کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
توقف برای اتوبوس مدرسه
کسانی که تازه در آمریکا شروع به رانندگی می کنند لازم است قوانین مرتبط با اتوبوس سرویس مدرسه در ایالت خود را مطالعه کرده و در هنگام توقف اتوبوس آن را زعایت کنند. عدم رعایت این قوانین جریمه بسیار بالاتری نسبت به سایر تخلفات رانندگی داشته و می تواند به سقف 2500 دلار جریمه نقدی، 4 پوینت اخطار و یا حتی زندان تا یک سال منجر شود. نکته مهم این است که هنگام توقف اتوبوس مدرسه حتی رانندگان جهت مخالف ترافیک هم ملزم به توقف هستند.

اتوبوسهای سرویس مدرسه در آمریکا زرد رنگ بوده و رانندگان موظف به رعایت مقررات خاص در مورد آنها هستند. تصویر زیر یک اتوبوس مدرسه است:
[عکس: large_WEB-GR_bussafety1.jpg]

همانطور که در عکس می بینید یک تابلوی قرمز رنگ STOP تا شونده در کنار اتوبوس نصب شده که با توقف اتوبوس راننده چراغها را در حال چشمک زن قرار داده و تابلوی STOP را فعال می کند. در این حالت رانندگانی که پشت سر هستن یا از روبر می آیند موظف بر رعایت مقررات زیر هستند:

در تقاطع:
[عکس: broch1.gif]
وقتی اتوبوس مدرسه نزدیک تقاطع مشغول سوار و پیاده کردن بچه هاست تمام خودروها در هر چهار جهت تا پایان کار ملزم به توقف هستند.

در خیابانهای دو طرفه چند خطه که وسط خیابان گاردریل یا جدا کننده وجود ندارد:
[عکس: broch2.gif]
تمام خوردوهای پشت سر در تمام خطوط، جهت مخالف در تمام خطوط و حتی خودروهایی که در خط وسط منتظر دور زدن هستند تا زمانی که اتوبوس حرکت نکرده ملزم به توقف کامل هستند.


در بزرگراههایی که دو جهت با گارد ریل یا مانع فیزیکی جدا شده اند:
[عکس: broch4.gif]
خودروهای پشت سر اتوبوس در تمام خطوط تا زمانی که اتوبوس حرکت نکرده باید توقف کامل کنند. ترافیک جهت مخالف نیازی به توقف ندارد.


اگر اتوبوس مشغول سوار و پیاده کردن بچه هاست، اما تابلوی توقف و چراغهای چشمک زن روشن نیست:
[عکس: broch3.gif]
حتی در این حالت هم خودروهای هر دو طرف باید توقف کامل کنند.


هرگز از یک اتوبوس مدرسه که توقف کرده و مشغول سوار و پیاده کردن بچه هاست سبقت نگیرید، حتی اگر در اوج ترفیک صبح یا عصر صدها ماشین پشت سر شما منتظر باشند و حتی اگر مجبور شوید چند دقیقه توقف کنید. پلیس به هیچ وجه توضیحات شما مبنی بر آشنا نبودن با قوانین را نخواهد پذیرفت.
لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
پاسخ
(2011-02-18 ساعت 05:03)admin نوشته:  کسانی که تازه در آمریکا شروع به رانندگی می کنند لازم است قوانین مرتبط با اتوبوس سرویس مدرسه در ایالت خود را مطالعه کرده و در هنگام توقف اتوبوس آن را زعایت کنند. عدم رعایت این قوانین جریمه بسیار بالاتری نسبت به سایر تخلفات رانندگی داشته و می تواند به سقف 2500 دلار جریمه نقدی، 4 پوینت اخطار و یا حتی زندان تا یک سال منجر شود. نکته مهم این است که هنگام توقف اتوبوس مدرسه حتی رانندگان جهت مخالف ترافیک هم ملزم به توقف هستند.

ایا این قانون برای همه ایالات صادق هست؟
تو سایتی که تست رانندگی برای تمام ایالات داشت در مورد خیابانهای دو طرفه چند خطه که وسط خیابان گاردریل یا جدا کننده وجود ندارد گفته بود بعضی ایالات رانندگان خط مخالف را ملزم به توقف نمی کند. اما برام عجیب بود که این قانون استثتا داشته باشه.
راستی خدا روز بد برای هیچ کسی نیاره!
پاسخ
تشکر کنندگان: mehdi_behzadi ، taherifar
همانطور که اشاره کردم لازم است که قوانین ویژه ایالت خود را مطالعه کنید، بعضی ایالتها سخت گیر تر هستند. مقدار و نحوه جریمه بستگی به نظر پلیس دارد. همکار من دیروز به خاطر توقف نکردن دیروز 500 دلار جریمه شد و دو پوینت منفی گرفت و ایده نوشتن این پست بعد از اتفاقی که برای او افتاد در ذهنم شکل گرفت. در ضمن در اکثر ایالتها نگه داشتن موبایل در دست هنگام رانندگی 100 دلار جریمه دارد، پس بهتر است هندزفری یا هدست بلوتوث تهیه کنید.
لطفا هرگونه سوال مرتبط با موضوعات مهاجرت را در انجمن مطرح کنید، از پاسخ به پیامهای خصوصی و ایمیل در موارد فوق معذورم

".We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children"
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان