کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
طریقه فرستادن ارز (پول) از ایران به آمریکا و یا بالعکس
دوستان من مجبورم یه مقدار پول بفرستم امر-یکا البته یه جور مطمئن قبل اینکه برم صرافی گفتم اینجا بگم شاید مشکل دو نفر حل شه یکی من یکی کسی می خواد به ایران پول بفرسته
البته اگه مطمئن باشم حاضرم اینجا پول رو براش بفرستم به دلار یا ریال
من توی دالاس و شیکاگو و سن دیگو دوستای مطمئنی دارم که اگه به من اطمینان بدن من پولو واریز می کنم
البته مبلغ من خیلی زیاد نیست ولی به هر حال به نظرم کار خوبیه
لطفا پیغام خصوصی بدین

2010AS9500
Visa: Sep 2010
First Travel: Dec2010-Mar2011
SSN: After 7 days
Green Card: After 27 days
Second Travel: Nov2011-Dec2011

گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .

از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :

میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: batis2010 ، ronmony ، SH1A2R3 ، taherifar
یعنی حتی برای کشورهای اروپایی هم نمیشه پول فرستاد؟ پس اگر کسی فرزندش تحصیل میکنه چکار باید بکنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: batis2010 ، ronmony ، taherifar
از دوستان اگر کسی می خواهد پول بفرسته ایران در صورت موافقت می توانیم با هم توافق کنیم چون من هم می خواهم از ایران برام پول بفرستن
پاسخ
تشکر کنندگان: batis2010 ، mohammad.maleki ، ronmony ، taherifar
سلام

دوستان خواهش می‌کنم کسائی که اطلاعات دارن کمک کنن! !!!!

دوستان کسی‌ راجعبه کارتهای ویزا که از بانک پارسین می‌گیرن اطلاعات داره! من اینجا از چند نفر حرفهأیی شنیدم که میترسم حتا اون و امتحان کنم ببینم کار می‌کنه یا نه! میگن بهت شک می‌کنن با اینکه کارت رو از ارمنستان می‌گیرن ، چون سورس بانک ایران محسوب می‌شه بارات مشکل ایجاد می‌شه ! و ترسوندن منو! کسی‌ بوده از این کارتها استعفا کرده باشه ، خرید یا از آی‌.ت.‌ام. پول گرفته باشه ؟

راجع‌به حواله هم که میگن اصلا نکنین! پس راه پول اوردن از ایران اینجا چیه؟
منظور من ویزا کارتی هست که ما از بانک پارسیان تو ایران درخواست میدیم و بانک پارسین از یه بانک اطراف ایران مثل ارمنستان و یا قبرس و اینجور جاها میگیره، من تازه این کارت از ایران رسید دستم، نمیدونم می‌شه اینجا باهاش خرید کرد و کار می‌کنه یا نه! ولی‌ خوبیش اینه که می‌شه از ایران خانواد‌م واسعم شارژش کنن و من اینجا خرج کنم، ولی‌ فامیلمون که اینجاست من و ترسوند و میگه دردسر می‌شه واست و اینا می‌فهمن که داری از یه کارت دیگه اینجا استفاده میکنی‌ که سورسش ایران ! ولی‌ نمیدونم چه اندازه درست میگه!!! چون خیلی‌ وسواسی و قانونمنده خودش!!!

حالا من میترسم که حتا اینو امتحان کنم یا ازش پول بگیرم از ای.ت.‌ام

می‌خوام اگه از بچها کسی‌ خبری داره یا استفاده کرده به من بگه؟!
شماره کیس : 2012AS00013XXX
تاریخ رویت قبولی در سایت:15 جولای
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:19 جولای 2011 DHL
کنسولگری: ANKARA
تاریخ کارنت شدن کیسBig Grinecember
تعداد: 1
تاریخ مصاحبه:19 dec
تاریخ دریافت ویزا:19 dec
سفر به آمریکا : FEB 2012

پاسخ
تشکر کنندگان: golbano ، Blaze ، storagemeter ، amir1345 ، batis2010 ، ronmony ، taherifar
اصلا نگران نباش
اینجا کسی بیکار نیست که ببینه سورس پول شما از کجاست
من هم از این کارت داشتم و رفتم سریع برداشت کردم
فقط من سایت اینترنتی این کارت و نداشتم تا ببینم چه جوری از کارت برداشت کردن و چه ٪ کار مزد گرفتن اگه شما فهمیدین به ما هم بگین
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: الی الی ، ronmony ، SH1A2R3 ، taherifar
دوستان این تاپیک اصلا نباید استارت میخورد چون همه چیز واضحه!!

1. تنها راه ارسال/دریافت پول از/به ایران صرافی هستش!! صرافی های شرکتی بیشتر مد نظرم هست تا اون هایی که تو بازار و از قدیم شعبه دارند. مثلا صرافی bgwexchange.com مه متعلق به صاحب 40 شرکت خوب ایرانی از جمله: کاسپید، روزنامه آسیا، مستر تیستر، بانک BGW ایران و انگلیس، ... هستند. صرافی های خوب دیگری نیز وجود دارند.

2. کارت هایی که از بانک های ایران صادر میشه یا بصورت "No Address" هستند یا از "Royal Bank" آذربایجان اند که 51% سهام اش مال سپاه/بانک پارسیان هست و یا متعلق به یک بانک طرف قرارداد از تاجیکستان. در همه این موارد اولا Debit Card و یا Gift Card بهتون میدن و نه Credit Card و ثانیا از نظر من که چندین ساله پرداخت های آنلاین دارم و با شرکت های زیادی مراوده داشتم، اصلا کارت های معتبری نیستند. در نتیجه یا درگاه های پرداخت قبول اش نمی کنند، یا پس از پرداخت به اصالت شما شک کرده و درخواست ID یا پاسپورت می کنند که در صورت عدم ارایه یا پول برگشت میخوره (Refund) و یا بلوکه (Block) میشه. به اکثر شرکت های اروپایی آمریکایی هم که نمیتونید بگید ایرانی هستید یا با اطلاعات ایران ثبت نام کنید. پس عملا این کارت ها اعتبار چندانی ندارند و اگر استفاده کرده اید و مشکلی نداشته شانس آورده اید و این شانس همیشه با شما و دوستانتان یار نیست. در نتیجه از نظر دنبالش نرید، و اگر هم میرید بصورت مستقل از صرافی هایی که با Royal Bank آذربایجان و یا بانک های امارات کار می کنند اقدام به تهیه دبیت کارت و گیفت کارت کنید.

3. دلار از پارسال تا حالا در بازار جهانی به ارزش واقعی 1100 تومان بوده و هست، این افزایش قیمت ها در دلار، طلا و سکه، بنزین و ... قیمت جعلی و صرفا جهت کاسبی دولت برای جبران کسری بودجه بوده. در حال حاضر هم که روند نزولی داره و امروز 1650 تومان شده. که شاید تو بعضی از صرافی ها گیرتون نیاد چون اون بد بخت ها دلار دیروز شون رو گرونتر خریدن و به قیمت پایین تر نمی صرفه بفروشند.

4. راستی یادم رفت بگم، وقتی شما خرید آنلاین انجام میدید وبسایت سرویس دهنده از طریق شرکت ارایه دهنده درگاه، امکان دیدن تمام اطلاعات صاحب کارت و مطابقت آن با اطلاعات وارد شده در هنگام خرید و همچنین اعمال محدودیت در مورد کشور هایی که احتمال وجود پول کثیف و دزدی در آن ها زیاد است، را دارد. ایران هم در همین لیست مذکور قرار گرفته. Wink

موفق و پیروز باشید
...to strive, to seek, to find and not to yield
پاسخ
تشکر کنندگان: hoda2012 ، الی الی ، sezar ، ali234 ، mohammad.maleki ، ronmony ، nora ، SH1A2R3 ، taherifar ، Hopeman
یکی از نیازهای ایرانیان مقیم خارج نقل و انتقال پول هست و این تاپیک هم جهت انتقال تجربه دوستان .
من این نوشته رو جهت رفع نگرانی دوستمان الی الی نوشتم و اگر ایشان و سایر دوستان اعتقاد دارن که بانک های ایران تحریم هستن و اینجا اگه بفهمن می گیرن و پول ادم و بلوک می کنن . و اصلا نمی تونیم بگیم که ایرانی هستیم دیگه به خودتون مربوطه ولی بازم تکرار می کتم من هم با این بانک ها کار کردم و هر موقع هم مشکلی بود زنگ زدم و اونها هم پیگری کردن و 24 ساعته هم پول تو کارتم بوده.اینجا هم وطن های قدیمی هم تعجب می کردن .
به هر حال من به این کارت ها به خاطر سرعت و اعتبار بانک شون بیشتر اعتماد دارم تا صرافی ها که باید کلی منتظر باشین تا پولتون رو حواله کنن و اگر هم مشکی پیش بیاد کلی داستان براتون تعریف کنن.
پاسخ
تشکر کنندگان: الی الی ، ronmony ، taherifar
در مورد کارت عرض کردم ریسک بالاست و حادثه یکبار پیش می آید!! و در مورد حواله اشتباه می کنید، چون صرافی هایی که ما با آن ها کار می کنیم این کار را به سرعت انجام می دهند، معمولا در یک ساعت؛ و البته این عمل ممکن است تا نهایت یکی دو روز بسته به مقصد، بانک، شلوغی صرافی و عوامل دیگر متغیر باشد، ولی اکثر حواله های ما به مقصد اروپا در عرض 1 ساعت انجام می گیرند.
...to strive, to seek, to find and not to yield
پاسخ
تشکر کنندگان: ronmony ، taherifar
(2012-05-09 ساعت 01:17)LORD نوشته:  در مورد کارت عرض کردم ریسک بالاست و حادثه یکبار پیش می آید!! و در مورد حواله اشتباه می کنید، چون صرافی هایی که ما با آن ها کار می کنیم این کار را به سرعت انجام می دهند. این عمل ممکن است تا نهایت یکی دو روز بسته به مقصد، بانک و عوامل دیگر متغیر باشد.

این طور که متوجه شدم شما بیشتر در مورد پرداخت یه شرکتها صحبت می فرمایید .آیا منظورتون بیزینس هست ؟ یا جایی مثل فروشگاههای زنجیره ای رو هم شرکت به حساب میارین؟ ازین جهت می پرسم که انگار الی الی ازین کارت برای مایحتاج روزانه استفاده می کنن پس آیا حجم پایین Transaction هم می تونه مشکل ایجاد کنه ؟
در مورد حواله هم مجوز OFAC رو مد نظر داشته باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: الی الی ، ronmony ، SH1A2R3 ، taherifar
من بیشتر امورم را آنلاین انجام می دهم و اغلب مواقع هم هزینه ها برای تهیه سرویس یا کالایی مربوط به کارمان مصرف می شود. ابتدا پول را از ایران به حساب شرکت در لندن یا آمریکا و یا حساب شرکای خود در ترکیه و امارات حواله کرده و سپس اقدام به خرید می نماییم. در بعضی موارد ضروری که در حساب پول کافی نباشد نیز از دوستانی که اغلب کردیت کارت های آذربایجان و امارات را استفاده می کنند و یا شریکی در خارج از کشور جهت انجام امور دارند، کمک می گیریم. در مورد خرید روزانه و از طریق POS و یا برداشت از ATM به تبع حساسیت کمتری وجود داره چون معمولا Fraud Protection صورت نمی پذیرد. ولی همچنان ریسک Black List شدن کارت شما و Accept نشدن آن در تمامی پایانه های فروش وجود دارد. البته اگر سورس حساب شما جایی مثل بانک پارسیان و در کل Royal Bank آذربایجان باشد، پول تان بلوکه نخواهد شد ولی امکان استفاده از حساب تان در خارج از کشور وجود نخواهد داشت.

به هر صورت فرض ما در این تاپیک بر این است که مهاجر ما در کشور مقصد حساب بانکی را افتتاح کرده است و تنها نمی داند چطور پول را از این حساب به ایران و یا برعکس منتقل کند. تنها روش با توجه به تحریم های اخیر در مورد ایران استفاده از صرافی های بین المللی همچون BGW می باشد.
...to strive, to seek, to find and not to yield
پاسخ
تشکر کنندگان: shahrzad_a ، الی الی ، batis2010 ، ronmony ، SH1A2R3 ، taherifar
(2012-05-09 ساعت 02:25)LORD نوشته:  من بیشتر امورم را آنلاین انجام می دهم و اغلب مواقع هم هزینه ها برای تهیه سرویس یا کالایی مربوط به کارمان مصرف می شود. ابتدا پول را از ایران به حساب شرکت در لندن یا آمریکا و یا حساب شرکای خود در ترکیه و امارات حواله کرده و سپس اقدام به خرید می نماییم. در بعضی موارد....

به هر صورت فرض ما در این تاپیک بر این است که مهاجر ما در کشور مقصد حساب بانکی را افتتاح کرده است و تنها نمی داند چطور پول را از این حساب به ایران و یا برعکس منتقل کند. تنها روش با توجه به تحریم های اخیر در مورد ایران استفاده از صرافی های بین المللی همچون BGW می باشد.
در جواب دوست عزیز لرد، باید بگم اولا دوست عزیز ممنون از راهنماییتون، فرض شما درست بود، مگه کسی‌ غیر این و گفت! درست حدس زدین من حساب رو باز کردم در هر ۲ جا. و سوال من هم برای انتقال پول بود!

ولی‌ من یک جای صحبتتون رو متوجه نشدم!!! ، یک این که با این تحریم‌ها پول مستقیم از ایران به آمریکا حواله کردن شدنی نیست!ولی‌ شما اینجوری نوشتین!!!

فکنم منظورتون همون از طریقه صرافی هست! آیا مبلغ به حساب شرکت میاد یا شخص شما؟ و اگر برای بیزینس هست حتما مبلغ بالاست ، ولی‌ مشکلی‌ پیش نیمد ؟ و یا اینکه شما پرمیت (اجازه درین!) ؟



دوستان

ممنون از راهنماییهای خوبتون،

اول اینکه من ویزا کارت پارسیان رو وقتی‌ ایران بودم گرفتم و تازه از ایران فرستادن، و رسیده دستم.

من دقیقا این کارت رو واسه خرج‌های روزمره می‌خوام و حد اکثر انتقال ممکن با این کارت ازمنستان ( پارسیان) ۵۰۰۰ دلار در ماه است.

در مورد اینکه شما گفتین راحت‌ترین راه صرافی‌ها هستند یه سؤال دارم؟! من شنیدم که چون ایرانی‌ هستم و به خاطره تحریم‌های اخیر، و همون قضیه (او.فاک ) هر حواله که به حسابم بشه مشکل داره، حالا اگر سورسش از ایران باشه که صد در صد و اگر از ایران نباشه هم اینجا وکیل‌ها میگن حسابت احتمال زیاد هست که بسته بشه! حتا اگه از توی آمریکا کسی‌ واسم حواله کنه!!!!!!!!

مگر اینکه اجازه (پرمیت) بگیری از اوفک که می‌خوای انتقال عرض کنی‌، ولی‌ اون اجازه هم چند ماه طول میکش و هم برای مبلغ بالا ارزش داره! مثلا وقتی‌ خونه بخری! (البته این نظر منه و اگر از وکیل بپرسی‌ و یا اعز کسی‌ مثل پسر عموم که اینجا زندگی‌ کرده سالها و آدم محتاط ایه میگه اصلا ریسک نکن!!! نه حواله و نه اون کارت بانک پارسین، و برو پرمیت بگیر )

حالا من موندم چه کنم! یکی‌ از دوستان پیشنهاد خرید اینترنتی دادن، به احتمال اینکه آدرسی که میدم مهم نباشه و اینا نفهمن که من دارم این خرید رو می‌کنم، و چک نکنن، (با این حساب که من با ویزا کارت ارمنستان از یه وبسایت خرید می‌کنم و کار بدی نیست و فقط می‌خوام به یه آدرس تو آمریکا فرستاده بشه، و این به نظر مشکلی‌ پیش نمیاره)

ولی‌ مشکل اینجاست که من که نمیتونم همه چیز رو اینترنتی خرید کنم ! و یا مجبورم از (ای.تی‌.‌ام) پول نقد بگیرم و آیا از فروشگاه خرید کنم!

! و اگر این کارت کار کنه و اطلاعات من ثبت باشه و بفهمن من دارم از یه بانک تو کشور دیگه با سورس ایران خرید می‌کنم اون‌موقع نمیدونم واسعم چه مشکلی‌ پیش میاد!!!۱

و در ضمن شنیدم یکی‌ از بچه‌ها که با دبیت کارت آمریکا، دوبی‌ خرید کرده بود و ۳%ِ مبلغ خریدرو به خاطره اینتر نشنال ترنزکشن ازش کم کرده بودن!! یعنی‌ بر عکسش هم احتمال داره ، برای خرید تو آمریکا با کارت ارمنستان!!! ؟!
شماره کیس : 2012AS00013XXX
تاریخ رویت قبولی در سایت:15 جولای
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:19 جولای 2011 DHL
کنسولگری: ANKARA
تاریخ کارنت شدن کیسBig Grinecember
تعداد: 1
تاریخ مصاحبه:19 dec
تاریخ دریافت ویزا:19 dec
سفر به آمریکا : FEB 2012

پاسخ
تشکر کنندگان: ali234 ، ronmony ، taherifar
1. عرض کردم استفاده از صرافی های بین المللی، یعنی صرافی هایی که علاوه بر ایران در چند کشور دیگر نیز شعبه دارند؛ مثال هم زدن BGW Exchange. در این صورت سورس ارسال پول ایران نخواهد بود.

2. مبالغی که ما حواله می کنیم به حساب شرکت و یا در بعضی موارد به حساب شخصی دو تن از شرکا ارسال میشه و معمولا مبلغ های بالاست و تابحال مشکلی نداشتیم.

3. اگر ویزا کارت بانک پارسیان رو گرفتید و قصد شارژ اون رو دارید دیگه نیاز به صرافی و ... نیست و با شارژ حساب ریالی یا ارزی متصل به کارت کارت شما نیز شارژ می شود. پس فقط کافیه در ایران ریال بریزید به حساب مورد نظر.

4. انتقال پول خیلی راحت تر از این حرفاست و من نمیدونم چرا اینقدر سخت می گیرید و در مورد OFAC حرف می زنید. شما فقط کافیه از یک حساب در خارج از ایران پول هایتان را به حساب آمریکایی تان ارسال کنید و در این مورد صرافی های بین المللی و یکسری افراد این امکان را برایتان فراهم آورده اند. البته من واقعا به مشکلی بر نخورده ام و نمی دانم دقیقا OFAC چه محدودیت هایی گذاشته است. اگر شما برای هر حواله ای که به حساب تان می شود (از هر کجای دنیا) باید جواب پس بدهید، خوب کمی مضحک است، ولی فقط کافیست بگویید قرض بوده یا اینکه در فلان کشور چیزی داشتید فروختید، نمیدانم ولی حتما راهی برای قانع کردنشان وجود دارد.

** الآن هم با چند نفر تماس گرفتم و هیچ کدام مشکلی با ارسال مستقیم حواله از طریق صرافی های عادی به آمریکا را نداشتند. البته مقصد همه حسابی آمریکایی بود. شرکتی آمریکایی یا شخصی آمریکایی که Partner شان است. و در مورد ارسال پول به حساب ایرانیان ساکن آمریکا باید امروز فردا آمار اش رو در بیاورم بهتون بگم، به ایرانیان اروپا که تست کردیم مشکلی نداشته.

5. ارسال مبالغ خیلی زیاد ممکن است باعث شود نیاز پیدا کنید تا به آن ها اطمینان دهید پول شویی صورت نگرفته و پول تمیز است. البته فکر نکنم به مبالغ زیر 1 میلیون دلار کاری داشته باشند.

6. در خرید های اینترنتی سیاست شرکت ها بسیار متفاوت است. یکی ممکن است هیچ کاری به نحوه پرداخت نداشته باشد و Fraud Check صورت نگیرد، یکی هم ممکن است آمار شما را کامل بررسی کند و مطمئن شود که اولا شما شخصی حقیقی هستید و مشخصات غلط نداده اید، ثانیا کارت مال خودتان است و ... . اگر کارت به نام شماست نهایت اش این است که اسکن ID یا Pass تون رو برایشان می فرستید.

7. در مورد خرید از POS و برداشت از ATM فکر نکنم مشکلی بوجود بیاید، مگر این که به دلایل ثانویه و از قبل کارت شما Black List شده باشد و دیگر قابل استفاده در اکثر پایانه های فروش اروپا و آمریکا نباشد. البته اگر در خرید های اینترنتی IP واقعی آمریکا را داشته باشید و با مشخصات صحیح خرید کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.

8. تا جایی که من می دانم سورس کارتی که شما گرفته اید ایران نیست، آذربایجان هستش و از این لحاظ مشکلی متوجه شما نیست. ولی کارمزدی که فرمودید صحت دارد و در همه خرید های شما محاسبه می شود.
...to strive, to seek, to find and not to yield
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، الی الی ، comrun ، batis2010 ، mohammad.maleki ، ghorbat ، ronmony ، taherifar ، Hopeman
ممنون از راهنماییتون
اگر در مورد کسانی که در آمریکا بودنن و البته ایرانی ها ی اینحا مطمئن شدین که تا جه مبلغی و از مجا حواله شده بهشون من و در جریان بزارین لطفا
شماره کیس : 2012AS00013XXX
تاریخ رویت قبولی در سایت:15 جولای
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:19 جولای 2011 DHL
کنسولگری: ANKARA
تاریخ کارنت شدن کیسBig Grinecember
تعداد: 1
تاریخ مصاحبه:19 dec
تاریخ دریافت ویزا:19 dec
سفر به آمریکا : FEB 2012

پاسخ
تشکر کنندگان: batis2010 ، mohammad.maleki ، ghorbat ، ronmony ، taherifar
(2012-01-14 ساعت 10:02)mmho79 نوشته:  dostan kasi sarafi motmaen nemishnase be man suggest kona
man mikham ye meghdar pol befrestam iran az usa

mamnoon

دوستان کسی صرافی مطمئن نمیشناسه به من پیشنهاد کنه؟
من می خوام یه مقدار پول بفرستم ایران از آمریکا

ممنون

دوست عزیز لطفا قوانین فارسی نویسی را رعایت کنید.
ناظم

وب مانی کش یو
http://www.webtransfer.org
پاسخ
تشکر کنندگان: ghorbat ، ronmony ، taherifar
راستی این دوست مون لینک وب ترنسفر رو گذاشتند، یاد یه چیزی افتادم. شما می تونید پول تون رو از طریق Western Union هم ترنسفر کنید و شاید این راه برای خیلی هاتون جالب باشه. اطلاعات بیشتر در: http://www.westernunion.com

--------
http://www.webtransfer.org/pages/page.as...sternUnion

http://www.abzarha.com/wui.php

http://www.visaonline24.com/%D8%AE%D8%AF...%B2%DB%8C/
...to strive, to seek, to find and not to yield
پاسخ
تشکر کنندگان: batis2010 ، ghorbat ، ronmony ، taherifar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان