کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کمک به سیل زدگان پاکستان
سیل اخیر پاکستان یک پنجم این کشور را زیر آب برده، 900 هزار نفر را بی خانمان کرده، 1500 کشته به جا گذاشته و حدود 3.5 میلیون کودک را در خطر امراض منتقل شده از طریق آب قرار داده است. اگر در آمریکا هستید با ارسال پیامک SWAT به شماره 50555 میتوانید 10 دلار برای فرستادن کمکهای اولیه از طریق سازمان ملل اهدا کنید. برای کمک فوری به کودکان پاکستانی از طریق کردیت کارت یا PayPal به لینک زیر مراجعه کنید.

Save the Children
لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen324 ، Hossein81 ، seravin ، OMID_R ، WIKIMAN ، nicole.gemini ، free_free ، laili ، Ali Sepehr ، zara man ، yek_mosafer ، kasra ، Amir78 ، Amirreza ، User ، kianoush ، nnazi_2005
یک پنجم پاکستان سیل زده است. آمار کشته ها به 1600 نفر رسیده و 14 میلیون نفر بی پناه، گرسنه و آسیب پذیر به جا نهاده است. این بدترین بلای طبیعی در تاریخ پاکستان است که تعداد زیادی کودک را در معرض بیماریهای کشنده عفونی قرار داده است. یک فرد خیر کمکهای اهدایی به سازمان Save the Children را تا سقف 100 هزار دلار Match می کند. یعنی به ازای هر 1 دلار کمک ما 1 دلار هم اضافه به کودکان پاکستانی کمک خواهد شد.







فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
پاسخ
تشکر کنندگان: Amirreza ، WIKIMAN ، User ، Lamborghini ، Ali Sepehr ، nnazi_2005
باز هم مثل همیشه بچه های خوب مهاجر سرایی ایرانی بودن خودشونو ثابت میکنند
واقعا از ادمین محترم سایت سپاسگذاریم
پاسخ
تشکر کنندگان: User ، admin
بنی آدم اعضای یکدیگرند----که در آفرینش ز یک پیکرند
چو عضوی به در آورد روزگار---دگر عضو ها را نماند قرار

----------------------
تهران - حیات
شماره حساب 1123 برای کمک به سیل‌زدگان پاکستانی
به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، هیئت رئیسه مجلس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شماره حساب 1123 بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر پاکستان است.
سیل بی سابقه در پاکستان خسارات زیادی را به بار آورده و تاکنون حدود 20 میلیون آواره داشته است و هیئت رئیسه مجلس دیروز در جلسه خود با بررسی این موضوع، خواستار کمک‌رسانی هماهنگ به این کشور شد.
-----------------------
پاسخ
تشکر کنندگان: admin ، Ali Sepehr ، OMID_R ، nnazi_2005
ببخشيد...

يه نظر شخصي دارم و اونم اينه كه به دوستاني كه مي خوان كمك كنن توصيه مي كنم به هيچ عنوان از حسابهاي كميته امداد و امثالهم استفاده نكنن. چون ممكنه كمك هاشون جايي به جز پاكستان بره. به نظر من مطمئن ترين حساب، حساب بانك ملي سفارت پاكستان در ايران هست. اينم اطلاعاتش:

بانک ملی ایران طی اطلاعیه ای شماره حساب های کمک به سیل زدگان پاکستان را اعلام کرد.

شماره حساب 1123 به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) نزد شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) (کد 526)، شماره حساب های 99999 و 0199999999003 به نام جمعیت هلال احمر نزد شعبه مرکزی(کد 60) همچنین شماره حساب 0107000073002 به نام سفارت پاکستان نزد شعبه نوشیروان (کد 811) جهت دریافت کمک های نقدی مردم به سیل زدگان پاکستان فعالند.
بر این اساس تمامی هموطنان عزیز می توانند برای کمک به سیل زدگان پاکستان با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور جهت واریز وجوه نقدی خود به حساب­های مذکور اقدام نمایند.

منبع خبر: http://www.bankmelli-iran.com/Fa/ShowNew...eSupport=1

باز هم تأكيد مي كنم كه منظور من از نوشتن اين خبر، معرفي حساب مستقيم سفارت پاكستان در ايران هست و ساير حسابهايي كه در اين خبر نوشته شده مورد نظر من نيست.
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: kianoush ، admin ، OMID_R ، User ، seravin ، nnazi_2005 ، arshiya ، laili ، Ali Sepehr




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان