کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تلفن ثابت و گزینه ای عالی به نام مجیک جک
(2013-10-17 ساعت 10:09)gulu نوشته:  با سلام
مي خواستم بپرسم اين شماره تلفني كهimmigrangel داده با استفاده از مجيك جكه ؟؟ اگه بشه يك خط تلفن واسه خانوادمون تهيه كنيم و ازون طريق باهاشون در تماس باشيم خيلي عاليه ...Smile
ممنون ميشم راهنمايي كنيد .

مجیک جک از پروتکل SIP استفاده میکنه و در بعضی ISPها بسته و در بعضی باز هست ولی اگه ببینن که کاربری داره ازش مدام استفاده میکنه، ممکنه ببندن. خلاصه بگیر نگیر داره.
پاسخ
تشکر کنندگان: gulu ، taherifar
دوستان آیا کسی از USB Modem های ورایزن استفاده کرده؟ لطفا اگر در این مورد اطلاعاتی دارید بنویسید. آیا از دوستان کسی تو دالاس و هیوستن ازش استفاده کرده؟
این لینک پلان مخصوص USB Modem شرکت ورایزن هست:

http://www.verizonwireless.com/internet-...odem-551l/
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-01-01 ساعت 04:42)amirkabir333 نوشته:  دوستان آیا کسی از USB Modem های ورایزن استفاده کرده؟ لطفا اگر در این مورد اطلاعاتی دارید بنویسید. آیا از دوستان کسی تو دالاس و هیوستن ازش استفاده کرده؟
این لینک پلان مخصوص USB Modem شرکت ورایزن هست:

http://www.verizonwireless.com/internet-...odem-551l/

در همان صفحه در پایین میتونید ببینید که اکثرا ناراضی هستند!!
بعدش هم که ورایزون کلا پلن هاش خیلی گرونه. اگه اینترنت وایرلس میخواهید، دنبال شرکتهای دیگه ای باشید. مثل اینکه تی موبایل ارزانتره ولی باید تست کنید و مطمئن بشید که در منطقه شما خوب جواب میده.
کلا آمریکا در این نوع تکنولوژیها با اینکه مخترع هست ولی بسیار عقبه و سالها طول میکشه که به مردم خودش برسه!! و علت اصلی هم وسعت کشور و پراکندگی جمعیت هست که مسئله رو مقرون به صرفه نمیکنه. مقایسه کنید با یک کشور نخودی در اروپا که با چارتا آنتن همه اش پوشش داده میشه!!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سپاسگزارم Yamiی عزیز.
جناب تهرانی پور در بالا بە این نکتە اشاره کرده بودند که از اینترنت پرسرعت ورایزن با قیمت ماهیانه ٢٠% استفاده میکنند و این شد که من به سایتشون سر زدم و این بحث رو مطرح کردم.
آیا شما اطلاع دارید که چ شرکتهایی اینترنت سیار یا همین USB Modemها رو با قیمت مناسبتر و سرعت و کیفیت خوب ارائه میدهند؟
USB Modem مخصوصا برای تازه واردها یا کسانی که زیاد مسافرت میرن یا ممکنه خونه عوض کنن، گزینه مناسبی هست ولی اینکه چه شرکتهایی بهترین خدمات رو با قیمت مناسبتر ارائی میدن، نمی دانم.
لطفا اگر شرکت مناسبی رو سراغ دارید، معرفی کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
متاسفانه بدلیل کیفیت نه چندان خوب خدمات وایرلس و قیمت گرانشان هیچ وقت سراغشان نرفتم اما با سرچ کردن شرکتهای زیر مجموعه چهار شرکت اصلی مخابراتب و که به نسبت قیمتهای بهتری میدن پیدا خواهید کرد.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سپاسگزارم Yami عزیز
پاسخ
تشکر کنندگان: yami
بهترین شرکت تلفن تو آمریکا فقط و فقط ای تی اند تی و ورایزون میباشد و در ضمن افراد شخصی اصلا به تلفن ثابت احتیاج ندارند
پاسخ
تشکر کنندگان:
مجیک جک چیه ؟ شما میتونید با 5 دلار کلی با خانوادتون صحبت کنید فقط کافی است برید پمپ بنزین کارت بخرید آنلاین هم میتونید گیر بیاری ارزونتر
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان