کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: آیا با حذف گفتگوی آزاد موافقید؟؟
بلی
15.56%
7 15.56%
خیر
84.44%
38 84.44%
مجموع 45 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث در مورد وجود یا عدم وجود گفتگوی آزاد
(2010-01-26 ساعت 21:14)admin نوشته:  لطفا اینجا را ببینید:
http://forums.immigration.com/showgroups.php
این لیست لشکر Moderator, Administrator , Super Moderator های سایت مورد نظر شما است! که قاعدتا امکان ویرایش، انتقال، حذف ارسالها و اعمال قوانین انجمن خود را دارند. اگر شک دارید می توانید زحمت کشیده ارسالی مخالف قوانین در انجمن داشته باشید و برخورد آنها را ببینید. من انتقادات شما را گوش کردم و به همه آنها هم پاسخ دادم. به نظرم لحن تندی هم به کار نبردم ولی چون ظاهرا شما آدم جدی و رسمی هستید سعی کردم جدی و رسمی و مستند به شما جواب بدهم.

دوستان پیشنهاد می کنم حتما لینک رو ببینید واقعا یک لشکر عظیم داره و 8-7 تا مدیری که مهاجرسرا داره در مقابل این لشکر بسیار ناچیزه.

(2010-01-26 ساعت 21:18)jam_14051 نوشته:  منظور من این قسمت از پاسخ مدیر هستش که میفرمایند:اینگونه بحثها بیشتر مناسب وبلاگ هستند
همین

خوب به نظر شما غیر از اینه؟؟؟ یک بحثی که شدیدا چالش بر انگیزه و س....ی...ا....س...ت اجتماعی یک کشور رو به نحوی تند به چالش می کشونه فکر نمی کنم مناسب این سایت باشه و دوستان میتونند توی وبلاگشون بنویسند که برای ف...ی....ل....ت....ر شدن سایت عواقبی نداشته باشه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: lexington ، nnazi_2005 ، msar
خانم خودتون را ناراحت نکنید .و زیاد آمریکا رفتن را و مهاجرت را و کلا زندگی را جدی نگیرید .همه ما در این دنیا مهمان هستیم و در این مهمانی جز لذت بردن وشاد بودن و جدی نبودن و با مهمانان دیگر در فضائی چه مجازی وچه واقعی پیوند داشتن دیگر چه چیز با ارزش دیگری وجود دارد.همه امکانات و علم را ما برای لذت بردن از زندگی می خواهیم و کل داستان یک بازی است . ولی بازی که قوانین آنرا باید رعایت کنیم . وبه قول خیام
دوران جهان بی می ساقی هیچ است
بی زمزمه ساز عراقی هیچ است
هر چند در احوال جهان مینگرم
حاصل همه عشرت است و باقی هیچ است.
خانه دوست کجاست...
فکر نکنم بحث وجود یا عدم وجود باشه یا حداقل منظور من این نبود
منظور اینه که سلیقه ای عمل نشه همین و بس
شماره کیس: 2010AS113XX
تاریخ دریافت نامه قبولی: Nov, 2009
کنسولگری: Kuala Lumpur
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:2009, Nov
تاریخ کارنت شدن کیس: March
تاریخ دریافت نامه دوم: Feb 24
تاریخ مصاحبه: 6 April
تاریخ دریافت ویزا: Refusal

Nothing is impossible
تشکر کنندگان: lexington ، msar
(2010-01-26 ساعت 21:41)jam_14051 نوشته:  فکر نکنم بحث وجود یا عدم وجود باشه یا حداقل منظور من این نبود
منظور اینه که صلیقه ای عمل نشه همین و بس

دوست من سلیقه رو با سین می نویسن نه صاد

وقتی ارسالی تشخیص داده بشه که ممکنه برای سایت ایجاد دردسر کنه بهر طریقی که باشه بایستی حذف بشه تا از ایجاد دردسر برای سایت و مدیران اون جلوگیری بشه. فکر نمی کنم سایر دوستان هم نظری مخالف من داشته باشند. در صورتی که اینطوری هست بفرمایند بگند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: seravin ، honareirani ، ChairMan ، nnazi_2005 ، nastaran86 ، msar
اقا یا خانم صدرا:
منظور من از رفتاری که تماما تلاش داشتم به مدیران این سایت توضیح بدهم دقیقا همین رفتاری بود که شما کردید.من اصلا چنین تاپیکی باز نکردم و شما از طرف من خودسرانه این بحث را به عنوان تاپیک جدا در آوردید.شما اصلا چنین حقی ندارید و با رفتار اینچنینی به شعور مخاطب توهین میکنید.
بحث من در ادامه تاپیک خود معنا داشت و نه به این شکلی که شما در آوردید.
مبرهن است که بسیاری از اشعار و حتی جملات و نکات زمانی معنای حداکثری پیدا میکنند که در در ادامه یکدیگر باشند و خارج کردن یک بیت و قرار دادن آن در یک شعر دیگر به هر دو شعر آسیب میزند.
لطفا قیچی خود را کنار بگذارید و سریعتر این بحث را به جای اصلی خود برگردانید
تشکر کنندگان: masih sh ، msar
منظور از سلیقه (ممنون از یادآوری "از این به بعد باید مواظب نگارشمون هم باشیم" ) و برخورد با مطالب ارسالی توسط اعضا، اینه که بر اعصاب خود مسلط بوده و به خاطر نوشته های افرادی چون بنده که سوات آنچنانی ندارم ناراحت نشوید چراکه همیشه از مدیران توقع بیشتری می رود به خصوص ناظم.
در صورت بروز هرگونه غلط املایی از دوستان پوزش میطلبم و از ناظم گرامی درخواست اصلاح دارم.
شماره کیس: 2010AS113XX
تاریخ دریافت نامه قبولی: Nov, 2009
کنسولگری: Kuala Lumpur
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:2009, Nov
تاریخ کارنت شدن کیس: March
تاریخ دریافت نامه دوم: Feb 24
تاریخ مصاحبه: 6 April
تاریخ دریافت ویزا: Refusal

Nothing is impossible
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، honareirani ، msar
خانم یا آقای sahar21
مبحثی رو که شما باز کردید با تاپیک قبلی مرتبط نبود زیرا طبق قوانین سایت که شما هم هنگام عضویت آن را پذیرفتید تاپیک از بحث خود خارج شده بود به همین دلیل صدرای عزیز هم نسبت به انتقال اون به یه تاپیک جدید اقدام کرده.
2010AS3xxx
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، admin ، honareirani ، ChairMan ، lexington ، nnazi_2005 ، SamiraN ، nastaran86 ، saied-k ، msar
شماها دقیقا مانند همون گروهی عمل میکنید که از ترس اونها مرتب در حال قیچی کردن مطالب هستید.ما امثال این برخوردهای تند و خشن را در اطراف خودمون زیاد دیدیم و هرکدوم تبدیل شدیم به یک" اسمشو نبر " کوچولو در وجود خودمون بدون اینکه خودمون بدونیم.محروم کردن بقیه از اظهار نظر ازاد و برخورد حذفی و حمایتهای بی منطق ناظم از مدیر و مدیر از مبصر و مبصر از ادمین و ادمین از بازرس و همینطور تا آخر برای پوشش نقص و لکنت همدیگر (انگار که هرکدوم به تنهایی نمیتونین جوابگو باشید و به وکیل وصی احتیاج دارید) و مجیز گویی و خودشیرینی برای خوشامد اون که همگی پست و مقام خودتون را مدیونش هستید(با این تفکر که چه موقعیت ممتازی دارید) و این وسط چند نفر هم که خودشون را اون طرف رسوندن برای بقیه افراد سایت مدام از خوبیهای اون طرف و خاطرات ماهیگیری و اسمون آبی و... بگویند و یک چند نفری هم اینطرف با خواندن این مطالب با آرزوی رسیدن به سرزمین آرزوها شب را به صبح و صبح را به شب برسونند و قکر کنند اگر مدام دگمه تشکر را برای اون طرفیها بزنند ویزاشون فردا صبح آماده است .اینها همگی با آرمانهای یک سایت مهاجرتی فاصله بسیار دارد.
باز هم میگم که مطلب من را به جای خود بازگردانید
تشکر کنندگان: msar
(2010-01-26 ساعت 22:22)sahar21 نوشته:  شماها دقیقا مانند همون گروهی عمل میکنید که از ترس اونها مرتب در حال قیچی کردن مطالب هستید.ما امثال این برخوردهای تند و خشن را در اطراف خودمون زیاد دیدیم و هرکدوم تبدیل شدیم به یک" اسمشو نبر " کوچولو در وجود خودمون بدون اینکه خودمون بدونیم.محروم کردن بقیه از اظهار نظر ازاد و برخورد حذفی و حمایتهای بی منطق ناظم از مدیر و مدیر از مبصر و مبصر از ادمین و ادمین از بازرس و همینطور تا آخر برای پوشش نقص و لکنت همدیگر (انگار که هرکدوم به تنهایی نمیتونین جوابگو باشید و به وکیل وصی احتیاج دارید) و مجیز گویی و خودشیرینی برای خوشامد اون که همگی پست و مقام خودتون را مدیونش هستید(با این تفکر که چه موقعیت ممتازی دارید) و این وسط چند نفر هم که خودشون را اون طرف رسوندن برای بقیه افراد سایت مدام از خوبیهای اون طرف و خاطرات ماهیگیری و اسمون آبی و... بگویند و یک چند نفری هم اینطرف با خواندن این مطالب با آرزوی رسیدن به سرزمین آرزوها شب را به صبح و صبح را به شب برسونند و قکر کنند اگر مدام دگمه تشکر را برای اون طرفیها بزنند ویزاشون فردا صبح آماده است .اینها همگی با آرمانهای یک سایت مهاجرتی فاصله بسیار دارد.
باز هم میگم که مطلب من را به جای خود بازگردانید

سحر خانم شما وقتی می تونید بدون هیچ ترسی صحبت خودتون رو بکنید و می کنید پس به معنای این نیست که در این سایت آز...ا.د..ی بی..ان وجود نداره و اگر این گونه بود به شما اجازه داده نمی شد هر اتهامی رو که دوست دارید به مدیران این سایت که تمام تلاششون حفظ و بهبود این سایت برای استفاده هموطنانمونه بزنید.

با دوستی صحبت می کردم می گفت من از فلان سایت و جو حاکم بر اون خوشم نمیاد بهش گفتم کسی تو رو مجبور کرده که هر روز بری خبرهای اون رو بخونی و اعصابت رو بهم بریزی ؟ برو از سایتی استفاده کن که ازش خوشت بیاد.

شما هر لغتی رو می تونید بکار ببرید و وقتی از لغاتی همچون خودشیرینی و مجیزگویی استفاده می کنید طرز تفکر غالب بر خودتون رو نشون می دید. محض اطلاع شما لازم می بینم که بگم 90% کاربران سایت نه همدیگه رو دیدند و نه با هم صنمی دارند و محیط دوستانه ی این سایت باعث میشه که این حمایت ها و واقع بینی ها شکل بگیره و اگر شما مانند همفکران تون با محیط دوستانه ما مشکل دارید بفرمایی جایی که راحت هستید و هر روز دعوا کنید و توی سر و مغز همدیگه بزنید چون ما اعضای این سایت اجازه نمی دهیم که این جو بسیار دوستانه و عالی این سایت که به نظر شخصی من در کلیه فروم های مشابه در دنیا تک هست بهم بریزه.

شما هم لطف کنید بخاطر اینکه ویزاتون آماده بشه دکمه تشکر رو نزنید و این تفکر واهی رو که نشات گرفته از طرز فکر شماست رو برای خودتون نگه دارید . دوستی های موجود در این سایت باعث تشکر های زیاد موجود هست و لاغیر
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: seravin ، honareirani ، ChairMan ، lexington ، payam_prz ، nnazi_2005 ، nastaran86 ، barsa ، saied-k ، sadeghi897 ، msar
دوست عزیز پیشنهاد می کنم شما که نیتت ارتقای انجمن هست لطفا به جای عصبانیت یک نسخه پیشنهادی برای قوانین انجمن، بخش بندی و مکانیزم مدیریتی تهیه کنید و اجازه بدید با هم بررسی کنیم. اگر مشکلی می بینید با کلی گویی حل نخواهد شد. لطفا ذکر کنید که در انجمن ایده آل شما ساختار مطالب چگونه است؟ قوانین فعالیت چه هستند؟ نحوه انتخاب مدیران و حوزه اختیارات و عملکرد آنها چگونه تعیین می شود؟ برای مثال شما از اینکه افراد در بخش گفتگوی آزاد راجع به خاطراتشان صحبت کنند گله دارید. در انجمن ایده آل شما اگر کسی چنین مطلبی ارسال کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ارسال را پاک می کنید؟ اگر پاک کنید کاربران شما را به قیچی بازی و اعمال سلیقه متهم می کنند؟
لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
سلام سحر خانم
مهاجرت که فقط پر کردن چند تا فرم و گرفتن ویزا و بلیط هواپیما نیست. بلکه به نظر من مهاجرت از انگیزه ها و عوامل اجتماعی شروع می شود و تا عوارض جانبی پس از مهاجرت ادامه پیدا می کند. من با فردی صحبت کردم که سی سال است در امریکا زندگی می کند ولی هنوز خودش را مهاجر می داند و از عوارض آن صحبت می کند. اصغر آقا مکانیک که شما اشاره کرده اید حسی است که می تواند پروسه مهاجرت را در بسیاری از انسانها دچار مشکل کند و کسانی که در آغاز راه هستند باید با اینگونه پیامدها آشنا شوند. اگر به جزئیات زندگی خودم در اینجا اشاره می کنم بخاطر این نیست که بقول شما به مقام بالا برسم چون اصولا این تالار غیر انتفاعی است و پولی در آن رد و بدل نمی شود. بلکه می خواهم کسی که در آغاز راه مهاجرت است تصویر روشنی از یک زندگی معمولی در امریکا داشته باشد و از اضطراب او در مواجهه با ناشناخته ها کمی کاسته شود. از طرف دیگر همه ما انسان هستیم و نمی توانیم به افرادی که در این جمع وجود دارند به عنوان ماشین تایپ نگاه کنیم. حرفهایی با یکدیگر داریم که ممکن است به مهاجرت هم مربوط نشود برای همین تالار گفتگوی آزاد را ساخته اند تا اینجور حرف ها را در آن مطرح کنیم. اگر مثلا شما چند ماه من را راهنمایی کنید که چگونه فرم ها را پر کنم ممکن است من بخواهم از شما تشکر کنم و یا به شما بگویم که تصویر ذهنی من از شما این شکلی است. تا زمانی که هر حرفی در تالار مخصوص خودش گفته شود و نظم و قانون رعایت شود به نظر من مشکل خاصی ایجاد نمی شود. با این حال من بارها گفته ام که اگر من در زمان گرفتن ویزا و پر کردن فرم ها بودم به ندرت به گفتگوی آزاد سر میزدم و مطالب آن را می خواندم زیرا که نیاز من ایجاب می کرد که بیشتر قوانین مهاجرت و فرم ها را مطالعه کنم.
با آرزوی موفقیت برای شما
درود بر همه و سحر خانم
من هم مخالف این هستم که انجمن بخش گفتگوی آزاد نداشته باشه. من فکر میکنم که این به مانند خانه ای است که حمام نداشته باشد!
اگر بحث ها و خاطرات و گفتگوهای حالت چه طوره و امیدوارم ویزاتو بگیری و از این چیزا همین جا انجام بشه و وارد مباحث اصلی سایت نشه فکر نمیکنم که مشکل خاصی متوجه سایت شود و یک کاربر تازه وارد و مهمان همان طور که دوستان در بالا عنوان کردند براحتی به جواب سوالات خودشون میرسند. همانطور که از نام این قسمت مشخص است مکانی آزاد می باشد. که البته و متاسفانه به دلیل شرا.یط حاکی بر جو ای.ران مدیران مجبور به انجام ادیت و نظارت بر ارسال ها هستند تا یک نفر مثل من با مشکل فیل.تر و از این چیز ها مواجه نشود. و گرنه من بعید میدانم که انجمنی که شما نام بردی
immigration . com مشکل فیل.تر.ینگ داشته باشه و از این چیز واهمه ای داشته باشه.
اگر هم که مشکلی هست فکر می کنم با انجام یک نظرسنجی و به قولی رِف.ران.دُم Big Grin همه نظر میدن که موافق هستند یا مخالف!!!!
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، ChairMan ، seravin ، lexington ، rasarasa ، soltan ، یه مهاجر ، nnazi_2005 ، SamiraN ، shahram1347 ، saied-k ، msar
نظرسنجی با رای مخفی ایجاد شد.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: honareirani ، rasarasa ، SamiraN ، msar
خیلی جالبه افراد "خوشگل و پولدار" که از پارتی های خوب برمیگردند و فرم گرین کارت پر میکنند، حالا نظرشون عوض شده و به جای نوشتن در مورد مباحث عاشقانه و خائنانه در گفتگوی آزاد، فقط در مورد مباحث مهاجرتی مطالعه می فرمایند. Smile
در همین گفتگوی آزاد مباحثی وجود داره که برای مهاجرها و غیر مهاجرها کلی ارزش داره. مثل آداب و رسوم و روشهای زندگی و راه و چاهها و تجربیات و نظرات و پیشنهادات.
شما هم که از عکس نوید در کنار استخر راضی نیستید تقصیر نویده که با اون قیافه اومده و خوشگلی شما را به هم زده. راستی دیدم در مورد مایو هم بحث شده بود... نکنه مشکل چیز دیگه است؟
---
راستی بد نیست من اینجا در مورد اون تاپیک استخر نوید یک توضیحی بدم:
بنده معمولا در بیشتر پستها سعی میکنم علاوه بر طنز و مسخره بازی یک چیزی هم یاد بدم یا نظری را القا کنم. در اون تاپیک خاص چون دیدم نوید کلی از تاپیکهاشو پاک کرد و مدتی تو سایت پیداش نشد، گفتم یه کم دون بپاشم برگرده. Big Grin
خلاصه اینکه این ماجرای گفتگوی آزاد هم موجب گرمی سایته و هم کمی دردسر آفرینه چون هر ازگاهی برخی افراد فکر میکنند اینجا خیلی آزاده و به دنبال شوهر مهاجر میگردند یا می خواهند با اجنه ارتباطات دیپلماتیک (به قول آرش) برقرار کنند و یا فکر میکنند دارند با اعضای خانواده شون صحبت میکنند و هی فحش میدند.
اینجا در عین آزاد بودن، خط قرمز هم داره.
آخ جون دعوا...
خوب لازم دونستم اینجا چند تکته رو مطرح کنم و حرفایی رو بزنم . البته در ابتدا خیلی حرف داشتم که خوشبختانه بقیه دوستان و مدیران کار من رو آسان کردند و لازم به تکرار آنها نیست اما من فکر نمیکنم برای یک خانم خوشگل اینجور انتقام گرفتن مثمر ثمر واقع بشه . در واقع همه ما میدانیم انگیزه شما از ایجاد همچین پستی چیه...
ولی حاج خانم : شما مجبوری بیای تو گفتگو آزاد ؟ اصلا از اسمش معلومه . ربطی هم به گفتگو آزاد نداره و شما هم سعی نکن از آب گل آلود ماهی بگیری درسته بعضی از مدیران یه صحبتهایی درباره محدودیت های گفتگو آزاد میکنند ولی دیگه نیومدند با یه قلم تمسخر آمیز انتقاد کنند .
به نظر من مشکل شما از جای دیگری بر میگرده من چند پیشنهاد بهت میکنم.
1-سعی کن جلوی آینه نری (منم جای تو بودم همین کارو میکردم میدونم الان چی میکشی )
2-مجله روزهای زندگی و خانواده زیاد نخون .
3-فیلم های هندی و عشقولانه هم نگاه نکن بد آموزی داره .
4-سعی کن هر روز صبح که بلند میشی همین طور تلقین کنی بگی : من خوبم. من خوبم . من عادی ام.
5-پدرام های خیالی رو از ذهنت حذف کن و خانم ""خوشگل و پولدار"" سقف رویا هات رو بیار پایین .
6-برنامه غذایی ات رو هم تنظیم کن و سعی کن یه چیزایی رو از رژیم غذایی ات حذف کنی.(بعد از هر وعده مسواک و قرص نعنا فراموش نشه)
7-در شوخی های دیگران دخالت نکن .
راستی مثل اینکه میگن ادمین با پدرام دستش توی یک کاسه هست ؟ میخواهی به پلیس بین الممل(بین الملل) شکایت کنی؟
در نهایت باید بگم که اینجا جوش یه جوریه نمیتونم خیلی واضح باهاتون صحبت کنم ای کاش جای دیگری در خدمتتون بودم .
مواظب خودت باش ندزدنت با این ذهن خلاق و خوشگلی و پولداری ات .
خواستی بازم برات مینوسیم.
پیام جان کفتر جلدتیم Big Grin
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، lexington ، seravin ، laili ، payam_prz ، SamiraN ، parmida.722 ، nastaran86 ، saied-k ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان