کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: آیا با حذف گفتگوی آزاد موافقید؟؟
بلی
15.56%
7 15.56%
خیر
84.44%
38 84.44%
مجموع 45 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث در مورد وجود یا عدم وجود گفتگوی آزاد
(2010-01-27 ساعت 13:25)Ziba نوشته:  بچه ها من سرسختانه موافق بحث آزادم ولی اشتباهی برای حذفش بلی رو زدم . حالا چیکار کنم ... Sad

زیبا جان

متاسفانه تا اونجایی که من میدونم امکان تغییر نظر در نظرسنجی وجود نداره . بازم حجت جان این مساله رو بهتر میدونه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: Ziba ، msar
ادمین گرامی و مدیران عزیز من با اینکه با بیشتر قسمتهای اولین پست sahar24 گرامی مخالفم اما پیشنهاد می کنم به جای اینکه به یک انتقاد ساده اینهمه حمله کنید سعی کنید با صحبتهای بی ادبانه و خارج از نزاکت بعضی از مدیران مثل payam_prz و navid در همین پست برخورد کنید و آنها را ویرایش یا فیلتر کنید. این گونه پستهای خارج از نزاکت در این سایت کم نیست و بهتر است ادمین گرامی یک جایی ایجاد کنند و دعوتی باشد و آنجا افراد هر چه دوست داشتند بگویند و به هم هر چقدر خواستند توهین کنند و خودشان را تخلیه کنند و اجازه توهین و بی ادبی در تالارهای عمومی نداشته باشند در ضمن صدرای عزیز توصیه من به شما اینست که در مورد پستهای انتقادی عصبی نشوید و زیاد جبهه نگیرید. دفاع از سایت تا اندازه ای که کاسه داغتر از آش نشوید خوب است. اما عصبی نشوید این را به دلیل اینکه شما از مدیران با نزاکت و با ادب این سایت هستید به شما نوصیه می کنم.
من مجددا توصیه می کنم بهتر است پستهای بی شرمانه بعضی ها پاک شود.
تشکر کنندگان: Hamid55 ، honareirani ، jam_14051 ، frozen mind ، saied-k ، msar
(2010-01-26 ساعت 22:39)admin نوشته:  دوست عزیز پیشنهاد می کنم شما که نیتت ارتقای انجمن هست لطفا به جای عصبانیت یک نسخه پیشنهادی برای قوانین انجمن، بخش بندی و مکانیزم مدیریتی تهیه کنید و اجازه بدید با هم بررسی کنیم. اگر مشکلی می بینید با کلی گویی حل نخواهد شد. لطفا ذکر کنید که در انجمن ایده آل شما ساختار مطالب چگونه است؟ قوانین فعالیت چه هستند؟ نحوه انتخاب مدیران و حوزه اختیارات و عملکرد آنها چگونه تعیین می شود؟ برای مثال شما از اینکه افراد در بخش گفتگوی آزاد راجع به خاطراتشان صحبت کنند گله دارید. در انجمن ایده آل شما اگر کسی چنین مطلبی ارسال کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ارسال را پاک می کنید؟ اگر پاک کنید کاربران شما را به قیچی بازی و اعمال سلیقه متهم می کنند؟

من گزینه خیر را در مورد نظر سنجی انتخاب کردم و با نظر اکثر دوستان هم در مورد نیاز به وجود بخش گفتگوی آزاد موافقم....ولی با نحوه برخورد بعضی از مدیران در بعضی از موارد موافق نیستم.
ای کاش اعضای با سابقه و بعضی مدیران قبل از اینکه به شخصیت و روانشناسی sahar21 بپردازن منتظر شنیدن جواب کار بر به این پست ادمین میشدن، و سبب نمیشدن گفتگو از روال منطقی خودش خارج بشه. این اتفاقی بود که در اولین پستی هم که sahar21 زد اتفاق افتاد....ایشون یه داستانی مطرح کردن و تو همون پستهای اولیه چند تا سوال منطقی هم از ایشون شد که من خیلی دوست داشتم جواب ایشون به اون سوالات را بشنوم وجواب دادن یا ندادن به اون سوالات روشن کننده موضوع بود...ولی یک دفعه چندین پست پشت سر هم که متاسفانه از طرف مدیران یا اعضای با سابقه هم بود به شخصیت و روانشاسی کاربر پرداختن و همین سبب شد که بحس(صدرا جان غلط نگیر این کی برد من س سه نقطه حالیش نمیشه) از مسیر اصلی خارج بشه و به آنجایی رسید که رسید. به هر حال از مدیران و اعضای با سابقه که با تلاش و وقت با ارزششون باعس پر بار تر شدن این فرم شده اند انتظار بیشتری است تا کاربری که ۱۰-۱۵ ارسال بیشتر نداشته.
شماره کیس: 2009AS15xxx
تاریخ نامه قبولی: May 2008
کنسولگری: Mumbai
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: 15Aug 2009
تاریخ مصاحبه: May 2010
دریافت ویزا: 9June 2010
-------------------------------
(2010-01-27 ساعت 12:56)sahar21 نوشته:  سلام!
سلام به همه .سلام به همون همه که به قول خودشون با من مدارا کردند و گرنه جور دیگه جواب مبدادند.همون همه که با لحن تمسخر به من گفتند خانم پولدار خوشگل و گفتند که گذشته من را میدونند .همون همه که گفتند بعضیها دنبال شوهر به این سایت می آیند.همون همه که اگر یکبار دیگه جوابشون را بخونید خودتون متوجه میشید که چه زیبا مدارا کردند.سلام به همه....
من در این 10-12 ساعت یک کنار نشستم و جوابهای همگی را خواندم.لازم نمیدونم که به همه اونها جواب بدم که به نظرم بی فایده است.فقط برای روشن شدن موضوع برای بعضی از شماها که در جریان نبودید بگم که در ادامه تاپیک یکی از همین دوستان مهربان که کلی بد و بیراه توی این چند ساعت نصیبم کردند فقط یک کامنت دادم که جای بعضی چیزها همه جا نیست و تعجب از برخورد دوگانه بعضیها .ولی این بحث به صورت یک تاپیک جدا به اسم من بدون اینکه نظر من مهم باشه در اومد که باعث اعتراض من شد.من نگفتم که بحث آزاد نباشه و فقط تعجب کرده بودم از رفتار متناقض(بعضیها تا دهانشون را باز میکنند از چپ و راست بد و بیراه بشنوند و به قول شماها دیگه به اینجا نیایند و اینجا مال خودی هاست و بعضیهای دیگر هم به راحتی همه جور حرفی را بگند و آب هم از آب تکون نخوره).وگرنه این بدیهی است که هیچ کس مخالف اطلاع رسانی نیست و بحث آزاد هم در جای خود ارزشمند..
در اخر از همه شماها که نظراتتون را گفتید گرچه با بسیاری از آنها مخالف بودم و چند تایی هم بسیار آزرده ام کرد سپاسگذارم..
سلام به همه

سحر خانم من هم با این اتهامهایی که به شما زده شد مخالفم و آنرا دور از معرفت و انصاف میدانم. همانطور که به شما گفتم مرا قضاوت نکنید ،از دیگران هم عاجزانه در خواست دارم که دست از این قضاوتهای غیر منصفانه بردارید . شما یک نفر که به هیچ وجه نمیشناسید را متهم به بدترین الفاظ کردید، این خانم نظری داشت و حرفش را بالحن درست یا غلط زد ،هر چند که این وسط خیلی افراد و جریانات و روابط از سوی این خانم ، نادرست قضاوت شدند ،ولی درست نیست که چون به مذاقمان خوش نیامده و یا آنرا دور از انصاف و واقعیت دیدیم ،بخواهیم به این راحتی او را لجن مال کنیم و هر چیز بدی که به ذهنمان میرسد را به او نسبت دهیم. پس انصافتان کجا رفته؟ چطور به خود اجازه میدهید کسی را اینگونه تخریب و تحقیر کنید؟مطمئن باشید با برچسب زدن به افراد نه تنها آن فرد بد نام نمیشود بلکه بد نامیش گریبانگیرِ خودمان خواهد شد و دیگران را وادار میکنیم که در ذهنشان ،یک پوئن منفی در کنار اسممان ثبت کنند.کمی منصف باشید! و یادمان باشد که ما در نزدیکترین و طولانیترین روابط اینترنتی به هیچ وجه شناخت کاملی از هم نداریم و نخواهیم داشت ،پس نباید به این راحتی همدیگر را قضاوت کنیم و به هم انگ بزنیم!
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
(2010-01-27 ساعت 13:57)kavoshgarnet نوشته:  ادمین گرامی و مدیران عزیز من با اینکه با بیشتر قسمتهای اولین پست sahar24 گرامی مخالفم اما پیشنهاد می کنم به جای اینکه به یک انتقاد ساده اینهمه حمله کنید سعی کنید با صحبتهای بی ادبانه و خارج از نزاکت بعضی از مدیران مثل payam_prz و navid در همین پست برخورد کنید و آنها را ویرایش یا فیلتر کنید. این گونه پستهای خارج از نزاکت در این سایت کم نیست و بهتر است ادمین گرامی یک جایی ایجاد کنند و دعوتی باشد و آنجا افراد هر چه دوست داشتند بگویند و به هم هر چقدر خواستند توهین کنند و خودشان را تخلیه کنند و اجازه توهین و بی ادبی در تالارهای عمومی نداشته باشند در ضمن صدرای عزیز توصیه من به شما اینست که در مورد پستهای انتقادی عصبی نشوید و زیاد جبهه نگیرید. دفاع از سایت تا اندازه ای که کاسه داغتر از آش نشوید خوب است. اما عصبی نشوید این را به دلیل اینکه شما از مدیران با نزاکت و با ادب این سایت هستید به شما نوصیه می کنم.
من مجددا توصیه می کنم بهتر است پستهای بی شرمانه بعضی ها پاک شود.

کاوشگر عزیز

از اونجایی که من فقط در مورد کارهای خودم مسئولم در مورد صحبت های شما در مورد خودم توضیح میدم.

عصبی شدن و جبهه گرفتن از نظر هر کسی تعریفی داره و ممکنه تعریف من و شما باهم فرق داشته باشه. به نظر من این پاسخ هایی که دادم هیچگونه عصبیتی توی اون وجود نداشته و فقط دفاع از سایت در برابر نظریات کسی بوده که قبلا هم سابقه ی خوبی نداشته و به قصد بهم ریختن سایت این بحث های فرسایشی رو راه انداخته.

دوست من ، این سایت برای منی که اطلاعات فوق العاده زیادی از اون کسب کردم ارزش این رو هم داره که کاسه ی سوخته تر از آش بشم چه برسه به داغ تر از آش .

من فکر نمی کنم در پاسخ هام جایی از دایره ادب خارج شده باشم و به کسی توهینی یا بی ادبی ای کرده باشم ، همینجا اعلام می کنم در صورتی که چه قبل از این و چه بعد از این کسی جایی از من بی احترامی دید حتما به من خصوصی تذکر بده تا عذرخواهی کنم و همچنین از هر کسی که به من بی احترامی کنه و یا اتهام واهی بزنه این رو انتظار دارم که حداقل بصورت خصوصی ازم عذرخواهی کنه.

دوست من با اینکه با بعضی پاسخ های داده شده چندان موافق نیستم اما با آنها مخالف هم نیستم زیرا کسی که به خود اجازه می دهد هر صحبتی رو به زبان بیاره و دیگران رو بدون اساس متهم به صفاتی مانند خودشیرینی ، تملق ، مجیز گویی ، برخورد سلیقه ای ، دی...ک...تا...تو...ری و ... کنه جوابی جز این نمی تونه دریافت کنه و ضمنا در اینجا از همه ی دوستان گلم به عنوان یک برادر کوچک خواهش می کنم در پاسخ هاشون احترام به همدیگه رو فراموش نکنند حتی اگر اشخاص روبروشون به طرز سازماندهی شده ای قصد اخلال در نظم سایت رو داشته باشند .

ارادتمند همگی
صدرا
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: seravin ، honareirani ، indmehdi ، یه مهاجر ، nnazi_2005 ، ChairMan ، ساشا ، nastaran86 ، saied-k ، msar
با درود خدمت دوستان عزیز
البته من نمیخواستم وارد این بحث شم ولی از اونجا که اسمی از من برده شد لازم دونستم چند نکته رو روشن کنم
اولا در مورد اون ارسال من که حذف شد قبل از حذفش خودم گفته بودم اگه مدیران احساس خطر ف ی / ل ت رین گ کردن برای ویرایش و یا حذفش مشکلی نیست و حالا که من خودم اعتراضی به حذف پستم نداشتم نمیدون چرا یکی دیگه بدون رضایت و اجازه من خودسرانه وکالتم رو عهده دار شده
و به نظر من این انجمن میان انجمنهایی که من تا حالا فعالیت کردم از بالاترین سطح آزادی و احترام متقابل برخوردار بوده و اگه ارسالی هم حذف و یا ویرایش میشه فقط به دلیل جلوگیری از ف/ی/ل/ت/ر/ی/ن/گ/ سایت و یا مشاهده بی احترامی به حقوق افراد هست که ( البته این دومی رو من هنوز هم ندیدم ولی گفتم که حتی اگه به خاطر حفظ فضای عمومی سایت این اتفاق هم افتاده باشه کاملا به حقه ) و اگه غیر از این بود همین پست تا حالا حذف یا مسدود شده بود و این نشانه شخصیت بالای مدیران خاصه admin عزیزه و میبینید که حذف که نشد هیچ ، خیلی هم با حوصله جوابگو بودند
ولی در مورد اشکالات نوشتاری که sadra_sepehr عزیز میگرفتن من زیاد موافق نیستم چون خودم همون جور که قبلا هم گفتم املا سوم راهنمایی تک ماده زدم و فکر نمیکنم این اصلا به استعداد و یا تنبلی ربطی داشته باشه و فکر میکنم فقط کسی که تو شرایط من بوده این موضوع رو درک میکنه ( گرچه سعی میکنم با استفاده از فرهنگ لغتی که در اختیار دارم تا حد ممکن این ضعف رو پوشش بدم ) و بعضی وقتها هم ممکنه مشکل تایپی به وجود بیاد چرا که همه تایپیست نیستن که بتونن همزمان که به مانیتورشون نگاه میکنن تایپ هم کنن تا بتونن اشکالات رو فورا ببینن پس باید یا یه زمان برای اصلاح و بازبینی بزارن یا اگه عجله داشته باشن دکمه ارسال رو قبل از باز خوانی متن بزنن
در مورد تشکر کاربران و مدیران از همدیگه هم که ایشون واژه های مناسبی به کار نبردن ( مجیز گویی و خودشیرینی ) باید بگم به نظر میاد تشکر اعضاء از همدیگه جهت رساندن نظر و احساس خود نسبت به طرف مقابله وگرنه چه دلیل دیگه ای میتونه داشته باشه به فرض که یکی با تشکر دیگر اعضاء اصلا بشه خود مدیریت سایت خوب که چی مدال میگیره یا مستمری ماهیانه یا فقط یه مسئولیت سنگینتر جهت حفظ و نگهداری سایت که توی این بلبشوی س/ی/ا/س/ی کاریست بس طاقت فرسا
شاد باشید و سربلند
لولو
دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم // با کافران چه کار است گر بت نمی‌پرستی؟
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، lexington ، payam_prz ، ChairMan ، nnazi_2005 ، laili ، SamiraN ، merdax ، espahbod ، nastaran86 ، msar
سلام به همه دوستان واعضای محترم
من کوچیک همه هستم اما به نظر من راه حل همه این بحث ها همونیه که صدرا گفت


(هر سایتی رو که خوشتون میادببینید و بر عکس)
اگر تمام ابرهای آسمان ببارند گلهای قالی نخواهند شکفت این قانون زیر پا ماندن است

yes we can
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، laili ، msar
با توجه به موضوع، تاپیک رو به بخش نظرات و پیشنهادات منتقل کردم از تمامی دوستان تقاضا دارم کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودشون رو در این بخش مطرح بفرمایند.

با سپاس
2010AS3xxx
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، kavoshgarnet ، ChairMan ، msar
(2010-01-27 ساعت 15:10)sadra_sepehr نوشته:  
(2010-01-27 ساعت 13:57)kavoshgarnet نوشته:  ادمین گرامی و مدیران عزیز من با اینکه با بیشتر قسمتهای اولین پست sahar24 گرامی مخالفم اما پیشنهاد می کنم به جای اینکه به یک انتقاد ساده اینهمه حمله کنید سعی کنید با صحبتهای بی ادبانه و خارج از نزاکت بعضی از مدیران مثل payam_prz و navid در همین پست برخورد کنید و آنها را ویرایش یا فیلتر کنید. این گونه پستهای خارج از نزاکت در این سایت کم نیست و بهتر است ادمین گرامی یک جایی ایجاد کنند و دعوتی باشد و آنجا افراد هر چه دوست داشتند بگویند و به هم هر چقدر خواستند توهین کنند و خودشان را تخلیه کنند و اجازه توهین و بی ادبی در تالارهای عمومی نداشته باشند در ضمن صدرای عزیز توصیه من به شما اینست که در مورد پستهای انتقادی عصبی نشوید و زیاد جبهه نگیرید. دفاع از سایت تا اندازه ای که کاسه داغتر از آش نشوید خوب است. اما عصبی نشوید این را به دلیل اینکه شما از مدیران با نزاکت و با ادب این سایت هستید به شما نوصیه می کنم.
من مجددا توصیه می کنم بهتر است پستهای بی شرمانه بعضی ها پاک شود.

کاوشگر عزیز

از اونجایی که من فقط در مورد کارهای خودم مسئولم در مورد صحبت های شما در مورد خودم توضیح میدم.

عصبی شدن و جبهه گرفتن از نظر هر کسی تعریفی داره و ممکنه تعریف من و شما باهم فرق داشته باشه. به نظر من این پاسخ هایی که دادم هیچگونه عصبیتی توی اون وجود نداشته و فقط دفاع از سایت در برابر نظریات کسی بوده که قبلا هم سابقه ی خوبی نداشته و به قصد بهم ریختن سایت این بحث های فرسایشی رو راه انداخته.

دوست من ، این سایت برای منی که اطلاعات فوق العاده زیادی از اون کسب کردم ارزش این رو هم داره که کاسه ی سوخته تر از آش بشم چه برسه به داغ تر از آش .

من فکر نمی کنم در پاسخ هام جایی از دایره ادب خارج شده باشم و به کسی توهینی یا بی ادبی ای کرده باشم ، همینجا اعلام می کنم در صورتی که چه قبل از این و چه بعد از این کسی جایی از من بی احترامی دید حتما به من خصوصی تذکر بده تا عذرخواهی کنم و همچنین از هر کسی که به من بی احترامی کنه و یا اتهام واهی بزنه این رو انتظار دارم که حداقل بصورت خصوصی ازم عذرخواهی کنه.

دوست من با اینکه با بعضی پاسخ های داده شده چندان موافق نیستم اما با آنها مخالف هم نیستم زیرا کسی که به خود اجازه می دهد هر صحبتی رو به زبان بیاره و دیگران رو بدون اساس متهم به صفاتی مانند خودشیرینی ، تملق ، مجیز گویی ، برخورد سلیقه ای ، دی...ک...تا...تو...ری و ... کنه جوابی جز این نمی تونه دریافت کنه و ضمنا در اینجا از همه ی دوستان گلم به عنوان یک برادر کوچک خواهش می کنم در پاسخ هاشون احترام به همدیگه رو فراموش نکنند حتی اگر اشخاص روبروشون به طرز سازماندهی شده ای قصد اخلال در نظم سایت رو داشته باشند .

ارادتمند همگی
صدرا

صدرای عزیز درباره سابقه اشاره کردی من دقت کردم دیدم که ایشان همان sahar21 گرامی می باشند و موضوعی را عنوان کردند و جبهه گیری مدیران محترم باعث آن مسائل شد و پست قبلی که دادم اصلن نمی دانستم (یادم نیامد) که این شخص همان شخص قبلی است و این سابقه بد مدیران بود که متاسفانه تکرار شد من از اینکه مطالب را خوب نمی خوانی و جواب اشتباه می دهی حس می کنم که عصبی می شوی به دلیل اینکه بنده به وضوح در بالا نوشته ام که شما جزء کسانی هستید که رعایت ادب و نزاکت را می نمایید. من به همین دلیل برای شما احترام زیادی قائلم و از شما خواستم که عصبی نشوید برای اینکه مطالب را خوب بخوانید و تحلیل کنید بعد پاسخ منطقی را می توانید بدهید. و اگر هم فرصت ندارید مطالب را خوب بخوانید این همان دلیل کاسه داغ تر از آش شدن است و بسیار از شما بابت استفاده از این عبارت پوزش می خواهم. و اینکه در این تالار الفاظ بسیار زشتی به کار می رود و شما هم (البته با رعایت ادب) به موازات آنها حرکت می کنید باعث شد که بنده به شما تذکر بدهم.
از طرف دیگر شخصی مثل من هم هر گاه که بعضی از مدیران توهین و بی نزاکتی می کنند و من بدون دعوت و پاپتی خودم را وسط معرکه می اندازم دلیلش اینست که من خیلی بیشتر از شما و پیام و بعضی های دیگر به این فروم نیازمندم و از ایجاد مشکل برای این سایت دچار هراس می شوم .

در ضمن از شما انتظار نداشتم عبارت "با آنها مخالف هم نیستم" را به کار ببری من دیده ام که در کمال متانت شوخی های مستهجن این دوستان را پاسخ نداده ای و گمان نمی کنم در درون خود همچین هجمه های زشتی را قبول داشته باشی.

من طبق نظر seravin عزیز در باره پیشنهادها و نظرها دوباره پیشنهاد می کنم بخش فقط با دعوت و به صورت جداگانه مانند کنفرانس یا چیزی مشابه ایجاد شود و با مدیران بی نزاکت هم برخورد شود.

من تعجب می کنم از ادمین محترم که چندین مورد از بعضی مدیران الفاظ زشت مشاهده کرده و به آنها تذکر جدی نداده اند.

در پایان می گویم که هدف بنده حمایت از شخص یا اشخاص خاصی نیست و هدف من این است که در این سایت توهین، ناسزا و سخنهای خارج از ادب و نزاکت نباشد . اعضا محترم به خصوص مدیران این را یاد بگیرند که یک محیط اجتماعی مانند یک محیط چت روم نیست و هر چه در چت یاد گرفته اند فراموش کنند و به این محیط به مثابه محیطی واقعی نگاه کنند و اگر نمی توانند خود را تطبیق دهند من فقط می توانم اظهار تاسف کنم.
تشکر کنندگان: jam_14051 ، admin ، Hamid55 ، SamiraN ، honareirani ، رامین راد ، shahram1347 ، Serendipity ، saied-k ، msar
در مورد اینکه دوستان می گویند کسی که قسمتی را دوست ندارد نخواند گمان کنم که خود من اولین بار آن را عنوان کردم ولی الان با آن مخالفم به دلیل اینکه من و اشخاصی مثل من می خواهند هر نکته مهاجرتی را از قلم نیاندازند مجبورند همه پستها را بخوانند ولی متاسفانه بعضی از پستها فقط خزعبلات است و باعث هدر رفت وقت مهاجرین می شود.

و گمان می کنم کسانی که گاهی با بعضی از نوشته ها مخالفت می کنند این است که با جستجوی بسیار در مورد یافتن یک مورد اضطراری مطلب را نیافته هیچ با بسیاری نوشته های متفرقه مواجه می شوند. که در این مورد پیشنهادی دارم که در جای مناسبش ارائه خواهم داد.

من همانطور که گفتم با بیشتر صحبتهای این شخص محترم مخالفم زیرا من و بسیاری از دوستان گرامی از نوشته های rasarasa گرامی و آرش عزیز بسیار بهره مند شده ایم و اگر گاهی با بخشی از نوشته های آنها مخالف باشم نباید نمک نشناس باشم.
تشکر کنندگان: seravin ، honareirani ، shahram1347 ، msar
(2010-01-27 ساعت 19:16)kavoshgarnet نوشته:  صدرای عزیز درباره سابقه اشاره کردی من دقت کردم دیدم که ایشان همان sahar21 گرامی می باشند و موضوعی را عنوان کردند و جبهه گیری مدیران محترم باعث آن مسائل شد و پست قبلی که دادم اصلن نمی دانستم (یادم نیامد) که این شخص همان شخص قبلی است و این سابقه بد مدیران بود که متاسفانه تکرار شد من از اینکه مطالب را خوب نمی خوانی و جواب اشتباه می دهی حس می کنم که عصبی می شوی به دلیل اینکه بنده به وضوح در بالا نوشته ام که شما جزء کسانی هستید که رعایت ادب و نزاکت را می نمایید. من به همین دلیل برای شما احترام زیادی قائلم و از شما خواستم که عصبی نشوید برای اینکه مطالب را خوب بخوانید و تحلیل کنید بعد پاسخ منطقی را می توانید بدهید. و اگر هم فرصت ندارید مطالب را خوب بخوانید این همان دلیل کاسه داغ تر از آش شدن است و بسیار از شما بابت استفاده از این عبارت پوزش می خواهم. و اینکه در این تالار الفاظ بسیار زشتی به کار می رود و شما هم (البته با رعایت ادب) به موازات آنها حرکت می کنید باعث شد که بنده به شما تذکر بدهم.
از طرف دیگر شخصی مثل من هم هر گاه که بعضی از مدیران توهین و بی نزاکتی می کنند و من بدون دعوت و پاپتی خودم را وسط معرکه می اندازم دلیلش اینست که من خیلی بیشتر از شما و پیام و بعضی های دیگر به این فروم نیازمندم و از ایجاد مشکل برای این سایت دچار هراس می شوم .

در ضمن از شما انتظار نداشتم عبارت "با آنها مخالف هم نیستم" را به کار ببری من دیده ام که در کمال متانت شوخی های مستهجن این دوستان را پاسخ نداده ای و گمان نمی کنم در درون خود همچین هجمه های زشتی را قبول داشته باشی.

من طبق نظر seravin عزیز در باره پیشنهادها و نظرها دوباره پیشنهاد می کنم بخش فقط با دعوت و به صورت جداگانه مانند کنفرانس یا چیزی مشابه ایجاد شود و با مدیران بی نزاکت هم برخورد شود.

من تعجب می کنم از ادمین محترم که چندین مورد از بعضی مدیران الفاظ زشت مشاهده کرده و به آنها تذکر جدی نداده اند.

در پایان می گویم که هدف بنده حمایت از شخص یا اشخاص خاصی نیست و هدف من این است که در این سایت توهین، ناسزا و سخنهای خارج از ادب و نزاکت نباشد . اعضا محترم به خصوص مدیران این را یاد بگیرند که یک محیط اجتماعی مانند یک محیط چت روم نیست و هر چه در چت یاد گرفته اند فراموش کنند و به این محیط به مثابه محیطی واقعی نگاه کنند و اگر نمی توانند خود را تطبیق دهند من فقط می توانم اظهار تاسف کنم.

از اینکه سعی در راه اندازی جو یک انتقاد سازنده داری بسیار ، بسیار از تو سپاسگزارم و از این بابت از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم.

مدیران سایت کسانی نیستند که از اول مدیر به دنیا اومده باشند یا از اول مدیر پا به این سایت گذاشته باشند ، همه و همه بلا استثنا جزو اعضای فعالی بودند که پس از صلاحدید ادمین عزیز بخاطر حفظ نظم تالار ها انتخاب شدند و امکاناتی چون ویرایش ، حذف ، انتقال و ... در ارسال ها رو دارند و دلیلی نداره که من مدیر بخاطر مدیریتم از خیلی مسائل مصون باشم و در صورتی که خطایی ازم سر بزنه بایستی اول از همه جوابگوی ادمین این سایت باشم و بعد از اون پاسخگوی بقیه ی دوستانی که همانند اونهام.

من هر پستی رو که قصد پاسخگویی اون رو دارم حداقل دوبار می خونم تا ملکه ذهنم بشه و بتونم پاسخ بدم ، فکر می کنم من و شما یکبار دیگه هم این بحث رو باهم کردیم و به نتیجه رسیدیم ، از بابت اینکه من ارسال های همه ی کاربران رو به دقت می خونم شک نداشته باش.Wink

راجع به اون تاپیک مورد اشاره که بحث اون رفت و من موندم مطرح شده بود ، هر کس که خورده اطلاعاتی داشته باشه متوجه این مساله میشه که اون بحث بسیار شک برانگیز بود و من گمان می کنم می تونم متوجه سر منشا این مسائل بشم.

دوست خوب من ، همونجوری که در این فروم ما انتظار داریم اطلاعات درستی یاد بگیریم این وظیفه ی جهت دهندگان این سایت هست که از پخش اطلاعات غلط جلوگیری کنند همونجوری که برای شایعه پراکنی و اطلاع رسانی غلط کاربران که خود من هم جزوشون هستم میتونیم از طرف مسئولان سایت اخطار دریافت کنیم.

کاوشگر جان ، از اینکه این مباحث پیش میاد من خیلی ناراحتم اما طرح مباحث اینچنینی لازمه ی رسیدن به یک مدنیت است و من از این مباحثه راجع به این موارد استقبال می کنم.

در مورد اینکه گفتم با بعضی از صحبت ها مخالف نیستم ، این رو باید توضیح بدم که همونجوری که 5 انگشت یک دست مثل نیست ، نظرات افراد هم ممکنه با هم تفاوت هایی داشته باشه اما در کل با اینکه موافق این مباحث نبودم ، اما اینکه صحبت هایی رو که در مباحث قبلی فقط به خاطر اهدافی خاص زده شده بود مانند خوشگلی و پولداری و توصیه های هفتگانه نوید رو خلاف ادب نمی بینم.
من با اینکه لفظ مودبانه ای توی اون نمی بینم اما الفاظ بی ادبانه ای هم در اون ارسال ها وجود نداشته که کسی بخواد با کسی برخورد کنه و افراد با توجه به روحیات خودشون به شیوه های مختلفی پاسخ می دند ، ممکنه من با احترام با کسی که بهم اتهام می زنه جواب بدم و دیگری با لحنی بدون بکار بردن الفاظ احترام آمیز اما نه بی ادبانه .

در آخر از شما و همه ی دوستان خودم که تلاششون بهبود و ارتقای فرهنگ وب پارسی است صمیمانه تشکر می کنم و بعنوان یک برادر کوچک تر دستشون رو به گرمی می فشارم.

(2010-01-27 ساعت 19:45)kavoshgarnet نوشته:  در مورد اینکه دوستان می گویند کسی که قسمتی را دوست ندارد نخواند گمان کنم که خود من اولین بار آن را عنوان کردم ولی الان با آن مخالفم به دلیل اینکه من و اشخاصی مثل من می خواهند هر نکته مهاجرتی را از قلم نیاندازند مجبورند همه پستها را بخوانند ولی متاسفانه بعضی از پستها فقط خزعبلات است و باعث هدر رفت وقت مهاجرین می شود.

و گمان می کنم کسانی که گاهی با بعضی از نوشته ها مخالفت می کنند این است که با جستجوی بسیار در مورد یافتن یک مورد اضطراری مطلب را نیافته هیچ با بسیاری نوشته های متفرقه مواجه می شوند. که در این مورد پیشنهادی دارم که در جای مناسبش ارائه خواهم داد.

من همانطور که گفتم با بیشتر صحبتهای این شخص محترم مخالفم زیرا من و بسیاری از دوستان گرامی از نوشته های rasarasa گرامی و آرش عزیز بسیار بهره مند شده ایم و اگر گاهی با بخشی از نوشته های آنها مخالف باشم نباید نمک نشناس باشم.

کاوشگر جان همه ی این خزعبلاتی که می فرمایی موقع جستجوی ارسال های جدید یک عنوانی داره مثل همین تاپیک که با عنوان بحث در مورد وجود و یا عدم وجود گقتگوی آزاد هست و هر کسی می تونه متوجه این بشه که در این تاپیک نکته مهاجرتی وجود نداره.

خواهش می کنم از شما و سایر دوستان اگر پیشنهادی جهت بهبود سایت دارید در این انجمن مطرح کنید تا راجع به اون بحث بشه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، seravin ، nnazi_2005 ، SamiraN ، nastaran86 ، msar
(2010-01-27 ساعت 03:25)rasarasa نوشته:  لطفا کمی به ذهن خود رجوع کنید و کسی را قضاوت نکنید! همه لزوما مثل هم فکر نمیکنند.

از سارای عزیز اجازه میخوام بخشی از نظرشون رو وام بگیرم برای بیان نظرم!

نکته ظریف دقیقا همین جاست .همون مطلبی که واقعا همیشه باعث آزار من بوده و هست و دوستانی که نوشته های منو تو تالار اروپا خونده باشن خاطرشون هست در بخشی از نوشته هام از این خصلت ،قضاوت های سرسری و عجول بودن آدمها که در بین ما ایرانی ها کم نیست ]نوشتم و خیلی هم بهش تاکید کردم(لطفا قبل از اینکه منو هم قضاوت کنین دقت داشته باشین منظورم از این عبارت این نبود که همه ایرانی ها حتما اینجوری هستنWink )

آدم پیچیده ترین مخلوق خداست و حتی امکان شناخت کامل فردی که همه عمر باهاش زندگی می کنین براتون میسر نیست و گاها چیزهائی ازش می بینین که با خودتون میگین من این آدم رو نمی شناسم!؟؟؟
پس نباید به همین راحتی بدون حتی یه دیدار کوتاه و آگاهی ناچیز و صرفا با تکیه بر سبک نگارش یه نفر(که البته قبول دارم نوع نوشتن افراد هم چیزهای زیادی درباره شخصیتشون میگه)رو قضاوت کنیم.

دقیقا همین قضاوت ها و البته در کنارش تحقیر و تمسخر ها باعث بوجود اومدن بحث فعلی شده.در دنیای مجازی شناختها خیلی محدود میشه و بنظر من این اصلا درست نیست که مثلا من نوعی هر حرفی رو با شوخی و تمسخر و طعنه به دیگران بزنم و بعد استدلالم این باشه که من اخلاقم اینه جدی نگیرین همه حرفای جدی رو هم همینجوری به مسخره میگم تا محیط خشک نباشه!!!!!! باید توجه کرد ظرفیتها ،فرهنگها و برداشتها فرق میکنه.شوخی ای که ممکنه منو بخندونه شاید باعث دل شکستگی دیگری و عصبانیت شخص دیگری بشه!پس با احتیاط بیشتری کلمات رو انتخاب کنیم و با صبوری بیشتری نظرات هرقدر مخالف و حتی غیرمعقول هم رو بشنویم و تاب بیاریم.حداقل برای اکثریت مائی که قصد مهاجرت داریم و یا مهاجرت کردیم این اولین درسهای زندگی در جوامع مدرن هست! انتقادپذیری ،احترام،صبر و شکیبائی و پرهیز از پیشداوری و قضاوت و تهمت و تحقیر.از فرصتی که تالار در اختیارمون قرار داده برای تمرین استفاده کنیم و از کوچکترین مشکلات تا به این اندازه خرده نگیریم.
این تاپیک ایجاد شد برای احترام به نظر همه اعضا ،موافق بودن تالار گفتگوی آزاد هستین یا نه؟ همین و بس !پس این موضوع رو به موضوع سخت بدل نکنیم.
گفتگوی ازاد
بودن یا نبودن؟
مسئله این ست؟؟؟
باور کنین به جون شکسپیر مسئله این نیست
فقط صبر،احترام،گذشت،پرهیز از پیشداوری و سوظن ها و کمی مهربانیWink
صدرای عزیز من بیشتر حساسیتم روی این جمله بود:
نقل قول:'''خلاصه اینکه این ماجرای گفتگوی آزاد هم موجب گرمی سایته و هم کمی دردسر آفرینه چون هر ازگاهی برخی افراد فکر میکنند اینجا خیلی آزاده و به دنبال شوهر مهاجر میگردند یا می خواهند با اجنه ارتباطات دیپلماتیک (به قول آرش) برقرار کنند و یا فکر میکنند دارند با اعضای خانواده شون صحبت میکنند و هی فحش میدند.
'''
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، msar
(2010-01-27 ساعت 20:27)kavoshgarnet نوشته:  صدرای عزیز من بیشتر حساسیتم روی این جمله بود:
نقل قول:'''خلاصه اینکه این ماجرای گفتگوی آزاد هم موجب گرمی سایته و هم کمی دردسر آفرینه چون هر ازگاهی برخی افراد فکر میکنند اینجا خیلی آزاده و به دنبال شوهر مهاجر میگردند یا می خواهند با اجنه ارتباطات دیپلماتیک (به قول آرش) برقرار کنند و یا فکر میکنند دارند با اعضای خانواده شون صحبت میکنند و هی فحش میدند.
'''

کاوشگر جان من گمان می کنم شما منظور نگارنده رو خوب متوجه نشدی . یا همه ی ارسال های انجمن رو نمی خونی و یا متاسفانه پیش داوری کردی.

منظور نگارنده ی این پست برای ارتباط دیپلماتیک با اجنه این پست زانیار بوده

(2010-01-25 ساعت 00:53)zaniar نوشته:  من هم حدود 3 بار با یک جن نزدیکی جنسی داشتم . ولی برای بار چهارم که البته خودم میل زیادی بهش نداشتم گفت باید بره و این جزو پروسه ای هست که در کره زمین برای جن ها اجباری هست و وجود داره برای همین رفت و به احتمال زیاد دیگه هم پیداش نمیشه
البته زیاد هم با حال نبود آخراش یه جوری بود و دائم در حالت خلسه بود !

راستی یک خواهشی دارم که در نقل قول جانب امانت رو رعایت کنید و کل جملات مرتبط رو نقل کنید :

نقل قول:خلاصه اینکه این ماجرای گفتگوی آزاد هم موجب گرمی سایته و هم کمی دردسر آفرینه چون هر ازگاهی برخی افراد فکر میکنند اینجا خیلی آزاده و به دنبال شوهر مهاجر میگردند یا می خواهند با اجنه ارتباطات دیپلماتیک (به قول آرش) برقرار کنند و یا فکر میکنند دارند با اعضای خانواده شون صحبت میکنند و هی فحش میدند.
اینجا در عین آزاد بودن، خط قرمز هم داره.

این قمست در عین آزاد بودن خط قرمز هم هست رو فراموش کرده بودید ذکر کنید.

در مورد کسی هم که در تالار عمومی انجمن فحش میده فکر نمی کنم مثال نگارنده درباره صحبت اون با خونوادش حرف خلاف ادب باشه.

بهرحال از دقت نظرت ممنونم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: lexington ، seravin ، payam_prz ، nnazi_2005 ، laili ، nastaran86 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان