کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مکانهای دیدنی کالیفرنیا
ممنون از دوست عزیزمون Nicole لطفا توضیحات من رو کامل کنید.
من تو این منطقه هستم یه توضیحاتی ازینجا واستون میدم..مناظرشم تو گوگل سرچ کنید هست.

بورلی هیلز یه شهر کوچک و در داخل لس آنجلس هست که به خاطر طرح خیابونها و ویلاهای گرون قیمت و البته وجود اشخاص ، هنرپیشه ها و ثروتمندان آمریکایی خیلی معروفه.

Rodeo Drive شاید یکی از معروفترین خیابونهای دنیا باشه که حتما میدونید فروشگاه آقای بیژن (طراح و تولید کننده معروف لباس و عطر) در این خیابان زیبا قراز گرفته و تقریبا بیشتر برندهای معروف پوشاک دنیا یه شعبه در این خیابان دارند که بعضی از هنرپیشه های هالیوودی معمولا ازیجاها خرید میکنند.

Wilshire Boulevared یه بلوار شیک و زیبا با ساختمانهای بلند است که میتونید در اینجا فروشگاهه ESCADA و MIKIMOTO رو ببینید.دو هتل زیبا هم به نام BEVERLY WILSHIRE HOTEL و BEVERLY HILTON دارد.
ضمنا نمایشگاههای BMW,FERARI,Maserati, Lexus, Mercedes, هم در این بلوار قرار دارند.

BEVERLY CENTER یه مرکز فروش بزرگ در قلب این منطقه هست که برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایش و غیره در اون جای دارند.

CANON Drive یه خیابون معروف دیگست و دارای مغازه ها و بخصوص رستوراه و کافه های بسیار زیباست.

Century City یه مرکز بزرگ و معروف اداری تجاری هست که دارای فروشگاهها و رستوران و سینماهای متعدد میباشد.

Greystone Mansion یه عمارت زیبا که در سال 1928 ساخته شده که دیدنش خالی از لطف نیست.

Farmers' Market یه بازار میوه و تره بار زیباست که بهترین محصولات کالیفرنیارو میارن برای فروش.

City Parks پارکهای بورلی هیلز هم به شرح زیر میباشد:

Beverly Canon Gardens
241 N. Canon Drive

Beverly Gardens Park
22 blocks along Santa
Monica Blvd.

Coldwater Canyon Park
1100 N. Beverly Drive

Greystone Mansion/Park
905 Loma Vista Drive

La Cienega Community
Center/Park
8400 Gregory Way

La Cienega Tennis Center
325 S. La Cienega Blvd.

Roxbury Community
Center & Memorial Park
471 S. Roxbury Drive

Roxbury Park Clubhouse
401 S. Roxbury Drive

Will Rogers Memorial Park
9650 Sunset Blvd.

Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
با تشكر از همه دوستان.
اگه ميشه تصاوير و عكس هاي بورلي هيلز (بخصوص ويلاهاي بسيار زيباش) برامون بزاريد.
اگه خودتون هم بگيريد بزاريد كه چه بهتر.
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، pro_amin ، taherifar
دوستان اگه شد يكمي درباره آبو و هواي بورلي هيلز و كلا لس آنجلس هم بنويسيد.
برف ميباره؟
اينجا كه اعصابمون خورد شد با اين هواي مزخرف (مضخرف يا مظخرف).
پاسخ
تشکر کنندگان: pro_amin ، taherifar
دوستان لس آنجلس اصلا برف نمیاد ولی بارون و مه تو این موقعهای سال هست..هوای معتدل و کمی مرطوب داره که بسیار دلپذیره.تقریبا شبیه فروردین و اردیبهشت تهران ( تهران قدیم Wink)..تابستون نسبتا معتدلی داره که گرماش زیاد اذیت کننده نیست.
البته مناطقی که به دریا ویا ارتفاعات نزدیکتر هستند خب آب و هوای بهتری دارند..بورلی هیلز هم تو قلب LA هست و کمی خنکتر از مناطق دیگه.

http://www.youtube.com/watch?v=KJgNQ82RhXM

http://www.google.com/images?hl=en&biw=1...s+&gs_rfai=
Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، OverLord ، taherifar ، ziba62ka ، tapartoor600
بورلی هیلز یک منطقه در محدوده شهر لوس آنجلس است که از شرق به منطقه وست هالیوود و استودیو سیتی، از شمال به تپه های لوس آنجلس، از جنوب به محدوده کالورسیتی و از غرب هم به برنت وود، بل ایر، وست وود و ستچوری سیتی میرسه... بجز بوتیک های معروفی که در خیابان ال رودو و اطرافش است و یک چند تا پارکی که یکی از دوستان در بالا توضیح دادند، جای دیدنی دیگری ندارد.. ویلاهای معروفی هم دارد که معروف بودنشون بیشتر بخاطر ساکنینش است تا خود ویلاها..... %80 ساکنین بورلی هیلز را قوم کلیمی یا همون یهودی تشکیل میدهد که باز از این 80 درصد، 80 درصدش ایرانیان یهودی هستند....... به مناسبتهای دین یهودیت، ادارات و مدرسه ها تعطیل و باز میشه، جشنهای مذهب یهودیت در محدوده کل شهر گرفته میشه و.....خلاصه شهر عملا دست یهودهاست.....
ویلاهاشون هم بله دیدنی است البته اغلبشان هم خالی از سکنه هستند و بیشتر برای روز مبادا خریداری شده!!!! .... خوب بله این ویلاها خیلی گران اند ولی قیمت های بالاشون بیشتر بخاطر ملکشان است که در بورلی هیلز است و کدپستی اش با کد پستی مثلا ویلای آقای بردپیت و آنجلینا جولی... یکی است!!!!! نه بخاطر خیلی شیک بودنشان....

آب و هوای لوس آنجلس: با وجودی که لوس انجلس از نظر آلودگی دومین شهر آلوده آمریکاست، ولی برای ما در مقایسه با تهران خیلی هم تمیز است!!!
در لوس آنجلس هوا بسیار معتدل است و در سال درختان 2 بار شکوفه میدهند...
شما اگر در وسط شهر بایستید، با 1 ساعت رانندگی میتونید به جایی برسید که حتی در تابستان اسکی کنید، با 1 ساعت رانندگی از همان مرکز شهر، میتونید در ساحل اقیانوس آفتاب بگیرید،..... ولی خود شهر آب و هوای معتدل دارد...... گرچه من ترجیح میدهم جایی زندگی کنم که زمستان و تابستان را احساس کنم ....
در لوس آنجلس حدود 40 سال است که برف نباریده، در صورتیکه نه زمستانهاش به سردی زمستانهای تهران است نه تابستانهاش به گرمی تابستانهای تهران... البته هفته پیش به لطف آقای جیمی دلشاد (شهردار ایرانی شهر بورلی هیلز) و کمک مغازه دارهای خیابان ال رودو، برف در این خیابان بارید!!! البته از نوع مصنوعی اش!!!
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: shr.jafari ، OverLord ، Hossein81 ، hasti_banoo ، free_free ، sanaz2010 ، AMIN3Y ، pro_amin ، Mehdiest ، taherifar ، ziba62ka
امروز میخواهم یک بافه ارزان را به شما معرفی کنم ،منظور از بافِی رستورانیست که در آن با دادن ورودی می توانید هر چقدر خواستید غذا دسر و سالاد ونوشیدنی بخورید . البته حتما بافه های دیگری هم این حوالی هست ولی ما هنوز آنها را کشف نکرده ایم و یا اینکه غذاهای خاصی مثل ژاپنی یا مکزیکی داشتند.
home town buffet رستوران زنجیره ایست که ورودیش بسیار ارزان است ،نفری 10 دلار برای شام . 7 دلار نهار، 5.29 صبحانه .کیفیت غذاهایش هم بد نیست حداقل از فست فود خیلی بهتر است و در ضمن متنوع است حتی چند نوع بستنی و یخ در بهشت هم دارد.در کل اگر خیلی گرسنه بودید یا مثل من تنوع در غذا را دوست دارید به امتحانش می ارزد.میتوانید آدرس شعبۀ نزدیک به خود را از گوگل پیدا کنید.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، hamed_gh ، Hossein81 ، اليزا ، kasra ، free_free ، OverLord ، rayan.s ، New York ، Mehdiest ، tartar ، dana ، mino2013 ، taherifar ، ziba62ka
خب من در این مدت که نبوده ام یکی از کارهایی که به طرز افراطی انجام داده ام گردش و تفریح بوده ولی واقعا در این پست کم کاری خودم رو مشاهده میکنم . برای جبران به دوست داران طرفدار طبیعت دو پارک زیبا را میخواهم معرفی کنم .
Bonelli Park : این پارک در شهر پامونا در چهل و پنج دفیقه ای ولی آباد واقع شده است و یک دریاچه بسیار بزرگ دارد که میشود در آن قسمتی از آن شنا کرد و در قسمتی از آن قایق به اب انداخت . در کنار این دریاچه زیبا کلی هم آلاچیق و نیمکت و باربیکیو است و معمولا خلوت میباشد و برای بساط کردن ما ایرانیها و درست کردن کباب جای مناسبیست . آدرس آن:
120
Vía Verde, San Dimas

[عکس: 6109396.jpg]


پارک دیگر که بیشتر پارک جنگلیست و به درد کوهنوردی میخورد تا بساط پیکنیک راه انداختن Temescal gateway park است که در سان ست بلوار لس انجلس واقع شده و مردم زیادی برای پیاده روی و کوهنوردی به آنجا میروند ادرس:
15601
Sunset Blvd., Pacific Palisades
از انجایی که در مهاجرسرا اعداد در کنار حروف انگلیسی در جای مناسب تایپ نمیشوند عدد پلاک را در خط جدا گذاشته ام.

[عکس: 000073temescal_canyon10-s.jpg]
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: anab ، mohsen324 ، Hossein81 ، free_free ، shr.jafari ، OverLord ، rayan.s ، New York ، pro_amin ، tartar ، meisam14 ، taherifar ، ziba62ka ، tapartoor600
پارک خیلی زیبا با دریاچه در اورنج کانتی
نام این پارک Mason Regional Park است و اینجا واقع شده است.
امکانات این پارک شامل موارد زیر است:
پارکینگ پولی (6دلار فکر کنم)
دریاچه
نیمکت برای نشستن
جای کباب پزی
دستشویی بهداشتی
زمین والیبال ساحلی
آلاچیق

معمولا خیلی خلوت است. سیزده بدر ها ایرانی ها اینجا دور هم جمع می شوند و شلوغ پلوغ می شود. برای یک پیک نیک آخر هفته جای مناسب و بدون دردسری است.

[عکس: 20029746.jpg]

راستی اگر اینجا مشکل تایپ انگلیسی دارید از تگ [en] استفاده کنید:
کد:
[en]
What you like to say
[/en]
پاسخ
تشکر کنندگان: Hossein81 ، rasarasa ، laili ، Ali Sepehr ، OverLord ، New York ، pro_amin ، tartar ، taherifar
دوستان کلیفرنیایی بابا یک کمکی چیزی بدید! ما هم بلاخره جاهای دیدنی شهر شما رو یاد بگیریم بد نیست حداقل سرمون گرم میشه دیگه خونتون نمیایم. یعنی از کل کلیفرنیا نشینان مقیم مهاجرسرا فقط همین چند نفر اهل گردش هستند بقیه تو خونه هاشون میشینند هیچ جا رو بلد نیستند؟!!!!


دوستان اگر به شهر Long beachکه از ولی آباد 50 دقیقه فاصله دارد بروید، یک کشتی بسیار بزرگ و دیدنی در آن هست به نام Queen Mary که 2برابر تایتانیک است و داخل آن تور برای آشنایی با کشتی و رستوران دارد. تور روز آن همراه با یک نمایش روح 25$ است ولی تور شب آن که 6:45 عصر شروع میشود تنها 12$ است و شما میتوانید علاوه بر تور تا هرچند ساعت که میخواهید در تمام سوراخ سنبه های کشتی سرک بکشید که به نظر من جای جالبیست.
پارکینگ آن نیم ساعت اول مجانی ، یکساعت 3 دلار ،بالای یکساعت 12 دلار است . آپشن دیگر پارکینگ برای کسانی که از پول دادن برای پارکینگ خوششان نمیاد اینست که آنسمت رودخانه پارک کنند و با اتوبوس به محوطه کشتی بیایند چون برای کشتی از داون تاون لانگ بیچ اتوبوسهای مجانی وجود دارد، کسانی که نه دوست دارند پول پارکینگ دهند و نه دوست دارند سوار اتوبوس شوند میتوانند ماشین را در آنطرف رودخانه پارک کنند و شنا کنان به سمت کشتی بیایند( البته مدلهای دیگری از پارکینگ هم میتواند بسته به خلاقیت افراد موجود باشد)
این هم وبسایتش :
http://www.queenmary.com/

[عکس: Queen%20Mary%20.jpg]

برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
(2011-03-13 ساعت 17:41)rasarasa نوشته:  دوستان کلیفرنیایی بابا یک کمکی چیزی بدید! ما هم بلاخره جاهای دیدنی شهر شما رو یاد بگیریم بد نیست حداقل سرمون گرم میشه دیگه خونتون نمیایم. یعنی از کل کلیفرنیا نشینان مقیم مهاجرسرا فقط همین چند نفر اهل گردش هستند بقیه تو خونه هاشون میشینند هیچ جا رو بلد نیستند؟!!!!

همچنین وقتی تشریف می برید روی کشتی کویین مری یکی دیگه از جاذبه های شهر لانگ بیچ( آپارتمان من) رو می تونین تماشا کنید ! والا !!! 200 سال دیگه باید کلی پول بدین و تو نوبت باشین تا اولین خونه یکی از شخصیتهای مهم امریکا رو ببینین Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، ziba62ka
سلام دوستان عزیز
والا ما هفته پیش تا یه کم آفتاب دیدیم به سرعت باد تریپ آبتنی به خودمون گرفتیم و رفتیم Venice Beach ولی در آن هنگام که رسیدیم ناگهان هوا ابری شدو آب هم که سرد ودر نتیجه نتوانستیم آب رو به تن بزنیم.Wink.ولی ساحل بسیار زیبا و خلوت بود و کلی دویدیم و انواع بازیهای لب ساحل را انجام دادیم..جای همه شما عزیزان خالی..

در کل خوب بود و من بهتون پیشنهاد میکنم.
اینم یه کم اطلاعاتو عکس.

http://www.venicebeach.com
http://www.google.com/images?hl=en&biw=1...i=&aql=&oq=
Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، OverLord ، pro_amin ، tartar ، taherifar ، ziba62ka
(2011-03-15 ساعت 07:27)Hossein81 نوشته:  سلام دوستان عزیز
والا ما هفته پیش تا یه کم آفتاب دیدیم به سرعت باد تریپ آبتنی به خودمون گرفتیم و رفتیم Venice Beach ولی در آن هنگام که رسیدیم ناگهان هوا ابری شدو آب هم که سرد ودر نتیجه نتوانستیم آب رو به تن بزنیم.Wink.ولی ساحل بسیار زیبا و خلوت بود و کلی دویدیم و انواع بازیهای لب ساحل را انجام دادیم..جای همه شما عزیزان خالی..

در کل خوب بود و من بهتون پیشنهاد میکنم.
اینم یه کم اطلاعاتو عکس.
ممنون از همکاریتون.
به نظر من ساحل سانتامونیکا ، ونیس بیچ و ملیبو از اون ساحلهای همیشه سرد هستند ،ما که تابستون هم هر وقت رفتیم نتونستیم بریم تو آب چون همیشه باد میاد ولی خود این اجنبیهای پوست کلفت در هر شرایط جوی میپرند در آب و ککشون هم نمیگزه.

دوستان اگر ساحل گرم و مناسب شنایی رو در اطراف لس انجلس میشناسند لطفا به ما هم بگن.

برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: free_free ، Hossein81 ، OverLord ، pro_amin ، tartar ، taherifar
ما دیروز ساحل لاگونا laguna در نزدیکی میشن وخیو بودیم. ساحل بسیار زیبایی بود، به خصوص که از تپه های نزدیک ساحل میتونید تا دوردستها رو ببینید. هوا هم گرم و آفتابی بود. آب کمی سرد بود اما بعد از چند دقیقه به دمایش عادت میکنید.
از سانتامونیکا تا لاگونابیچ بیشتر از یک ساعت فاصله است.
این هم لینکی از عکسها:
http://maps.google.com/maps?ll=33.542994...o-15124791
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، hasti_banoo ، Hossein81 ، OverLord ، AMIN3Y ، rayan.s ، tartar ، funnybluesolea ، taherifar
سلام این هم یک عکس از ساوسالیتو شهر فوق العاده زیبا در خلیج سانفرانسیسکو
[عکس: Sausalito.jpg]
On me dit que le temps qui glisse est un salaud
Que de nos chagrins il s'en fait des manteaux
پاسخ
تشکر کنندگان: ساشا ، rasarasa ، Hossein81 ، anab ، rayan.s ، New York ، pro_amin ، tartar ، taherifar
دوستان مقیم ولی، گلندل ، پاسادنا و لس آنجلس( و البته شهرهای دیگر بسته به بعد مسافت) که دوستدار بازی های جنگی هستند، اگر علاقمند به بازی لیزر تگ هستید.( یک نوع بازی گروهی شبیه پینت بال که در یک فضای ساختگی و تو در تو انجام میشود و چند تیم با تفنگهای لیزری با هم میجنگند و هر تیمی که امتیاز بیشتری آورد برنده است.) جهت اطلاع عموم مکانی با قیمت خیلی مناسب در شهر Alhambra وجود دارد که با ولی آباد نیم ساعت فاصله دارد , با لس انجلس 15 دقیقه . تمام روزهای هفته به غیر از شنبه و پنجشنبه ورودی برای 3ساعت بازی ،که البته ساعتهای مشخصی در شب است ،فقط نفری 15 دلار است .کسانیکه قبلا این بازی را انجام داده اند میدانند که چقدر این قیمت برای این مدت بازی ارزان است. اگر تا به حال بازی نکرده اید من پیشنهاد میکنم یکبار امتحان کنید مشتری میشوید، البته نیازی به بلد بودن هم ندارد چون قبل از هر راند بازی مسوول مربوطه تمام قوانین بازی را توضیح میدهد و همانجا یاد میگیرید. این هم لینک سایت مربوطه:

http://lalasertag.com/
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: gadfly ، REZA1390 ، rayan.s ، nastaran86 ، Hossein81 ، New York ، pro_amin ، tartar ، taherifar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان