود (10% ) اش رو ریختم بیرون.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، indmehdi ، shahram1347 ، nnazi_2005 ، yek_mosafer ، msar
به نام خدایی که دعوا را آفرید

سلام

من این چند وقته بخاطر مشغله کاری ای که پیدا کردم وقت نمی کنم 24 ساعته توی سایت بخوابم و عصر ها که از سر کار میام میرسم سایت محبوبم رو ببینم .

متاسفانه بخاطر مسائلی که همه ی ما باهاش دست و پنجه نرم می کنیم آستانه ی تحملمون خیلی کم شده و این مساله برای خودم هم مصداق داره و وقتی یکی حرفی می زنه سریع به خودمون می گیریم و در صدد دادن یک پاسخ کوبنده و دندان شکن بر می آئیم و از این غافلیم که شاید این پاسخ ما میتونه باعث ایجاد کدورت بشه و نمی تونیم با به قول معروف زیر سبیلی رد کردن بعضی موارد جلوی ایجاد تنش رو بگیریم . یک جمله قصاری رو دیروز خوندم که می گفت : بهترین پاسخ در مواقع عصبانیت سکوت است!

امروز که به سایت اومدم اول از همه یک پیام خصوصی رو خوندم که تا حدودی متوجه یک بحث در سایت شدم و تاپیک ها رو گشتم تا لانه ی زنبورBig Grin رو پیدا کردم. وقتی که بحث های پیش اومده رو خوندم فقط پیش خودم تاسف خوردم که چرا وقتی ما باهم اختلاف نظری داریم جوری باهم برخورد می کنیم که انگار خدای ناکرده طرف مقابل یکی از عزیزانمون رو کشته و ارث پدرمون رو ازش طلبکاریم .

یک سوال برام پیش اومده که چرا وقتی ما با هم کدورت پیدا می کنیم دق دلیمون رو سر مهاجرسرا خالی می کنیم و تهدید به رفتن می کنیم. این مورد رو دوست دارم به هر دو طرف بحث بگم که از دوستان خوب من هستند.

حالا روی صحبتم با شهرام عزیز که جای عموی من رو دارند هست و دوست دارم ضمن تقدیر از کارهایی که کردند این مساله رو عنوان کنم که عموی عزیز من چه لزومی داره که شما کارهای خیرخواهانه تون رو برای ما با مدرک بیان کنید؟ مگه این طرف صحبت سروش شما بودید که به خودتون گرفتید؟ منظور سروش خیلی از افراد دیگه ای بود که فقط ادعای 2500 سال قدمت تاریخ ایران رو دارند نه شما عموی گلم.

سروش جان شما هم به دل نگیر یه وقتی خدای ناکرده رو دل می کنی Big Grin اگر یک مر تبه دیگه حرف رفتن رو بزنی خدا شاهده پا میشم میام کانادا اونکاری رو باهات می کنم که میدونی Big Grin

همین جا هم لطفا حرف این برادر کوچیکتون رو قبول کنید و روی هم رو ببوسید و همه چی رو همینجا تموم کنید و اگه کدورتی هم هست خواهش می کنم در پیام خصوصی فیصله اش بدید .
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: ChairMan ، indmehdi ، shahram1347 ، nnazi_2005 ، yek_mosafer ، msar
امروز وقتی داشتم لیست افراد آنلاین رو چک می کردم چشمم به این تاپیک خورد.

کسی از سرنوشت مونا خبری نداره؟؟؟
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، hvm ، looloo ، Ashkan78 ، kianoush ، R.F ، yek_mosafer ، ASALI ، msar
هنوز متاسفانه کسی رو پیدا نکردند فقط خبر خوب اینه که مونا اومده خونه و الان وضعیت بهتری از قبل داره و دیگه مثل قبل درد نداره و خبر بهتر اینکه مامانش هم الان پیششهSmile
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
تشکر کنندگان: sh-b ، jam_14051 ، Ashkan78 ، kianoush ، ADONIS ، یه مهاجر ، R.F ، Ali Sepehr ، yek_mosafer ، msar
(2009-12-24 ساعت 08:35)admin نوشته:  بخش هایی از نامه درخواست کمک مونا خطاب به ایرانیان مقیم آمریکا: اسم من مونا است، من این نامه را از روی تخت آی.سی.یو در بیمارستان جکسون میامی فلوریدا برای شما می نویسم. ... من دانشجوی دکترای برق در دانشگاه بین المللی فلوریدا هستم. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی شریف تهران در تابستان ٢٠٠٧ از چندین دانشگاه آمریکا بورس تحصیلی گرفتم. من فلوریدا را برای تحصیل انتخاب کردم و در آگوست ٢٠٠٧ وارد دانشگاه شدم. ... متاسفانه ٤ ماه بعد از اقامتم در آمریکا در نوامبر ٢٠٠٧ بیمار شدم و پزشکان بیماریم را یک بیماری نادر خونی تشخیص دادند. این بیماری بتدریج باعث نارسایی مغز استخوانم شده است. ... اکنون 2 ماه است که من به طور مداوم در ICU بستری می شوم. تیم پزشکی من به این نتیجه رسیده است که تنها راه نجات من پیوند مغز استخوان است. ... من بانکهای بسیاری را برای مغز استخوان جستجو کرده ام اما نتیجه مایوس کننده بوده است. چون از نظر علمی احتمال پیدا کردن اهدا کننده از میان ایرانیان برای من بیشتر است، چشم امیدم به حمایت شما ست.

اطلاعات کاملتر را اینجا دنبال کنید.

سلام
مونای عزیز برایت آرزوی بهبود می کنم ما 3 تا خواهر وبرادر هستیم که البته در ایران زندگی می کنیم و 3 سال پیش برادر بزرگم را براثر همین بیماری از دست دادیم ومن امسال ویزای امریکا را گرفتم برای گرین کارد عازم هستم مخواستم این رو بگم که ما آزمایش ژنتیک انجام دادیم اگر آزمایش ژنتیک خودت رو برای من بفرستی بعد از مقایسه اگر خدا خواست و آزمایشمون یکی در اومد خوشحال می شویم کمکی بکنیم.
به امید بهبود همه بیماران
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، kianoush ، یه مهاجر ، R.F ، m.memari ، yek_mosafer ، Mojhdeh ، tartar ، msar
(2010-05-06 ساعت 21:55)ho-sa نوشته:  
(2009-12-24 ساعت 08:35)admin نوشته:  بخش هایی از نامه درخواست کمک مونا خطاب به ایرانیان مقیم آمریکا: اسم من مونا است، من این نامه را از روی تخت آی.سی.یو در بیمارستان جکسون میامی فلوریدا برای شما می نویسم. ... من دانشجوی دکترای برق در دانشگاه بین المللی فلوریدا هستم. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی شریف تهران در تابستان ٢٠٠٧ از چندین دانشگاه آمریکا بورس تحصیلی گرفتم. من فلوریدا را برای تحصیل انتخاب کردم و در آگوست ٢٠٠٧ وارد دانشگاه شدم. ... متاسفانه ٤ ماه بعد از اقامتم در آمریکا در نوامبر ٢٠٠٧ بیمار شدم و پزشکان بیماریم را یک بیماری نادر خونی تشخیص دادند. این بیماری بتدریج باعث نارسایی مغز استخوانم شده است. ... اکنون 2 ماه است که من به طور مداوم در ICU بستری می شوم. تیم پزشکی من به این نتیجه رسیده است که تنها راه نجات من پیوند مغز استخوان است. ... من بانکهای بسیاری را برای مغز استخوان جستجو کرده ام اما نتیجه مایوس کننده بوده است. چون از نظر علمی احتمال پیدا کردن اهدا کننده از میان ایرانیان برای من بیشتر است، چشم امیدم به حمایت شما ست.

اطلاعات کاملتر را اینجا دنبال کنید.

سلام
مونای عزیز برایت آرزوی بهبود می کنم ما 3 تا خواهر وبرادر هستیم که البته در ایران زندگی می کنیم و 3 سال پیش برادر بزرگم را براثر همین بیماری از دست دادیم ومن امسال ویزای امریکا را گرفتم برای گرین کارد عازم هستم مخواستم این رو بگم که ما آزمایش ژنتیک انجام دادیم اگر آزمایش ژنتیک خودت رو برای من بفرستی بعد از مقایسه اگر خدا خواست و آزمایشمون یکی در اومد خوشحال می شویم کمکی بکنیم.
به امید بهبود همه بیماران

دوست عزیز لطف کنید این کامنت رو در این وبلاگ هم بذارید :

http://helpsavemona.blogspot.com/
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
تشکر کنندگان: R.F ، yek_mosafer ، msar
ببخشید فکر کنم قبلا درباره این خوندم فقز می شه بگین باید چی کار کنیم ازمایش بدیم و کجا و هزینش چقدره-بدون بیمه!-و من15 سالمه می شه اینکارو کنم؟و وضع مالی هم خرابه ها!!!
وای فقط دارم فکر می کنم امضای قبلیم چقدر مزخرف و پر مدعا بود!!!
تشکر کنندگان: soniarazmi ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان