کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چالش های برنامه ریزی برای زندگی در امریکا
تازه با خواندن این مطالب فهمیدم که ایرانی بودن یعنی اینکه اصلا کار نداشته باشیم موضوع چیه هر چی دوست داریم بنویسم راستی برنامه ریزی یعنی چه ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: maaref ، Mamadreza ، taherifar
(2011-04-08 ساعت 02:36)rs232 نوشته:  لوپز جان من شخصا مخالفتی با دوستی های قبل از ازدواج چه برای پسر و چه برای دختر ندارم و می دانم که در ایران هم چنین روابطی وجود دارد و شاید هم عادی است. ولی اختلاف عمیق فرهنگی در تعهدات خانوادگی و تعاریف مربوط به آن کاملا در نسخه شرقی و غربی آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما دختر هستید چارچوب های مشخصی برای تعهداتتان نسبت به دوست پسر و یا شوهر خود دارید و انتظاراتتان هم نسبت به آن تعریف شده است. بحث من این است که این تعریف ها با آن تعریف هایی که در آمریکا وجود دارد متفاوت است. به کلام ساده تر مثلا من ممکن است که خوشم نیاید که یک نفر دست به دور کمر همسر من بیندازد و با او برقصد در حالی که در آمریکا چنین چیزی بسیار عادی است و یا ممکن است از شنیدن صداهای خاصی که خود می دانید   خوشم نیاید که از اطاق پسرم به گوش برسد در حالی که کسی را به آنجا برده است در حالی که ممکن است یک خانواده آمریکایی از آن خوشش بیاید و آن را مثل یک جوک برای همسایگانش هم تعریف کند.  این اختلافات فرهنگی اصلا محدود به روابط دیپلماتیک نیست ولی چون من در مورد تشکیل خانواده صحبت کردم مجبور شدم که به این موارد اشاره کنم.

با دورود فراوان
آرش جان
من عضو جدیدم و باتوجه به سالی که این مطلب رو نوشتی والان که من خوندم یعنی سال 2017 قطعا تسمیمت رو گرفتی و انجام دادی....اگه بی ادبی نباشه دوست دارم که بدونم بلاخره چکار کردی....پاینده باشی
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان