کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ثبت جهانی نوروز به نام ایران یا افغانستان؟؟؟
سلام دوستان

امروز از طرف پیام عزیز یک پیام خصوصی برام اومد که فروارد پیام خصوصی حمید خان میزوری بود با مضمونی که خدمتتون عرض می کنم :

حتما همگی شنیدید که سازمان ملل قصد داره که نوروز را به نام افغانستان ثبت جهانی کنه و از اونجایی که ایرانیان در مقابل این موضوع ساکت نمی نشینند و سعی می کنند این واقعه رو به نام کشورمان ثبت کنند ، مرکز فرهنگی ایرانیان در سانتیاگو نامه ای به آقای مون دبیر کل سازمان ملل متحد نوشته و کاربران اینترنتی با امضای اون در سایت Petitiononline قصد دارند نشون بدند که اینکار اشتباهه و سعی در جمع آوری یک میلیون امضا دارند که تا لحظه امضای این حقیر 614381 امضا جمع شده و از شما دوستان عزیز خواهشمندم در صورت تمایل با مراجعه به لینک زیر این تومار اینترنتی رو امضا کنید و قدرت ایرانیان رو به جهان ثابت کنید.


با تشکر از همگی
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
اين فاجعه است سايت ف.ي..لت.ر شده و با ضد ف.ي..ل.ت.ر هم نمي توانم راي بدهم
تشکر کنندگان: lexington ، honareirani ، shahram1347 ، hvm ، OverLord ، msar
با کمال تشکر از پیام عزیز و صدرای گرامی
در حقیقت چون بنده نمیدانستم به چه شکل این خبر رسانی را داشته باشم از آقایان درخواست کردم که به نحوی که صلاح میدانند، لطف فرموده و اقدام نمایند که از این بابت تشکر میکنم.در اینجا اجازه میخوام اطلاعات ناقصی که در این مورد بدستم رسیده است را با شما عزیزان به مشارکت بگذارم.

آنطوری که بحث است، سازمان ملل قصد دارد این جشن همیشه ایرانی(نوروز) را در تقویم بین المللی ثبت نماید و از آنجاکه کشورهای دیگر نیز همچون تاجیکستان و افغانستان و... هم نوروز را جشن میگیرند و متاسفانه متاسفانه، بدبختانه، شوربختانه، .... مدعیان ایرانی نمای ... بر ایران، عزا را بر هرشادی میپسندند و در حالیکه میدانند که خندان هنر است و گریاندن کار هر مرغ شومی است ولی چه کنند که دوام و بقای مادی و ....خود را در سیاهی جسته اند. در این وانفسا، سازمان ملل هم، ثبت این رخداد جهانی را به نام افغانستان خواهد نوشت؛ مگر اینکه یک میلیون امضای اینترنتی جمع آوری شود.

همانطور هم که میبینید؛ آنچه که برای آنان مهم نیست همین چیزهاست؛ ولی خدا نکنه که در قارقوزآباد سفلی روسری یک زنی از سرش بیفتد که واویلاست و عزای عظما. در تعجبم که حتی بعضی از این هموطنانم که به محض ذکر سخنی، دائم دم از کورش و داریوش و .... میزنند کجایند؟؟ گفته اند که از 70 میلیون ایرانی؛ حدود 5میلیون کاربر ثابت اینترنتی داریم و ماشالله فقط بیش از یک میلیون فقط توی آمریکا زندگی میکنند و الان دلواپس 400 هزارتا امضا هستیم در حالیکه هیچگونه مشکل و عواقبی ندارد.

فقط نیاز به اسم و فامیل و یک آدرس ایمیل دارد تا نامه ی رسید ثبت نام شما به آن ارسال شود. متاسفانه من از کامپیوتر سررشته ای ندارم وگرنه مثل یکی از هموطنانم که با استفاده از نام های مختلف و WI-FI های مختلف(که من نمیدونم چی چیه!؟) به دفعات ثبت نام کرده، اقدام به این کار به ظاهر نادرست میکردم. البته فقط و فقط در عوض عزیزانی که در ایران هستند و از نعمت اینترنت پر سرعت ت ت!!! بهره مند هستند و امکان ثبت نام ندارند
.
بیایید تا یکبار دیگر همه دست به دست هم دهیم و نشان دهیم که نه تنها خلیج فارس، همیشه فارس خواهد ماند؛ بلکه نوروز را همانطور که طی سالها نتوانستند از دل و روح ایرانیان بگیرند؛ در تقویم بین الملل هم نمیتوانند به نام کشوری دیگر ثبت کنند؛ ولو که ادعا کنند روزگاری تمام تاجیکستان و افغانستان و حتی ترکیه و قسمتی از اروپا ؛ بخش کوچکی از امپراطوری پرشیا بوده اند.
شما عزیزان جوان با تلاش خود کاری خواهید کرد که همچون ما ایرانیان نسل گذشته، شرمنده ی پاسخ فرزندانتان نخواهید شد؛ وقتی که میپرسند: چرا؟

میبخشید طولانی شد..........موفقیّت روزافزون نصیبتان باد.........روزهای پر ازسلامت و پیروزی را برایتان آرزو میکنم....بدرود...ارادتمند حمید
دوستان گرامی، برای خواندن نوشته های بیشتری از اینجانب، میتوانید با کلیک کردن در«اینجــا- از دیار نجف آباد تا آمریکای جهانخوار»به وبلاگ شخصی ام تشریف بیاورند تا بیشتر درخدمتتان باشم..... موفق و پیروز باشید. ارادتمند حمید
(2010-02-04 ساعت 03:54)kavoshgarnet نوشته:  اين فاجعه است سايت ف.ي..لت.ر شده و با ضد ف.ي..ل.ت.ر هم نمي توانم راي بدهم

آقایون خانوما با توجه به گفته کاوشگر نت عزیز من روشی که صدرا گفته بود رو انجام دادم سایت باز شد،بعد http این یه s ناقابل اضافه کنید باز می شه.Wink با تشکر از اقا حمید که ایرانی بودنشون رو واقعا" به اثبات رسوندن با این به فکر بودنشون در مورد ایران وایرانی واقعا" جای تحسین داره.
با تشکر از پیام وصدرا که اطلاع رسانی کرد و ازصدرا برای اموزش این کار هم ممنون.

جا داره از پیام عزیز هم که این خبر رو به اطلاع من رسوند تشکر کنیم.Smile -صدرا
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، kavoshgarnet ، shahram1347 ، honareirani ، lexington ، Hossein81 ، msar
من هفته گذشته ایمیل ش رو دریافت کردم و می خواستم برای اطلاع رسانی توی امضام لینک بذارم اما پتیشین رو که خوندم مردد شدم.متن پتیشین رو مطالعه کنین دوستان.هیچ نامی از هیچ کشوری برده نشده حتی هیچ اشاره ای به اینکه به اسم کدوم کشور ثبت شه!!!!!!!! من نمی فهمم توی اخبار هم که اعلام شده مهر ماه نوروز ثبت جهانی شده.در هر حال پتیشین یه جورائی بنظر من غیرواقعی اومد.عزیزان اگه اطلاعات بیشتری بتونن جمع کنن بهتره و حتما همه رو در جریان بذارن اما تا جائی که من سرچ کردم نوروز ثبت شدهSad ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بطور مثال این لینک رو نگاه کنین.انجمن معتبری ست .به تاریخ انتشار خبر هم دقت کنین

فقط نوشته نوروز ثبت شد به اسم هیچ کشوری نگفته.فقط اشاره کرده ک نوروز در چه کشورهائی اجرا میشه!!!!!!!!!

انجمن ایرانیان امریکا
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، admin ، shahram1347 ، lexington ، nnazi_2005 ، kami k ، msar
من هم ديشب با اينكه نزديك صبح بود و خسته بودم كمي نگران شدم اما با توجه به اينكه بيش از 614000 نفر تا آن لحظه امضا كرده بودند فرض بر صحت گرفتم. الان كمي توجه كردم از نظر نگارشي و ويرايشي اشتباه داشت مثلن F or با يك فاصله و دو سه مورد ديگر (آن هم در مركزي به اين مهمي و موضوعي مهمتر!!!). از دوستاني كه مي توانند حضوري به مركز فرهنگي مراجعه كنند يا تلفني سوال كنند و يا حتي ايميل بزنند و صحت و سقم آن را بپرسند.
البته در صورتي كه هدف درست باشد و حتي نتيجه هم ندهد اصل مطلب بسيار خوب است و قدرت نفوذ ايرانيان را نشان مي دهد و زيبايي ظاهر كار زياد مهم نيست. همه مي دانند كه افغانستان و تاجيكستان حتي اگر بسيج عمومي هم بدهند صد هزار راي آنلاين هم نمي توانند جمع كنند.
من خودم از سايت مركز فرهنگي بررسي ميكنم و در صورت صحت آنرا در امضاي خودم مي گذارم.

SIMA‌ي گرامي به نظر من اگر اين به نفع كشور ديگري نباشه و حتي قبلا هم ثبت شده باشه باز بد نيست البته من از موضوع ثبت آن را نديدم . فقط بحث آوردن در تقويم سازمان ملل بود. اشتباه مي كنم؟
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، shahram1347 ، honareirani ، lexington ، Ali Sepehr ، nnazi_2005 ، kami k ، msar
(2010-02-04 ساعت 14:39)kavoshgarnet نوشته:  SIMA‌ي گرامي به نظر من اگر اين به نفع كشور ديگري نباشه و حتي قبلا هم ثبت شده باشه باز بد نيست البته من از موضوع ثبت آن را نديدم . فقط بحث آوردن در تقويم سازمان ملل بود. اشتباه مي كنم؟

نه درسته منظورم همین بودTongue ولی با توجه به منابعی که من سرچ کردم بنظر پتیشین درست نمیاد و هر کسی میتونه تنظیمش کرده باشه...این پیشنهاد خوبیه که دوستانی که براشون امکان داره تلفنی یا با ایمیل بپرسن

اما من هیچ جا بحثی سر این موضوع که به نام کدوم کشور ثبت شه ندیدم و از همون ابتدا هم فقط هدف ثبت نوروز در تقویم جهانی بود

البته توجه کرده باشین در کشورائی که نوروز رو تبریک میگن معمولا اول نام ایران رو میارن Tongue از این جهت هم که می بینم فکر نمیکنم حساسیت و توطئه ای باشه از طرف بقیه کشورا.امیدوارررررررررم مثل قضیه خلیج فارس نشهSad.اگه مطلب جدید پیدا کردین حتما بگین و حتما امضا می کنیم.چرا که نه!
تشکر کنندگان: shahram1347 ، lexington ، kavoshgarnet ، nnazi_2005 ، kami k ، msar
دوستان متن زير را كه عينا از انجمن ايرانيان آمريكا كپي كرده ام ببينيد:
Norooz Recognized by UN Calendar
Written by NIAC Staff
Friday, 02 October 2009
Washington DC - The petition to include Norooz on the UN calendar has finally succeeded and is now officially recognized by the United Nations. The petition was spearheaded by Mrs. Shahri Estakhri, a former NIAC board member and co-founder or the Persian Cultural Center, and collected over 300,000 signatures. The petition was sent to UN Secretary-General Ban Ki-moon and passed with the support of eight nations including Iran, Afghanistan, Tajikistan, Azerbaijan, Uzbekistan, Pakistan, Turkey, and Kyrgyzstan.
“There are close to 300 million people all over the world that celebrate the first day of spring and recognize it as the beginning of the new year – called Norooz,” the petition said. They also mentioned that nearly all of these people live in UN member nations. Member nations that celebrate Norooz as a national holiday are Iran, Azerbaijan, Afghanistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Tajikistan, and other greater Asian countries, not to mention the thousands of Iranian Americans that have brought the tradition with them to the United States.

نوروز در تقويم سازمان ملل ثبت شده است. حالا شايد موافقت شده ولي در تقويم آورده نشده و اين راي گيري براي آن است.

------------------------------------

دوستان منبع آن را پيدا كردم : مربوط است به كانون فرهنگي ايرانيان آمريكا و موضوع اين است كه با 300000 امضا نامه به سازمان ملل ارسال و تصويب شده و اين كانون براي اينكه اعتبار آن را بالاتر ببرد آن را براي افزايش امضا قرار داده است.
تشکر کنندگان: shahram1347 ، honareirani ، یه مهاجر ، lexington ، Ali Sepehr ، nnazi_2005 ، shr.jafari ، kami k ، msar
(2010-02-04 ساعت 13:22)nnazi_2005 نوشته:  
(2010-02-04 ساعت 03:54)kavoshgarnet نوشته:  اين فاجعه است سايت ف.ي..لت.ر شده و با ضد ف.ي..ل.ت.ر هم نمي توانم راي بدهم

آقایون خانوما با توجه به گفته کاوشگر نت عزیز من روشی که صدرا گفته بود رو انجام دادم سایت باز شد،بعد http این یه s ناقابل اضافه کنید باز می شه.Wink با تشکر از اقا حمید که ایرانی بودنشون رو واقعا" به اثبات رسوندن با این به فکر بودنشون در مورد ایران وایرانی واقعا" جای تحسین داره.

شما راي داديد؟ من اين كار را كردم و هر بار كه به مرحله بعد مي رويد دوباره بايد s را اضافه كنيد ولي در مرحله آخر پيغام خطايي مبني بر نادرست بودن ايميل مي دهد و ايميلهاي مختلف را امتحان كردم حتي چند تا ايميل Valid هم امتحانكردم ولي نشد. من قبلا ثبت كرده ام و يادم نيست با اين سيستم بوده يا نه ولي اگر اينطور باشد پيغام تكراري بودن مي دهد درسته؟
تشکر کنندگان: shahram1347 ، lexington ، kami k ، msar
(2010-02-04 ساعت 07:04)lexington نوشته:  در تعجبم که حتی بعضی از این هموطنانم که به محض ذکر سخنی، دائم دم از کورش و داریوش و .... میزنند کجایند؟؟ گفته اند که از 70 میلیون ایرانی؛ حدود 5میلیون کاربر ثابت اینترنتی داریم و ماشالله فقط بیش از یک میلیون فقط توی آمریکا زندگی میکنند و الان دلواپس 400 هزارتا امضا هستیم در حالیکه هیچگونه مشکل و عواقبی ندارد.
آقا حميد گل چرا ناراحتي عزيز دل برادر ما اينجائيم ، نترس ، تا من حقير و كاوشگر خان بزرگوار را داري غم نخور. من به نداي شما لبيك گفتم و 100هزار نيروي كمكي پياده و 20هزارگارد زرهي و 15 هزار كماندار زبده سايت سرزمين پارسيان http://www.sarzaminparsian.net را از دوست گرامي ام درفش كاوياني ( مدير كل محترم سايت) جهت امضا نمودن طومار دريافت كردم Wink
اين هم عين جملات بنده در سايت فوق

نقل قول:با درود خدمت دوستان ميهن پرست

با عرض پوزش از هموندان گرامي ،سخنم را با اندوه فراوان شروع مينمايم.

اخيرا انجمن ايرانيان كاليفرنيا طوماري جهت اعتراض به عمل سازمان ملل براي ثبت جهاني نوروز باستاني اين يادگار معنوي نياكان ما را به نام افغانستان تهيه نموده است . كافي است . ((ثبت جهاني نوروز به نام افغانستان)) را در موتور جستجوگر گوگل ثبت كنيد و نتيجه را ببيند.
هموندان گرامي همانطور كه ما اجازه نداديم نام جعلي خليج عربي جايگزين نام زيباي خليج هميشگي فارس شود . اينبار همت بخرج داده و جهت امضاي طومار بالا، هموطنانمان ( حداقل يك ميليون امضا) را ياري دهيد . با عرض پوزش از دوست بزرگوارم جناب درفش كاوياني و ديگر دوستان . آنقدر ناراحت هستم و بخود ميگويم : تا ديروز تركيه مولوي را از ما به تاراج برد و كشورهاي حاشيه خليج فارس ، خواستند نام خليج فارس را به نام جعلي عربي تغيير دهند كه در اين امر ناكام ماندند . پس بر ماست كه نسبت به اين امر سكوت نكرده و نگذاريم فرهنگ ديرينه كشور عزيزمان (پرشيا) به يغما رود. دوستان گرامي. بنده به سهم خود پنج بار با اسامي مختلف و ايميل هاي ساختگي طومار را امضا نمودم . آمار امضا كنندگان تا اين تاريخ 615108 نفر ميباشد
اينهم آدرس جهت امضا نمودن. وقت تنگ است دوستان

http://www.petitiononline.com/norouz

هموندان گرامي در صورت ....ف ....L .... I.....ت....ر شدن .به آدرس زير مراجعه كرده و سپس آدرس بالا را وارد كنيد و طومار را امضا نمائيد

https://parsp........r.......o.......x........y.info

توجه نمائيد دوستان با هر نوع p.....r.....o.....x........y باز نميشود.

پيروزي شما فرزندان ايران زمين را از اهورمزدا خواستارم. بدرود

(( اهورمزدا، اين سرزمين را ، از سپاه دشمن ، ديو دروغ ، خشكسالي بپاياد))

داريوش اول هخامنشي

جا دارد از حساسيت شما و دوستان تشكر نمايم و بويژه از پيام خان عزيز كه اين خبر را به صدرا رساند .پيروز باشيد
[font=Arial] دستاني كه كمك ميكنند از لبهائي كه دعا ميكنند مقدس ترند . ( كوروش كبير )[/font]
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، lexington ، amir2640 ، kami k ، msar
(2010-02-04 ساعت 16:39)kavoshgarnet نوشته:  شما راي داديد؟

ممنون بابت تحقیق

من رای دادم و مشکلی نداشت.اگه این همون پتیشین 300 هزار امضا باشه که منم قبلا رای دادم بنابراین بقول شما باید پیام تکراری بده که پیامی برای من نداد!!!
چه پیامی به شما میده که امضاتون ثبت نمیشه؟؟
تشکر کنندگان: shahram1347 ، lexington ، kavoshgarnet ، msar
(2010-02-04 ساعت 18:00)@Š!M نوشته:  
(2010-02-04 ساعت 16:39)kavoshgarnet نوشته:  شما راي داديد؟

ممنون بابت تحقیق

من رای دادم و مشکلی نداشت.اگه این همون پتیشین 300 هزار امضا باشه که منم قبلا رای دادم بنابراین بقول شما باید پیام تکراری بده که پیامی برای من نداد!!!
چه پیامی به شما میده که امضاتون ثبت نمیشه؟؟

سلام خدمت شيما خانم گرامي و دوست عزيز كاوشگر و همه دوستان

من خودم تا آلان حدود 15 بار با اسامي و ايميلهاي من درآوردي امضا كردم و مشكلي برايم پيش نيامد. بازهم وقت كنم امضا ميكنمBig Grin
[font=Arial] دستاني كه كمك ميكنند از لبهائي كه دعا ميكنند مقدس ترند . ( كوروش كبير )[/font]
تشکر کنندگان: lexington ، kavoshgarnet ، kami k ، msar
من فکر میکنم نهایتا آی پی ها رو چک می کنن برای اطمینان از حقیقی بودن تعداد امضاها.اپه اینجوری باشه هر پتیشینی رو میشه براحتی براش کلی امضا جمع کرد؟؟؟ البته حتی امکان تغییر آی پی و کلکهای دیگه هم هست.نمیدونم مطمئن نیستم ولی حدس میزنم کنترل می کنن
تشکر کنندگان: lexington ، shahram1347 ، laili ، kami k ، msar
خود من با سه تا ایمیل مختلف دیگه هم امروز رای دادم .

از اونجایی که بدلیل خاصی اینترنت من فی...ل...ت..ر نداره خیلی راحت تونستم اینکار رو کنم و امضا هام هم اضافه شد.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: shahram1347 ، lexington ، یه مهاجر ، nnazi_2005 ، kavoshgarnet ، laili ، msar
(2010-02-04 ساعت 16:39)kavoshgarnet نوشته:  
(2010-02-04 ساعت 13:22)nnazi_2005 نوشته:  
(2010-02-04 ساعت 03:54)kavoshgarnet نوشته:  اين فاجعه است سايت ف.ي..لت.ر شده و با ضد ف.ي..ل.ت.ر هم نمي توانم راي بدهم

آقایون خانوما با توجه به گفته کاوشگر نت عزیز من روشی که صدرا گفته بود رو انجام دادم سایت باز شد،بعد http این یه s ناقابل اضافه کنید باز می شه.Wink با تشکر از اقا حمید که ایرانی بودنشون رو واقعا" به اثبات رسوندن با این به فکر بودنشون در مورد ایران وایرانی واقعا" جای تحسین داره.

شما راي داديد؟ من اين كار را كردم و هر بار كه به مرحله بعد مي رويد دوباره بايد s را اضافه كنيد ولي در مرحله آخر پيغام خطايي مبني بر نادرست بودن ايميل مي دهد و ايميلهاي مختلف را امتحان كردم حتي چند تا ايميل Valid هم امتحانكردم ولي نشد. من قبلا ثبت كرده ام و يادم نيست با اين سيستم بوده يا نه ولي اگر اينطور باشد پيغام تكراري بودن مي دهد درسته؟

شما درست می گید این مشکل هست من هم فقط سایت رو چک کردم دیدم با اون روش باز می شه. همین.
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، shahram1347 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان