کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفرنامه و تجربه مصاحبه در آنکارا
دوستان عزیز سلام
من از 2009 ی ها هستم که الان آمريکام فقط میخواستم بگم که اصلا استرس نداشته باشید و اگه مدارکتون رو بدون نقص ببرید و کار دولتی هم تا حالا نکرده باشید همه بدون کلیرنس ویزا رو میگیرید و اگه کار دولتی هم کردید در عرض چند ماه ویزاهاتون میاد بهتره پستهای قبلی همه مارو در انجمن 2009 مطالعه کنید و مراحل رو بدون اشتباه و استرس پشت سر بگذارید
پیشاپیش ورود همتون رو به آمریکا خیر مقدم میگم

محمد از کالیفرنیا
از سال 2009 داریم اینجا زندگی میکنیم شکر خدا بد نیست جرعه آبی تکه نانی بی منت و با زحمت....
سلام
همونطوریکه قبلا" هم تو سایت اعلام کردم تاریخ مصاحبه ما 26 اکتبر بود جلوتر افتاد. (بماند که چقدر اضطراب تحمل کردیم و ایمیل و زنگ زدیم به kcc تا این رو متوجه بشیم چون ظاهرا" هچنبن چیزی سالهای قبل اتفاق نیافتاده بود و نفری 90 هزار تومان هم خسارت تغییر تاریخ و مابه التفاوت کلاس پرواز دادیم) بالاخره ، ایمیل نامه دوم که رسید ، همه مدارک رو فرستادیم برای آنکارا بجز مدارک اسپانسر که مستقیما" از آمریکا به آنکارا فرستاده شده بود. و توی سایت دکتر اونگان هم وقت گرفتم و تائیدش هم گرفتم. بعد توی سایت DHL چک کردم دیدم همونطور که توی نامه دوم نوشته دقیقا" مدارک من و اسپانسرم 6 اکتبر یعنی قبل از مصاحبه رسیده به سفارت آنکارا. اون موقع یک نفس راحت کشیدم ولی جریان لاتاری زیاد هم قابل پیش بینی نیست!
درست روز 7 اکتبر یک ایمیل از آنکارا رسید که مدارک اسپانسر شما رسیده ولی مدارک متعدد دیگری هم لازمه که باید برای ادامه کار بفرستید! تعجب کردم چون همچنین چیزی رو هم تابحال نشنیده بودم.
این مدارک شامل : ترجمه و کپی های شناسنامه ها برای هر نفر- کپی پاسپورت هر نفر – 2 سری کپی و ترجمه های سند ازدواج – مدرک دیپلم یا لیسانس – فرم W2 مربوط به اسپانسر
کلی تعجب کردم چون همه را فرستاده بودم و رسیده بود به سفارت . هم یک سری مدارک جدید آماده کردم و هم یک ایمیل به آنکارا زدیم و رسید DHL و فرم w2 را ایمیل کردیم و خواستم به من بگن مدارک رسیده یا نه .
جوابشون این بود که مدارک اسپانسر من تکمیل شده و پیگیری میکنن و به محض رسیدن بقیه مدارک روند کارم ادامه پیدا میکنه! و در ایمیلی دیگر در 9 اکتبر تائید کردند بقیه مدارک هم رسید.
درست 2 روز قبل از سفر احساس سرماخوردگی داشتم واسه احتیاط رفتم دکتر گفت به نظرم چیز مهمی نیست ولی اگر میخواهی خیالت راحت بشه 1 پنی سیلین و یک ضد حساسیت تزریق می کنم . گفتم مشکلی برای تست پزشکی ایچاد نکنه ! گفت نه فقط کدئین و بعضی داروهای خاص مشکل داره.
روز چهارشنبه 14 اکتبر با پرواز ایران ایر (که آژانس هواپیمایی گفته بود حتما" ایرباسه ولی فوکر بود!) به سمت آنکارا حرکت کردیم 5/2 ساعت تو راه بودیم هوای آنکارا کمی سرد تر از تهران بود و همراه با بارندگی (البته تو اینترنت چک کرده بودیم و شرائط را میدونستیم) به هتل که رسیدیم ایمیل هام رو چک کردم دیدم یک ایمیل دیگه ار سفارت آنکارا رسیده بود که بررسی مدارک رسیده انجام شده و تاکید کرده بود که اصل مدارک رو فراموش نکنید!
پنج شنبه من و همسرم وقت دکتر اونگان داشتیم (ولی پسرم رو اجبارا" جمعه وقت گرفتیم چون پنج شنبه ها بچه ها رو معاینه میکنن ولی تست سل رو انجام نمی دهند)
پنجشنبه صبح رفتیم مطب دکتر اونگان. از هتل ما حدودا" 10 دقیقه پیاده راه بود. ساعت 9:30 وقت داشتیم و با اینکه راه دقیق نمی دونستیم سر وقت اونجا بودیم. طبقه اول پاسپورت و یک قطعه عکس رو ازمون گرفت گفت برید طبقه سوم واسه عکس قفسه سینه و آزمایش خون . اونجا یک عکس دیگه هم ازمون خواستن و برای هر نفر 85 دلار (برای عکس و آزمایش خون) گرفتن. برای پسرم گفتن عکس و آزمایش خون لازم نیست. بعد طبقه اول رفتیم گفتن بریم و بعد از ظهر ساعت 2:45 اونجا باشیم واسه معاینه. مرحله اول بخاطر شلوغی حدود 5/1 ساعت طول کشید. بعد از ظهر دوباره اومدیم مطب. اینجاش جالب بود که من و خانمم تمام واکسن ها را مثل هم و درست در یک تاریخ زده بودیم ! بجز واکسن (دیفتری –کزاز – سیاه سرفه) که من تو پاستور زده بودم ولی خانمم که سه سال پیش زده بود داده فقط تو کارت بین المللی وارد و تائید کرده بودن.خانم دکتر اول من رو معاینه کرد و فشار خون گرفت بعد شغلم رو پرسید و تند تند سوال کرد که آیا سابقه بیماری های مختلف (پوستی – اعصاب – بیماری های داخلی و ...) و جراحی داشتم یا نه ؟ هنوز جواب نداده بودم روی ورقه تیک میزد بعد معاینه چشم درشت ترین نوشته های یک تابلو که تو اتاق بود گفت بخون و بعد هم شکم و کمرم رو معاینه کرد و گفت بفرمائید ، معاینه تمام شد. ولی در مورد خانمم یک واکسن دیفتری کزاز و سیاه سرفه رو قبول نکرد و دوباره زد! نتیجه 50 دلار واکسن + نفری 70 دلار معاینه دادیم. پسرم رو معاینه کرد و گفت فردا بیائید تا واکسن MMR و تست سل انجام بدیم. گفتیم 4 ماه پیش زده ولی قبول نکردو گفت توی اصل کارت واکسن هست اما توی ترجمه فقط سرخک ترجمه شده (البته این یکی رو حق داشت و ما با همه دقتمون این رو متوجه نشده بودیم.) بعضی ها اصرار داشتن بعضی واکسن ها رو زدن ولی اونها کلا" خوششون نمی اومد کسی اصرار کنه واکسن نخوره. ما هم پس از کلی مشورت با دکترهای ایران در مورد تزریق مجدد واکسن پسرم که همشون میگفتن اگر نزنه چه بهتر ولی تو سن اون اگر هم بزنه مشکلی پیش نمیاد راضی شدیم فرداش یعنی جمعه 16 اکتبر بریم تا دو کار باقیمانده مربوط به پسرم یعنی تست سل و واکسن MMR انجام بشه.
بهنره زمان معاینه خصوصا" برای آبله مرغون اصرار نکنید و فقط هرچی پرسید رو خیلی راحت و بیخیال جواب بدین.
عصر جمعه هم رفتیم واکسن پسرم رو زدیم و تست سل هم انجام شد و قرار شد دوشنبه عصر بریم جواب اونها بگیریم. تست سل زیر پوست دست زده شد و گفت تا سه روز استخر و حمام و خاراندن پوست دست ممنوعه. بعد از سه روز، دست رو معاینه میکنن و اگر قرمزی محل تست بیش از حد معینی باشه باید یک عکس از قفسه سینه برای بچه انجام بشه.
بعد سه روز وقت داشتیم ببینیم کجائیم و آنکارا چه جور جائیه ! هتل ما هیلتن بود سرویس دهی و موقعیت محلیش نسبتا" خوب بود (حدودا" 7-8 دقیقه تا مطب دکتر فاصله داشت ولی تا سفارت فاصله اش بیشتر بود و باید با ماشین رفت تا اونجا.) ولی کلا" هیچکدوم از هتل های آنکارا در حد عالی نبودند و هر کدوم نقایصی داشتن مثلا" هیلتن از لحاظ وسعت (لابی و اتاق و رستوران و ...) اصلا" در حد انتظار نبود و اینترنت چه در اتاق و چه در لابی ساعتی حدود 7000 تومان بود و اینترنت رو نمی شد مثلا" نیم ساعت صبح و نیم ساعت عصر استفاده کنید و اگر سه بار در طول روز وصل می شدید حداقل سه ساعت باید می پرداختید. رفتیم مرکز خریدهایی رو دیدم و تو راه بعضی ازهتل ها رو دیدیم از جمله ددمان که بلوک A اش خوب و نزدیک بود و اگر از اول می خواستم انتخاب کنم اون رو انتخاب میکردم. مراکز خرید هم سر فرصت چند تا معرفی می کنم.
روز دوشنبه ساعت 4 بعد از ظهر با یک قطعه عکس پسرم وگذرنامه اش رفتیم مطب برای اینکه دکتر نتیجه تست سل رو ببینه ایندفعه آقای دکتر معاینه دست پسرم رو انجام داد و پس از اندازه گیری قرمزی محل تست گفت با توجه به اینکه ابعاد این قرمزی محل تست بیش از 10 – 11 میلی متر است باید عکس از قفسه سینه بیندازید و اغلب کسانی هم که تست داشتن همین جواب رو میگرفتن . راستش ما هم که از قبل نسبت به دکتر بد بین شده بودیم گفتیم اینها حتما" الکی برای پول میگن. (البته بعدا" نظرم عوض شد). رفتیم عکس رو طبقه 3 اندانختیم بابت 2 عکس 70 دلار دادیم ( بعضی ها یک عکس انداختن و 35 دلار دادن) و برگشتیم طبقه همکف و صبر کردیم دکتر بقیه مریض ها رو معاینه کنه . بعد نوبت ما شد و دکتر یکبار تمام مدارک رو دوباره چک کرد و گفت میخواد با ما صحبت کنه . ما نگران شده بودیم ولی دکتر گفت نه هیچ مشکلی نیست و فقط می خواست ما رو راهنمایی کنه . گفت اینکه جواب تست سل ایرانی ها اغلب مثبت میشه شاید بخاطر تزریق واکسن سل در بچگی و یا عوامل دیگر باشه ولی در هر صورت علم جدید پزشکی حدود جدیدی رو مشخص کرده و در آمریکا مورد تائید قرار گرفته و ما هم ملزم به رعایت اونیم و طبق اون بعضی افراد در معرض خطر شناخته میشن و باید 9 ماه داروئی رو مصرف کنن تا مقاومت بدنشون به حد مورد نظر برسه بعد نسخه ای رو داد گفت ببرید ایران بگیرید و البته با دکترهای ایرانی هم مشورت کنید. اگر قدیمی باشن میگن لارم نیست و اگر جدید و با علم روز باشن میگن لازمه . تاکید کرد واسه ویزا مشکلی ایجاد نمیکنه. ما هم تشکر کردیم و پاکت در بسته پسرم رو هم گرفتیم که دو روز بعد ببریم سفارت.
بالاخره طاقت نیاوردیم و یک روز قبل از مصاحبه اومدیم ددمان . مصاحبه ما انجام شد و خلاصه در آخر فرد مصاحبه کننده گفت کیس شما کیس خیلی خوبی بود. مدارکتون کامل بود و از یک ماه تا دوماه دیگه بعد از اینکه اسمتون رو تو سایت دیدین یک نفرتون با پاسپورتها بیاد و ویزا رو بگیره.
سوالاتش هم در مورد شغل و سربازیم و داشتن فامیل تو آمریکا بود.
ببخشید اصل کاری رو دارم خلاصه میگم تا چند ساعت دیگه بلیط برگشت به ایران داریم حتما" راجع به این قسمت بیشتر توضیح خواهم داد.
نگران نباشید اونها دنبال بهانه جویی نیستند . راستی قبل از مصاحبه اصل کارت پایان خدمت و کارتهای ملی رو هم با ترجمه هاش خواستند که قبلا" نخواسته بودند. البته شاید اگر نداشتیم هم مشکلی بوجود نمیومد.

چند پیشنهاد :
1- توجه کنید مواردی که نوشتم صرفا" تجربه و برداشت شخصی من بوده و ملاک کار شما نباشه. شما مبنای تهیه مدارک رو نامه های اول و دوم بدونین وبا دقت تمام جزئیات رو بخونین . مطمئن باشید چیزی بغیر از مدارک نوشته شده از شما نمی خواهند و با داشتن اونها هر مرحله که میگذره میبینید ارزش اونهمه استرس رو نداشته و چقدر ساده انجام میشه. نوشتن این مطالب بابت جبران دین دریافت اطلاعاتی است که من از این سایت ارزشمند بدست آوردم.
2- اگر مصاحبه شما آنکاراست حتما" مدارک رو طوری بفرستید که 15 روز قبل از مصاحبه بدستشون برسه. چون قبل مصاحبه شما یک مقداری از بررسی ها انجام میشه و با توجه به ایمیل هایی که بعد از ارسال مدارک نامه دوم و قبل از مصاحبه گرفتم، اینکار احتمالا" باعث تسریع کارتون میشه.
3- بهتره مدارک رو همینطوری تو یک پاکت نریزید و برای سهولت بررسی همه رو داخل یک فولدر شیک و به صورت تفکیک شده و به ترتیب خواسته شده تو نامه دوم بگذارید.
4- ما از آژانس وحید تو خ بهشتی تور رو رزرو کردیم و البته بجز اینکه بجای ایرباس با فوکر اومدیم مشکلی نداشتیم ولی همه برگه های رزرو و حتی لیدر و ... همه مربوط به آژانس جزیره بهشت بود که انصافا" لیدرشون آقای پوریا راهواری خوب هوامون رو داشت.
5- مدارک ترجمه شده رو حتما" با دقت از لحاظ تاریخ ها و اسامی و ... چک کنید. ما چند مورد رو قبل از سفر متوجه شدیم و دادیم اصلاح کردن. و یک مورد کارت واکسن پسرم رو متوجه نشدیم و در نتیجه یک واکس اضافه خورد.
6- سعی کنین واکسن هاتون رو خیلی قبل از مصاحبه نزده باشین چون براتون مجدد میزنن و اصرار فایده نداره و این دقیقا" اون چیزی بود که ایرانی ها رو نسبت به دکتر اونگان بدبین کرده. در صورتیکه اونطوری هم که میگفتن نبود.
7- بهتره قبل از سفر آب و هوای مقصد رو تو اینترنت چک کنید.

8- چیزی رو هم که فکر کنم اغلب دوستان میخوان بدونن اینه: اسپانسر داشتم (البته مدارک مالی خودم رو هم برده بودم) و سربازی رفته بودم و شغل دولتی نداشتم.

9- سیم کارت های آنکارا حدود 30-40 هزار تومان بود. برای برای مکالمات داخلی آنکارا و اینکه از ایران به شما زنگ بزنن خوبه ولی اگر شما با ایران تماس بگیرید حدود 7-8 دقیقه تموم میشه.

10- از لحاظ امنیت بد نیست ما که مشکلی رو ندیدیم.

11- اینجا تقریبا" به غیر از پرسنل هتل ها و بعضی جاهای خاص کسی انگلیسی بلد نیست (برعکس شهرهای توریستی ترکیه).
شماره کیس: 2010AS5000
تاریخ دریافت نامه قبولی: May/2009
کنسولگری : Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول : 2nd June/2009
تاریخ کارنت شدن کیس: sep/2009
تاریخ دریافت نامه دوم: 1st oct
تاریخ مصاحبه: 21Oct 2009
تاریخ دریافت کلیرنس:6Nov , 2009
تاریخ دریافت ویزا: 14Nov , 2009
ورود به آمریکا: 14feb , 2010
(2009-10-21 ساعت 17:05)Amirali_sh نوشته:  بابک جان با تبریک فراوان و با تشکر از توضیحات کاملت.
آقا میشه یه توضیح راجع به این بدی که آیا اونا خودشون به شما گفته بودن که باید مدارکتون رو براشون قبل از مصاحبه پست کنید یا خودتون این کار رو کردید؟
و این مدارک چه چیزهایی بودن
با تشکر.

ممنون
چون تو نامه دوم برای مصاحبه آنکارا نوشته بود:

To process a diversity immigrant visa, beneficiaries are required to courier their documents via
United Parcel Service (UPS) to the Immigrant Visa Unit, American Embassy in Ankara at least15 days
before their appointment date. If there are no UPS services in your country, you
may use any reliable courier service to send your documents to our office.

من هم مدارک ذکر شده رو فرستادم
این مدارک شامل :
1- ترجمه و کپی های شناسنامه ها برای هر نفر
2- کپی پاسپورت هر نفر
3– 2 سری کپی و ترجمه های سند ازدواج
4– مدرک دیپلم یا لیسانس
5– مدارک مالی یا اسپانسر
6-فرمهای تکمیل شده ضمیمه نامه دوم
که البته در سفارت کارت پایان خدمت و کارت ملی با ترجمه ها رو هم خواستند و تحویل دادم
شماره کیس: 2010AS5000
تاریخ دریافت نامه قبولی: May/2009
کنسولگری : Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول : 2nd June/2009
تاریخ کارنت شدن کیس: sep/2009
تاریخ دریافت نامه دوم: 1st oct
تاریخ مصاحبه: 21Oct 2009
تاریخ دریافت کلیرنس:6Nov , 2009
تاریخ دریافت ویزا: 14Nov , 2009
ورود به آمریکا: 14feb , 2010
تشکر کنندگان: sh-b ، Borqa3 ، Amirali_sh ، PEYMAN2010 ، king_of_sky ، success ، mohammadm64
'e.[/align نوشته: من هم مدارک ذکر شده رو فرستادم
این مدارک شامل :
6-فرمهای تکمیل شده ضمیمه نامه دوم
که البته در سفارت کارت ملی با ترجمه ها رو هم خواستند و تحویل دادم

بابک جان;
کجای نامه ترجمه کارت ملی رو خواسته؟!
سال های قبل کارت ملی نمیخواستن!
راهنمای خرید چمدان

10AS6000
قبولی:May 24, 09
کنسول:Ankara
ارسال فرم اول:June08,09
کارنت:Sep.09
نامه دوم:Oct1709
مصاحبه:Nov.09
کلیرBig Grinec.09
هزینه:3.800$-یکنفر

We The People
تشکر کنندگان:
(2009-10-22 ساعت 08:19)meweadl نوشته:  
'e.[/align نوشته: من هم مدارک ذکر شده رو فرستادم
این مدارک شامل :
6-فرمهای تکمیل شده ضمیمه نامه دوم
که البته در سفارت کارت ملی با ترجمه ها رو هم خواستند و تحویل دادم

بابک جان;
کجای نامه ترجمه کارت ملی رو خواسته؟!
سال های قبل کارت ملی نمیخواستن!

دوست عزیز
تو نامه دوم اشاره ای به کارت ملی و پایان خدمت نکرده بودند ولی تو سفارت خواستند.
شماره کیس: 2010AS5000
تاریخ دریافت نامه قبولی: May/2009
کنسولگری : Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول : 2nd June/2009
تاریخ کارنت شدن کیس: sep/2009
تاریخ دریافت نامه دوم: 1st oct
تاریخ مصاحبه: 21Oct 2009
تاریخ دریافت کلیرنس:6Nov , 2009
تاریخ دریافت ویزا: 14Nov , 2009
ورود به آمریکا: 14feb , 2010
تشکر کنندگان:
همونطور که تو سفرنامه ام اشاره کردم ، بعد از ارسال مدارک نوشته شده در نامه دوم (فکر کنم حدود 18-19 روز قبل از مصاحبه با پست dhl) و تکمیل مدارک ارسالی، چند روز قبل از مصاحبه این ایمیل رو دریافت کردم که نشون میده قبل از مصاحبه مدارک رو بررسی کردن و اصل مدارکی رو هم که ضروری بوده اشاره کردن ( پایان خدمت رو هم تو سفارت خواستن با ترجمه اش که البته شاید اگر نداشتم هم مشکل پیش نمیومدگفتن اگر داری اون رو هم بدین! شما هم همراه داشته باشید بهتره). با اومدن این ایمیل با خیال راحتتری به مصاحبه رفتم.

Dear Mr:



We have received the documents you sent to this office and complete the processing. Please note that you will be required to submit your original diploma, birth certificate (shenasnameh) and your Iranian ID Card, along with its translation.



Sincerely,

Immigrant Visa Unit
شماره کیس: 2010AS5000
تاریخ دریافت نامه قبولی: May/2009
کنسولگری : Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول : 2nd June/2009
تاریخ کارنت شدن کیس: sep/2009
تاریخ دریافت نامه دوم: 1st oct
تاریخ مصاحبه: 21Oct 2009
تاریخ دریافت کلیرنس:6Nov , 2009
تاریخ دریافت ویزا: 14Nov , 2009
ورود به آمریکا: 14feb , 2010
تشکر کنندگان: mohammadm64
بابا این دانشگاهو کارای عقب افتاده این یه هفته پدر منودرآورد! به خدا از اونا نیستم که خرم از پل گذشت برم نیام! همین الانش آدرس اسپانسرم عوض شده اومدم بپرسم چجوری باید اطلاع بدم به سفارت؟ اونقدر سخته شرایطم و کارای عقب مونده دارم که نمیدونم اصلا پستو کجا بنویسم! توی 30 ثانیه هر روز میام سایت که بقیه بدونن هنوزم میام و میدونم سوالا و عجایب و سختیها از وقت رفتن شروع میشه! نه صدور ویزا!
همین امروز سفر ناممو مینویسم!روچشمم
[font=Verdana]
یا به ما یار نشو یا چو شدی چون ما شو+++ما چو رسوای جهانیم تو هم رسوا شو
عاشق و رند و غزل خوان و فرنگی مشرب+++رند و لاقید و ملامت کش و بی پروا شو
[/font]


تشکر کنندگان: Borqa3 ، ShoMpeT ، N.D ، R.F ، mohammadm64
لطفا قبل از طرح سوال به موضوع تاپیک توجه فرمایید.
ارسالهای نامرتبط حذف گردید.

با تشکر
سراوین
2010AS3xxx
تشکر کنندگان: ShoMpeT ، ALIREZA205 ، MajidShirzadeh ، babakped ، reza22 ، mohsen324 ، Hashem ، indmehdi ، Borqa3 ، PEYMAN2010 ، ساسان ، merdax
سلام

ما رفتیم مصاحبه... خیلی خوب بود، خیلی خوش گذشت، ...Smile
.
.
.
.
خب، بابا، میگم... برگه آبی گرفتیم... به صف منتظرین کلیرنس پیوستیم Wink هنوز اجازه انتشار سفرنامه صادر نشده (خب، البته اینجا یه مقداری هم فارسی نوشتن سخته!)
برگشتم می نویسم، باشه؟!

فعلا
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
سلام و تبریک به تمام دوستانی که ویزا گرفتن
اگه میشه یکی لطف کنه و به سوال من جواب بده.
آیا میشه در نامه دوم به جای ترجمه مدرک دیپلم من ترجمه مدرک فوق لیسانسمو بزارم؟
تشکر کنندگان:
parجان ./اگر مصاحبه شما آنکارا هست .همونطور که توی نامه دوم نوشته شده. ترجمه آخرین مدرک تحصیلی رو میحوان.

تشکر کنندگان:
سلام بچه ها
ما 4شنبه 22 اکتبر با ایران ایر اومدیم آنکارا فرداش رفتیم و کارای مدیکال رو انجام دادیم که عصر هم جوابمون رو گرفتیم هزینه هم برای 2 نفر 420 دلار شد.
امروز صبح (27 اکتبر) ساعت 8 هم در سفارت حاضر شدیم که 8:40 دارد سفارت شدیم کارا خیلی سریع انجام شد اول پول دادیم بعد اثر انگشت و بعد از 30 دقیقه هم شمارمون واسه مصاحبه افتاد که رفتیم ازمون پرسید که انگلیسی بلدین گفتیم آره گفت پس چرا فارسی خواستین که مصاحبه بشید ما هم گفتیم محض احتیاط بعد فرمای اولیه رو امضا کردیم و پرسید چه سالی ازدواج کردید و از امیر پرسید که سربازی رفته یا نه؟ که امیر گفت نه و اینکه کارت معافی همراهشه که آقاهه گفت نیاز نیست بعد هم در مورد ایران و اوضاع سیاسی پرسید و اینکه موسوی و کروبی 13 آبان هستند یا نه؟ در آخر هم برگه آبی رو داد و گفت همه مدارک کامله فقط نیاز به پروسس اداری هستش و ما تا 4 هفته دیگه سایت رو چک کنیم.
راستی یه برگه هم به من داد که شامل 7 تا سوال تکراری بود و گفت جواب بدم و به ایمیل سفارت بفرستم (یادشون رفته بود که من هم شاغل هستم و وقتی تو مصاحبه دوباره پرسید که من کار میکنم یا نه و من هم گفتم آره این برگه رو داد که درواقع مشخصاتم رو برای چک کردن میخواستن) تنها چیزی که تو این برگه اضافه شده بود رزومه ام بود منم اینجا تو کامپیوترم داشتم و یک ساعت پیش همراه جواب سوالها براشون فرستادم

خلاصه کل ماجرا همین بود ما هم از یک ماه دیگه جمعه ها باید به امید کلیر شدن باشیم
به امید موفقیت همگی
شماره کیس: 2010AS5000
نامه اول: May-2009
کنسولگری:ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: May 2009
ارسال مدارک: October 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: August 2009
تاریخ دریافت نامه دوم: October 2009
تاریخ مصاحبه: 27th October
تاریخ دریافت کلیرنس: 20th November
(2009-10-27 ساعت 18:43)Laya2010 نوشته:  راستی یه برگه هم به من داد که شامل 7 تا سوال تکراری بود و گفت جواب بدم و به ایمیل سفارت بفرستم

براتون آرزوی clearance کوتاه و بدون دردسری میکنم Smile
این برگه سوالی که میفرمایید رو قالبا به دانشجو های متقاضی ویزا میدهند نه به لاتاری.
چی شده که این برگه رو به شما هم دادن؟!
میتونید لطف کنید و سوال ها رو برامون بذارید تا استفاده کنیم؟

سپاس
راهنمای خرید چمدان

10AS6000
قبولی:May 24, 09
کنسول:Ankara
ارسال فرم اول:June08,09
کارنت:Sep.09
نامه دوم:Oct1709
مصاحبه:Nov.09
کلیرBig Grinec.09
هزینه:3.800$-یکنفر

We The People
تشکر کنندگان: sh-b ، mohammadm64
سلام LAYA جان
ضمن عرض تبريک و آرزوي موفقيت روزافزون براي شما، مي‌شه بگي اسپانسر داشتي يا نه؟
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
تشکر کنندگان: mohammadm64
(2009-10-28 ساعت 09:17)indmehdi نوشته:  سلام LAYA جان
ضمن عرض تبريک و آرزوي موفقيت روزافزون براي شما، مي‌شه بگي اسپانسر داشتي يا نه؟

salam are ma sponser dashtim az noe kheili khubesham bud manzuram inke sponser ma ham kare dolati tu amrica dare ham khune dare va ham hesabe bankish kheili pore
(2009-10-27 ساعت 21:33)meweadl نوشته:  
(2009-10-27 ساعت 18:43)Laya2010 نوشته:  راستی یه برگه هم به من داد که شامل 7 تا سوال تکراری بود و گفت جواب بدم و به ایمیل سفارت بفرستم

براتون آرزوی clearance کوتاه و بدون دردسری میکنم Smile
این برگه سوالی که میفرمایید رو قالبا به دانشجو های متقاضی ویزا میدهند نه به لاتاری.
چی شده که این برگه رو به شما هم دادن؟!
میتونید لطف کنید و سوال ها رو برامون بذارید تا استفاده کنیم؟

سپاس

are hatman residam iran baratun scan mikonam mizaram
شماره کیس: 2010AS5000
نامه اول: May-2009
کنسولگری:ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: May 2009
ارسال مدارک: October 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: August 2009
تاریخ دریافت نامه دوم: October 2009
تاریخ مصاحبه: 27th October
تاریخ دریافت کلیرنس: 20th November
تشکر کنندگان: mohammadm64




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان