کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مراحل ویزای h1
(2013-05-04 ساعت 02:32)hooman_y نوشته:  سلام دوستان. من اطلاعاتی درباره‌ی ویزای کار H1B در این فروم دیدم. از اونجایی که من قصد ورود به آمریکا برای تحصیل دارم و نمیخوام ریسک ریجکت شدن در سفارت به علت تغییر رشته را بکنم به من پیشنهاد شده برای ویزای کار اقدام کنم.
من فارغ التحصیل معماری در مقطع لیسانس و مدیریت پروژه و ساخت در مقطع فوق لیسانس و هردو از دانشگاه تهران هستم و رزومه‌ی کاری خوبی دارم ولی فکر کنم باید از طریق وکیل برای پیدا کردن کارفرما اقدام کنم.
حالا سوال من اینه که اولا امکان تبدیل ویزای H1B به F1 وجود داره بعد از ورود به آمریکا و دوم اینکه معمولا یک وکیل برای انجام این پروسه چه مقدار پول باید بگیره - با فرض اینکه کارفرما رو خودش پیدا کنه -.
ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید در این زمینه راهنمایی کنید.

سلام دوست عزيز، رشته تحصيلي شما براي گرفتن ويزاي كار مناسبه ولي هيچ وكيلي در آمريكا بصورت قانوني حق پيدا كردن جاب آفر براي شما رو نداره و بدليل خطر باطل شدن پروانه وكالت ، اينكارو انجام نميدن وحتما خودتون بايد پيدا كنيد ضمنا ويزاي كار خيلي بهتر از ويزاي تحصيلي هست و اگر ويزاي كاربگيريدميتونين اون رو به گرين كارت تبديلل كنين
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام سایتی که باید در آن ثبت نام H1 انجام شود را کسی میدونه چه سایتی هست ؟چون داریم کم کم به زمان ثبت نام نزدیک میشویم .
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
اگه از روش های دیگه مهاجرتی استفاده کنی و ریجکت بشی میشه همچنان برای ویزای کار امیدوار باشی؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من پیشنهاد کاری رو میتونم داشته باشم از طریق فردی که توی آمریکا دارم
برادرم هم اونجا زندگی میکنه
لیسانس مهندسی نقشه برداری و سابقه کاری مرتبط
به h1 امیدی هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-03-26 ساعت 21:25)sosol نوشته:  سلام سایتی که باید در آن ثبت نام H1 انجام شود را کسی میدونه چه سایتی هست ؟چون داریم کم کم به زمان ثبت نام نزدیک میشویم .

شما نباید ثبت نام کنید ! کارفرمایی که اسپانسر شما هست باید فرم های مربوطه رو پر کنه
پاسخ
تشکر کنندگان: sosol
(2016-07-09 ساعت 12:26)ahkh2020 نوشته:  
(2015-03-26 ساعت 21:25)sosol نوشته:  سلام  سایتی که باید در آن ثبت نام H1 انجام شود را کسی میدونه چه سایتی هست ؟چون داریم کم کم به زمان ثبت نام نزدیک میشویم .

شما نباید ثبت نام کنید ! کارفرمایی که اسپانسر شما هست باید فرم های مربوطه رو پر کنه

کارفرما باید داشته باشید
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان