کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای سرمایه گزاری EB5
Salam‎
‎Man tu Los Angeles zendegi mikonam va mikhastam ye daftari inja sabt konam va ba sarmaiee ke baradaram as iran mikhad beiare va as tarighe un mohajerat begire ye bessiness ro shoru konim .‎
Mamnun ‎misham rahnamaem konid ya agar vakil motmaen mishnasid moarefi konid .‎
Tashakor
پاسخ
تشکر کنندگان:
راسته که ترامپ EB-5 رو لغو کرده؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به همگی‌.

من وظیفه خودم دونستم که اینجا از تجربیاتی که تو این مدت راجع به سرمایه گذاری کسب کردم خدمتون بگم.

۱- *انتخاب وکیل *خیلی‌ دقت کنید. متأسفانه طبق قوانین گروه من نمیتونم نام ببرم. ولی‌ این وکیلی که دائم در یکی‌ از شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه پخش می‌کنه و خودش رو یک انسان دلسوز و درستی‌ نشون، جواب سؤالات مردم رو میده از همه خطرناک تره.

شما اگه قراردادی که ایشون میذاره جلوتون به عنوان قرارداد وکیل و موکل رو ببینید شاخ در میارید. در پست‌های قبلی‌ هم دیده بودم که یکی‌ از دوستان راجع به این قرارداد ترکمن چای توضیحاتی دادند.
اما داستان به همین قرارداد ختم نمی‌شه. ایشون به شما پای تلفن راجع به بیزنس‌های شخصی‌ یا مرکز منطقه‌ای توضیحاتی میدن و بعد که میگید بذارید اول قرارداد این هارو ببینم میگن نخیر نمی‌شه محرمانه هست. ابتدا باید قرارداد با من رو امضا کنید و قسط اول حق‌الوکاله رو پرداخت کنید بعد من اون رو نشونه شما میدم. که البته قسط اول حق‌الوکاله ایشون سرسام آور هست.
فوق‌العاده‌ انسان زیرک و زبلی هستند. با گفتن چند جمله راست، اعتماد شمارو به خودشون جلب میکنند. خواستم اکیداً توصیه کنم گول تبلیغات رسانه ای یک وکیل نادرست و نه صادق رو نخورید.

اگر می‌خواهید وکیل مناسب پیدا کنید حتما حد عقل ۲ ماه تحقیق کنید. لیست وکلای ایرانی‌ آمریکا رو میتونید با گوگل کردن پیدا کنید. با تک تکشون تماس بگیرید و هم راجع به پروژه‌ها سوال بپرسید هم هزینه وکیل. البته همه وکلا به شما تا قرارداد رو امضا نکنید پروژه معرفی‌ نمیکنند. اما معمولا میگن امضا کنید و قسط اولی‌ تقریبا معادل ۵۰۰۰$ پرداخت کنید و بعد ما پروژه هارو می‌فرستیم اگه خوشتون نیومد می‌تونیم فسخ کنیم.

۲- *انتخاب پروژه* شما ۲ راه واسه سرمایه گذاری دارید. اولیش این هست که میتونید پولتون رو در یکی‌ از مرکز منطقه‌ای که در سایت اداره مهاجرت هست سرمایه گذاری کنید. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ پروژه مرکز منطقه‌ای هست و انتخاب بین این همه پروژه خیلی‌ سخت به نظر میاد. ولی‌ جالبه بدونید مرکز منطقه‌ای هستند که به دلیل سابقه خیلی‌ عالی در باز پرداخت به موقع پول سرمایه گذرها و موفقیت در اخذ گرین کارت موقت و دائم، خیلی‌ سریع تر از سایر پروژه‌ها پر می‌شند. می‌دونم که پیدا کردن نام این شرکت‌های موفّق خیلی‌ سخت هست ولی‌ وکلا آگاهی کامل به این مساله دارند و در صورت پرداخت قسط اول احتمالا به شما معرفی‌ میکنند. البته وکیل با وکیل فرق داره. بعضی‌ از وکلا فقط مرکز منطقه‌ای رو به شما معرفی‌ میکنند که از اونجا برای معرفی‌ شما کمیسیون بهتری دریافت میکنند. حواستون باشه هر پروژه که وکیل معرفی‌ کرد رو سریع اوکی ندین. خودتون به موازات تحقیق کنید و با خوندن طرح توجیهی و قرارداد چند مرکز منطقه‌ای تصمیم درست رو بگیرید. راه دوم تجارت شخصی‌ هست. یعنی‌ شما مبلغ رو خودتون باهاش یک سرمایه گذری انجام بدید. از اشکالات این روش این هست که ایجاد ۱۰ شغل کار مشکلی هست. اون هم برای مدت طولانی‌.(در مرکز منطقه‌ای ۱۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم قابل قبول هست ولی‌ در تجارت شخصی‌ فقط ۱۰ شغل مستقیم). از اشکالات دیگر این سرمایه گذاری این هست که شما باید مبلغ زیادی رو بابت اجاره یک مکان پرداخت کنید که سرسام آور هست. ممکن هست شما کل ۵۰۰،۰۰۰$ رو طی‌ ۱-۲ ساله اول هزینه اجاره کنی‌ و سود دهی‌ برای اجاره سال بعد کافی‌ نباشد. اتفاقی‌ که میافته اینکه یا شما باید دوباره جدا از اون ۵۰۰،۰۰۰$ هزینه کنی‌ تا بتونی‌ بیزنس رو نگاه داری که گرین کارت دائم بگیری یا مجبوری ادامه ندی که هم پولت رفته هم گرین کارتت.
در کّل این روش به افرادی که میخواهند بیش از ۵۰۰،۰۰۰$ سرمایه گذاری کنند و مطمئن هستند میتوانند یک بیزنس موفّق با ۱۰ کارمند ایجاد کنند توصیه میشود.





در آخر هم از همه اعضا می‌خوام که اگه تجربهٔ در این زمینه داشتند رو در اختیار ما قرار بدن. متأسفانه این تاپیک طرفدارهای محدودی داره چون مبلغ زیادی رو می‌‌طلبه. اما با این حال اگه همه با هم همکاری کنیم و تجربیات خودمون رو در اختیار هم قرار بدیم، جلوی خیلی‌ از کلاهبرداری‌ها و زیان‌های مالی گرفته می‌شه. اگر کسی‌ هست که گروه تلگرامی میشناسه که راجع به این موضوع بحث می‌شه خوشحال میشم من رو هم اد کنه یا لینکش رو بفرسته



با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: algh90
سلام.ما از این طریق اقدام کردیم و در حال حاظر برای انجام مصاحبه به ابوظبی اومدیم.نتایج و تجربیات رو حتما بعد از مصاحبه در اختیارتون میذارم
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-07-07 ساعت 20:52)Sanazde نوشته:  سلام.ما از این طریق اقدام کردیم و در حال حاظر برای انجام مصاحبه به ابوظبی اومدیم.نتایج و تجربیات رو حتما بعد از مصاحبه در اختیارتون میذارم

Salam Doste aziz, be salamati mosahebaton anjam shod, chetor barkhord kardan,age mitonid update konid
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان