کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سوالات برندگان 2011 که نامه اول را دریافت نکرده اند
(2010-08-15 ساعت 17:54)satusa نوشته:  از دوستان 2010 راجع به اين موضوع (نرسيدن نامه اول) تجربه اي وجود نداره؟
با توجه به اينكه امكان چك ايترنتي از پارسال فراهم شد، پس قاعدتا بايد كساني از 2010 بوده باشند كه نامه دريافت نكردند و از طريق سايت متوجه برنده شدنشون شدند. آيا كيس اينطوري از بچه هاي 2010 نبوده؟ اگر بوده چيكار كردند؟ الان در چه وضعيتي هستند؟

اونها بعد از یک آگوست که ایمیل زدند نامه اول به صورت PDF براشون ایمیل شد. به همین سادگی!
اما امسال فرق کرده!
تشکر کنندگان:
(2010-08-15 ساعت 17:20)User نوشته:  
(2010-08-15 ساعت 14:43)sorooshii نوشته:  [/b]بچه ها من هم یه فکری بذهنم رسید

این دسته نامه ها چون عادی هستند ، جایی ثبت نمی شوند ، بنابراین :

دوستانی که در هر منطقه مشابه هستند ، آدرس های خودشون را به زبان فارسی و انگلیسی ، زیر هم و در یک کادر بنویسند (هرکس در یک کادر) ، و مجموعاً در یک صفحه A4 بگذارند و بدهند به پستچی محلشون. می دونید که پستچی نامه های عادی( نوع نامه های ما ) با پستچی پیشتاز و .. فرق میکنه. ضمناً می تونیم یه شیرینی هم بهش بدیم و بگیم اگر این رسید به ما ( در بزنه و تحویل بدهد ، ندازه توی حیاط مجتمع ) ، شیرینی اصلیت و درست و حسابیت محفوظه. باید دم این پستچی را دید .

مثلاً من و علیرضا و سارا که سعادت آباد هستیم ، آدرسمون را توی یک کاغذ A4بنویسیم با هم( بازهم تاکید که آدرس لاتین موقع ارسال و هم فارسی ) و بریم پست منطقه ، پستچی را ببینیم و بهش بدیم.

البته اینکار را هم میشه با مسئول پخش نامه در پست منطقه 19 ( برای من و علیرضا و سارا که سعادت آباد هستیم این منطقه هستش ) در چهارراه لشکر خ انقلاب ( کارگرجنوبی ) و یا حتی با متصدی پست منطقه 19 (زیر پل صدر) انجام داد. ( درواقع دیگه به پستپی ندهند نامه را و تماس گیرند ، مستقیم بخودمون بده)

میدونید که روند توزیع نامه خارجی اینطور هستش:

دریافت نامه توسط اداره گمرک پست ( چهارراه لشکر خ انقلاب) >>>>>>> ارسال به منطقه ---- پستی >>>>>> پخش توسط پستچی

بچه ها فقط باید سریع عمل کنیم ، چون اینها به محض اینکه برنده شدن ما برایشون مسجل بشه ( از روی فرم های ارسالی) سریع دوباره همان نامه را پست میکنند ، که این شاید کمتر از یک ماه تا دریافت منجر به بشه. (شاید)

اما همچنان به لینکه پایین آی دی سارا و علی جان ، ایمیل بزنید ،هم با اسم و مشخصات اصلی هم ناشناس . مهم حجم ارسالی نامه هستش. حتی میتونید بگید (مصلحتی) من یکی از برندگان عراق ، افغانستان وپاکستان و سنگال .... هستم و به دلیل جنگ و سیل و .... نامه مطمئناً نمیرسه .بدون اینکه نامی از خودتون ببرید. میگم مهم تاثیر این نظرات و پیشنهادات است که درخواست بشه به دلایل گفته شده یه راهی دیگه ( سایت ، ایمیل مثل پارسال و...) اتخاذ کنند ، در کنار ارسال نامه با پست.


من که خودم چندتا ایمیل با انشاء های مختلف میخواهم آماده کنم و بفرستم به همین نظرات و پیشنهادات. بچه ها کوتاهی نکنید ، با یک ایمیل ، نظر و پیشنهادکه هرکی بزنه اتفاقی نمی افتد که حالا منتظر جوابش باشیم ، تازه گفتن که ما ایمیل را شخصی جواب نمی دهیم و در کل درنظر میدیم و نتیجه میگیریم ، لحاظ میکنیم ، ( پیغامی که بعداز ارسال بهتون می ده هستش) پس هرکسی حداقل 5 ایمیل بزنه تا بشه 100-90 حداقل در این هفته. باید این هفته وبسایتشون را ترکوند :d

این هفته خیلی حیاتی هستش. هفته بررسی فرم هاست.[b]

بنظرم میتونه خیلی موثر باشهSmile

بچه ها من با پیشنهاد اول که با پستچی هماهنگ کنید بیشتر موافقم.
اما ارسال چندین ایمیل از یک کامپیوتر یعنی یک IP با نام های مختلف کمی نگران کننده ممکنه باشه. همین الانش برندگان دیگر در سرتاسر دنیا سیل ایمیل ها رو روانه میل باکس کی سی سی کردند! حالا چند تا ایمیل بیشتر باور کنید ممکنه زیاد دیده نشه! یکم احتیاط کنید. درک می کنم الان چه استرسی دارید اما کمی حساب شده تر بهتره.
من اصلا دارم شک می کنم که خود کی سی سی برای بعضی از برنده ها اصلا نامه ای نمی فرسته! یعنی اینکه اشتباه می کنند. نمونه اش توی نامه اولی که فرستاده اند، سال 2011 رو 2010 اعلام کردند! یا توی جوابی که به یکی از دوستان داده بودند دوباره همین اشتباهو داشتند!

به هر حال من فقط نظرم رو دادم. و باز هم آرزو می کنم هر چه زودتر کیس نامبر برای شما ارسال بشه Smile

منم با user عزیز موافقم، به راحتی میشه فهمید که ایمیل ها از IP های یکسان و یا از چه کشوری ارسال می شوند.
اما ایده صحبت با پست چی و یا تقاضا از یک وکیل به نظرم خیلی موثر هستش، البته خیلی هم نباید پست رو حساس کرد، می تونید بگید نامه من حاوی مدارکه.
من خودم چند روز پیش اداره پست بودم گفتند نامه عادی فقط در صورتی که آدرس اشتباه باشه برگشت می خوره - البته باز هم باید از صحتش مطلع شد- در غیر اینصورت یا در صندوق پست انداخته میشه یا از بین در به داخل انداخته می شه، می تونیم سرنوشت نامه عادی را با قبض های تلفن و ... مقایسه کرد.
حالا اگر از دوستان کسی بتونه یه آشنا در اداره گمرک پست ( چهارراه لشکر خ انقلاب که سروش جان اشاره کرد پیدا کنه خیلی خوب میشه
یعنی ما چند راه رو باید در نظر بگیریم
1. KCC نامه بعضی از برنده ها را عمدا یا سهوا ارسال نمی کند، که با ارسال مدارک توسط ما طبق وعده خودشون دوباره باید این کار را انجام دهند که در این راه وکیل می تونه خیلی کمک کننده باشه
2. KCC نامه را همان سری اول هم فرستاده اما به دلیل مشکلات پستی به دست ما نرسیده که باید با طی کردن روند ورود نامه به کشور و صحبت با متصدیان هر بخش از بروز اشتباه مجدد جلوگیری کرد.
3. راه سومی که بعضی از دوستان پیشنهاد می کنند، که KCC کیس # ها را از طریق سایت اعلام کند(ایده آل) یعنی تغییر قوانین KCC که به نظرم بعید باشه.
تشکر کنندگان:
بابا من بيچاره كه اين حرفو قبلا زده بودم.قبلا هم گفتم بهترين راه اينه كه يه آشنا توي چهار راه لشكر پيدا كنيم.
بچه ها عقلاني نيست كه هي بهشون ميل بزنيم.يه كاري نكنين كه حساسيت بيش از اندازه ايجاد شه و روز مصاحبه به خاطر اين كارا خيلي راحت له و لوردمون كنن.بگرديم يه آشنا پيدا كنيم از همش بهتره
شماره کیس: ***2011AS00042
تاریخ دریافت کیس نامبر از طریق ایمیل: 1389/12/10
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه: 12 sep
تاریخ دریافت ویزا:Sep 13
جمع تقریبی هزینه ها: 14عکس.60 پست اول،57 ترجمه،68 ارسال مدارک مصاحبه،428بلیط،55عوارض خروج،819سفارت،252هتل اوزیلهان،1700 هواپیما امریکا
تشکر کنندگان:
دیگه چه خبرا؟
بابا خودتون رو بزنید به بی خیالی
شماها که خیلی اوضاعتون خوبه
فقط کیس نمبر ندارید
من هم فامیلیم اشتباه هم تاریخ تولدم هم کیس نامبر ندارم
اما ماشالا تا دلتون بخواد اعتماد به نفس دارم
فکر کنم اولین کسی که کیس نامبرش بیاد منم
:دی
تشکر کنندگان: User ، mml
(2010-08-16 ساعت 08:36)boshra نوشته:  دیگه چه خبرا؟
بابا خودتون رو بزنید به بی خیالی
شماها که خیلی اوضاعتون خوبه
فقط کیس نمبر ندارید
من هم فامیلیم اشتباه هم تاریخ تولدم هم کیس نامبر ندارم
اما ماشالا تا دلتون بخواد اعتماد به نفس دارم
فکر کنم اولین کسی که کیس نامبرش بیاد منم
:دی
من هم با شما موافقم. ما هزار تا ايميل هم بفرستيم اونا روال كار و قوانين خودشون را دنبال مي كنند.

تشکر کنندگان:
سلام
یکی از دوستان ما در مهاجرسرا با نام کاربری spyrium یازده مرداد نامه اول را دریافت کرده، این قضیه پستچی را جدی بگیرید.
تشکر کنندگان:
من كاملا موافقم كه با هم و هماهنگ باشيم.اينجوري بهتر به نتيجه ميرسيم.
بچه ها ازتون خواهش ميكنم كه از پيدا كردن آشنا توي چهار راه لشكر كوتاهي نكنيد.اگه بتونيم يه آشنا پيدا كنيم،ميتونيم نامه هممون رو بهش بسپاريم كه مال همه رو پيش خودش نگه داره و بريم از اون بگيريم.
حتي ميتونيم بهش شيتيل هم بديم.
شماره کیس: ***2011AS00042
تاریخ دریافت کیس نامبر از طریق ایمیل: 1389/12/10
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه: 12 sep
تاریخ دریافت ویزا:Sep 13
جمع تقریبی هزینه ها: 14عکس.60 پست اول،57 ترجمه،68 ارسال مدارک مصاحبه،428بلیط،55عوارض خروج،819سفارت،252هتل اوزیلهان،1700 هواپیما امریکا
تشکر کنندگان: alirezagh
بچه ها بنظرتون این هفته خبری میشه؟؟؟؟

من با علیرضا که صحبت می کردم ، این حدس را زدیم که کی سی سی در جواب تماس تلفنی (فرد برنده و یا سوءاستفاده گر احتمالی از کل دنیا ) برای اینکه کسی را به این زودی امیدوار به دریافت نامه نکنه ( تا بررسی کامل پرونده ها) و هم اینکه یه جواب عمومی به تمام کسانی که باهاشون میگیرن ( چون نمی دانند که ما ممکنه فرد برنده باشم و یا سوءاستفاده گر) بدهند ، هنوز سر حرفشون باشند که اطلاع رسانی ما فقط از همان ""پست"" هستش و لاغیر. ( اینطور ممکنه جلوی خیلی از سوءاستفاده ها را بگیرند) .

اما درکل اینکه بعد از این جواب های عمومی ، ممکنه وقتی برطبق فرم های ارسالی ، برنده شدن ما برایشان مسجل شد ، به همان آدرس ایمیل در فرم ها ، pdf نامه را بفرستند ( آرام و بی سرصدا Big Grin ) .

درواقع پارسال به اصطلاح تو بوق و کرنا کردند و اعلام کردند و گفتند که روز اول آگوست ایمیل بزنید ،بهتون کیس نامبر را می دهیم ( که با هجوم ایمیل های بیخود از طرف هرکسی مواجه شدند) ، حالا ، امسال میگن نه دیگه نشد ، عزیزان مدعی برنده بودن ، اول مدارکتون را برای ما بفرستید ، بعد ایمیل را خودمون می زنیم بهتون ( انشاء الهههههههههههههه) منطقی تر هستش نسبت به پارسال نه؟؟؟

بچه ها بنظرم به احتمال خیلیییییی زیاد همینه روش امسالشون ، چون کارنت ها را اعلام کردند ، به خاطر اینکه فرصتی را از کارنت شده های احتمالی در ماه اکتبر و یا حتی نوامبرنگیرند و با انبوه افراد فرصت مصاحبه از دست داده مواجه نشوند که بگن حالا قضیه ما چی میشه، فرم ها را سریع بررسی کنند و طبق پارسال از همان ایمیل درجریان بگذارند. ( برای نوامبر، باتوجه به انتشار ویزا بولتن در 15-13 سپتامبر ، کمتر از یک ماه دیگه که شاید جزء ما ها باشند کسانی)

بنظر نمیاد بیان برای خودشون کار درست کنند که یک سال آینده با تماس و ایمیل های افراد از تمام دنیا دوباره مواجه بشوند که باز نامه نرسید ، فلان و بهمان و .... ایمیلی میگن ، قضیه را تمام می کنند.

پس طبق آمارگیری ، علیرضا و ali ,sare، بر حسب تاریخ دریافت مدارک توسط کی سی سی ( پنج آگوست) گزینه های اول دریافت ایمیل احتمالی هستند ، دعا کنید همه .

و درآخر ، اگر یه دفعه ایمیل را چک کردی دیدی که از KCC DV ایمیلی برات آمده ، میتونی شکه بشی یا نشی Wink

اما علیرضا ، وقت و بی وقت ایمیلی دریافت کردی با من تماس بگیر حتماً ، تشکر Smile
ازبرندگان 2011 که نامه اول و نامه دوم را دریافت نکردیم
برندگان عزیز 2012، سوالات شما را با کمال میل پاسخگو هستم.
جهت راهنمایی سفر به امارات در خدمتم.
همه به کودکان سرطانی کمک کنیم>> سایت محک
تشکر کنندگان:
سلام

منم امروز مداركمو از طريق DHL فرستادم. مبلغ 75000 تومان شد.
2011AS14706

[font=Times New Roman]باور روز برای گذر از شب کافیســـــــــت.....[/font]

به امید فردا
تشکر کنندگان:
سلام بچه ها
1سوال
توي اين مدت شماها جواب مچ بودن اطلاعات رو از kcc گرفتين؟
بالاخره امروز بعد از 1هفته كه بهشون ميل زده بودم كه فرمها رسيد.بهم جواب دادن ولي به منم گفته مچ نيست!
درحاليكه مطوئنم كه اسم و فاميل و تاريخ تولد رو درست زدم.چون از روي پاسپورتم ثبت نام كردم
شماره کیس: ***2011AS00042
تاریخ دریافت کیس نامبر از طریق ایمیل: 1389/12/10
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه: 12 sep
تاریخ دریافت ویزا:Sep 13
جمع تقریبی هزینه ها: 14عکس.60 پست اول،57 ترجمه،68 ارسال مدارک مصاحبه،428بلیط،55عوارض خروج،819سفارت،252هتل اوزیلهان،1700 هواپیما امریکا
تشکر کنندگان:
(2010-08-17 ساعت 11:27)silia نوشته:  سلام بچه ها
1سوال
توي اين مدت شماها جواب مچ بودن اطلاعات رو از kcc گرفتين؟
بالاخره امروز بعد از 1هفته كه بهشون ميل زده بودم كه فرمها رسيد.بهم جواب دادن ولي به منم گفته مچ نيست!
درحاليكه مطوئنم كه اسم و فاميل و تاريخ تولد رو درست زدم.چون از روي پاسپورتم ثبت نام كردم

دو کاربر دیگه به نام های مهسا-ح و drmahmoodi همین مشکل رو دارند. که هر دو کم کم دارند مشکل رو حل می کنند. در تاپیک برندگان 2011

شما در گردهمایی نبودید؟! تو اون گردهمایی تاکید شد که دوستانی که کیس نامبر ندارند باید نهایت دقت رو داشته باشند که هیچ مشکلی در نام و اسپل و تارخ تولد نداشته باشند. چون ممکنه کمی سخت تر باشه درست کردنش به خاطر نداشتن کیس نامبر و جواب ندادن KCC به طور مستقیم.

اما خبر خوب اینه که تا بحال همه این مشکل های match نبودن اطلاعات حل شده و هیچ موردی مشکل ساز نبوده است.

موفق باشید
تشکر کنندگان:
(2010-08-17 ساعت 11:36)User نوشته:  
(2010-08-17 ساعت 11:27)silia نوشته:  سلام بچه ها
1سوال
توي اين مدت شماها جواب مچ بودن اطلاعات رو از kcc گرفتين؟
بالاخره امروز بعد از 1هفته كه بهشون ميل زده بودم كه فرمها رسيد.بهم جواب دادن ولي به منم گفته مچ نيست!
درحاليكه مطوئنم كه اسم و فاميل و تاريخ تولد رو درست زدم.چون از روي پاسپورتم ثبت نام كردم

دو کاربر دیگه به نام های مهسا-ح و drmahmoodi همین مشکل رو دارند. که هر دو کم کم دارند مشکل رو حل می کنند. در تاپیک برندگان 2011

شما در گردهمایی نبودید؟! تو اون گردهمایی تاکید شد که دوستانی که کیس نامبر ندارند باید نهایت دقت رو داشته باشند که هیچ مشکلی در نام و اسپل و تارخ تولد نداشته باشند. چون ممکنه کمی سخت تر باشه درست کردنش به خاطر نداشتن کیس نامبر و جواب ندادن KCC به طور مستقیم.

اما خبر خوب اینه که تا بحال همه این مشکل های match نبودن اطلاعات حل شده و هیچ موردی مشکل ساز نبوده است.

موفق باشید

USER جان ممنونم از جوابتون.
من خيلي روي اين قضيه حساسيت داشتم.بنابراين از ثبت نامم پرينت گرفتم.موقع پركردن فرمها هم دقت كردم كه نام و نام خانوادگي و تاريخ تولدم رو عين اون نوشتم.در مورد روز و ماه هم فكر نميكنم چون ما ماه 21 كه نداريم!بنابراين نميتونستم جابجا زده باشم.Sad
حالا چيكار كنم؟
يه سوال ديگه : از اونجايي كه من آخر ثبت نام به همكارم رسيدم و صفحات اول رو همكارم برام پر كرد.ميخوام بدونم كه آيا نام و نام خانوادگي مادر و پدر رو ميپرسه؟چون فكر كنم اسم مادرم رو اگه پرسيده باشن،همكارام اشتباه زده باشه.
شماره کیس: ***2011AS00042
تاریخ دریافت کیس نامبر از طریق ایمیل: 1389/12/10
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه: 12 sep
تاریخ دریافت ویزا:Sep 13
جمع تقریبی هزینه ها: 14عکس.60 پست اول،57 ترجمه،68 ارسال مدارک مصاحبه،428بلیط،55عوارض خروج،819سفارت،252هتل اوزیلهان،1700 هواپیما امریکا
تشکر کنندگان:
(2010-08-17 ساعت 12:09)silia نوشته:  
(2010-08-17 ساعت 11:36)User نوشته:  
(2010-08-17 ساعت 11:27)silia نوشته:  سلام بچه ها
1سوال
توي اين مدت شماها جواب مچ بودن اطلاعات رو از kcc گرفتين؟
بالاخره امروز بعد از 1هفته كه بهشون ميل زده بودم كه فرمها رسيد.بهم جواب دادن ولي به منم گفته مچ نيست!
درحاليكه مطوئنم كه اسم و فاميل و تاريخ تولد رو درست زدم.چون از روي پاسپورتم ثبت نام كردم

USER جان ممنونم از جوابتون.
من خيلي روي اين قضيه حساسيت داشتم.بنابراين از ثبت نامم پرينت گرفتم.موقع پركردن فرمها هم دقت كردم كه نام و نام خانوادگي و تاريخ تولدم رو عين اون نوشتم.در مورد روز و ماه هم فكر نميكنم چون ما ماه 21 كه نداريم!بنابراين نميتونستم جابجا زده باشم.Sad
حالا چيكار كنم؟
يه سوال ديگه : از اونجايي كه من آخر ثبت نام به همكارم رسيدم و صفحات اول رو همكارم برام پر كرد.ميخوام بدونم كه آيا نام و نام خانوادگي مادر و پدر رو ميپرسه؟چون فكر كنم اسم مادرم رو اگه پرسيده باشن،همكارام اشتباه زده باشه.

فقط به این موارد دقت کن:
1- نام و نام خانوادگی و املای صحیح آنها
جابجا نبودن نام و نام خانوادگی
تاریخ صحیح تولد
جابجا نبودن روز و ماه در تاریخ تولد.


اینها مواردی هستند که KCC بر اساس آنها به شما اعلام می کند اطلاعات matchهست یا نیست.
فرم ثبت نام و فرم های 1222 و 230 را کنار هم بگذار و نیز ایمیل ارسالی که جواب Does not match را جواب گرفته ای و اشتباه را پیدا کن.
در ضمن فرمت صحیح تاریخ در ایمیل ارسال به شمل زیر است:
MM/DD/YYYY

یعنی روز در وسط

همینطور یک ویرگول بعد از نام خانوادگی باید باشد تا تشخیص آنها درست باشد.

موفق باشید
تشکر کنندگان:
(2010-08-17 ساعت 12:17)User نوشته:  
(2010-08-17 ساعت 12:09)silia نوشته:  
(2010-08-17 ساعت 11:36)User نوشته:  [quote='silia' pid='69659' dateline='1282028221']
سلام بچه ها
1سوال
توي اين مدت شماها جواب مچ بودن اطلاعات رو از kcc گرفتين؟
بالاخره امروز بعد از 1هفته كه بهشون ميل زده بودم كه فرمها رسيد.بهم جواب دادن ولي به منم گفته مچ نيست!
درحاليكه مطوئنم كه اسم و فاميل و تاريخ تولد رو درست زدم.چون از روي پاسپورتم ثبت نام كردم

USER جان ممنونم از جوابتون.
من خيلي روي اين قضيه حساسيت داشتم.بنابراين از ثبت نامم پرينت گرفتم.موقع پركردن فرمها هم دقت كردم كه نام و نام خانوادگي و تاريخ تولدم رو عين اون نوشتم.در مورد روز و ماه هم فكر نميكنم چون ما ماه 21 كه نداريم!بنابراين نميتونستم جابجا زده باشم.Sad
حالا چيكار كنم؟
يه سوال ديگه : از اونجايي كه من آخر ثبت نام به همكارم رسيدم و صفحات اول رو همكارم برام پر كرد.ميخوام بدونم كه آيا نام و نام خانوادگي مادر و پدر رو ميپرسه؟چون فكر كنم اسم مادرم رو اگه پرسيده باشن،همكارام اشتباه زده باشه.

فقط به این موارد دقت کن:
1- نام و نام خانوادگی و املای صحیح آنها
جابجا نبودن نام و نام خانوادگی
تاریخ صحیح تولد
جابجا نبودن روز و ماه در تاریخ تولد.


اینها مواردی هستند که KCC بر اساس آنها به شما اعلام می کند اطلاعات matchهست یا نیست.
فرم ثبت نام و فرم های 1222 و 230 را کنار هم بگذار و نیز ایمیل ارسالی که جواب Does not match را جواب گرفته ای و اشتباه را پیدا کن.
در ضمن فرمت صحیح تاریخ در ایمیل ارسال به شمل زیر است:
MM/DD/YYYY

یعنی روز در وسط

همینطور یک ویرگول بعد از نام خانوادگی باید باشد تا تشخیص آنها درست باشد.

موفق باشید


USERجان.واقعا از راهنماييت متشكرم.
همه چيزو چك كردم.درست بود.الان دوباره ميل ميزنم.شايد اونا درست چك نكرده باشن!!
شماره کیس: ***2011AS00042
تاریخ دریافت کیس نامبر از طریق ایمیل: 1389/12/10
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه: 12 sep
تاریخ دریافت ویزا:Sep 13
جمع تقریبی هزینه ها: 14عکس.60 پست اول،57 ترجمه،68 ارسال مدارک مصاحبه،428بلیط،55عوارض خروج،819سفارت،252هتل اوزیلهان،1700 هواپیما امریکا
تشکر کنندگان:
(2010-08-17 ساعت 09:25)alisarshar نوشته:  سلام

منم امروز مداركمو از طريق DHL فرستادم. مبلغ 75000 تومان شد.

حالا بايد چه كاري انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
2011AS14706

[font=Times New Roman]باور روز برای گذر از شب کافیســـــــــت.....[/font]

به امید فردا
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان