کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به آمریکا یا استرالیا
سلام. ممنون از راهنماییهای مفیدتان. برای نیوزلند از طریق دانشجویی هزینه میگیره فکر میکنم و برام سخته چون بچه هم دارم...برای جاب آفر هم نمیدونم به چه سایتی باید مراجعه کنم البته وکیلی که باهاش صحبت کردم در مورد این کشور هم بهم گفتن..سعی میکنم هر جایی میرم با ویزای کار باشه . من نیوزلند رو اصلا نمیشناسم. زبانشون چیه؟؟؟؟اولویت 3 و 4 فکر میکنم همون گرافیست و استاد دانشگاه باشه...ممکنه در مورد کشور نیوزلند و سایتی که بشه بیشتر باهاش آشنا شد بهم اطلاعات بدید....خیلی ممنون میشم.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
من نفهمیدم چرا نیوزیلند برای شما چون بچه دارید سخت است ؟ متوجه منظور شما نشدم ؟ اگر دانشجویی بروید به همسرتان هم ویزا می دهند و مشکلی از این بابت نیست زبان نیوزیلند مثل استرالیا است و تقریبا لهجه به هم نزدیک دارند فقط اگر برای نیوزیلند خواستید برید از طریق افرادی که در ایران ادعا می کنند وکیل هستند نروید که اصلا وکیل نیستند و قبل از اینکه بروید خود و همسرتان مدرک ایلتس 6.5 داشته باشید که راحتتر در ان کشور کار بتوانید پیدا کنید

اداره مهاجرت نیوزیلند

دیدنی های اکلند


آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، sam11 ، msar
سلام چون با بچه درس خوندن و کار کردن سخته..و همسر منم زبانش خوب نیست نمیتونه این نمررو بگیره. حالا از چه طریقی اقدام کنم.؟؟؟؟و هزینه دانشگاهاش چقدره...شنیده بودم یه مدتی مجانی بود...درسته...ممنونم از شما. اما اگه مجانی باشه میتونم هم کار کنم هم درس بخونم.
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، msar
سلام من اصلا متوجه صحبت شما نشدم
بالاخره همسر شما باید زبان یاد بگیرند و بدون داشتن مدرک زبان که نمی تونید مهاجرت کنید
دانشگاه های انجا مجانی نیست
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، msar
سلام دوستان.
من هم می خواستم اطلاعات بیشتری راجع به نیوزلند داشته باشم. من دو بار برای استرالیا اقدام کردم ،ویکتوریا استیت، فوق لیسانس معماری هستم و قصد داشتم با ویزای کار برم البته به عنوان شهرساز، که در هر دو مورد ناموفق بود و به سادگی شهر سازی رو در طول پروسه انجام کار از لیست خذف کردن که پرونده من هم ناتمام بسته شد. در حال حاضر فکر کردم شاید برای نیوزیلند شانس بیشتری داشته باشم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم. دوستان اگر تجربه مشابهی دارند بسیار سپاسگذار خواهم شد که اطلاعاتی رو در اختیارم بگذارند.
با تشکر.
CR1
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، msar
بلی میدونم باید اقدام کنه. به من گفتند کار مهاجرتمون 2 سال طول میکشه و ایشون در این سالها قراره کار کنند. پس در این صورت من برای درس خوندن نمیتونم وارد نیوزلند بشم . از طریق همون جاب آفر باید برم. چطور باید بدونم کار مربوطم در لییست هست یا نه. اگر خودم برای کار متقاضی باشم که همسرم نیازی با نمره آیلتس نداره؟؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، msar
سلام کی به شما گفت ؟
یادتون نره برای اقامت از ایران اقدام نکنید زمانی که وارد نیوزلیند شدید از انجا باید اقدام کنید که در انصورت ظرف 6 ماه می تونید اقامت بگیرید
بعد هم زمانی که وارد نیوزیلند بشید اول از همه دونستن زبان مهترین کاره
رشته همسرتون جزو مشاغل مورد نیاز هست و ایشون باید برای اقامت اپلای کنند
البته مربی مهد هم هست اما رشته تحصیلی شما با کارتون یکی نیست و قبول نمی کنند تازه تا انجا که من می دانم برای همون مربی مهد هم اگر مدرک مورد نظر را نداشته باشید نمی تونید جاب افر بگیرید
شما در انجا برای هر کاری باید لایسنس مربوطه باید داشته باشید
(2011-04-18 ساعت 15:29)Haghighat نوشته:  سلام دوستان.
من هم می خواستم اطلاعات بیشتری راجع به نیوزلند داشته باشم. من دو بار برای استرالیا اقدام کردم ،ویکتوریا استیت، فوق لیسانس معماری هستم و قصد داشتم با ویزای کار برم البته به عنوان شهرساز، که در هر دو مورد ناموفق بود و به سادگی شهر سازی رو در طول پروسه انجام کار از لیست خذف کردن که پرونده من هم ناتمام بسته شد. در حال حاضر فکر کردم شاید برای نیوزیلند شانس بیشتری داشته باشم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم. دوستان اگر تجربه مشابهی دارند بسیار سپاسگذار خواهم شد که اطلاعاتی رو در اختیارم بگذارند.
با تشکر.

سلام نیوزیلند هم نمی گیره الان کانادا این رشته را می گیره می تونید برای انجا اقدام کنید
با ارزوی موفقیت برای شما
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: Haghighat ، رامین راد ، sam11 ، msar
http://www.immi.gov.au/employers/anzsco/...-code1.htm سلام دوباره این آدرسو چک میکنید لطفا. لیست مشاغلی که عرض کردم در این صفحه است که خیلی شغلای هنری مترجم..مدرس...هنرمند و خیلی مشاغل دیگه رو داره. این لیست چه فرقی با بقیه داره...ببخشید خیلی گیج شدم..
پاسخ
تشکر کنندگان: sam11 ، msar
(2011-04-16 ساعت 12:54)s_ostad2000 نوشته:  با سلام. اقای مدیر ممنون از شما. اما ممکنه یه نفر برای 3 یا چهر کشور شرایط مهاجرتو داشته باشه این دلیل نمیشه شما بیشتر ارهنماییشون نکنید!!!!!! نخست اینکه من هز شما خواستم اگر ممکنه وکیلی میشناسید معرفی کنید و لازم هم نیست چون من فوت و فن کارو بلدم سایتو هم میدونم خودم همه کارامو انجام بدم یا آدرس سایتو نخوام وظیفه شما اطلاع رسانیه و منم دقیقا همین کارو میخواستم از شما بعنوان مدیر این سات. در ضمن نام تاپیک من مهاجرت به استرالیا یا آمریکاشت. پس حتما برای این کشور مشکلی داشتم. قبلا هم گفتم در سایت مربوطه 3 تا 4 تا فرم هست که لیست مشاغلش با هم ناربوطه و من میخواستم علتشو بدونم که دوستی جای دیگر کمکم کردند. در نهایت همه دوست دارن با ریسک کمتر و قدرت بیشتر مهاجرت کنند. لطف کنید بنویسید کسانی که وکیل دادند حق مشاوره ندارن اینجا که من نوعی راحت تر جواب سوالمو بگیرم.

با سلام و عرض ادب
ضمن تشكر از پيگيري مطالب مربوطه نظر شما را به بحث مديريتي كه فرموديد جلب ميكنم . و البته دوست خوبم اطلاعات مربوط به استراليا را به خوبي به شما ارائه ميكنند و من نظاره گر درستي يا كمك براي تكميل اطلاعات هستم .و اما شمادر مطالب بالا چند فول داشتيد كه خواهشمندم اصلاح بفرماييد:
1- براي شخص محترمي همچون شما كه بفرموده خودتان از كسوت استادي برخورداريد دور از شان است كه تا اين حدود در نگاشته هاي خود غلط املايي داشته باشد و حاضر به اصلاح آن نباشد . در هر مطلبي در دنياي مجازي در حد دو يا سه غلط پذيرفتني است ولي اينكه حتي نام كشور معروفي مثل استراليا را چند بار اشتباه بيان كنيم و از اينكه تقاضاي اصلاح موارد اشتباه و كنترل آنرا داشته ايم نبايد ناراحت شويد . لازمه حضور در بستر اطلاع رساني اول داده هاي مناسب است تا مشخص كنيم تا چه اندازه موضوع مورد نظر براي ما اهميت دارد و ميزان نياز و عشقمان را مشخص ميكند . آيا شما در نامه هاي اداري خود نيز اينگونه رفتار ميكنيد ؟
2 - كليه كساني كه از سمت مديريت در اين سايت استفاده ميكنند تنها وظيفه دارند كه به نظم و جلوگيري از پراكندگي و سازماندهي مطالب بردازند و اگر احساس كردند كه موضوع يك بحث در حال خارج شدن از محيط اصلي است آنرا كنترل كنند و نه سانسور . اميدوارم درك كنيد اگر من يا تعدادي از مديران به سوالي جواب ميدهيم وظيفه نيست و هيچ گاه پاسخ ما دليلي براي درست با غلط بودن موضوع و البته اتكاي كامل به آن به عنوان يك مرجع نيست . اينجا محيطي عمومي براي يافتن بهترين پاسخ است و لا غير . شما نه به هر كدام از حرفهاي مديران كه به كليه نظرات كاربران فقط به عنوان يك نظر نظاره كنيد . اميدوارم توضيحات مربوطه كافي باشد .
3 - من بسيار خوشحالم كه شما توانايي اقدام براي دو يا سه و يا تعداد بيشتري از كشورها براي اقدام را داريد ولي يه ضرب المثل قديمي است كه ميگويد سنگ بزرگ نشان نزدن است . دوست خوب من با تجربه بيش از بيست سال مستقيم من در اين زمينه به شما اطمينان ميدهم اگر بخواهيد به همين صورت همه اين كشور ها را همزمان به عنوان هدف در نظر بگيريد به هيچكدام نميرسيد . دوست خوبم . اينجا يعني انجمن استراليا ما نه به كسي توصيه خوب و نه توصيه بد ميكنيم كه استراليا خوب است يا بد. نظر ما مقايسه با ساير كشور ها از نوعي كه شما ميخواهيد نيست چون هيچكدام از كاربران اينجا مثل شما توانايي اقدام براي دو يا بيشتر كشور را ندارند و اين طبيعي است كه فرد باهوشي مثل شما سوالات مربوطه به خود را در انجمنهاي مربوط به خودشان كه تخصصي هستند ارائه كند . شايد ما بتوانيم از روي آمار و ارقام دو كشور را معرفي كنيم ولي هرگز نميتوانيم و تخصص آنرا هم نداريم كه بخواهيم در مورد مثلا آمريكا صحبت كنيم . مطمئنم كه در انجمنهاي مربوطه شما بهتر به اهداف خود ميرسيد . بهتر است به اين فكر كنيم كه دوستي كه فقط به استراليا فكر ميكند چگونه بايد پاسخ خود را در بين پيامهاي تشكر و سوالات كاملا شخصي و با موضوعات مربوط به كشور هاي ديگر پيدا كند . علت اينكه من از شما خواستم كه در ارائه سوالات خود كمي ملاحظه ساير كاربران را بفرماييد هم همين بود . در غير اينصورت وظيفه حكم ميكند همانطوركه به اطلاع شما رسانديم در صورت عدم رعايت قوانين سايت شخصا بعد از طي زمان لازم اقدام كنيم . البته با پوزش از شما و ساير عزيزان
4- در خصوص وكيل فرموديد : با تجربه كاملا مستندي كه دارم كشورهايي مثل آمريكا و كانادا حضور وكلا بسيار كمك كننده است ولي در خصوص استراليا اين موضوع اصلا حكم نميكند چون همانگونه كه من هميشه گفتم اكثر غريب به اتفاق وكلاي محترم كشور استراليا حتي آنها كه رسما معرفي شده اند تنها پست چي هاي گران قيمت هستند و نميتوانند جز آنچه كه سايت اداره مهاجرت استراليا اعلام كرده از شما به روشي ديگر حمايت كنند . اگر اينگونه باشد و شما هم البته بخواهيد پول عزيز خود را بدور بريزيد من شخصا و با كمال ميل حاضرم تمامي پول شما را دريافت كنم و اين كار مربوط به ارسال و دريافت نامه هاي شما را با تضمين اينكه هيچ متقاضي ديگري هم ندارم و براي شما هم كلاس نميگذارم و منتظر هم نميمانم تا براي مقرون به صرفه شدن مكاتبات شما چند پرونده ديگر هم تشكيل دهم و همه را يكباره به استراليا بفرستم و تازه هر بار كه شما براي جواب خود به من زنگ بزنيد به دلابل مشخص البته براي وكيل شما بگويم مثلا فلان قانون مشغول تعويض است و.... و .... و... و خلاصه وقت ارزشمند شما را به بيهودگي تلف كنم و اصطلاحا بازار داغي كنم . با اطمينان ميگويم چيزي كه من در اين 6 سال گذشته از اكثر غريب به اتفاق آقايان و خانمهاي مرتبط با مهاجرت استراليا كه ادعايشان آسمان را به زمين مرتبط ميكند جز اين باشد . البته باز هم ميگويم كه اكثر و نه تمام انها كار شما را به اتمام ميرسانند ولي استرس شما هم به درجه قرمز خواهد رسيد و البته بايد قيد اعصابتان را هم بزنيد ... هزينه هاي مربوطه به مهاجرت كاملا مشخص است و هر چه كه وكلا اعلام ميكنند هم مشخص و من هرگز مايل نيستم كه شما در اين زمينه مهم نه يك ريال پول از دست بدهيد و نه يكروز زمان . از روي وظيفه و البته فقط از روي احساس مسئوليت و وجدان اين سخنان را گفتم . مطمئن باشد بعد از اينكه مطمئن شوم شما مطالب ياد شده را خوانديد آنرا پاك ميكنم و البته اگر ديدم مطالب بالا اصلاح نظد شخصا اقدام ميكنم . لازم ديدم كه علني و نه خصوصي مثل اغلب موارد برايتان بنويسم چون شما هم علني از من انتقاد كرديد و بايد در دفاع از خود و سايت ديدگاه مديريتي سايت را براي شما روشن ميكردم . از اينكه وقت شما را گرفتم پوزش ميخواهم ولي بدانيد اگر شما و ساير افراد مراجعه كنند به اين سايت برايم مهم نبودند اينقدر برايشان وقت نميگذاشتم .
به اميد موفقيت شما و همه كاربران در پرونده هايشان . بدرود
رامين راد - عضو كوچك جامعه مجازي اينترنت

بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران میگویند نمیتوانی...!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، am_mohammad ، kamyab ، sam11 ، msar
سلام
با تشکر از اقای راد که همواره با دقت و خونسردی کمک می کنند

ان لیستی که شما گفتید لیست تمام شغل های موجود در استرالیا است که تمام انها را کد بندی کرده است
اما یک لیست هم داریم که مشاغل مورد نیاز است که فقط تعداد محدودی (181 شغل ) را معرفی کرده است که البته ان را هم الویت بندی کرده و اگر شغل شما جزو مشاغل مورد نیاز نباشد نمی توانید برای مهاجرت اقدام کنید
امیدوارم توضیحاتم واضح و کامل بوده باشد
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: s_ostad2000 ، sam11 ، msar
جناب آقای راد میدیر محترم......اینکه اشتباهان تایپی آنهم فقط بواسطه تایپ سریع با مدرک و مرتبه شغلی یک شخص مقایسه شود از طرف فرد قابل اعتماد و دانایی چون شما بعید است.اینجا فردی نیست که مرا به چشم یک استاد نگاه کند که اسم استاد برای همه قابل استفاده است و شغل آنچنان مهمی هم در ایران کنونی ما نیست. و مطمئنا من در نامه های اداری و غیر اداری خود با توجه به وقت کافی و دقتی که باید برای شخص مورد نظر در نظر داشته باشم غلط املایی نخواهم داشت . گفتنی نیست اما در جواب سخنان شما من مترجم هستم و خیلی خوب روش استفاده از دو زبان انگلیسی و فارسی و نحوه استفاده از نوشتار و گفتار را میدانم و قبل از زبان دوم زبان مادری را آنقدر در نظر داشته و کار کرده ام که نیازی به تصحیح آن در حال حاضر ندارم و اشتباهات تایپی هم بدلیل عجله و وقت کمی که دارم رخ میدهد. اگر میدانستم قرار بر این است که شان یک فرد از روی غلطهای املایی قیاس شود و پاسخ سوالات مهاجرت که هیچ ربطی به شان و حرفه من ندارد هم قرار بر این است که از سوی شما اینگونه داده شود حتما دقت لازم را مبذول میداشتم که البته این مرام و شیوه هر ایرانی است که وقتی در مقام پاسخگویی قرار میگیرد ابتدا به کنکاش و به انتقاد گرفتن دیگری می پردازد و از طرف شما هم همینطور و قابل درک است. این پاسخ سوالات شما در باب حرفه و اشتباهات املایی که دیگر رخ نخواهد داد. با تشکر از یادآوری شما.
من قبلا هم حضورتان اعلام نمودم که شرایط حرفه ای من و همسرم چطور و چگونه است . همسر من زبان انگلیسی ضعیفی دارند و ایشان استاد دانشگاه هستند . بنده حقیر مترجم و مدرس زبانم و به همین دلیل ترجیحا مایل به مهاجرت به کشوری هستم که شخص اپلای کننده خودم باشم تا برای گرفتن نمرا آیلتس مشکلی نداشته باشم. امروز ای میلی دریافت نموده ام از سایتی که کاربر محترم اشکان لطف نموده بودند و پس از تکمیل فرم ارزیابی برایم نوشته اند که شرایط من برای استرالیا برای ویزای دانشجویی مناسب است و از این طریق میتوانم درس خوانده با اجازه کار و اقامت موقت مهاجرت کرده و بعد تقاضای تمدید آن را نموده و برای اقامت دائم اقدام کنم. اگر ممکن است لطف فرموده در این خصوص راهنمایی بفرمایید . و مسئله دوم اینکه مشکل یا بحث من این نیست که پول اضافی دارم یا ندارم!!!!من وقت برای نامه نگاری و رفت و آمد به تهران را ندارم. دختر 3 ساله دارم و بعنوان یک مادر هم وظایفی دارم که رسیدگی مدام به پرونده مهاجرت و نامه نگاریها برایم مقدور نیست. به همین خاطر مجبورم از وکیل استفاده کنم که بسیاری از دوستانم هم برای استرالیا از طریق وکیل اقدام کرده اند . و چنانچه بعد از ملاقات حضوری و اینکه سابقه و توان انجام مراحل کاری مرا هم داشته باشید تردیدی در سپردن پول و وظیفه این کار را به شما نخواهم داشت. البته با توجه به اینکه به بنده حق بدهید من شما را نمیشناسم . اگر واقعا امکان انجام این کار برای شما وجود دارد خوشحال خواهم شد همکاری شمار ا بپذیرم با کمال میل.
پیشاپیش از بذل توجه و همکاری شما کمال تشکر را دارم.
با احترام و سپاس فراوان.
جناب آقای راد میدیر محترم......اینکه اشتباهان تایپی آنهم فقط بواسطه تایپ سریع با مدرک و مرتبه شغلی یک شخص مقایسه شود از طرف فرد قابل اعتماد و دانایی چون شما بعید است.اینجا فردی نیست که مرا به چشم یک استاد نگاه کند که اسم استاد برای همه قابل استفاده است و شغل آنچنان مهمی هم در ایران کنونی ما نیست. و مطمئنا من در نامه های اداری و غیر اداری خود با توجه به وقت کافی و دقتی که باید برای شخص مورد نظر در نظر داشته باشم غلط املایی نخواهم داشت . گفتنی نیست اما در جواب سخنان شما من مترجم هستم و خیلی خوب روش استفاده از دو زبان انگلیسی و فارسی و نحوه استفاده از نوشتار و گفتار را میدانم و قبل از زبان دوم زبان مادری را آنقدر در نظر داشته و کار کرده ام که نیازی به تصحیح آن در حال حاضر ندارم و اشتباهات تایپی هم بدلیل عجله و وقت کمی که دارم رخ میدهد. اگر میدانستم قرار بر این است که شان یک فرد از روی غلطهای املایی قیاس شود و پاسخ سوالات مهاجرت که هیچ ربطی به شان و حرفه من ندارد هم قرار بر این است که از سوی شما اینگونه داده شود حتما دقت لازم را مبذول میداشتم که البته این مرام و شیوه هر ایرانی است که وقتی در مقام پاسخگویی قرار میگیرد ابتدا به کنکاش و به انتقاد گرفتن دیگری می پردازد و از طرف شما هم همینطور و قابل درک است. این پاسخ سوالات شما در باب حرفه و اشتباهات املایی که دیگر رخ نخواهد داد. با تشکر از یادآوری شما.
من قبلا هم حضورتان اعلام نمودم که شرایط حرفه ای من و همسرم چطور و چگونه است . همسر من زبان انگلیسی ضعیفی دارند و ایشان استاد دانشگاه هستند . بنده حقیر مترجم و مدرس زبانم و به همین دلیل ترجیحا مایل به مهاجرت به کشوری هستم که شخص اپلای کننده خودم باشم تا برای گرفتن نمرا آیلتس مشکلی نداشته باشم. امروز ای میلی دریافت نموده ام از سایتی که کاربر محترم اشکان لطف نموده بودند و پس از تکمیل فرم ارزیابی برایم نوشته اند که شرایط من برای استرالیا برای ویزای دانشجویی مناسب است و از این طریق میتوانم درس خوانده با اجازه کار و اقامت موقت مهاجرت کرده و بعد تقاضای تمدید آن را نموده و برای اقامت دائم اقدام کنم. اگر ممکن است لطف فرموده در این خصوص راهنمایی بفرمایید . و مسئله دوم اینکه مشکل یا بحث من این نیست که پول اضافی دارم یا ندارم!!!!من وقت برای نامه نگاری و رفت و آمد به تهران را ندارم. دختر 3 ساله دارم و بعنوان یک مادر هم وظایفی دارم که رسیدگی مدام به پرونده مهاجرت و نامه نگاریها برایم مقدور نیست. به همین خاطر مجبورم از وکیل استفاده کنم که بسیاری از دوستانم هم برای استرالیا از طریق وکیل اقدام کرده اند . و چنانچه بعد از ملاقات حضوری و اینکه سابقه و توان انجام مراحل کاری مرا هم داشته باشید تردیدی در سپردن پول و وظیفه این کار را به شما نخواهم داشت. البته با توجه به اینکه به بنده حق بدهید من شما را نمیشناسم . اگر واقعا امکان انجام این کار برای شما وجود دارد خوشحال خواهم شد همکاری شمار ا بپذیرم با کمال میل.
پیشاپیش از بذل توجه و همکاری شما کمال تشکر را دارم.
با احترام و سپاس فراوان.
سلام ممنون از شما آقای اشکان. از سایتی که زحمت فرستادنش را کشیده بودید برایم ای میلی اومده و گفته شده برای ویزای دانشجویی اقدام کنم و بعد از رسیدن به اونجا و ثبت نام در دانشگاه میتونم برای اقامت اقدام کنم که البته اجازه کار را هم خواهم داشت و همسر و دخترم هم میتوانند همراهم باشند با نمره 6 آیلتس البته. نمیدانم هزینه دانشگاه چقدر است و آیا بعد از ثبت نام واقعا میتوان بعد از 2 سال برای اقامت دایم اقدام کنم یا خیر. در باره نیوزلند هم ممنونم از شما. اگر شغل من با مدرکم یکی نیست و شخص اپلای کننده خودم نباشم نمیتوانم اقدام کنم به دلایلی که بالا خدمت جناب راد توضیح دادم. ممنون .
سلام ممنون از شما آقای اشکان. از سایتی که زحمت فرستادنش را کشیده بودید برایم ای میلی اومده و گفته شده برای ویزای دانشجویی اقدام کنم و بعد از رسیدن به اونجا و ثبت نام در دانشگاه میتونم برای اقامت اقدام کنم که البته اجازه کار را هم خواهم داشت و همسر و دخترم هم میتوانند همراهم باشند با نمره 6 آیلتس البته. نمیدانم هزینه دانشگاه چقدر است و آیا بعد از ثبت نام واقعا میتوان بعد از 2 سال برای اقامت دایم اقدام کنم یا خیر. در باره نیوزلند هم ممنونم از شما. اگر شغل من با مدرکم یکی نیست و شخص اپلای کننده خودم نباشم نمیتوانم اقدام کنم به دلایلی که بالا خدمت جناب راد توضیح دادم. ممنون .
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، رامین راد ، msar
سلام
من نم دانم انها درون ایمیل چی نوشته اند اما چند بار توضیح دادم شما با مدرک زبان نمی تونید برای مربی مهد اقدام کنید شما فقط می توانید برای مترجمی زبان اپلای کنید و لاغیر

لطفا این جند خط را با دقت بخونید
1- شماره برای کبک کانادا می تونید اقدام کنید که البته هم شما و هم همسرتون باید زبان فرانسه و انگلیسی در حد مورد نیاز بلد باشید [/color]
2- همسرتون می تونند برای نیوزیلند اپلای کنند که بهتره از داخل همون کشور اقدام کنند
3- خوندن فوق لیسانس در استرالیا برای شما بالای 80 میلیون تومان هزینه داره که با کار دانشجویی فقط 20 تومان از این را می تونید بدست اورید
4- به نظر من برای دوره زبان در نیوزیلند اقدام کنید چند ماه انجا باشید اگر خوشتون اومد انوقت برای اقامت اقدام کنید
اینکه همسر شما استاد دانشگاه هستند و گرفتن ایلتس 6.5 برای ایشون مشکله برای من عجیبه بعد اصلا اگر شما هم اقدام کنید چطور می خواهید انجا زندگی کنید ؟قصدم فضولی نبود
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، sam11 ، msar
(2011-04-19 ساعت 20:08)ashkan58 نوشته:  سلام
من نم دانم انها درون ایمیل چی نوشته اند اما چند بار توضیح دادم شما با مدرک زبان نمی تونید برای مربی مهد اقدام کنید شما فقط می توانید برای مترجمی زبان اپلای کنید و لاغیر

لطفا این جند خط را با دقت بخونید
1- شماره برای کبک کانادا می تونید اقدام کنید که البته هم شما و هم همسرتون باید زبان فرانسه و انگلیسی در حد مورد نیاز بلد باشید [/color]
2- همسرتون می تونند برای نیوزیلند اپلای کنند که بهتره از داخل همون کشور اقدام کنند
3- خوندن فوق لیسانس در استرالیا برای شما بالای 80 میلیون تومان هزینه داره که با کار دانشجویی فقط 20 تومان از این را می تونید بدست اورید
4- به نظر من برای دوره زبان در نیوزیلند اقدام کنید چند ماه انجا باشید اگر خوشتون اومد انوقت برای اقامت اقدام کنید
اینکه همسر شما استاد دانشگاه هستند و گرفتن ایلتس 6.5 برای ایشون مشکله برای من عجیبه بعد اصلا اگر شما هم اقدام کنید چطور می خواهید انجا زندگی کنید ؟قصدم فضولی نبود

سلام ممنون از راهنماییتون. کبک رو میدونم...و میدونم همسرم هم باید به دو زبان مسلط باشه. ایشون رشته هنر تدریس میکنه..تا حالا هم زبان نخونده. انگلیسی در دانشگاه های ایران زیاد جدی گرفته نمیشه که دانشجو نیازو در خودش ببینه که بره دنبال یادگیریش. و من همیشه همراه ایشون بودم و کارهای انگلیسیشونو براش انجام دادم به همین خاطر دنبال یادگیریش نرفته و من هم نتونستم با اصرارهام راضیش کنم که به یادگیری زبان بپردازه. و میدونم زندگی براش اونجا با این وضع غیر ممکنه...میخواد تا زمان به سرانجام رسیدن پرونده بره دنبال یادگیریش. برای نیوزلند و دوره زبانش چطور میتونم از اینجا اقدام کنم. در مورد این کشور هیچ اطلاعی ندارم. برای کار باید اقدام کنم یا تحصیل؟؟ممنون میشم در این خصوص هم راهنماییم کنید. فکر میکنم باید برای استرالیا بی خیال بشم. چون من مدرک مربی مهد کودک ندارم. برام خیلی مهمه کار داشته باشم. هر جا که میرم. از آدرسهای آمریکا هم ممنونم.
پاسخ
تشکر کنندگان: رامین راد ، sam11 ، msar
سلام
در نیوزیلند هم بخواهید در مهد کودک کارکنید باید مدرک مرتبط داشته باشید و گرنه اجازه کار به شما در مهد کودک نمی دهند
http://www.aoraki.ac.nz/courses/health-education
برای اموزش زبان هم که شما باید خیلی راحت در اینترنت بگردید برای نیوزیلند همه چیز واضح و روشن است
مثلا در بخش زبان دانشگاه اکلند می توانید تحصیل کنید اطلاعات کامل درون سایت هست و سایتهای مربوطه شما هم که زباتون خوبه نباید مشکلی داشته باشید

http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/study/

آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: s_ostad2000 ، رامین راد ، sam11 ، msar
من واقعا متعجبم که در قسمت استرالیا و این تاپیک, اصلا قوانین مهاجر سرا رعایت نمیشه!!! این صفحه مرتبت با مقایسه امریکا و استرالیاست؟!!!
من در حال حاضر در استرالیا (کوینزلند) در حال تحصیل هستم با ی یک سال یگه رس بخونم تا بتونم برای اقامت اپلای کنم. و از طرفی منتظر گرین کارت آمریکا هستم. من هم در استرالیا خواهر دارم و هم در امریکا خانواده. اینجا زندگی بسیار آرام هست و حقوق های خوبی می گیرند. مرخصی سالیانه که دو برابر امریکا. در ضمن هر هفت سال یک مرخصی شش ماهه می شود گرفت و مسافرت کرد. خلاصه دوستان ایرانی که اینجا هستند همه راضی هستند. طبیعت زیبا به آدم فرصت میدهد که همیشه جایی برای رفتن داشته باشد. مخصوصا تابستون که ساحل رو یک هفته در میون من میرفتم.من در امریکا تا به حال نبودم ولی دوست دارم اونجا هم تجربه کنم. خانواده که در هر دو کشور بودن میگن امریکا مردم بیشتر کار میکنن و فاصله ها مثل اینجا نزدیک نیست! همه روزی 1-2 ساعت مجبور به رانندگی هستند. ولی چیزی که من در مورد امریکا دوست دارم اینه کهبهره بانکی پایین هست و من دوست دارم که بیزینس راه بندازم. بهره پایین و بازار بزرگ یک حسن هست. ولی "مارکت پاور" یعنی تولید کننده ها یا عرضه کنندگان خدمات بزرگ باعث عدم رونق بیزینس های کوچک می شوند. چیزی که در استرالیا کمتر اتفاق می افتد. و بیزینس های کوچک رونق خوبی دارند. ولی در امریکا از طرفس می توانی با تکیه بر خلاقیت و دانایی خود به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کنی. این چیزیست که من را علاقه مند به امریکا میکند. ولی در هر حال امیدوارم بتوانم اقامت استرالیا را نیز داشته باشم.
دوست دارم سخنان دوستانی که تجربه امریکا را دارند بشنوم.
پاسخ
تشکر کنندگان: hamed_gh ، gadfly ، nastaran86 ، رامین راد ، ابی22 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان