کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
كارت پايان خدمت
سلام،
ميخواستم بپرسم بالاخره اين كارت پايان خدمت را از ايرونيها مي خواهند يا نه؟ در بين شما كسي هست كه در سپاه خدمت كرده باشه ولي موقع مصاحبه يا fbi check به مشكل برنخورده باشه؟

موفق باشيد.
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان:
من كارت معافيت داشتم و جايي لازم نشد.
شماره کیس: AS93XX
نامه اول: 2007 4th April
ارسال مدارک: 9th May 2007
دریافت پاکت دوم: 23rd March 2008
مصاحبه: 6th May 2008
كليرنس: 13th May 2008
دريافت ويزا: 9th June 2008
دریافت کارت: 11th July 2008
تشکر کنندگان:
در مدارک مندرج در نامه دوم از ما کارت پایان خدمت خواسته اند. بعد از مصاحبه می تونم بهتون بگم که ازمون میگیرند یا نه.
تشکر کنندگان:
godthegreat نوشته: سلام،
ميخواستم بپرسم بالاخره اين كارت پايان خدمت را از ايرونيها مي خواهند يا نه؟ در بين شما كسي هست كه در سپاه خدمت كرده باشه ولي موقع مصاحبه يا fbi check به مشكل برنخورده باشه؟
کارت پایان خدمت رو از من هم نخواستند. من در سپاه خدمت کرده بودم و با این که نوشته بودم که کجا خدمت کردم در پروسه تایید امنیتی من مشکلی پیش نیامد. خیالتان راحت باشد آنها با کسایی که خدمت وظیفه رو در سپاه انجام دادند کاری ندارند.
شماره کیس: 2008AS4xxx
دریافت اولین نامه: Mar/2007
دریافت نامه دوم: Nov/2007
مصاحبه: Dec/2007
آمدن کلیرنس : Feb/2008 - (بعد از 71 روز)
گرفتن ویزا: Apr/2008
گرفتن گرین کارت: 13 روز پس از ورود
تشکر کنندگان:
با سلام

از من هم در روز مصاحبه کارت پایان خدمت خواستند چون من ترجمش رو نداشتم قرار شد بعد از اومدن کلیرنس با خودم برای سفارت ببرم از یکی دیگه از بچه ها که برای مصاحبه رفته بود هم کارت پایان خدمت خواسته بودند و اون هم به صراحت گفته بود که جز مدارک مورد نیازتون نبوده و اونها هم قبول کرده بودند و ازش چیزی نخواستند

به امید پیروزی و بهروزی برای شما
شماره کیس: AS98XX
نامه اول: 2007 3th April
ارسال مدارک: 7th May 2007
دریافت پاکت دوم: بدستم نرسید
مصاحبه: 15th May 2008
كليرنس: دو ماه بعد
دریافت ویزا:7 سپتامبر
تشکر کنندگان:
اینجوری که __اینجا__ نوشته از دوستمون خواستن که تویه پست بالای این تایید کردن. من معافیت دارم که ترجمه اش رو دارم و با خودم میبرم وقته مصاحبه. اگه خواستن میدم اگه نخواستن که به هر حال خیالم راحته. یک نفر دیگه هم در سفرنامش نوشته بود که در زمان مصاحبه کارت از دستش می افته و ازش میپرسن این چیه میگه پایان خدمت یا معافی و میگن ترجمه اش رو داری میگه نه بعد بهش میگن ویزات که اماده شد ترجمه اینم بیار.

یک چیزی که باید اماده باشید اگه سپاه خدمت کردید اینه که سریع بتونید جواب بدید که کجا بودید و در چه رسته ای خدمت کردید. بهتره که مثلا اماده باشید که بگید در قسمت اداری یک پادگان مثلا پشتیبانی سپاه بودید و کارتون مثلا محاسبه مرخصی سربازا بوده تا اینکه اسم یک جای بودار مثل قسمت تحقیقات سپاه بدر رو بیارید! اینی که میگم فقط جهت امادگیه همونطور که در کل این سایت جایی کسی نگفته که از این سوالات ازشون شده.
تشکر کنندگان:
سلام،

متشكرم از پاسختون. فكر كنم مصاحبه شما همگي قبل از زماني بوده كه سپاه را در ليست تروريست ها آوردند و اعلام كردند. همسر من زمان خدمت در سپاه با نيروهاي UN كار ميكرده. چون شماره پرونده ما بالاست شايد به مصاحبه دوم و بك گراند چك و...نرسيم. پس بايد همه مدارك را همراه داشته باشيم.

موفق باشيد
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان