کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ادامه كار هنر انيميشن در آمريكا
(2012-06-10 ساعت 00:05)behnam_VA نوشته:  يعني واقعا هيچكس نبود حتي يه جواب خشك و خالي به ما بده ؟؟؟؟ ):
سلام بچه ها خیلی متاسف میشم وقتی میبینم این بخش اینقدر غیر فعاله ولی فکر کنم به دو دلیل باشه، یکی به خاطر ناشناخته بودن این رشته در اینجا و در نتیجه عدم کسرت داوطلب. و دلیل بعدی ضعف مهارت زبان تا بچه ها بتونن به راحتی از طریق اینترنت و سایتهای متعددی که در این زمینه وجود داره اطلاعات کسب کنن و مخصوصا مخصوصا سایتهای رسمی دانشگاهها و کالجهای ارائه کننده این رشته ها.
خیلی خوشحال میشم اگه بتونم با دوستان تبادل اطلاعات داشته باشم

پاسخ
تشکر کنندگان: behnam_VA ، S@eed
(2010-05-03 ساعت 22:31)loony نوشته:  بچه هایی که واقعا حرفه ای هستند اگه از الان به فکر یک نمونه انیمیشن عالی باشند که بتونه جایزه هم ببره دیگه غمی ندارند. اگه هم عده ای از بچه ها جمع بشن منم حاضرم همکاری کنم حتی فیلم بسازیم. من فیلمنامه هم دارم و اگه بدونم کمک خوب دارم شروع میکنم . راستش من دارم روی یه فیلمنامه سینمایی انیمیشن کار میکنم ولی چون تنهایی مدت زمان زیادی میبره که ساخته بشه فعلا گذاشتمش در لیست. و فیلمنامه های انیمیشن کوتاه خوبی هم دارم که اگه ساخته بشه حتما جایزه میبره. در ضمن میتونم کار رو هم بفروشم. هر کسی حاضره همکاری کنهm بده.

سلام loonyعزیز من رشته تحصیلیم گرافیکه ولی از اونجایی که به فیلمسازی و نقاشکای با هم علاقه دارم زدم تو کار انیمیشن و الان چند تا نمونه کار که به سفارش چنتا اداره هستن دارم ولی خیلی دوست دارم یه کار جشنواره ای با یه ایده ناب هم انجام بدم یا توش شریک باشم اگه تمایل به کار تیمی داری میتونی رو من به عنوان یه تصویر گر ماهر و یماتورها دو بعدی و هم سه بعدی که با ترم افزار مکس و انیمه استودیو کار میتونی رو من حساب کنی اما خوشحال میشم بدونم چه ایدی داری و تابحال کار اجرا کردی اگه کردی تو چه زمینه ای مرسی
پاسخ
تشکر کنندگان: S@eed
بچه های عزیز فقط یادتون باشن داشتن اسپانسر هم خیلی میتونه کمکتون کنه
یه تصمیم یه هدف یا شکست یا پیروزی .... در جاده ی موفقیت دور زدن ممنوع
پاسخ
تشکر کنندگان: S@eed
سلام. هرچند این مبحث خیلی قدیمیه ولی نمیدونم چرا من تا حالا ندیدم و پستی ارسال نکردم !
بهرحال میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری، خفه میشه.

منم یه خلاصه ای از کارهایی که تا حالا انجام دادمو میگم و یه نمونه کارم میزارم.
خوشحال میشم نظرتونو بدونم... Shy

Game Programing :: برنامه نویسی بازیهای کامپیوتری
Modeling :: مدلسازی (در حدی که میتونم چهره هر فردی رو یک روزه به مدل سه بعدی تبدیل کنم)
Texturing :: طراحی پوسته
Animate :: متحرک سازی در انیمیشن های سه بعدی
Rig & Character Setup :: آماده سازی مدل سه بعدی برای متحرک سازی
Lighting & Rendering :: نورپردازی در محیط های سه بعدی
Writing :: نویسندگی تیزر های تبلیغاتی و فیلم کوتاه و مزیک ویدیو
تصویر برداری با دوربین های DSLR
ادیت فیلم
عکاسی پرتره
...


اینم یه مجموعه خلاصه شده از کارهایی که بین سالهای 2009 تا 2012 انجام دادم :
http://nvvisualeffect.persiangig.com/vid...%20low.mp4
پاسخ
تشکر کنندگان:
درمورد درآمد تو خارج میتونین از www.bls.gov استفاده کنین.
سعید جان کار شما خیلی خوبه. اما باید 1کار واسه جشنواره بزنید. ماله شما برای پیدا کردن کار خوبه نه رفتن به دانشگاه و تحصیل. باید یک کار منسجم بسازی. مدلینگ و تکسچر خیییلی خوب بود. اما یادت باشه که اونا بیشتر به انیماتور نیاز دارن واسه کار. اما تو از الانم میتونی اونجا کار کنی. موفق باشی.


کسی در مورد نحوه فاند دادن دانشگاه های امریکا تو این رشته چیزی میدونه؟ و هزینه تقریبی دانشگاه این رشته در سال؟
پاسخ
تشکر کنندگان: S@eed
(2013-04-05 ساعت 20:26)amir989 نوشته:  درمورد درآمد تو خارج میتونین از www.bls.gov استفاده کنین.
سعید جان کار شما خیلی خوبه. اما باید 1کار واسه جشنواره بزنید. ماله شما برای پیدا کردن کار خوبه نه رفتن به دانشگاه و تحصیل. باید یک کار منسجم بسازی. مدلینگ و تکسچر خیییلی خوب بود. اما یادت باشه که اونا بیشتر به انیماتور نیاز دارن واسه کار. اما تو از الانم میتونی اونجا کار کنی. موفق باشی.


کسی در مورد نحوه فاند دادن دانشگاه های آمریکا تو این رشته چیزی میدونه؟ و هزینه تقریبی دانشگاه این رشته در سال؟

لطف داری دوست من Big Grin
والا من انیمیت هم زدم ، توی یه سریال بلند انیمیشن که سال 88 ساخته شد.
مدل کاراکتر هم زدم .. کلاً توی همه زمینه ها یه دستی داشتم.
ولی فکر اینکه بخوام اونور آب ، با یه کارگردان انوری کار کنم ، وحشتناکه !!!
ایکاش یه برنامه ای ردیف میشد که از ایران یه گروه تشکیل بدیم بریم اونور کار کنیم...
پاسخ
تشکر کنندگان:
ای کاش کسانی که اطلاعاتی در مورد این رشته داشتن می اومدن و به ما هم می گفتن.Sad
من رفتم تحقیق کردم برای دانشگاههای این رشته که بیشتر توی کالیفرنیا هستن.چند تا تا دانشگاه هست که توی این زمینه خیلی معروفه و خیلی از خروجی های این دانشگاهها وارد شرکتهایی مثل پیکسار میشن!البته هم ورود به این دانشگاهها سختی داره هم فارغ التحصیلی ازشون:
http://www.scad.edu/
یا همون دانشگاه هنر ساوانا که شنیدم نسبت به دانشگاههای دیگه ای که الان می خوام معرفی کنم به دانشجوهای خارجی بهتر فاند می ده ولی پورتفولیو ی قوی ای می خواد.
http://seaver.pepperdine.edu/
این دانشگاه همون دانشگاهیه که John Lasseter ازش فارغ التحصیل شده.اگر انیمیشنی باشین محاله که نشناسینش!
http://www.fullsail.edu/
از این دانشگاه حرفی نمی زنم!فقط خودتون برید حداقل سایتشو ببینید و قضاوت کنید!
http://calarts.edu/
http://www.gnomonschool.com/
اینا فعلا تنها چیزایی بود که من از تحصیل انیمیشن در امریکا می دونم!ولی مطمئن باشید اگر اطلاعات بیشتری پیدا کنم چه از لحاظ پورتفولیو و چه فاند گرفتن حتما میام و در موردش می نویسموکه بعدها اگر کسی مثل من علاقه ای یه این رشته داشت تمرکزشو بذاره روی قوی تر کردن کار پورتفولیوش و مشکلی از لحاظ فقر اطلاعاتی در این زمینه مثل من نداشته باشه!
ممنون می شم سایر دوستان مطلع هم توی فعالیت این تاپیک همکاری کنن.Smile
شماره کیس:2014AS000054XX / تاریخ روئت قبولی در سایت:2MAY / تاریخ ارسال فرمهای سری اول:22MAY / سفارت: انکارا / تاریخ مصاحبه: 14 می / ویزای یک ضرب / مقصد:واشینگتن دی سی!
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13
من خیلی این رشته رو دوست دارم
ولی رشته ی تحصیلی خودم فنی بوده
تقریبن میخوام از زیر صفر شروع کنم
اما خوب همیشه نگرانم که اگه نشه، اگه استعدادم کافی نباشه ، اگه بازار کارش خوب نباشه و هزارتا اگه ی دیگه
وبلاگم
سفرنامه1
سفرنامه2
تاریخ ورود به آمریکا 4/4/2013
شهر اقامت: Houston, Texas
پاسخ
تشکر کنندگان: Lemony
ندا جان اگر واقعا علاقه مندی به این رشته،فکر اینکه نمی تونی و نمی شه رو نکن.حتما دنبالشو بگیر.انشالا که موفق می شی.Smile
شماره کیس:2014AS000054XX / تاریخ روئت قبولی در سایت:2MAY / تاریخ ارسال فرمهای سری اول:22MAY / سفارت: انکارا / تاریخ مصاحبه: 14 می / ویزای یک ضرب / مقصد:واشینگتن دی سی!
پاسخ
تشکر کنندگان:
خب من امشب در طی وب گردی هام رسیدم به سایت awn یا همون Animation World Network و اونجا رفتم توی قسمت Animation school database.این لینکی که می ذارم مربوط می شه به دانشگاههایی که توی کل آمریکا رشته ی cartooning رو در مقطع MA یا فوق لیسانس ارائه می دن:
http://schools.awn.com/?ltype=degree&dca...ted+States
اطلاعات بسیار خوب و کاملی هم به صورت خلاصه و کاربردی از این دانشگاهها نوشته که با یه کلیک روی دانشگاه می تونید ببینیدشون.
همچنین از قسمت کنار این صفحه می تونید کشورهای دیگه،تخصص های دیگه ای که کم هم نیستن و مربوط به انیمیشن می شن و حتی مقاطع تحصیلی دیگه ای رو هم بسته به نیازتون بزنید و جواب بگیرید.
امیدوارم کمکی به دوست داران این رشته کرده باشم.Smile
شماره کیس:2014AS000054XX / تاریخ روئت قبولی در سایت:2MAY / تاریخ ارسال فرمهای سری اول:22MAY / سفارت: انکارا / تاریخ مصاحبه: 14 می / ویزای یک ضرب / مقصد:واشینگتن دی سی!
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، nora
من یک انیمیشن ۳بعدی ساختم تا در جشنواره ها شرکت کنم. اما چون لایسنس آهنگاشو نداشتم فقط تو یک جشنواره تونستم شرکت کنم. با این حال از Academy of art university واسم ایمیل اومد که یکم از خودم براشون بگم و سابقه هنری و تحصیلیم. که منم گفتم بهشون. بعد از چندتا ایمیل بهم گفتن که ما فاند نداریم واست و تنها کاری که میتونیم واست بکنیم اینه که هزینه هر ترم رو به ۴قسط تقسیم کنیم. که بازم هزینش زیاد می شد. بعد خودم از Full sail university در مورد معدل سوال کردم. بهم گفتن معدل دانشگاهت حداقل باید ۲.۵ باشه. بعد از چندتا ایمیل کارمو که دیدن یک روز Admisione شون ایمیل داد که 40.000$ فاند داریم اگر میخای راجبش بدونی تا ۵PM با من تماس بگیر. که از اونجا که هزینه کل دانشگاه ۸۰.۰۰۰ دلار بود من گفتم که کمه برای من. الانم دارم رو انیمیشن جدیدم کار می کنم. از دوستان فروم کسی هست که دانشگاهی رو بشناسه که Full Fund بده؟البته من هنوز کارشناسیمو تموم نکردم.یک سال مونده.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-05-13 ساعت 16:28)amir989 نوشته:  من یک انیمیشن ۳بعدی ساختم تا در جشنواره ها شرکت کنم. اما چون لایسنس آهنگاشو نداشتم فقط تو یک جشنواره تونستم شرکت کنم. با این حال از Academy of art university واسم ایمیل اومد که یکم از خودم براشون بگم و سابقه هنری و تحصیلیم. که منم گفتم بهشون. بعد از چندتا ایمیل بهم گفتن که ما فاند نداریم واست و تنها کاری که میتونیم واست بکنیم اینه که هزینه هر ترم رو به ۴قسط تقسیم کنیم. که بازم هزینش زیاد می شد. بعد خودم از Full sail university در مورد معدل سوال کردم. بهم گفتن معدل دانشگاهت حداقل باید ۲.۵ باشه. بعد از چندتا ایمیل کارمو که دیدن یک روز Admisione شون ایمیل داد که 40.000$ فاند داریم اگر میخای راجبش بدونی تا ۵PM با من تماس بگیر. که از اونجا که هزینه کل دانشگاه ۸۰.۰۰۰ دلار بود من گفتم که کمه برای من. الانم دارم رو انیمیشن جدیدم کار می کنم. از دوستان فروم کسی هست که دانشگاهی رو بشناسه که Full Fund بده؟البته من هنوز کارشناسیمو تموم نکردم.یک سال مونده.
شما ذکر نکردین که می خواین واسه چه مقطعی اقدام کنین؟لیسانس؟فوق؟و همینطور نگفتین الان امریکا هستین یا می خواید از طریق دانشجویی برید؟
تا اونجایی که من می دونم هیچ دانشگاهی برای مقطع فوق لیسانس و یا دکترا که Graduate محسوب میشن فول فاند نمی ده،شما می تونید از طریق گرفتن وام یا گرنت یا دستیار شدن هزینه هاتون رو تا حد زیادی کاهش بدین ولی نه فول فاند.
اگر برای مقطح لیسانس اقدام کنید راحتتر هستین چون under graduate محسوب می شین و وام ففسا بهتون تعلق می گیره،همینطور می تونید از انواع و اقسام وام ها استفاده کنید و فول فاند بشید.
امروز اتفاقی این کالج رو پیدا کردم که توی دیترویت میشیگانه.فقط تا مقطع فوق دیپلم و لیسانس رو داره.هزینه هاش 35 هزار دلاره( نمی دونم منظورش سالانه ست؟) ولی 97 درصد از دانشجوهاش شامل فایننشال اید می شن!به نظر کالج خیلی خوبی می سه،از کارای دانشجوهاش خوشم اومد،امیدوارم به دردتون بخوره:
http://www.collegeforcreativestudies.edu...wwodrFsArQ

فقط خواهشن اگر باهاشون مکاتبه کردین جوابشو اینجا هم بذارین،ممنون
موفق باشید
شماره کیس:2014AS000054XX / تاریخ روئت قبولی در سایت:2MAY / تاریخ ارسال فرمهای سری اول:22MAY / سفارت: انکارا / تاریخ مصاحبه: 14 می / ویزای یک ضرب / مقصد:واشینگتن دی سی!
پاسخ
تشکر کنندگان: nora
اگه فوق بشه که بهتره. ولی از اونجا که رشتم نرم افزاره فکر کنم باید از لیسانسشون شروع کنم.
می خوام از طریق دانشجویی برم.
گرفتن وام ها خیلی راحت نیست. جدای از اون اینها وام اند و باید به صورتی پرداخت بشن.
لینکی هم که دادین خوبه ولی انیمیشن به اون صورتی که من می خوام نداره. اگه به دانشگاه هایی که نوشتم ی سری بزنید و درس هاش رو ببینید متوجه منظورم میشید(انیمیشن 3بعدی) واسه همین این داتشگاهی که گفتین فکر نکنم مناسب من باشه.
ممنون از این که اطلاعات تون رو در اختیار گذاشتین.
پاسخ
تشکر کنندگان: nora




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان