کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیشنهادات
راستش اون اوائل که من تازه کار مهاجرتی رو شروع کردم تو هر سایتی که سر میزدم کلی زمان از دست میدادم که مثلا به یه موضوعی که مورد نظر بود برسم چون اکثر سایتها و فرومها اشباع شده از مطالب مرتبط و غیر مرتبط که تازه در آخر خیلی جاها چون افراد مختلف نظر داده بودم منو بیشتر گیج میکردن . این شد که تصمیم گرفتم وبلاگ اول خودمو بسازم . منظورم تبلیغ نیست . هدفم مقایسه هستش - لطفا" - WWW.AU.BLOGFA.COM
امشب اتفاقی گفتم برم و سایر انجمن هارو یه بررسی کنم وبعد از بازدید دوباره یاد اون ایام افتادم .... خلاصه میخوام ببینم آیا نمیشه یه سایت بسازیم که توش فقط مدیران بتونن مطالب اصلی سایت رو لیست کنن و توضیح بدن بدون اینکه بخواد سوال یا نظری به اون اضافه بشه و ما بتونیم اونو به عنوان یه مرجع معرفی کنیم و ... راستش من از جواب دادن به افرادی که یه سوال رو به صد جور میپرسن و باز دوباره میپرسن خسته شدم . ویکی رو پیشنهاد نکنید چون قوانین دست و پا گیر داره . من روی یه سایت فکر میکنم که این فروم یکی از لینکهاش باشه . مثلا کشور استرالیا حدود 200 تا فرم داره که برای هر کدوم یه لینک جدا گذاشته . خوب چه اشکال داره ما یه لیمکدونی به این منابع داشته باشیم و خلاصه افراد بتونن اونجا عکسها - فایلها - تکستها و هر چیز تائید شده رو ببینن و اگر نظری داشتن در این فروم به بحث بکشندش .
من فکر میکنم بشه از چیزی مثل جولا یا یه پورتال دیگه استفاده کرد و ضمنا این فروم را هم حفظ کرد
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
این یک پاسخ برای پیشنهاد قبلی نیست . بلکه خود یک پیشنهاد است بطور مستقل .
آیا امکان دارد یک ساختار درختی از کل سایت داشته باشیم که اگر احیانا دنبال موضوع خواصی گشتیم بتوانیم راحت آن را پیدا کنیم و یا به کار بران آدرس سریع بدهیم ؟

ادمین عزیز اگه قراره با این پیشنهاد ها منو زودتر BAN کنی هنوز چند تا دیگه پیشنهاد دارم بگم و برم یا نگم و بمونم ؟
بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
(2010-02-02 ساعت 02:18)IRAU نوشته:  این یک پاسخ برای پیشنهاد قبلی نیست . بلکه خود یک پیشنهاد است بطور مستقل .
آیا امکان دارد یک ساختار درختی از کل سایت داشته باشیم که اگر احیانا دنبال موضوع خواصی گشتیم بتوانیم راحت آن را پیدا کنیم و یا به کار بران آدرس سریع بدهیم ؟

ادمین عزیز اگه قراره با این پیشنهاد ها منو زودتر BAN کنی هنوز چند تا دیگه پیشنهاد دارم بگم و برم یا نگم و بمونم ؟

تا حالا کسی به خاطر پیشنهاد بن نشده که شما دومیش باشید، پیشنهاد که جای خود از انتقاد هم استقبال می کنیم Smile پیشنهادها حتما بررسی می شوند و تا حد ممکن در توسعه های بعدی لحاظ می گردند. در مورد ساختار درختی و پورتال اقداماتی در دست هست.
لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
از مدیریت محترم سایت مهاجرسرا خواهشی داشتم،
اگه ممکنه لطف کنید به کاربرانی که در امضاشون از لینکهای تصویری و یا تصاویر حجیم استفاده میکنند، تذکر بدهید که حدالامکان از تصویر در امضاشون استفاده نکنند و یا اگر هم استفاده میکنند از تصاویر بسیار کم حجم استفاده کنند، چون بخاطر کم بودن سرعت اینترنت بسیاری از کاربران داخل ایران در باز شدن صفحات و تاپیکهای سایت تاخیر قابل توجهی ایجاد میشه.
از زحمات شما بینهایت سپاسگزارم.
In the United States I will feel as if I were alive again
من البته دوست نداشتم موضوع رو بیارم به صحن علنی فروم ولی متاسفانه چیزی که در پیام خصوصی باید حل میشد رو شما اینجا هم مطرح کردید
البته من مشکلی ندارم ولی
ژوزف جان
عزیزم این عکس (http://www.maploco.com/vmap/3738266.png) تنها 98کیلو حجمشه،من ایران که بودم با 256k هم با عکسهای زیر 300کیلو اصلا مشکل زمانی نبود و حتما شما اطلاع داری """"عکسی رو که یک بار لود شد دیگه کَش میشه و دفعات بعدی دیگه لودینگ انجام نمیشه براش! """"
از توی کش خونده میشه و اصلا نمیره برای دیتا لودینگ
با این حال،بدون دلیل خاصی من این کارو میکنم
[font=Verdana]
یا به ما یار نشو یا چو شدی چون ما شو+++ما چو رسوای جهانیم تو هم رسوا شو
عاشق و رند و غزل خوان و فرنگی مشرب+++رند و لاقید و ملامت کش و بی پروا شو
[/font]


تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، honareirani ، Ali Sepehr ، usa.lover ، ChairMan ، joseph ، lexington ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، HAZARA ، alirezanz ، msar
من عكس امضاي مهرداد را نديدم. ولي به خاطر اينكه از امضاي دو تا از دوستان اذيت مي شدم بين گزينه حذف اون دوستان و گزينه حذف تمام امضاها دومي رو انتخاب كردم چون اين دوستان را بسيار دوست دارم.

شما هم اگر با بعضي از امضاها مشكل داريد همين كار را بكنيد. از كنترل پنل كاربري خودتان به راحتي مي شه امضاها را حذف كرد. و سرعت هم به طور محسوسي افزايش پيدا مي كنه.

البته امضاها حذف نمي شن بلكه فقط براي شما بار و ديده نمي شن.
تشکر کنندگان: honareirani ، ساشا ، R.F ، nnazi_2005 ، seravin ، ChairMan ، sh-b ، laili ، joseph ، lexington ، hasti_banoo ، ساسان ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، frozen mind ، HAZARA ، msar
بحث امضاها یک بحث فرسایشی است و خواهش می کنم برای اینکه مسائل و دلخوری های گدشته دوباره پیش نیاد خواهشا دوباره شروع نکنیم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: ChairMan ، joseph ، lexington ، ساسان ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، HAZARA ، alirezanz ، msar
صدرا جون عزیز من ما که با امضای شما مشکلی نداریم عصبانی میشی
ولی من قصد چنین کاری که شما فرمودی رو نداشتم، و صرفا یه پیشنهاد بود.
In the United States I will feel as if I were alive again
تشکر کنندگان: honareirani ، ChairMan ، kavoshgarnet ، R.F ، Ali Sepehr ، lexington ، shahram1347 ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، HAZARA ، msar
من صد بار گفتم این امضا صدرا ما ها رو اذیت میکنه.
کو احترام به حقوق دیگران؟............................
تشکر کنندگان: honareirani ، OverLord ، usa.lover ، R.F ، lexington ، joseph ، looloo ، morteza_2010 ، msar
دوست عزیز و فرهیخته
متاسفانه موضوع کاری سایت با این مورد کاملا متفاوته و از طرفی کاربرانی که در اون هستند هم خیلی با این تخصص آشنایی ندارند...
تشکر کنندگان: ADONIS ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، HAZARA ، msar
به عقیده من شما در قسمت گفتگوی آزاد غیر مهاجرتی یک تاپیک باز کنید و اگر استقبال خوبی ازش شد اونوقت به فکر انجمن جداگانه باشید.
ارادتمند.
تشکر کنندگان: ADONIS ، Monica ، Ali Sepehr ، WIKIMAN ، یه مهاجر ، ساسان ، looloo ، morteza_2010 ، OverLord ، HAZARA ، alirezanz ، msar
سلام
ادمین عزیز می تونم از شما و مدیر های محترم یک خواهشی داشته باشم؟؟؟؟
میسه لطفا" یک قسمت جدید با اسم پیش کسوتان مهاجر سرا یا ریش سفید های مهاجر سرا باز کنید ؟؟؟
چون اکثر مدیر ها و عضو های فعال اوایل ورود به مهاجر سرا بصورت یک عضو ساده هستند و بعد از گذشت زمان تبدیل به عضو فعال و مدیر و.... میشند و اکثرا" بعد از این که پروسه مهاجرت شون تبدیل به اقامت در آمریکا و.... شد ارتباطشون با مهاجر سرا در اکثر موارد به کلی یا در بعضی موارد کم کم قطع میشه و واقعا" به نظرم نمی تونند دینی که نسبت به مهاجر سرا دارند رو به صورت کامل ادا کنند .
در نتیجه پدیده فرار مغز ها در مهاجر سرا اتفاق می افته و سرمایه های مهاجر سرا که با کلی زحمت به دست اومده بود حیف و میل میشه .
دلیل این کار به نظرم گستردگی مطالب و موارد هستش و مدیر هایی که رفتن اونور آب دیگه وقت ندارند که به همه سوالات دوستان پاسخ بدن و باز مثل قدیم ها
توی سایت فعالیت داشته باشند .
احتمالا" پس از طی یک مدت زمان یواش یواش قدیمی های مهاجر سرا به دست فراموشی سپرده میشند .

پس به نظرم با ایجاد یک پست در صفحه اول که ورود به آن فقط برای اعضا با سابقه و مدیر های ارشد و ریش سفید ها مقدور می باشد تنها راه چاره می باشد .این اعضا با سابقه در اکثر موارد به صورت گذرا به سایت مراجعه می کنند . و نمی توانند به همه پست ها سر بزنند. روال کار باید اینطور باشه که مدیر هر قسمت بتونه با این ریش سفید ها در ارتباط باشه و این ریش سفید ها مسولییت کمتری داشته باشند.
حالا دوستان شما هم نظرات خودتون رو مطرح کنید تا ببینیم چجوری میشه کاری کرد تا این مدیر های قدیمی و ریش سفید ها از مهاجر سرا فاصله نگیرند.

مهاجر سرا روز به روز داره بزرگ و بزرگتر میشه و به نظرم تا یک سال دیگه نمیشه جمع و جورش کرد باید از الان به فکر چاره بود......
خوشبختی یعنی فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر ( چارلی چاپلین )

Case num:2010AS23300
دریافت نامه اول :2009 4July
ارسال نامه اول :2009 13July
کنسولگری:آنکارا
کارنت شدن کیس : for june 2010
تشکر کنندگان: laili ، ساشا ، looloo ، morteza_2010 ، Monica ، OverLord ، Hossein81 ، رامین راد ، dreamer60 ، Snagsnoks ، HAZARA ، ghasoo ، alirezanz ، msar
اگه واقعا کسی وقت نداشته باشه و نتونه به سایت بیاد خب برای همون چند صفحه هم نمیتونه وقت بذاره دیگه.در ضمن یکی دیگه از دلایلی که اعضا در این سایت بعد از مهاجرتشون کمتر میان به دلیل اینه که چون دیگه با این جریان کاری ندارند طبیعتا اطلاعی هم از قوانین و شرایط جدید ندارند که بخوان راهنمائی کنند و به خاطر مشغله و گرفتاری واقعا براشون عملی نیست که همه چیز رو در این زمینه بدونند و به دیگران کمک کنند.برای همین اگر هم هنوز لطف میکنند و به سایت سر میزنند ترجیح میدن که خواننده ی خاموش باشن و راهنمائیها رو واگذار کنند به جدیدتر ها که اطلاعاتشون به روزتره.
در هر صورت اگر قراره همچین تاپیکی باز بشه برای قدردانی از قدیمیها واقعا کار جالبیه فقط با اون جمله تون مخالفم که فقط برای مدیرها و اعضای قدیمی قابل دیدن باشه.چون من اصولا از جداسازی خواص و عوام خوشم نمیاد .و به نظرم این کار حس خوبی رو به یه تازه وارد نمیده.
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
راستش به نظرم شاید منظورم رو در مورد جدا سازی بد بیان کردم.
ما توی رده بندی سیستم های اطلاعاتی نیرو ها رو به دو دسته تقسیم می کنیم.1- نیرو های ستادی 2- نیرو های میدانی
نیرو های ستادی بیشتر وقتشون رو میذارن روی تجزیه و تحلیل اطلاعات و صادر کردن دستورات و راهنمایی های صحیح و درست و نیرو های میدانی وظیفه شون تهیه اطلاعات و مطرح کردن نظرات و ایده های احتمالی و طرح سوالات گوناگون هستش.
اگه مدیران با سابقه یک پله بالاتر باشند راندمان مدیران و استادان و اعضاء با سابقه این سایت به حداکثر میرسه وبهتر میشه از وجود این علما بهره مند شد و اونها هم می تونند با صرف مدت زمان کوتاهتری بهتر بقیه اعضا ء رو راهنمایی کنند وگرنه اصلا" صحبت از طبقه بندی و جدا سازی در بین نیست.
فقط رعایت سلسله مراتب و ارزش قائل شدن به ریش سفید ها و استفاده حداکثر از تجارب اونها و یاد و تازه کردن خاطرات بیشتر مد نظر هستش تا قدیمی ها نتونند از مهاجر سرا دور بشند .
من خودم یک عالمه از دوستان 2010 رو می شناسم که رفته رفته فاصله گرفتند و قاطی خاطرات قدیمی شدند......
خوشبختی یعنی فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر ( چارلی چاپلین )

Case num:2010AS23300
دریافت نامه اول :2009 4July
ارسال نامه اول :2009 13July
کنسولگری:آنکارا
کارنت شدن کیس : for june 2010
تشکر کنندگان: morteza_2010 ، laili ، OverLord ، رامین راد ، فردا ، HAZARA ، msar
از زمانی که من در مهاجرسرا ثبت نام کردم، در قسمت سمت چپ هر ارسال من که مشخصات کاربر ذکر میشود، برای من یک آیتم " درجه اخطار: 0% " هم دیده میشود.اما در مورد سایر کاربران چنین چیزی وجودندارد.
حالا سوال من این بود که" چرا فقط برای من است؟؟؟ آیا از راه نرسیده ،خطاکار هستم؟؟ یا اینکه این چوب بالای سر است برای پیشگیری از خطای احتمالی؟؟؟؟"
دلیل اینکه گفتم بود به این دلیل است که از یکی از مدیران محترم این مساله را پرسیدم و ایشان راهنمائی کردند که این آیتم فقط برای خود کاربر قابل مشاهده است و دیگران آنرا نمیبینند.
حالا مساله اینجاست که:
داوران فوتبال هم اگر کارت زرد وقرمز دارند، آنرا در جیبشان مخفی نگه میدارند و تا زمانی که مجبور نشده اند، نمایش نمیدهند. نه اینکه جلوی چشم بازیکنان نگه دارند.
به نظر من خیلی صورت خوشی ندارد که برای کسانی که این درصد صفر است نمایش داده شود.حداقل میتوانم بگویم از نظر روانی بار منفی زیادی دارد(آخه هر ارسالی که میفرستم، جلوی چشمم رژه میرود و .....).
پیشنهاد میکنم که برای کسانی که صفر است این نمایش حذف شود.
امیدوارم حمل بر فضولی نشود.
متشکرم.
2010AS200xx
دریافت نامه قبولی: Jul-24-2009
مصاحبه و دریافت ویزا :Jul 2010، Kuala Lumpur
تاریخ و محل ورود به آمریکا: سپتامبر2010،نیویورک
دریافتSSN و GC :اکتبر2010
محل سکونت فعلی:San Jose, California
تاریخ سیتیزن شدن: Cool
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، ADONIS ، nnazi_2005 ، honareirani ، ساسان ، mohammad.maleki ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان