کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
لطفا" راهنمائی کنید
سلام،

بادیدن مدت انتظار دوستان برای آمدن کلیرنس ما که مصاحبه مون آخر آگوست است، نگران کرده. فقط باید منتظر معجزه باشیم که بدون چک، ویزا بگیریم. سوال هایی دارم اگه دوستان جواب بدهند ممنون میشم:
1-آیا کسی از وضعیت کلیرنس برنده هایی که سال گذشته مثل ما کارنت شده بودند خبر داره؟ آیا همشون بدون چک، ویزا گرفتند؟ یا عده ایی بخاطر فرصت کم و نیومدن جواب کلیرنسشون ویزا نگرفتند؟
2-من بعد از این که وقت مصاحبه را تلفنی از kcc گرفتیم ، با آنکارا مکاتبه کردم و ساعتش را خواستم. آنکارا هنوز جواب نداده. آیا اصلا" احتیاج به این کار بود یا می تونستیم مثل بقیه در روز مقرر بریم سفارت آنکارا به همراه نامه kcc ؟
3- آیا تاریخی که kcc میدهد برای مصاحبه، سفارت هم در همون تاریخ وقت و ساعت مصاحبه میدهد؟ بنظر عجیب می آید ولی آیا این دو تا اول با هم چک میکنند بعد وقت مصاحبه میدهند؟
4-انگار از همه اونهایی که این آخر ها رفته اند، رزومه خواسته اند. آیا منظورشون گواهی انجام به کار است؟ باید به عنوان سفارت نوشته بشه یا عنوانش مشخص نباشه؟ آیا خلاصه نوشته بشه یا مفصل؟

موفق باشید و ممنون میشم اگه زودتر جواب بدهید
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان:
سلام، قبل از هر چیز باید بگم اصلا اضطراب نداشته باشید و در آرامش این روند رو طی کنید. امیدوارم بدون چک ویزا بگیرید و حداکثر تا پایان سپتامبر کاراتون انجام بشه. به کسانی فکر کنید که در سپتامبر مصاحبه دارند. با مدارک کامل برید مصاحبه که وقت رو از دست ندید.
در مورد سوال 3 مطمئن هستم که عینا زمانی که kcc بهتون برای مصاحبه داده در سفارت براتون تعیین شده. ما هم اول تماس گرفتیم و وقتی نامه دوم رسید دقیقا همون تاریخ ذکر شده بود.
موفق باشید
تشکر کنندگان:
با سلام

در مورد سوال اول- چون برای شماره های بالا وقت کمی برای کلیرنسشون می مونه معمولا سفارت پروسه fbi check رو سریعتر انجام می ده درسال گذشته در ماه سپتامبر نفرات زیادی رو در سایتش اعلام کرده بود حتی اونائیکه در ماه های اخر حتی سپتامبر به سفارت رفته بودند پس نگران نباشید اما مرتب وضعیت خودتون رو بعد از مصاحبه از طریق ایمیل چک کنید
در مورد سوال دوم- مهمتر از ساعت مصاحبه تاریخ مصاحبتونه چون اگه در لیست مصاحبه شونده های اون روز باشید بدون در نظر گرفتن ساعتش شما رو پذیرش خواهند کرد سپس با توجه به زمان مصاحبه مدت انتظارتون در سفارت ممکنه کمتر یا بیشتر باشه در یک مورد که خودم دیدم بدلیل شلوغی بیش از حد سفارت به بعضی ها گفته بودند فردا مراجعه کنید

در مورد سوال سوم-دقیقا تاریخاشون یکسانه اما بدلایلی که گفتم ممکنه راس همون ساعت اعلام شده مصاحبه نشید

در مورد سوال چهارم
رزومه بستگی به نوع کار شما و مشاغلی که داشتید و در خواست سفارت از شما داره که به سرعت پروسه اف بی ای چک شما کمک می کنه که معمولا به شما یه برگه سوال می دن و شما باید پاسخش رو به ادرسی که تو برگه نوشته ارسال کنید که بطور مفصل توی اون برگه راجع به عنوان و چیزای دیگه توضیح داده شده است اما رزومه یا CV فرمت خاصی داره که نمونش رو از اینترنت می تونید پیدا کنید پس اگر مشاغل زیادی داشتید یا سوابق تحصیلی زیاد از حالا رزومتون رو اماده کنید
شماره کیس: AS98XX
نامه اول: 2007 3th April
ارسال مدارک: 7th May 2007
دریافت پاکت دوم: بدستم نرسید
مصاحبه: 15th May 2008
كليرنس: دو ماه بعد
دریافت ویزا:7 سپتامبر
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان