کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اندر وصف خوبیهای آمریکا
من هم آموزش پرواز هلکوپتر با ارائه مدرک معتبر توی لس‌آنجلس پیدا کرده بودم نزدیک ۲۰ هزار دلار (بالای صد ساعت هم پرواز داشت از جمله ۲۰-۱۰ ساعت پرواز unsupervised) البته پارسال.
(2010-02-27 ساعت 11:48)rs232 نوشته:  آره . اینجا خیلی راحته. قیمتش حدود سی هزار دلاره و پنج هزار دلار پیش می دهید و بقیه را قسطی می پردازید. زیرش هم باد دارد که می توانید در رودخانه و دریا فرود بیایید. خیلی هم امن است. اگر اطلاعات بیشتر خواستید می توانید از لینک زیر بگیرید. البته من هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و دارم تحقیق می کنم!
http://www.innovator.mosquito.net.nz/mbbs2/index.asp
به قیمت 38 هزلر دلاری که توی سایت هست توجه نکنید من حتی نوی آن را زیر 30 هزار تا هم گیر آوردم.
پاسخ
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، soroush2031 ، rasarasa ، American Darlin
(2010-02-27 ساعت 18:25)Hojjat نوشته:  من هم آموزش پرواز هلکوپتر با ارائه مدرک معتبر توی لس‌آنجلس پیدا کرده بودم نزدیک ۲۰ هزار دلار (بالای صد ساعت هم پرواز داشت از جمله ۲۰-۱۰ ساعت پرواز unsupervised) البته پارسال.
(2010-02-27 ساعت 11:48)rs232 نوشته:  آره . اینجا خیلی راحته. قیمتش حدود سی هزار دلاره و پنج هزار دلار پیش می دهید و بقیه را قسطی می پردازید. زیرش هم باد دارد که می توانید در رودخانه و دریا فرود بیایید. خیلی هم امن است. اگر اطلاعات بیشتر خواستید می توانید از لینک زیر بگیرید. البته من هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و دارم تحقیق می کنم!
http://www.innovator.mosquito.net.nz/mbbs2/index.asp
به قیمت 38 هزلر دلاری که توی سایت هست توجه نکنید من حتی نوی آن را زیر 30 هزار تا هم گیر آوردم.

توی سنفرانسیسکو آموزش و گرفتن مدرک خلبانی هلیکوپتر حدود بیست و پنج هزار دلار است ولی خوبی هلیکوپترهای اولترالایت این است که نیازی به مدرک ندارد و جزو وسایل ورزشی محسوب می شود.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
وای تورو خدا این چیزارو نشون منه بی جنبه ندید .این هلی کوپتره چیه دیگه . من تو تخیلات دوران دانشگاهم سوار اینا میشدم .چون دانشجوی شهرستان بودم همش دلم میخواست یه همچین چیزی داشتم که یه پام خونه باشه یه پام شهرستان . حتما" میخرمش یعنی دیگه تموم .اجازه بدید یه اسکن کامل انجام بدم .چون از امشب میخوام با وضوح بالا تو خواب سوارش بشم .
راستی اگه یه سبد جلوش داشت بد نبودا.بالاخره آدمه دیگه یه موقع یه خریدی میکنه یه چیزی...
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، rs232 ، rasarasa ، honareirani ، Big apple ، مانترا ، mtcanada ، lighter
لطفا برای من بیسواد درباره این هلی کوپتر (ببخشید بالگرد ) توضیح بدید.
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، honareirani
(2010-02-28 ساعت 23:54)NAV!D نوشته:  لطفا برای من بیسواد درباره این هلی کوپتر (ببخشید بالگرد ) توضیح بدید.

نوید جان.
اینجا یک هلیکوپترهای یک نفره ای هست که میتونی پشت حیاط خونه پارک کنی و هر وقت خواستی ازش استفاده کنی. البته بدرد خرید کردن نمی خوره چون جایی برای حمل بار اضافه نداره. فوقش بتونی یک بقچه غذا و یک بطری آب توش بگذاری. با بنزینش حدود 400 کیلومتر میتونه بره و سرعتش هم نزدیک 120 کیلومتر در ساعت است. قیمتش هم حدود 30 هزار دلاز است که 5 هزار دلار پیش می دهید و بقیه را قسطی ماهی 200 دلار می پردازید. اگر خریدید, پورسانت من یادتون نره!
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
آرش نگفتی چقدر ارتفاع میگیره و اینکه کلاسهای آموزشیش چقدر هزینه داره
در ضمن مثلا من باهاش میتونم برم سن دیگو یا لوس آنجلس و برگردم و پلیس نیافته دنبالم؟ یعنی از نظر قانونی من مجاز هستم همینجوری سوار بشم برم هرجا میخوام؟ حتما نزدیک فرودگاهها و اینها نباید شد دیگه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، Ali Sepehr ، rs232 ، siakhatar666 ، American Darlin
http://www.innovator.mosquito.net.nz/mbb...squito.asp
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، rasarasa ، ChairMan ، rs232 ، repairman
http://www.innovator.mosquito.net.nz/mbb...squito.asp
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، ChairMan ، rs232 ، Omidooo ، repairman
امروز دو تا اتفاق جالب افتاد که یک مقدار حس در امریکا بودن رو به ما داد و برای ما ملموس تر شد. یکی همون موضوعی که سارا خانم گفتند یعنی دیدن فیلم سه بعدی آواتار تو سینما بود و دیگر اینکه دیشب تا صبح این هلی کوپتر پلیس هی بالای سر خونه ما تاب خورد و چند تا تیر شلیک شد و صدای ماشین پلیس نذاشت که ما بخوابیم.ما هم زیاد اهمیت ندادیم اما ظهر که از خونه در اومدیم دیدیم ای بابا همه جا نوارای زرد رنگ پلیسه و خیابونو بستن و خبرنگارا با دوربین ایستادن و همه جا پلیس و نیروی SWAT ریخته و خلاصه کلی هیجان و این حرفا.موضوع از این قرار بود که یه مرد 39ساله به دوست دختر 40 سالش شلیک کرده بود و بعد هم خودشو تو آپارتمان حبس کرده بود و با تهدید و ... نمی ذاشت پلیس نزدیک بشه.حدود ساعت 1 و 2 دیگه گاز اشکاور می اندازن و بعد هم می گیرنش . ولی خلاصه خیلی جو هالیوودی بود.
پاسخ
(2010-03-01 ساعت 10:34)behzad756 نوشته:  امروز دو تا اتفاق جالب افتاد که یک مقدار حس در امریکا بودن رو به ما داد و برای ما ملموس تر شد. یکی همون موضوعی که سارا خانم گفتند یعنی دیدن فیلم سه بعدی آواتار تو سینما بود و دیگر اینکه دیشب تا صبح این هلی کوپتر پلیس هی بالای سر خونه ما تاب خورد و چند تا تیر شلیک شد و صدای ماشین پلیس نذاشت که ما بخوابیم.ما هم زیاد اهمیت ندادیم اما ظهر که از خونه در اومدیم دیدیم ای بابا همه جا نوارای زرد رنگ پلیسه و خیابونو بستن و خبرنگارا با دوربین ایستادن و همه جا پلیس و نیروی SWAT ریخته و خلاصه کلی هیجان و این حرفا.موضوع از این قرار بود که یه مرد 39ساله به دوست دختر 40 سالش شلیک کرده بود و بعد هم خودشو تو آپارتمان حبس کرده بود و با تهدید و ... نمی ذاشت پلیس نزدیک بشه.حدود ساعت 1 و 2 دیگه گاز اشکاور می اندازن و بعد هم می گیرنش . ولی خلاصه خیلی جو هالیوودی بود.
عجب! بعد اونوقت این اندر وصف خوبیهای آمریکا بود دیگه؟!!!
ببین پس چیزهای بدش چی می شه!Smile
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، rs232 ، drkamrani1 ، soroush2031 ، paral ، Abdorrezaa
آرش جان ممنونم. خیلی چیز جالبی هست اومدم آمریکا یه دونه اش رو حتما میخرم میرم خط بزنم .
اصلا میام دنبالت دو تایی با هم بریم بیرون (البته تو هلیکوپتر خودت میدونی که اینا یه نفره است).
بعد یک سوال آیا اینا بیسیم یا همچنین چیزی هم دارند ؟ فکر کنم جی پی اس رو هم داشته باشه آره؟
بعد درباره محیط داخلش و اینا یه توضیحی بدید حجت جان یه لینک گذاشتند ولی ما تازه داریم میریم کلاس زبان هنوز نمیتونیم اینا رو ترجمه کنیم.
خلاصه یه جوری برای ما توضیحی بدید . لینک ترجه فارسی یا چیزی .
یک سوال هم از بچه هاییکه توی بلاد کفر هستند دارم میخواستم بدونم مجوز حمل سلاح به چه گونه هست؟
راستی بهزاد عزیز فیلمی یا عکسی چیزی نداری ما هم فیض ببریم ؟
راستی ساسان هم غیبش زده کجاست ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: lexington ، seravin ، rs232
نقل قول:راستی بهزاد عزیز فیلمی یا عکسی چیزی نداری ما هم فیض ببریم ؟

چون با موبایله زیاد کیفیت نداره.البته ما یکم بیرون از منطقه اومدیم و عکس گرفتیم.خونه ما جلوتر از اون نوار زرد هست. اون آقاهه تو عکس هم ضارب نیست خود منم!


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر


.zip   MOV02340.zip (اندازه 195.92 KB / تعداد دانلود: 199)
پاسخ
این یکشنبه صبح رفتم خانه مونیکا و شوهرش هم پایش را در یک کفش کرد که الا و بلا من هم از این هلیکوپترها می خواهم.
البته من هنوز تصمیم نگرفتم که بخرم چون یک مدل دیگر هم هست که خیلی بهتره و در سال 2011 به بازار می آید. چون این هلیکوپترها پلاک و جواز ندارد اصولا پلیس هیچ کاری با آن ندارد و همه مسئولیت های آن به گردن دارنده هلیکوپتر است. احتمالا اگر بخواهید به فرودگاهها نزدیک شوید با آرپی چی هفت شما را می زنند! چون این هلیکوپتر نه جی پی اس دارد و نه بیسیم و فقط دو تا دسته دارد که یکی بالا و پایین می رود و یکی هم چپ و راست! و دو تا هم پدال دارد که جهت آن را مشخص می کند.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
من ماهی چند بارسوار هلی کوپتر میشم..و هر دفعه هم میگم باید خودم یکی داشته باشم...این هلیکوپترهای پشه ای بیشتر شبیه اسباب بازی هستن ولی خب قیمتش نسبت به انواع حرفه ای تر خیلی مناسب است...شاید برای شروع بد نباشه...
این دو تاسوال زیر از لینک سوال و جوابی که حجت جان گذاشتن جالب بود ..خلاصش این میشه که این پشه ها بصورت اجزای بسته بندی فروخته میشن و قسمتی از ساخت و کل مرحله مو نتاژ توسط خریدار انجام میشه و تا ۲۰۰ ساعت هم بسته به مهارت شما ساختش طول میکشه:

Q: In what form is the Mosquito sold?
A: The Mosquito is provided in kit form. All materials are provided including laser formed frame parts, machined parts, instruments (Rotor/Engine Tach, redundant digital engine tach with hour meter, dual EGT/CHT, Airspeed Indicator), rotor blades and engine.

How long will it take to build a Mosquito kit?
200 hours or less hours depending on skill level. The primary work of the builder will be fabrication of some of the simple frame and control parts and then assembling the frame using the factory provided parts and fabricated parts. Once the frame is completed the remaining work will be assembling the working components of the helicopter to the frame. The rotor shaft assembly, sprague clutch, gear boxes and rotor blades are provided preassembled.
شماره کیس: 2009AS15xxx
تاریخ نامه قبولی: May 2008
کنسولگری: Mumbai
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: 15Aug 2009
تاریخ مصاحبه: May 2010
دریافت ویزا: 9June 2010
-------------------------------
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، سارا کوچولو ، honareirani ، گریت کش ، Omidooo
یا خدا ما ایرانیها اگر بخواهیم چیزی رو ببندیم چی میشه .
من یادمه ارگ دوستم رو باز کردیم و درستش کردیم وقتی بستیم 7 تا پیچ و چند تا چیز دیگه اضاف آوردیم .
چیزی که ما ایرانی ها ببندیم آخر و عاقبتش معلومه . بچه ها این هلیکوپتر ها یه چیزی تو مایه خودکشیه با این اوضاع . آمریکا از اونور مهاجر میگیره و از این ور میکشتشون . عجب س_یاس*تی داره الکی نیست میگن شیطان بزرگ.
خلاصه اگر هم یه روز خریدید و سر هم کردید 2 چیز فراموش نشه. 1-چتر نجات و 2 - وصیت نامه
آرش جان من فکرهمه چیزش رو هم کردم .
شما میتونی یه جی پی اس بخری بندازی روش یا میتونی با استفاده از گوشیتون (آیفون یا اچ تی سی عالیه) جی پی اس بازی کنید . همچنین برای بیسیم میتونید یه بیسیم دستی بگیرید و کارهاش رو ردیف کنید . به همین سادگی تازه من فکر نصب موشک روش هم هستم نتیجه رو ابلاغ میکنم.
بیسیم و جی پی اس
[عکس: U5659_gp344.jpg]
[عکس: Vehicle_radio_Motorola_GM3688_BEST_PRICE.jpg]
[عکس: UnidenGPS352.jpg]
[عکس: gps_tomtom_iphon.jpg]
راستی این سوختش چیه و از کجا گیر میارند؟
ارتفاع چقدر میگیره من خارجی بلد نیستم بخونم /
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان