کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به نیوزلند و راه های آن
با توجه به نمره زبان ترجیح می دم برای نیوزلند اقدام کنم.چون حقیقت اخذ 4 اسکیل 7 استرالیا برام سخت شده
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام.من کارم کابینت سازی هست.سنم هم 24 سال هست.دانشجو لیسانس it هم هستم زبانم رو هم الان یکسالی هست که میخونم.میخوام بدونه ایا بعد از دریافت لیسانس و ایلس شانسی برای مهاجرت دارم؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سابقه کار برای هنرمندان چطور محاسبه میشه ؟ من برا خودم کار میکنم هشت سال سابقه کار دارم به صورت آزاد و پرتفولیو و رزومه حرفه ای .ولی تا حالا استخدام هیچ ارگان دولتی و خصوصی نبودم برا همین فقط این اثبات سابقه کار و بیمه برای اداره مهاجرت مشکل شده .. البته بر عکس گفته دوستان کارفرما پیدا کردم نه یکی بلکه 3 پیشنهاد ..میخوام بدونم با وجود job offer بازم ممکنه اداره مهاجرت قبول نکنه و روی سابقه بیمه و سابقه کار دولتی و خصوصی پافشاری کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من وهمسرم هر دو لیسانس رادیولوژی(medical radiation technologist) داریم ونمره ایلتس 6.5 ایا شانسی برای ویزای تخصص در نیوزلند داریم و اینکه ایا امکان ادامه تحصیل در نیوزلند برای ما فراهم هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من وهمسرم هر دو لیسانس رادیولوژی(medical radiation technologist) داریم،بنده 9 سال و همسرم 4 سال سايقه كار مرتبط داريم. بانمره ایلتس 6.5 ایا شانسی برای ویزای تخصص در نیوزلند داریم و اینکه ایا امکان ادامه تحصیل در نیوزلند برای ما فراهم هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من وهمسرم هر دو لیسانس رادیولوژی(medical radiation technologist)از دانشگاه علوم پزشكي تهران هستيم.بنده 32 ساله و همسرم 27 ساله هستند.با نمره ایلتس 6.5 خودم و همسرم ایا شانسی برای ویزای تخصص در نیوزلند داریم و اینکه ایا امکان ادامه تحصیل در نیوزلند برای ما فراهم هست؟
ضمنا مدت زمان ريجسترشدن مدارك چقدر هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام و عرض ادب وخسته نباشيد
من وهمسرم هر دو لیسانس رادیولوژی(medical radiation technologist) از دانشگاه علوم پزشكي تهران هستيم،بنده 9 سال و همسرم 4 سال سايقه كار مرتبط داريم. بانمره ایلتس 6.5 ایا شانسی برای ویزای تخصص در نیوزلند داریم و اینکه ایا امکان ادامه تحصیل در نیوزلند برای ما فراهم هست؟مدت زمان ريجسترشدن مدارك حدودا چقدر هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام و احترام
ضمن تشکر از مدیران و تمام عزیزانی که اطلاعات خود را در اختیار هموطنان می گذارند.
با توجه به اینکه اطلاعات قرار گرفته شده مربوط به سال های پیش است خواهشمند است اگر شرایط تغییر نموده است به اینجانب پاسخ دهید و اگر به این شکل نیست و سوال تکراری است مرا مراجعه دهید به مبحث مربوطه، سه دغدغه برای مهاجرت به نیوزیلند برای اینجانب وجود دارد:
1. پیشنهاد کار:
در وبسایت رسمی مهاجرت نیوزیلند در هر مرحله توصیه شده که قبل از انجام امور مهاجرتی برای شرکت های مختلف رزومه ارسال کنید و پیشنهاد کار دریافت کنید.
آیا موردی مشاهده شده که از این روش با داشتن (رشته تحصیلی مورد نیاز آن کشور"مهندسی الکترونیک"، مدرک آیلتس بالای 6.5 و سابقه کار 3 سال) قبل از ورود به نیوزیلند پیشنهاد کار دریافت نماید؟
2.در صورت دریافت پیشنهاد کار،  آیا پس از ورود به کشور نیوزیلند جذب آن کار خواهیم شد یا مدت زمانی برای طی مراحل قانونی زمان لازم دارد؟
ساده بگویم، حدودا صرف چقدر هزینه مالی و زمانی نیاز است تا بتوان در آن کشور به درامد رسید؟
3.حال اگر یک شرکت به صرف دوستی پیشنهاد کار ارائه دهد اما نیاز به نیرو نداشته باشد آیا پس از رسیدن به آن کشور و قطع همکاری با شرکت مذکور می توان برای کار در شرکت های دیگر اقدام نمود؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-07-16 ساعت 08:37)mspayam نوشته:  سلام به همه ی دوستان

من اینجا توی نیوزیلند دانشجوی دکترا هستم و خوشحال می شم اگه سوالی در مورد زندگی در نیوزیلند دارین واستون جواب بدم.

کلاً کشور ساکت و آرومیه و اگه اهل جاهای ساکت و خلوت و آروم باشین از اینجا خوشتون میاد.

جناب حقیقت شما برای کلاس زبان می تونین واسه ی دانشگاه های اینجا اقدام کنین
http://www.victoria.ac.nz/international/...s/esl.aspx

سلام من برای دکتری می خوام اقدام کنم برای اوکلند، می خواستم شرایط کار ضمن تحصیل رو بدونم که چه جور کارهایی رو به دانشجوی دکتری می دن؟ و از چه ترمی می شه تو خود دانشگاه کار کرد؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان