کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
خرید کردن در آمریکا:از کجا و چگونه خرید کنیم!
دوستان عزیز من ساکن امریکا نیستم از امضام معلومه هنوز لاتاری قبول نشدم ولی میخواستم برای خرید کردن بهتون پیشنهاد بدم
یک سری سایت های هستن که اسمشون تخفیف گروهی یعنی میرن با یک فروشگاه لباس هرچی خدماتی قرارداد میبندن بعد وارد سایتشون میکنن یک تایم تقریبا یک هفته ی میذارن بعضی از پیشنهادشون شرطیه مثلا حداقل 20 نفر باید بخرن تا اون تخفیف فعال شه یا نه یکی از این سایت ها که خارجیش معروفه اسمش گروپن هست که من توی شهر لس انجلسش عضوم و به نظرم پیشنهادت خوبی میذاره مردم هم خوب میخرن اینم ادرسشه http://www.groupon.com
امیدوارم براتون مفید باشه
2014 منوازدست داد
2015 منوازدست داد
به امید 2016
پاسخ
دوستان عزیزم سلام.
بابت اطلاعات خوب و جامعتون خیلی تشکر می کنم.
اگر کسی که میاد امریکا به جای وجه نقد، مقداری طلا و سکه با خودش بیاره، به نظر شما برای تبدیل به دلار ضرر می کنه یا نه؟
ممنون از همیاریتون
زندگی شما تنها زمانی بهتر می شود که خودتان بهتر شوید . برایان تریسی
2013 - قبولی+ مصاحبه + کلیرنس + اتمام سهمیه ویزا
2014 - شرکت نکردم
2015 - ناقبول
2016- شاید ..اگه بشه چی میشه
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، قصه گو ، sahar2016
چون عیار طلای ایران از آمریکا پایینت هست. دوستان تو همین سایت پیشنهاد کرده بودن که بهتره تو ایران تبدیل کنیم.
سفرنامه
case No: 19may: ABD****23/ F2A = I130: 21 Nov2013/ PD: 25 Nov2013/ /INTERVIEW: 11 AUG,2015/ approve: Apr 2-2014/ ds261 : 17 Feb 2015
پاسخ
تشکر کنندگان: b_argi ، rasarasa ، nooshshahnar ، hgbeigi ، pari pariaaa ، قصه گو ، sahar2016
از باز کردن این تاپیک سالها میگذره ... و من دیگه برای خرید کردن پام رو از خونه بیرون نمیذارم . بیشتر خریدهام رو انلاین انجام میدم . کافیه توی گوگل در قسمت shopping کالای مورد نظرتون رو سرچ کنید و بگذارید روی حالت sort by price: low to high اونوقت میفهمید که کدوم سایت داره اون جنس رو ارزونتر میده . فقط چند تا نکته در خرید انلاین هست که بهتره رعایت کنید:

۱- خرید کردن از سایتهای معتبر و معروف خیلی بهتر از یک سایت ناشناخته است چون سایتهای معروف مثل امازون رضایت مشتری براشون خیلی مهمه و بعد از خرید شما به انواع و اقسام سازهای شما میرقصند از تعویض گرفته تا پس دادن .

۲- برای خرید از سایتهایی مثل ebay و سایتهایی که با شخص فروشنده طرف هستید نه یک سایت حتما به rate فروشنده توجه کنید . از فروشنده هایی جنستون رو بخرید که ریت بالاتری دارند . کامنتهای مردم رو راجع به اون فروشنده بخونید که ببینید جنس رو درست و به موقع تحویل میده یا نه .

۳- در خرید انلاین حتما به شرایط پس دادن توجه کنید چون در خیلی موارد ممکنه جنسی که میخرید رو پس بدید . دقت کنید که امکان پس دادن اون جنس تا چند روزه و آیا شما باید پول پست رو تقبل کنید یا خود سایت یا فروشنده پول پست رو هم برای پس گرفتن پرداخت میکنه .

۴- در موقع خرید به گزینه free shipping توجه کنید چون خیلی از سایتها هزینه پست رو از شما میگیرن که بعضی اوقات بسته به اینکه اون جنس از کدوم کشور بیاد حتی تا ۲۰ دلار هم ممکنه به قیمت جنس اضافه شه. حتی المقدور اجناسی رو بخرید که هزینه پستشون به عهده فروشنده ست و برای شما مجانی میشه .

۵- قبل از خرید هر جنسی که نمیشناسید حتما کامنتها و ریت اون جنس رو مطالعه کنید ببینید کسانی که کمتر ستاره دادن مشکلشون با اون جنس چی بوده شاید اون فاکتور برای شما هم مهم باشه .

۶- اگر جنسی رو خریدید و به هر دلیلی خواستید پس بدید و از طریق سایت نفهمیدید چی کار باید بکنید .اصلا تعارف نکنید و با سایت در زمینه پس دادن جنس و پس گرفتن پولتون تلفنی یا ایمیلی مکاتبه کنید اونها صددرصد به این موضوع رسیدگی میکنند و راهی جلوی پاتون میگذارند چون رضایت مشتری شرط اوله .

۷- اگر جنسی رو خریدید و ازش ناراضی بودید چه در مورد زمان پستش و چه خود جنس حتما نظرتون رو در سایتی که خرید رو انجام داده اید زیر جنس مورد نظر ثبت کنید تا بقیه هم اگاه بشن . البته این در مورد موارد مثبت هم خوبه که رعایت بشه تا بقیه بدونند چی دارند میخرند .در اکثر خریدهای انلاین برای فروشنده خیلی مهم هست که کامنت و ریت بد نداشته باشه. حتی یکبار یکی از دوستانم از ebay خرید کرده بود و جنس چینی مزخرفی تحویل گرفته بود هرکاری کرد فروشنده حاضر نشد جنس رو پس بگیره . دوست من فقط یک کامنت از نارضایتی خودش در ایبی برای فروشنده مذکور نوشت . فروشنده برای اینکه سابقه ش خراب نشه به دوستم ایمیل داده بود که فقط بیا کامنتت رو پاک کن من جنس رو پس میگیرم .

۸- وقتی جنسی رو انلاین میخرید حتما به مدت زمان shipping توجه کنید . چون ممکنه یک جنسی رو ارزون بخرید ولی ۳ هفته دیگه به دستتون برسه ولی در سایت دیگه ای با یکی دو دلار بیشتر پنج روزه یا حتی دو روزه به دستتون برسه .

۹- در سایت امازون گزینه ای داره به اسم prime افرادی که عضو prime بشن خیلی از اجناس به صورت free shipping و دو روزه براشون ارسال میشه که البته باید سالیانه مبلغی رو پرداخت کرد فکر میکنم هفتاد و خورده ای دلاره.ولی میتونید برای امتحان یک ماه به صورت مجانی عضو پرایم بشید و از این امکان پست مجانی و سریع استفاده کنید . فقط حواستون باشه که امازون به صورت اتوماتیک بعد از یک ماه حالت پرایم مجانی شما رو به پولی تبدیل میکنه و از حسابتون پول برمیداره . برای جلوگیری از این کار قبل از یک ماه وارد سایت بشید و پرایم خودتون رو غیر فعال کنید .
۱۰- اگر دانشجو هستید و از طرف کالج یا دانشگاه به شما ادرس ایمیل شخصی داده شده میتونید در سایت امازون به عنوان دانشجو در PRIME برای شش ماه مجانی عضو بشید البته دوباره بعد از اتمام شش ماه اتوماتیک پرایم شما به حالت پولی درمیاد ولی میتونید پرایمتون رو چند روز مونده به پایان شش ماه کنسل کنید و یا اگه خیلی خوشتون اومد عضویتش که برای دانشجوها فکر میکنم ۳۶ دلاره رو بخرید .

معمولا تمام اجناس آنلاین ارزونتر از وقتی هستند که بخواید به صورت حضوری از مغازه بخرید و وقت زیادی هم نمیگیره . بنابراین در خیلی از موارد مثل خرید لواز برقی وسایل خونه و حتی دارو خرید انلاین راحتتر از گشتن مغازه هاست .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر از توضیحات کاملتون. واقعا خیلی خرید انلاین خوبه منم مثل شما همه چیزو تقریبا اینجوری میگیرم . کار من همیشه جوری بوده که توی مناقصه و مزایده باید شرکت میکردم ولی هیچوقت فکرشو نمیکردم 1 روزی توی مزایده تیغ ریش تراشی شرکت کنم و از برنده شدنش خوشحال شم Smile (همین دیروز) ولی قانون جدید داره کاسه کوزه ای بی رو بهم میزنه چون قراره به همه اقلام سیلز تکس بسته بشه ولی کلا روش خوبیه هم خرید و هم فروشش و اینکه اقلام اضافی رو میشه فروخت ولی همینجور که گفتین جزئیات و فوت وفن زیاد داره .
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
وای اینجا چه خوبه
من عاشق خرید کردنم
کامنتا رو که می خوندم تو دلم قند آب میشد
تنها تاپیکی بود که بهم استرس و شوک وموج منفی و این حرفا وارد نکرد
ممنون از همه ی کسانی که اطلاعاتشون رو اینجا گذاشتن
خدایا آخر نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من...
پاسخ
دوستان عزیز کسی میتونه فروشگاههای خوب و ارزان برای خرید لوازم خانه مثل مبل و میز ناهارخوری و تلویزیون و .... در دالاس به من معرفی کنه نمیخوام اینترنتی باشه چون دلم میخواد وسایل رو از نزدیک ببینم بعد بخرم فقط ارزون باشه و کیفیتشم بد نباشه
شماره کیس: 2011AS00035xxx
کنسولگری:بخارست
تاریخ مصاحبه: 9 آگوست 2011
تاریخ دریافت کلیرنس:01 سپتامبر
تاریخ دریافت ویزا:6 سپتامبر
تاریخ ورود به آمریکا:15 فوریه 2012
تاریخ دریافت سوشیال:24 فوریه
خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریاییت نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، قصه گو ، alirezanz
دوستان کسی تجربه خرید Tv Tuner رو داره؟من میخام یکی اکسترنالشو بخرم که باهاش بتونم شبکه های تلویزیونی رو با لپ تاپ ببینم.
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، afshinghwink
دوستان اگه عجله برای خرید ندارید صبر کنید Black Friday (آخرین جمعه ماه نوامبر)خرید کنید مخصوصا وسایل صوتی خیلی ارزون میشه
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
دوستان میشه درباره قیمت ظروف کریستال و استیل راهنمایی کنین.
پاسخ
تشکر کنندگان: pari pariaaa
(2013-09-29 ساعت 14:41)morvarid2191 نوشته:  دوستان میشه درباره قیمت ظروف کریستال و استیل راهنمایی کنین.

T.J.Maxx , Homegoods, فکر میکنم این 2 مغازه با توجه به قیمت هاشون از هر جای دیگری مناسب تر هستند ,شاید تنها مشکلشون, پیدا نکردن جفت چیزی باشد که می خواهید که معمولا خیلی کم اتفاق می افتد.قیمت های این مغازه از خرید آنلاین هم بهتر است.مخصوصا در قسمت قابلمه و ظرف وظروف آشپزخانه.ماهیتابه ای که من از این جا 65$ گرفتم در سایت ها کمتر از 110 دلار پیدا نمی شود.
کیس نامبر:  2009as34700
دریافت نامه اول: may 27
تاریخ کارنت شدن:  بولتن june
(واقعا یکسال از زمان رسیدن نامه اول گذشت)
تاریخ دریافت نامه دوم: 1 june
تاریخ مصاحبه کنسل شده: 15 july  
تغییر تاریخ مصاحبه به :1 july
تغییر تاریخ مصاحبه به :1 sep
دریافت ویزا:روز مصاحبه
اقدام برای سیتزن شیپ: Dec 2015
انگشت نگاری: Feb 2016
رسیدن نامه ی مصاحبه: May 14th 2016
مصاحبه : Jun 14th 2016
مراسم قسم: Jun 16th 2016
پاسخ
تشکر کنندگان: sayeh_m ، morvarid2191 ، rasarasa ، amin arefi ، Rock ، moqadam ، قصه گو ، SNSH ، feidom30 ، alirezanz
با سلام این سایتی که معرفی میکنم هر روز یه تعدادی لوازم الکترونیکی با تخفیف خوب داره دیدنش خالی از لطف نیستن http://www.midnightbox.com/
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، hgbeigi ، Rock
توی این سایت تمام اجناسی که به مدت فقط 24 ساعت حراج گذاشته میشه امکان نداره هیچ کس بتونه زیرقیمت این سایت بتونه این اجناس رو پیدا کنه http://1sale.com/
پاسخ
تشکر کنندگان: nahid.t ، rasarasa ، hgbeigi ، odiseh ، حاجی واشنگتن ، ریحانا
تنوع تخفیفات وتنوع خدمات بالای این سایت در شیکاگو باعث جذابیت این سایت شده http://www.groupon.com/browse/chicago?po...cribe=true
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، Nataliea
من اومدم هرچی بنویسم دیدم دوستان قبلا نوشتن Smile فقط محض یاد آوری اینجا براتون WinCo را برای مواد غذایی بهتون توصیه می کنم چون برنج و حبوبات و گردو و پسته و میوه در اینجا با قیمت مناسب تری پیدا میشه
http://www.wincofoods.com/
2013AS17xx/ آنکارا / چهارنفر/ کلیرنس بعد از 146 روز / ساکرامنتو کالیفرنیا
پاسخ
تشکر کنندگان: raam12000 ، amin arefi ، Rock ، odiseh ، daria ، pari pariaaa ، remarya ، قصه گو ، ریحانا




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان