کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
انجمن مهندسین کامپیوتر
Dot Net Programming - ASP.NET & C#.NET در لوسانجلس بدون نیاز به کارفرما

سلام

خواهشا اونهایی که تو آمریکا هستند یه تحقیقی در مورد این شغل بکنند تا ما که این کاره هستیم قبل از آمدن به آمریکا یک دید کلی در باره این شغل داشته باشیم
مرسی که زحمت می کشید
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، امیر مهاجر ، mhsenpc ، msar ، Daneshjo
چی؟ یه مقدار بیشتر توضیح میدی؟؟
دیگه هیچوقت جوون تر از لحظه ای که الان توش هستید نخواهید بود.
پاسخ
تشکر کنندگان: babak_LosAngeles ، Lecturer ، msar ، Daneshjo
(2012-05-13 ساعت 00:18)persian_viper نوشته:  چی؟ یه مقدار بیشتر توضیح میدی؟؟

سلام
منظورم شغل نوشتن وب سایت و برنامه های ویندوز در آمریکا بخصوص در لوسانجلس است
سوالم از اونهایی است که تو امریکا هستند
آیا میتونیم از این شغل نون در بیاریم؟
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، Lecturer ، msar ، Daneshjo
سلام
منتظر هستیم دوستان
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، Daneshjo
خواهشا دوستانی که تو کار برنامه نویسی هستند نظر بدهند
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2012-05-16 ساعت 01:18)zaherbin نوشته:  
(2012-02-12 ساعت 17:51)amirreza_baha نوشته:  سلام به همه راستش من یه سوال داشتم:
من العان نزدیک به 5 یا 6 سال هست که برنامه نویسی کامپیوتر انجام میدم،تعریف از خود نباشه فکر میکنم که تو این کار خیلی مهارت دارم.سوالم این هست که تخصص برنامه نویسی برای مهاجرت چطوره؟کدوم کشورا بیشتر میخوان؟و هر چی که دوستان در این مورد میدونند!
فقط استرالیا .آمریکا دیکه مثل ژاپن و المان تموم شد
به نظر من اصلا اینطور نیست به طور مثال در زمینه ی برنامه نویسی متن باز و تحت فریم ورک همیشه شغل برای برنامه نویس هست. من خودم حدود دو ساله به صورت فری لنس در زمینه ی دروپال کار می کنم با حقوق ساعتی 45~60 دلار و بعضی وقتا اینقدر تقاضای کار بهم میشه که خیلی هاش رو حتی جواب نمی دم. به نظرم برنامه نویس باید با توجه به شرایط زمانی پیش بره و همیشه اگر یک سر و گردن از بقیه بیشتر نیست کمتر هم نباشه.

پاسخ
(2012-05-22 ساعت 23:56)amir_arian نوشته:  
(2012-05-16 ساعت 01:18)zaherbin نوشته:  [quote='amirreza_baha' pid='153503' dateline='1329052913']
سلام به همه راستش من یه سوال داشتم:
من العان نزدیک به 5 یا 6 سال هست که برنامه نویسی کامپیوتر انجام میدم،تعریف از خود نباشه فکر میکنم که تو این کار خیلی مهارت دارم.سوالم این هست که تخصص برنامه نویسی برای مهاجرت چطوره؟کدوم کشورا بیشتر میخوان؟و هر چی که دوستان در این مورد میدونند!
فقط استرالیا .آمریکا دیکه مثل ژاپن و المان تموم شد
به نظر من اصلا اینطور نیست به طور مثال در زمینه ی برنامه نویسی متن باز و تحت فریم ورک همیشه شغل برای برنامه نویس هست. من خودم حدود دو ساله به صورت فری لنس در زمینه ی دروپال کار می کنم با حقوق ساعتی 45~60 دلار و بعضی وقتا اینقدر تقاضای کار بهم میشه که خیلی هاش رو حتی جواب نمی دم. به نظرم برنامه نویس باید با توجه به شرایط زمانی پیش بره و همیشه اگر یک سر و گردن از بقیه بیشتر نیست کمتر هم نباشه.


سلام به همگی
من 5ساله کامپیوتر تدریس می کنم.هم خصوصی هم دولتی .
اکسل و ورد و فتوشاپ و اینترنت و ...لیسانس حقوق هم دارم.به زبان هم مسلط هستم و دارم کلاس زبان میرم.در ضمن از عهده ی کارهایی مثل پرورش گاو و اسب و کارهای کشاورزی و مزرعه و اینا هم برمیام.چون اینجا مزرعه داریم.راستی دستی هم در نواختن گیتار دارم.
بنظرتون هیچ کدوم از اینا واسه اونجا مهارت حساب میشه؟ میتونم یه کار کوچولو واسه خودم دست و پا کنم؟ و اگر آره ، کدوم ایالتها بهتره؟
مرض عادی میشه واسه جماعت بیمار..
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، babak_LosAngeles ، امیر مهاجر ، msar ، Daneshjo
شاید من نتوانم دقیقا در مورد بازار کار کامپیوتر نظر بدهم ولی آن چیزی که در این پنج سال کار کردن در امریکا دیده ام و ممکن است به درد شما بخورد این است که بیشتر مدیران در رشته های مختلف به کار با کامپیوتر و حتی نرم افزار وارد هستند. مثلا همه آنها می توانند با اکسل برای خودشان برنامه بنویسند و حتی برخی می توانند با دات نت ماجولهای کوچک برای کارشان بنویسند و یا اچ تی ام ال و پی اچ پی می دانند. تازگی ها مدیر مالی اداره ما از من خواسته است که یک کانکشن او دی بی سی برای دیتابیس اوراکل اداره مان بر روی کامپیوترش بگذارم تا خودش بتواند گزارشهایی را که می خواهد بگیرد. همه آنها در دانشگاه نرم افزار گذرانده اند و پروژه هایشان هم آبدوغ خیاری نبوده است بلکه واقعا برنامه نوشته اند و بعد هم در سر کار از آن استفاده می کنند. هدف اینکه الآن نرم افزار در امریکا بیشتر به عنوان یک ابزار در کنار صنایع دیگر استفاده می شود و اگر شما بخواهید در امریکا بهتر کار پیدا کنید باید مثلا در کنار تسلط به نرم افزار در یکی از صنایع و علوم دیگر نیز دانشی داشته باشید. مثلا برنامه نویس در صنایع کشاورزی, پزشکی, خودرو, حمل و نقل, گرافیک, بازی, انرژی, شیمی, مدیریت, حسابداری و غیره که بتوانید در همان صنعت خاص استخدام شده و مشغول به کار شوید. به عنوان مثال خود من بیش از اینکه درگیر نرم افزار باشم درگیر مسائل جاری و صنعت اداره هستم که به فیزیک, انرژی, ماهواره و تحلیل داده های خام مربوط می شود و کسانی را هم که استخدام می کنند در همین زمینه کار کرده اند. البته من قبلا چیز زیادی در این زمینه ها به غیر از موارد دانشگاهی نمی دانستم ولی چون اداره در آن زمان در شرایط خاصی بود من را استخدام کردند و برای دوره های آموزشی فرستادند تا سواد آن را کسب کنم. برای همین من شانس آوردم ولی خوب اگر نمی خواهید خودتان را به دست شانس بسپارید بهتر است در یک زمینه صنعتی مهارتی کسب کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
با سلام آرش خان، در صورتیکه مطلع هستید می فرمایید آینده ی شرکت های مشاوره ای فناوری اطلاعات در کشوری مثل ایالات متحده به چه صورته ؟ چون من شنیدم در آینده ای نزدیک واحد های IT در اکثر شرکت ها حذف می شن یا تعداد افراد استخدام شده در این واحدها رو به حداقل می رسونن.
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، babak_LosAngeles ، mohammad.maleki ، امیر مهاجر ، msar ، Daneshjo
(2012-05-23 ساعت 20:06)amir_arian نوشته:  با سلام آرش خان، در صورتیکه مطلع هستید می فرمایید آینده ی شرکت های مشاوره ای فناوری اطلاعات در کشوری مثل ایالات متحده به چه صورته ؟ چون من شنیدم در آینده ای نزدیک واحد های IT در اکثر شرکت ها حذف می شن یا تعداد افراد استخدام شده در این واحدها رو به حداقل می رسونن.
با تشکر

بله. الآن بیشتر واحد های صنعتی در امریکا ترجیح می دهند بخش آیتی خودشان را به شرکت های مشاوره بسپارند. چون هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم کارآیی بهتری دارد. ولی هنوز شرکت های آیتی به آن درجه از کمال نرسیده اند که بتوانند از پس کلیه مطالبات صنایع برآیند و برای همین الآن صنایع به طور نیم بند هم آیتی خودشان را دارند و هم از خدمات آن شرکت ها استفاده می کنند. ولی در آینده شرکت های خدمات فناوری بخش های اختصاصی هر صنعت را ایجاد خواهند کرد و دیگر صنایع نیازی به بخش آیتی داخلی نخواهند داشت.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
سلام دوستان.دامادم ایتالیائی است و در کامپیوتر مهارت عجیبی داره وبیشترین سرگرمیش مسابقات بازیهای کامپیوتریست که تیمی بازی میکند.الان در شرکت زیمنس ایتالیا کار در قسمت کامپیوتردارد.ایا وقتی امدند انجا کار برایش خوب پیدا میشه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، m007 ، msar ، Daneshjo
آقا پس شبکه چی؟
کامپیوتر که فقط برنامه نویسی نیست!
کسی هست که راجع به موقعیت های کاری در مورد شبکه و پشتیبانی و noc اطلاعاتی داشته باشه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، faridl14 ، roeentan ، we are one ، msar ، copol ، Daneshjo
دوستان وضعیت پیدا کردن کار برای تکنسین شبکه چطوره؟ البته اینکه هر ایالت متفاوته رو می دونم اما بطور کلی می خواستم بدونم.
پاسخ
تشکر کنندگان: roeentan ، msar ، Daneshjo
(2010-11-15 ساعت 03:57)mohsen324 نوشته:  برای کار کامپیوتر کلا نمیشه یک نسخه پیچید.
چند فیل مختلف وجود داره:
IT - این فیلد برای تعمیر و نگهداری و بروز کردن کامپیوتر های شرکت، شبکه و زیرساختهای دیگه تعریف شده. تو این فیلد از تکنسینی که ساعتی 20 دلار میگیره هستند تا مدیر ارشد مثلا سرورهای گوگل که حقوقش خیلی بالاست. وظایف افراد این گروه بیشتر از اونیه که تو ایران بوده. مثلا تو ایران اگر قرار بود برای نرم افزار خاصی در 6 تا کامپیوتر بروزرسانی انجام بشه تک تک انجام می دادند اما اینها اینجا با نرم افزار های خاصی این کار رو باهم انجام میدن. با کمی تحقیق می تونید ببینید چه دوره هایی و چه مهارتهایی برای کار در این فیلد لازمه. بیشترش مدارک سیسکو و مایکروسافتیه که تو ایران خیلی هم مد شده.

Developing - حوزه توسعه نرم افزار شامل چند قسمت میشه مثل Web Developing - Mobile Developing - Windows Developing - Server Developing و... Developer ها معمولا تو حوزه خیلی خاصی فعالیت می کنند. مثلا اگر کسی برای موبایل Application میسازه دیگه خیلی خودش رو درگیر چیزهای دیگه نمی کنه. چون بروز موندن تو همون بخش نیازمند اینه که ماهی حداقل یک کتاب جدید بخونه و با تکنولوژی های جدیدش آشنا بشه. حداقل حقوق تو این فیلد 30 دلاره اما معمولا باید مصاحبه های کاری سختی رو برای گرفتن کار بگزرونید. البته بلد باشید که سخت نیست. شرکت های کامپیوتری سر اینکه کدومشون به Deverloper هاشون بیشتر خوش میگزره رقابت دارند! مثلا هر ماه یک پارتی و ماساژور تو محل کار و ساعت کار باز از حداقل هاست برای شرکت هایی مثل یاهو و حتی کوچکتر! برای گرفتن این جور کارها خیلی کم به مدرک و Certification اهمیت میدن. برای اینکه خودتون رو برای این کارها آماده کنید باید کتاب بخونید و روزی 16 ساعت با کد سر و کله بزنید تا واقعا آماده باشید.

فیلدهای دیگه ای مثل سخت افزار (طراحی و برنامه نویسی)، طراحی تجربه کاربر (UX/UX)، مدیریت IT و خیلی فیلدهای دیگه هم هست که برای هر کدومشون باید دانش خاص خودش رو داشته باشید.


در آخر اگر واقعا می خواهید تو آمریکا کار کامپیوتر کنید اول برید تو سایت های کاریابی ببینید چه کاری بهتون میخوره و ببینید حداقل درخواستشون چیه؟ اگر چیزایی که میخوان رو ندارید برید دنبالش و یاد بگیرید.
دوستان عزیز بابت اطلاعات خوبتون سپاسگزارم. آیا سایت خوبی که برای بچه های کامپیوتر کار ارائه بده سراغ دارید؟ ممنون می شم لینکش رو بذارید Cool
AS2012XXX
تاریخ رویت قبولی: JULY2011
ارسال فرمهای سری اول:JULY2011
سفارت: آنکارا
نامه دوم: 19MAY
مصاحبه: 21JUNE
دریافت برگه آبی - دریافت کلیرنس اول August
تاریخ دریافت ویزا: 7 سپتامبر
تاریخ ورود به آمریکا: 22 اکتبر
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، Daneshjo
سلام دوستان.آیا کسیکه ایتالیائیست و مهارت زیادی در بازیهای کامپیوتری دارد بطوریکه تنها تفریحش مسابقات بازی کامپیوتریست و ساعتها میشینه و بازی میکنه.به کامپیوتر هم خیلی وارده ولی درسش رو نخونده و مدرک نداره ولی بسیار باتجربه است...آیا برای او کار درلس انجلس پیدا میشود؟اگر کسی میداند لطفا جواب دهد.متشکرم.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، Daneshjo




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان