کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آموزش تهیه عکس برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت
این تاپیک به درخواست Baabak گرامی به منظور آموزش تهیه عکس برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت ایجاد شده است.
تشکر کنندگان: Lamborghini ، Ramkal ، yek_mosafer ، Lottery_GC ، AvRiMcM ، f1f ، estanfordbineh ، Ghoghnoosepars
سلام به دوستان مهاجرسرایی عزیز،

به دلیل اینکه می بینم همواره دوستان زیادی در تنظیم و تهیه عکس مناسب برای لاتاری گرین کارت آمریکا مشکل داشته اند، یک متن آموزشی کوتاه و ساده برای دوستان عزیزم در فروم مهاجرسرا تهیه کردم که امیدوارم مورد استفاده تان قرار بگیرد. متن کامل آن را در سه پست متوالی بعدی نوشته شده است. در همین پست هم کل متن در یک جزوه 8 صفحه ای به فرمت PDF عرضه شده است که می توانید آن را دانلود و بعداً از آن استفاده کنید. لطفاً اگر نقص، اشکال یا ابهامی در متن یا تصاویر آن مشاهده کردید، حتماً بفرمایید که آن را اصلاح کنم.

در ضمن برای مثال سوژه عکس، محبور شدم که از مدل یک عروسک استفاده کنم. البته سعی کردم که کادربندی و ... تفاوت زیادی با مدل انسانی نداشته باشد. این مورد را به بزرگی خودتان ببخشید.

حق تألیف و تکثیر این مطالب و فایل PDF ضمیمه را به سایت وزین مهاجرسرا و ادمین محترمش واگذار می کنم. خواهشمندم شما هم به این حق احترام بگذارید و از حذف یا تغییر لوگو و سربرگ فایل PDF خودداری کنید. همچنین اگر این متن آموزشی را مفید تشخیص دادید و قصد نشر آن داشتید، از کپی کردن آن در وبلاگ یا وبسایت خود پرهیز کنید و به جای آن مستقیم به همین صفحه در سایت مهاجرسرا لینک بدهید.

از بذل توجه شما سپاسگزارم.

مراحل آماده سازی دوربین و سوژه

1. برای عکاسی پرتره می توانید از هر نوع دوربین عکاسی دیجیتال استفاده نمایید ولی از گرفتن عکس با دوربین موبایل (حتی بهترین نوع آن) و وب کم پرهیز کنید. دلیلش این است که لنز همگی آن ها در محدوده واید است و چهره سوژه تان را دفرمه می کند.

2. لنز دوربین خود را بررسی کنید. در صورتی که کثیف است با دستمال مخصوص پاک کردن لنز دوربین یا عینک پاک کنید و به هیچ وجه از دستمال کاغذی یا گوشه لباس برای این کار استفاده نکنید. این ها خش های میکروسکوپی روی لنز ایجاد می کند که باعث از دست رفتن شارپنس عکس می شود. برای تمیز کردن عکس اصلاً از هیچ مایع پاک کننده ای استفاده نکنید. در صورتی که لنز دوربین تان خیلی کثیف است از مایع ترکیب 20% الکل اتانول خالص و 80% آب جوشیده بدون املاح استفاده کنید. مایع را به طور مستقیم روی لنز نپاشید و با آغشته کردن دستمال به آن استفاده کنید.

3. سوژه را روی صندلی بدون پشتی با ارتفاع مناسب و در فاصله حداقل یک متری دیوار سفید بدون طرح و نقش بنشانید. فاصله یک متری سوژه با دیوار، سایه های سوژه روی دیوار را تلطیف می کند و حذف آن ساده تر می شود.

4. دوربین را ترجیحاً روی سه پایه روبروی سوژه قرار دهید. فاصله دوربین با سوژه باید بین 1.5 تا 3 متر باشد. ارتفاع دوربین نیز باید هم سطح سطح چشم سوژه یا حداکثر 30 سانتی متر بالاتر از آن باشد. فاصله کانونی لنز دوربین نیز باید در محدوده تله قرار بگیرد (یا به قول عام زوم شود). در صورتی که دوربین تان فاصله کانونی را نمایش می دهد، بهترین اندازه محدوده فاصله کانونی لنز، 75 تا 135 میلی متر است.

5. دوربین را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام عکس گرفتن، فلاش روی خود دوربین فعال شود. به حداقل دو منبع نور در سمت چپ و راست سوژه نیاز دارید. این دو منبع نباید نور متمرکز داشته باشند (مانند چراغ های LED). حرارت رنگ نور آن نیز بهتر است نزدیک به رنگ فلاش دوربینتان باشد که White Balance عکستان بهتر تنظیم شود. محل آن ها را هم به فاصله 1 متر افقی از سمت چپ و راست دوربین و به فاصله 50 سانتی متر عمودی بالاتر از سر سوژه تنظیم کنید. جهت تابش آن ها باید به سمت سوژه باشد. می توانید از چراغ مطالعه و پروژکتورهای خانگی برای این منظور استفاده کنید.

[عکس: Camera_Settings.jpg]

6. برای تلطیف سایه های زیر گردن، بینی و حدقه چشم ها، می توانید از یک رفلکتور (مانند یک تخته وایت برد یا مقوای مسطح سفید رنگ) استفاده کنید. این رفلکتور را از پایین و زاویه دار رو به چهره سوژه بگیرید. حداقل ابعاد آن نیز نباید از 50 در 70 سانتی متر کمتر باشد. این رفلکتور در صورت محدودیت امکانات اجباری نیست.

7. در صورتی که دارای یک منبع نوری با زاویه تابش وسیع و توان متوسط هستید، آن را از کنار سوژه، مستقیم به دیوار پشت سر سوژه بتابانید. اگر این منبع نور را ندارید یا اینکه در تنظیم صحیح آن مشکل دارید، با روشن کردن همه چراغ های خانه یا عکاسی در زمان روز و استفاده از تابش آن به داخل اتاق نقش این نور را با بازتابش نور محیطی از دیوار به سوژه شبیه سازی کنید.

8. مرکز کادر دوربین را روی بینی سوژه تنظیم کنید. محدوده کادر دوربین را کمی بزرگتر از کادر توصیه شده بگیرید و ابعاد دقیق را بعداً در فتوشاپ تنظیم خواهید کرد. مد تنظیم عکس را روی حالت Portrait تنظیم کنید. این تنظیم در بیشتر دوربین ها به شکل یک نماد صورت روی یک غربیلک در قسمت بالایی دوربین تنظیم می شود.

9. زاویه صورت باید به گونه ای باشد که خط محور چشم ها افقی باشد هر دو گوش در کادر تصویر دیده شود. در صورتی که خانم ها موی بلند یا روسری دارند نباید به گونه ای باشد که گونه ها، چانه و پیشانی پوشیده شود. از سوژه بخواهید که عرق روی صورتش را پاک کند و با گردن کشیده مستقیم به دوربین نگاه کند. به سوژه احساس راحتی القا کنید که چهره اش حالتی طبیعی داشته باشد و پس از ایجاد آمادگی در او، دکمه شاتر را به آرامی بچکانید.

ادامه در پست بعدی...
مراحل ویرایش عکس در فتوشاپ

1. فایل عکس مورد نظرتان را در فتوشاپ باز کنید. با فشردن کلیدهای Ctrl+A کل عکس را انتخاب کرده و سپس با فشردن کلیدهای Ctrl+C آن را کپی کنید. گزینه New را از منوی File انتخاب نمایید و یک سند جدید در فتوشاپ ایجاد نمایید. پنجره ای را که برای تعیین ابعاد سند باز می شود، بدون هیچ تغییری، OK نمایید. حال عکس کپی شده را با فشردن کلیدهای Ctrl+V در سند جدید Paste کنید. عکس به صورت یک لایه جدید ایجاد می شود و از این لایه در مراحل بعدی استفاده خواهیم کرد. سند جدید را به نام مورد نظرتان ذخیره کنید و فایل اصلی عکس را بدون هیچ تغییری ببندید. با این کار فایل اصلی عکس را حفظ خواهید کرد.

[عکس: Tutorial_Pic_01.jpg]

2. در صورتی که کادر عکس گرفته شده شیب دار شده است، می توانید با استفاده از ابزار Rotate در گزینه Transform از منوی Edit عکس را در جهت دلخواه و میزان مورد نظر دوران بدهید. بعد از اتمام کار ابزار را OK نمایید. در صورتی که عکس تان مشکلی از این نظر ندارد، از این مرحله صرف نظر نمایید.

[عکس: Tutorial_Pic_02.jpg]

3. برای تمرکز ویرایش روی چهره سوژه، ابتدا باید دور سوژه را به دقت انتخاب نمایید. ابزارهای متعددی در فتوشاپ برای انتخاب محدوده مورد نظر موجود است ولی یکی از کاراترین و سریعترین آنها ابزار Quick Selection است. با فعال کردن این ابزار و Drag نمودن روی سوژه، به سرعت اطراف آن انتخاب خواهد شد. اگر به اصلاح محدوده انتخاب شده نیاز داشتید، می توانید با استفاده از گزینه های Add to Selection و Subtract from Selection محدوده انتخاب خود را تصحیح کنید. تنظیم پارامترهای مربوط به قلم (مانند Diameter، Hardness و Spacing) هم در دقت انتخاب در محدوده های کوچک و بزرگ بسیار مؤثر است. در صورت نیاز می توانید از ابزارهای دیگر انتخاب (مانند Lasso و انواع آن) به صورت ترکیب با این ابزار استفاده کنید.

[عکس: Tutorial_Pic_03.jpg]

4. بعد از انتخاب نهایی محدوده دور سوژه، با کلیک روی دکمه Refine Edge در نوار ابزار Quick Selection، می توانید تنظیم بسیار دقیقی روی حاشیه انتخابتان داشته باشید. هنگام استفاده از این ابزار یک پیش نمایش از انتخاب نهایی خواهید دید. با دقت در پیش نمایش، به تنظیم پارامترها بپردازید. در صورت نیاز می توانید از ابزارهای Zoom و Pan داخل پنجره همین ابزار برای بررسی دقیقتر پیش نمایش استفاده کنید.

[عکس: Tutorial_Pic_04.jpg]

5. در صورتی که نور سوژه صحیح به نظر نمی رسد، بعد از انتخاب و تصحیح محدوده دور سوژه، می توانید از ابزار Level استفاده کنید. این ابزار بسیار ساده و مؤثر عمل می کند. اگر به ابزارهای دیگر پانل Adjustment هم آشنایی دارید، می توانید از آنها هم برای تنظیم رنگ، نور و تون تصویر استفاده ببرید. همیشه سعی کنید از کمترین و مؤثرترین ابزار استفاده کنید. ترکیب ابزارهای گوناگون باعث افت شدید کیفیت خواهد شد. بعد از استفاده از هر ابزار سوژه از انتخاب خارج خواهد شد. برای انتخاب مجدد سوژه کافی است با نگه داشتن کلید Ctrl و کلیک روی لایه ماسک هر ابزار، انتخابتان را دوباره بازیابی کنید.

[عکس: Tutorial_Pic_05.jpg]

ادامه در پست بعدی...
6. اکنون نوبت به برش حاشیه دور چهره سوژه است. برای این کار انتخابتان را با روشی که در مرحله قبل توضیح داده شد فعال کنید و سپس با دستور Inverse از منوی Select (یا کلیدهای Shift+Ctrl+I) محدوده انتخاب را به راحتی معکوس کنید. سپس لایه ای را که شامل عکس اصلی است (در این مثال Layer 1) در پالت لایه ها انتخاب نمایید. به فشردن کلید Delete حاشیه دور سوژه پاک خواهد شد و به جای آن رنگ سفید لایه Background (اگر رنگ پیش فرض آن که سفید است را تغییر نداده باشید) نمایان خواهد شد.

[عکس: Tutorial_Pic_06.jpg]

7. روی چهره نباید روتوش زیادی انجام شود ولی اگر می خواهید عوارضی مانند جوش یا لک های موقت طبیعی روی پوست را از بین ببرید ابزار Spot Healing بسیار راحت و مؤثر به شما کمک خواهد کرد. قطر قلم این ابزار را به اندازه قطر عارضه در تنظیم کنید. پارامتر Hardness را بین 0 تا 20 بگذارید و روی عارضه کلیک کنید. این ابزار با کپی کردن از نواحی اطراف عارضه را برطرف می کند. اگر این عملیات درست انجام نشد (برای مثال از سیاهی ابروها روی پوست کپی شد)، آن را Undo کنید و دوباره انجام دهید و اگر بازهم به نتیجه نرسیدید به نتظیم پارامترهای Spacing و Angle بپردازید و عملیات را تکرار نمایید. در شدت روتوش بسیار دقت کنید و فقط به حذف عوارض بپردازید و توجه کنید که بافت طبیعی پوست و فرم طبیعی اندام های چهره را از بین نبرید.

قبل از روتوش:

[عکس: Tutorial_Pic_07.jpg]

بعد از روتوش:

[عکس: Tutorial_Pic_08.jpg]

8. حال باید کادر مناسب با چهره (بر اساس دستورالعمل سایت اصلی) و سایز نهایی عکس را تنظیم کنید. برای این کار از ابزار Crop استفاده کنید چون هر دوی این مراحل را در یک زمان انجام می دهد. ابتدا در نوار ابزار Crop عبارت 600px در کادرهای Width و Height و عدد 300 را در کادر Resolution وارد کنید و سپس روی تصویر Drag نمایید تا کادری ترسیم شود. ابعاد کادر را می توانید با دسته های گوشه کادر و موقعیت کادر را با Drag درون کادر تغییر دهید. کادر را مطابق با دستورالعمل تنظیم و OK کنید.

[عکس: Tutorial_Pic_09.jpg]

[عکس: Tutorial_Pic_10.jpg]

[عکس: Photo_Settings.jpg]

9. در این مرحله ویرایش و تنظیم عکس به پایان رسیده است. ابتدا سند فعلی را با فرمت پیش فرض PSD ذخیره کنید و با گزینه Save As از منوی File، یک کپی با فرمت JPEG از آن تهیه کنید. فرمت JPEG پنجره ای برای تنظیم کیفیت فایل خروجی دارد. سعی کنید از بیشترین کیفیت استفاده کنید به شرطی که حجم فایل نهایی کمتر از 240 KB باشد. حجم حدودی فایل را به طور همزمان در همین پنجره کنترل کنید.

[عکس: Tutorial_Pic_11.jpg]

عکس نهایی

[عکس: Tutorial_Pic_12.jpg]

دریافت فایل در قالب PDF

.pdf   DV Lottery Portrait Photo Settings.pdf (اندازه 1.15 MB / تعداد دانلود: 3,141) -->
.pdf   DV Lottery Portrait Photo Settings.pdf (اندازه 1.15 MB / تعداد دانلود: 3,141)

پایان


از بابت اموزش ممنون
فکر کنم راحت ترین کار اینه که دوستان به عکاسی برند و یه عکس پرسنلی یا پاسپورتی بگیرند وبعدش هم با نرم افزار ACDsee طول و عرضش رو به 600 پیکسل تبدیل کنند البته این روشیه که خودم ازش برای ثبت نام استفاده کرده بودم.
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: Lamborghini ، paolo ، mavarfan ، yek_mosafer ، Nightsky007 ، پرستو ، آرادمن
بزرگترین مشکلی که خیلی از عکاس های ایران دارند اینه که به شدت عکس رو روتوش می کنند طوری که پوست صورت و مو تبدیل به توده ای از رنگ میشه و صورت بافت طبیعی خودش رو از دست میده و چهره به روح شبیه میشه! در صورتی که عکس اداری و پرسنلی باید بدون کمترین روتوشی باشه و روتوش باید محدود به رفع عوارض موقتی پوست (مثل جوش) یا عوارض عکس باشه.

روتوش زیاد می تونه مشکل ایجاد کنه. به خاطر همین پیشنهاد می کنم از عکاستون بخواهید که روتوشی روی عکستون انجام نده. یا حداقل کم انجام بده. (هر چند خیلی هاشون نمی تونن روتوش نکنن چون روتوش رو جزء الزامی عکس می دونن در صورتی که کاملاً اشتباهه!)

پیشنهاد می کنم که حتی برای یک بار هم که شده عکس رو بدون روتوش چاپ کنید و ببینید عکستون چقدر زیباتر و طبیعی تر به نظر می رسه.

(توضیح: البته مفهوم روتوش شامل تنظیم رنگ، تون و بالانس سفیدی و ... (که بسیار واجبه) هم میشه ولی اینجا منظور من از روتوش همان برداشت عمومی آن یعنی حذف عوارض عکس هستش.)
تشکر کنندگان: nojanarabi ، yek_mosafer ، farzad24 ، آرادمن ، sisi0098
با سلام و تشکر بخاطر پست مفیدتون . می خواستم بدونم چطور می تونیم مطمین بشیم که عمق رنگ 24Bit هستش ؟ و اگر نبود چطور می تونیم اون رو تغییر بدیم ؟؟
می نوش که عمر جاودانی این است ------------ خود حاصلت از عمر جهانی این است

هنگام گل و مل است و یاران سرمست -------- خوش باش دمی که زندگانی این است
تشکر کنندگان: Lamborghini ، mavarfan ، yek_mosafer ، estanfordbineh
براي نوزاد 6-7 ماهه چطور بايد عکس تهيه کرد؟
تشکر کنندگان: yek_mosafer
(2010-10-05 ساعت 05:29)nojanarabi نوشته:  با سلام و تشکر بخاطر پست مفیدتون . می خواستم بدونم چطور می تونیم مطمین بشیم که عمق رنگ 24Bit هستش ؟ و اگر نبود چطور می تونیم اون رو تغییر بدیم ؟؟

روی فایل عکس کلیک راست کنید وگزینه پراپرتیس رو بزنید و وارد ساماری بشید اگه صفحه ناقص بود روی ادونس کلیک کنید و کلیه جزئیات عکس خودتون روببینین در این قسمت حتی نوع دوربین عکاسی رو نشون می ده چه برسه به ...
تشکر کنندگان: nojanarabi ، Lamborghini ، mavarfan ، didar ، Ramkal ، barsa ، yek_mosafer
با سلام

ميشه لطف كنين و بگين مشخصاتي كه بايد از يه بچه 2-3 ساله باشه چه جوريه؟

و اينم ميخواستم بگم كه تا چه سني بچه حساب ميشه ؟

با تشكر
To Wounds From One[font=Arial][/font]
تشکر کنندگان: yek_mosafer
(2010-10-05 ساعت 11:09)masoud20 نوشته:  براي نوزاد 6-7 ماهه چطور بايد عکس تهيه کرد؟

در این تایپیک توضیحات کامل نحوه گرفتن عکس داده شده. اما منظور شما چیه؟ خوب بشونینش ازش عکس بگیرید.!!!
(2010-10-05 ساعت 14:41)kamranjon نوشته:  با سلام

ميشه لطف كنين و بگين مشخصاتي كه بايد از يه بچه 2-3 ساله باشه چه جوريه؟

و اينم ميخواستم بگم كه تا چه سني بچه حساب ميشه ؟

با تشكر

همون مشخصاتی که شامل حالش میشه؛نام و نام خانوادگی و سنش و تاریخ تولد.تا زیر 21 سال رو باید در لیست بچه وارد کنید.

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: kamranjon ، Lamborghini ، yek_mosafer
اگه تو قسمت properties تاریخ date taken رو تغییر بدیم می فهمن 2009 بکنیم 2010

تشکر کنندگان: yek_mosafer ، j@vad
(2010-10-05 ساعت 15:27)rayan.s نوشته:  
(2010-10-05 ساعت 11:09)masoud20 نوشته:  براي نوزاد 6-7 ماهه چطور بايد عکس تهيه کرد؟

در این تایپیک توضیحات کامل نحوه گرفتن عکس داده شده. اما منظور شما چیه؟ خوب بشونینش ازش عکس بگیرید.!!!
(2010-10-05 ساعت 14:41)kamranjon نوشته:  با سلام

ميشه لطف كنين و بگين مشخصاتي كه بايد از يه بچه 2-3 ساله باشه چه جوريه؟

و اينم ميخواستم بگم كه تا چه سني بچه حساب ميشه ؟

با تشكر

همون مشخصاتی که شامل حالش میشه؛نام و نام خانوادگی و سنش و تاریخ تولد.تا زیر 21 سال رو باید در لیست بچه وارد کنید.





بازم سلام


عکس بچه از سن 3 روزه تا 4 ساله باید با چه مشخصاتی باشه بهتره ؟

این مشکلو هم خودم و هم دوستم که بچه 3 روزه داره , داریم لطفا" راهنمایی کنید.

بازم ممنون
To Wounds From One[font=Arial][/font]
تشکر کنندگان: yek_mosafer
(2010-10-05 ساعت 19:01)kamranjon نوشته:  
(2010-10-05 ساعت 15:27)rayan.s نوشته:  
(2010-10-05 ساعت 11:09)masoud20 نوشته:  براي نوزاد 6-7 ماهه چطور بايد عکس تهيه کرد؟

در این تایپیک توضیحات کامل نحوه گرفتن عکس داده شده. اما منظور شما چیه؟ خوب بشونینش ازش عکس بگیرید.!!!
(2010-10-05 ساعت 14:41)kamranjon نوشته:  با سلام

ميشه لطف كنين و بگين مشخصاتي كه بايد از يه بچه 2-3 ساله باشه چه جوريه؟

و اينم ميخواستم بگم كه تا چه سني بچه حساب ميشه ؟

با تشكر

همون مشخصاتی که شامل حالش میشه؛نام و نام خانوادگی و سنش و تاریخ تولد.تا زیر 21 سال رو باید در لیست بچه وارد کنید.





بازم سلام


عکس بچه از سن 3 روزه تا 4 ساله باید با چه مشخصاتی باشه بهتره ؟

این مشکلو هم خودم و هم دوستم که بچه 3 روزه داره , داریم لطفا" راهنمایی کنید.

بازم ممنون
ولا من دخترم يكسال و چهار ماهشه خيلي اذيت شديم تا ازش عكس بگيريم، البته من خودم گرفتم كه شايد حدود 10 - 12 عكس گرفتم تا بلاخره يكيش درست از آب در اومد اما طفلي خيلي اذيت شد، شما بهتره عكس رو بدي عكاسي بگيره اونا خودشون واردن مخصوصااونايي كه اتليه كودك دارند اما بچه 3 روزه مورد خيلي خاصيه. هرچند كه فكر نكنم اونا زياد روي اين مورد حساس باشند بلاخره ادمن مي دونن بچه 3 روزه نمي تونه مستقيم به دوربين نگاه كنه و عكسش دقيق استاندارد در بياد.

راستي دوستان من و خانمم هم امسال براي اولين بار لاتاري شزكت كرديم. اميدوارم همه موفق باشيد. Rolleyes

تشکر کنندگان: yek_mosafer ، Behinaz
(2010-10-05 ساعت 19:01)kamranjon نوشته:  
(2010-10-05 ساعت 15:27)rayan.s نوشته:  
(2010-10-05 ساعت 11:09)masoud20 نوشته:  براي نوزاد 6-7 ماهه چطور بايد عکس تهيه کرد؟

در این تایپیک توضیحات کامل نحوه گرفتن عکس داده شده. اما منظور شما چیه؟ خوب بشونینش ازش عکس بگیرید.!!!
(2010-10-05 ساعت 14:41)kamranjon نوشته:  با سلام

ميشه لطف كنين و بگين مشخصاتي كه بايد از يه بچه 2-3 ساله باشه چه جوريه؟

و اينم ميخواستم بگم كه تا چه سني بچه حساب ميشه ؟

با تشكر

همون مشخصاتی که شامل حالش میشه؛نام و نام خانوادگی و سنش و تاریخ تولد.تا زیر 21 سال رو باید در لیست بچه وارد کنید.





بازم سلام


عکس بچه از سن 3 روزه تا 4 ساله باید با چه مشخصاتی باشه بهتره ؟

این مشکلو هم خودم و هم دوستم که بچه 3 روزه داره , داریم لطفا" راهنمایی کنید.

بازم ممنون

دوست گرامی لازم نیست بچه 3 روزه رو بشونی عکس بگیری بخوابونش رو زمین ازش عکس بگیرید. کلا" ببرید عکاسی بهتره.بچه 4 ساله که دیگه مشکل نداره میشینه عکس میگیرید.

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: kamranjon ، yek_mosafer
خواهش می کنم جواب بده یکی
حالت نشستن من توی عکسم کمی سه رخــه اما صورتم رو به دوربینه و صاف.عکسمو با پینت 600در600 کردم و یک مقدار کمی عکس کشیده شده اما توی اون قسمت چک ِ عکس تاید میشه.بنظر شما مشکلی داره؟

یه سوال دیگه:دوستم با مقنعه هست عکسش اما لازم تایید میشه عکسش بنظر شما کشکلی پیش نمیاد و اگر برنده هم بشیم گیر نمیدن؟

ترخدا جواب بدین
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، bro1376 ، pegah-d




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان