کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ارسال اصل مدارك به NVC
(2016-09-20 ساعت 13:21)mshirali1981 نوشته:  
(2016-09-20 ساعت 10:07)federer نوشته:  با سلام

دوستان گرامی

1. nvc اصل فرم امضا شده ی ساپورت مالی رو میخواهد. آیا 2 بار باید پر و امضا بشه که اصلش رو هم به سفارت هم به nvc بدم؟ یا اینکه اصلش رو به nvc و کپی فرم به سفارت داده میشه؟

2. جدول دوم ویزا بولتن یعنی ارسال مدارک برای من این ماه اعلام شده ولی وقتی ایمیل میزنم به  nvc میگن آماده ایم اما به زودی مدارک خواهیم خواست و هنوز میگن ما تا نخواستیم چیزی نفرستید. از طرفی میترسم joint sponsor برای مسافرت کاری مدتی از خاک آمریکا بره. میتونم از همین حالا فرم ساپورت مالی 864 رو بگم اونجا پر و امضا کنه یا اینکه اینا فرم های ساپورت مالی که میدن روشون بارکد یا کیس نامبر مخصوص برای هر فرد داره؟؟

با تشکر فراوان

right now talk to joint sponsor in order to fill out I864 belong to the 2015 tax year, if you have it already, just get 2 original copies , this i864 form is valid until 2016 tax year on April 2017, good luck

بر اساس تجربیات بنده :
اصل فرم i864 امضا شده را باید همراه بقیه مدارک به nvc ارسال کنید .
در مورد سفارت هنوز تجربه ندارم .
f4
sep2003
کیس :ANK2009

پاسخ
تشکر کنندگان: amir2640 ، omid311
سلام دوستان من یه سوال دارم لطفا جواب بدید .
من 4 october نامه welcome letter رو دریافت کردم و برای واریز پول و پر کردن فرم DS-261 با مشخصات وارد شده در نامه وارد سایت nvc شدم ولی تو قسمت APPLICANT INFORMATION اسم سه نفر رو نوشته و اسم منو ننوشته و تنها اسم پدرم که پرونده برای اونه و مادر و خواهر کوچیکمو نوشته ؟؟؟؟؟ البته من سنم در حال حاضر 22 ساله ولی طبق قانونی که دارن نباید از نظر سنی مشکلی داشته باشه چون حدود تایید مدرکم تو nvc حدود 3 سال میشه که قاعدتا بر علیه سن استفاده میشه ؟ البته تا جایی که من میدونم !!! خواهشمندم در این خصوص منم راهنمایی بکنید.
پرونده کتیگوری f4
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام به شما دوستان


به کدام ادرس دقیق باید تمامی مدارک مالی و مدارک مکمل را در یک بسته را به nvc ارسال کنیم ؟ چون 3 تیپ ادرس متفاوت در هر یک از 2 کاورشیت و سایت خود nvc ذکر شده است؟
به کدام یک باید بسته کامل مدارک را ارسال کرد
با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-11-09 ساعت 14:31)yafa نوشته:  با سلام به شما دوستان


به کدام ادرس دقیق باید تمامی مدارک مالی و مدارک مکمل را در یک بسته را به nvc ارسال کنیم ؟ چون 3 تیپ ادرس متفاوت در هر یک از 2 کاورشیت و سایت خود nvc ذکر شده است؟
به کدام یک باید بسته کامل مدارک را ارسال کرد
با سپاس

سلام
من کاور شیت اصلی (چک لیست) را روی همه مدارکم گذاشتم و به آدرسی که تو سایت NVC گفته یعنی همون ATTn : DR فرستادم
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام
دوستان عزیز ایا باید اصل ترجمه ها را با پست به nvcبفرستم یا باید کپی ترجمه ها را بفرستم.؟؟

با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-10-07 ساعت 00:31)peyman.eskandary نوشته:  سلام دوستان من یه سوال دارم لطفا جواب بدید .
من 4 october نامه welcome letter رو دریافت کردم و برای واریز پول و پر کردن فرم  DS-261  با مشخصات وارد شده در نامه وارد سایت nvc شدم ولی تو قسمت APPLICANT INFORMATION اسم سه نفر رو نوشته و اسم منو ننوشته و تنها اسم پدرم که پرونده برای اونه و مادر و خواهر کوچیکمو نوشته ؟؟؟؟؟ البته من سنم در حال حاضر 22 ساله ولی طبق قانونی که دارن نباید از نظر سنی مشکلی داشته باشه چون حدود تایید مدرکم تو nvc حدود 3 سال میشه که قاعدتا بر علیه سن استفاده میشه ؟ البته تا جایی که من میدونم !!! خواهشمندم در این خصوص منم راهنمایی بکنید.
پرونده کتیگوری f4

سلام دوست عزیز

تا جایی که من اطلاع دارم تنها فرزندان مجرد زیر 21 سال تحت تکفل پدر محسوب میشن و می تونن گرین کارت دریافت کنن. باز برای اطمینان خوبه ایمیل بزنین به NVC و ازشون سوال کنین که چرا شما رو add نکردن.
پرونده: EB1
حرفه: فیلمساز
اپروو شدن پرونده: خرداد 95
ارسال مدارک هویتی به ان وی سی: مرداد 95
تاریخ مصاحبه: آذر 95
نتیجۀ مصاحبه: AP
سفرنامه
کلیرنس: ---
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان وقتتون بخیر ویزای من cr1 هستش و تازه رسیده nvc میخواستم ازتون خواهش کنم بفرمایید civil documents واسه ایرانیها چی هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان