کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آنتی ویروس
از دوستان کامپیوتر دان یک سوال دارم: کامپیوترم شدیدا ویروسی شده و سرعتش خیلی پائین آمده. قبلا مک آفی داشتم که چون ترایل بود، فول پروتکت نبود. قبلی را پاک کردم و ورژن جدید nod32 را نصب کردم، کمی بهتر شد ولی هنوز باهاش خیلی مشکل دارم. چه آنتی ویروسی توصیه میکنید حالا نصب کنم تا بعدا برم یکی بخرم؟؟؟ در سایت glwiz سرعت دستگاه را چک کردم، نوشت صفر!!!!! کمک!! عجله!!!!
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان:
بهترین پیشنهاد برای شما نصب یک ویندوز مجدد است ولی ابتدا کامپیوتر خود را با یک آنتی ویروس آپدیت شده اسکن نمایید و بعد از آن اقدام به نصب ویندوز مجدد کنید.
جهت استفاده کوتاه مدت می توانید از آنتی ویروس AVG FREE 9.0 استفاده کنید و بعد از آن حتما آنتی ویروس اوریجینال خریداری کنید.
لینک دانلود رایگان نسخه 9.0 آنتی ویروس AVG FREE
http://avg.vo.llnwd.net/o25/inst/avg_fre...0a2730.exe
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، kavoshgarnet
kaspersky یک دیسک نجات داده که بدون نیاز به ویندوز و در ابتدای بوت شدن کامپیوتر اجرا شده (البته فکر کنم نوعی سیستم عامل وابسته به لینوکس استفاده میکنه) و اگر کامپیوتر شما به اینترنت وصل باشه، اونو پیدا میکنه و خودشو آپدیت میکنه و هر چی ویروس دارید پیدا میکنه و نابودشون میکنه. من تا حالا دو بار این کار را انجام دادم و یک بار هم در مورد کامپیوتر دوستم که 64 بیتی بود ناموفق بودم.
به نظر من kaspersky هم از نظر قیمت و هم کیفیت بی نظیره.
ضمنا اگر می خواهید پول ندید، همه آنتی ویروسها حداقل یک ماه به صورت آزمایشی قابل نصب هستند. و شما میتونید همه اونها را یکی بعد از دیگری نصب کنید تا دوباره نسخه جدید اولیش بیاد و الی آخر!
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، honareirani ، sh-b ، kavoshgarnet ، OverLord
پیام جون به نظرم 30-40 دلار ارزش این همه درد سر را نداره که هی آنتی ویروس رو اینستال کنی و ماه بعدش آن اینستال کنی. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، OverLord
سرعت پایین کامپیوتر میتونه دلایل دیگری داشته باشه ، مثل پر شدن هارد ، اشکال در رم ها ......
اما اگر ویروسی شده ، حتما یه 1 انتی ویروس اپدیت (مثل nod32) و1 انتی تروژن (trojan remover) اپدیت اسکن کنید ، بعد که مطمئن شدید ، و باز هم اشکال داشت ، راحت ترین کار تو ایران ، تعویض ویندوز
تنها چیزی که موفقیتهای ما را محدود میسازد، تفکری ست که به ما میگوید نمیتوانی موفق شوی
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، OverLord
آنتي ويروس هاي غير آمريكايي حتما يك اشكالاتي دارند. اشكال كسپر و نود32 اين است كه اگر شما آنها را UnInstall كنيد سيستم به كلي به هم مي ريزد و چاره اي به جز عوض كردن ويندوز نخواهيد داشت. اشكال ديگر نود 32 اين است كه بسياري از ويروس ها را نمي شناسد و فقط هياهو دارد و چون اروپايي است دائما در رده بندي اروپايي ها در صدر جدول جهاني!! مي ايستد.

متاسفانه غالب تفكر در ايران اين است كه نورتون و مك آفي سرعت سيستم را پايين مي آورند اما نود32 سرعت را پايين نمي آوردو

اما من هميشه ترجيح مي دهم نورتن سرعت سيستم مرا پايين آورد تا اينكه ويروس آن را خفه كند.

دوست عزيز شما اگر كسي داشته باشيد كه با سرويسهاي ويندوز و با Group Policy آشنايي داشته باشد مي تواند بيشتر ويروسها را در سيستم شما كنترل كند.
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، honareirani ، OverLord
سلام. مرسی . چون لینک آن یکی آنتی ویروس را نداشتم، من همون avg را که لینکشو داده بودید اینستال کردم. باز هم در باز کردن فایلهای ویدیویی مشکل دارم. یک کار آن لاین هم دارم با این شرائط نمیتونم روش کار کنم.
توی سرچ متوجه شدم که آنتی ویروس comodo را نمیدونم کی نصب کرده بودم!!!! که الان با این یکی تداخل میکنه! Sad برای uninstall در لیست برنامه های program ، آیکون uninstall نداره، در add/remove هم اصلا چنین برنامه ایی به چشم نمیخوره!!! نمیدونم باید کجا دیگه دنبال دکمه uninstall اش بگردم!!!!!!!!!!!! مرسی
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-03-17 ساعت 13:26)nicole.gemini نوشته:  سلام. مرسی . چون لینک آن یکی آنتی ویروس را نداشتم، من همون avg را که لینکشو داده بودید اینستال کردم. باز هم در باز کردن فایلهای ویدیویی مشکل دارم. یک کار آن لاین هم دارم با این شرائط نمیتونم روش کار کنم.
توی سرچ متوجه شدم که آنتی ویروس comodo را نمیدونم کی نصب کرده بودم!!!! که الان با این یکی تداخل میکنه! Sad برای uninstall در لیست برنامه های program ، آیکون uninstall نداره، در add/remove هم اصلا چنین برنامه ایی به چشم نمیخوره!!! نمیدونم باید کجا دیگه دنبال دکمه uninstall اش بگردم!!!!!!!!!!!! مرسی

اين comodo به احتمال زياد خودش يك ويروسه كه خودش رو جاي آنتي ويروس جا مي زنه و سيستم شما رو اسكن مي كنه و به شما اخطار مي ده كه سيستم شما ويروس داره و بايد اين لينك را پي گيري كنيد. اگر اينطوره آدرس تمام صفحات اينترنتي كه به تبع اين ويروس باز مي شود و به خصوص آنهايي كه براي يك لحظه باز مي شود را كپي بگيريد و در قسمت Security در Internet Option آن آدرسها را Restrict كنيد.
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، OverLord
مرسی. ولی این را خود برنامه avg موقع نصب، بمن هشدار داد که آناینستالش کن!! ولی من پیداش نکردم!!!! اسمش را هم comodo antivirus نوشت....
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان:
آنتي ويروس avira رو ميتونيد دانلود كنيد كه در حال حاضر يكي از بهترين آنتي ويروس هاي جهان هست. Kaspersky هم خوبه ولي avira رو توصيه ميكنم. چون Kaspersky رو بايد لحظه به لحظه آپديت كنيد.
وقتي ويروس به سيستمتون نفوذ كنه ديگه هيچ راهي براي نابوديش نيست. در واقع ويروس هاي تا زماني كه به سيستمتون نفوذ نكرده و يا سيستم رو آلوده نكردن قابل نابود كردن و شناسايي توسط آنتي ويروس رو دارن.
آنتي ويروس ها هم كارشون جلوگيري از ورود ويروس به سيستم ها هست.
در ضمن آنتي ويروستون رو هم بايد هميشه آپديت كنيد كه ويروس هاي جديد بهش اضافه بشن.
اگه كامپيوترتون آلوده شده تنها را حل اين مشكل چيزي نيست جز نصب دوباره ويندوز و فرمت.
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، kavoshgarnet
توصیه میکنم درباره bitdefender هم تحقیق بکنید . به نظر من بهترین آنتی ویروسه . من نسخه اصل اون رو خریم و جدا توصیه میکنم برای آنتی ویروس هزینه کنید و یکبار برای همیشه از دسته ویروس راحت بشین . من خیلی از آنتی ویروس هارو امتحان کردم ولی هرکدومشون یه مشکلی داشتن .
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini
آقا فعلا برای رفع حاجت از این استفاده کن من خودم مکافی خریدم از قبل هم نورتون روی لپتاپم بود ولی با این 90% امنیت آنلاین و کشتن ویروسا رو انجام میدم به علاوه ondemand scan از نود 32 که اونو خواستی بهت میدم ولی نقدا اینو دانلود کن،مال پانداس ولی freeware هست و نیازی به خرید نیست! مفته!
لینکشم مستقیمه حجم خودش و آپدیتهاش هم خیلی خیلی سبُکه!
http://acs.pandasoftware.com/cloud/CloudAntivirus.exe
[font=Verdana]
یا به ما یار نشو یا چو شدی چون ما شو+++ما چو رسوای جهانیم تو هم رسوا شو
عاشق و رند و غزل خوان و فرنگی مشرب+++رند و لاقید و ملامت کش و بی پروا شو
[/font]


پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، nicole.gemini ، kavoshgarnet
سلام. با تشکر از همه دوستان بخاطر راهنمایی هاشون. من همه ویروس یاب هایی که شما معرفی کردید را یکبار دانلود و یک بار هم آن اینستال کردم!!!، هیچ ویروسی، تروجان، .... ایی پیدا نکردند!! فقط آنتی اسپایور داکتر، 40 تا تروجان و.... نمیدونم از کجا پیدا کرد که بعد از پاک کردن همهشون، باز هم سرعت اینترنت حداقل بود. میخواستم ویندوز را دوباره نصب کنم ، گفتم اولش با همین شرکت " تایم وارنر" که ازش سرویس اینترنت گرفتم تماس بگیرم. اپراتور ازم پرسید که " wireless " داری؟ آنهاییکه این سیستم را دارند باید هر چند وقت یکبار سیم های دستگاه را دوباره بزنند تا " رفرش " بشود. منهم با کمک او همین کار ها را انجام دادم و همه چیز درست شد!!!! گفتم شاید این بعنوان تجربه کاری در آینده بدردتون بخوره!! که اگر به چنین مشکلی، برخورد کردید، این گزینه را هم در نظر داشته باشید.Big Grin
در ضمن با هم از طریق این سایتی که پایین نوشتم و مجانی هم است، سرعت اینترنت را چک کردیم که خوب من گزینه لوس آنجلس را زدم:
http://www.speakeasy.net/speedtest/
و این یکی دیگه:
http://www.speekeasy.net/
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، OverLord




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان