کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
با ۱۵ میلیون تومان در آمریکا چه خودرو هایی می توانیم بخریم ؟
دوستان سری به این سایت بزنید تا در مورد این خودرو ها آشنا شید


با 15 میلیون تومان در آمریکا چه خودرو های میشود خرید
یه تصمیم یه هدف یا شکست یا پیروزی .... در جاده ی موفقیت دور زدن ممنوع
پاسخ
تشکر کنندگان: mml ، Iman-gta ، m9780 ، SH1A2R3 ، amir0_0amir ، philter ، taherifar
نظر شخصی من این است که در شروع بهتر است آدم ماشین دست دومی بخرد که هنوز گارانتی کمپانی را دارد و به آن pre owned می گویند. اینطوری هم شما مبلغ زیادی برای ماشین نو پرداخت نمی کنید و هم خیالتان از بابت خرابی و مشکلات آن راحت است. مثلا با 15 هزار دلار می شود یک ماشین تویوتای خوب از خود کمپانی خرید که مال دو یا سه سال پیش است و 30 هزار مایل هم راه رفته است. ماشین نو برای شروع گران و بی مورد است چون هنوز اعتبار شما برای گرفتن وام خوب ساخته نشده است و ماشین ارزان هم دردسر ساز است مخصوصا برای کسی که تازه آمده است و مثلا اگر در وسط اتوبان ماشینش خراب شود نمی داند که چکار کند.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
سلام

در سايت cars.com شما پس از وارد كردن zip-code محل سكونت خود و همچنين مشخص كردن فاصله خودروهاي مورد فروش از خودتون و حداكثر قيمت ، تعداد بسيار زيادي خودرو نو و دست دوم فروشي را خواهيد يافت .

فكر مي كنم سوال دوستمون در مورد نوع خودرو از نظر فني بود نه نو يا كهنه بودن ؟


البته توضيحات دوستان در مورد ماشين نو و كهنه هم مهم و مفيد بود . لطفا دوستاني كه در امريكا حضور دارند بنويسند كه ماشين هاي شاسي بلند(SUV) مثل chev - GM - GMC و ... بهتر بكار مي ايند يا ماشين هاي سواري ؟

دو مورد ماشين هاي زير 7000 دلار كه معمولا گارانتي ندارند ايا خريد انها براي شروع معقول است يا دردسر ساز مي شوند ؟

با تشكر - سعيدCool
پاسخ
تشکر کنندگان: m9780 ، SH1A2R3 ، taherifar
(2011-08-28 ساعت 09:57)saied-k نوشته:  ماشين هاي شاسي بلند(SUV) مثل chev - GM - GMC و ... بهتر بكار مي ايند يا ماشين هاي سواري ؟

خودرو های SUV معمولا دارای مصرف سوخت بالاتری نسبت به خودرو های سدان و هاج بک هستند و پیشنهاد من برای خرید خودرو در بدو ورود و یا سال اول ورود بیشتر روی خودرو های ژاپنی و کره ای ارزان قیمت (مثل هیوندای ، تویوتا ، هوندا ، مزدا و...) که برای فروش افت قیمت کمتری نسبت به خودرو های آمریکایی و اروپایی دارند است.می توانید پس از پیدا کردن کار و شغل مناسب و درست کردن کردیت خوب خودرو مورد علاقه تان را بخرید.
پاسخ
مطالب وبلاگی که لینک دادی خیلی غیر واقعی به نظر میرسه.
اول قیمت ماشین نو در ایران رو با ماشین دست دوم در آمریکا مقایسه کرده
دوم دلار رو هزار تومان حساب کرده
سوم هزینه‌های جانبی و مالیات و بیمه رو حساب نکرده

اما نهایتا این یک واقعیت درست است که ماشین در ایران گران است. اما این به هیچ عنوان نمی‌تواند یک محرک برای مهاجرت باشد. کسی که به خاطر این مسایل مهاجرت می‌کند یا در فکر مهاجرت است از نظر من اشتباه می‌کند.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، ali.narooei ، storagemeter ، OverLord ، m9780 ، frozen mind ، majidusa01 ، MPU ، SH1A2R3 ، taherifar
با نظر آرش موافقم در ابتدای کار شما بیشتر به پولتان نیاز دارید تا به یک خودروی گران !!!
15.000 تا میتواند شما را تا حدود 10 ماه آینده و تا زمان پیدا کردن کار ساپورت کند و این خود یک برگ برنده برای موفق شدن است. شما میتوانید با 6.000 تا یک ماشین معمولی بخرید که گارانتی شرکتی اش هنوز تمام نشده است و قابل اعتماد است
*در خرید به مصرف سوخت و قطعات یدکی(بعد از مدت پایان گارانتی) و.. فکر کنید.. مثلا خریدن یک اس یو وی شما را پشیمان خواهد کرد زیرا معمولا مصرف بالایی دارند و ضرر خواهید کرد(البته اس یو وی داریم تا اس یو وی مثلا گزینه اس یو وی شهری مناسب تر خواهد بود)
*سعی کنید ماشینی که میخرید با جمعیت خانواده تان مطابق باشد مثلا یک نفر هستید نروید یک ون بخرید !!! :دی یک خودروی کلاس مینی کار شما را را می اندازد.
*با توجه به شهر محل سکونت و آب و هوای آن خودرو تهیه کنید مثلا اگر در شهر برف خیز و سردی هستید ماشینی بخرید که در فصل زمستان قادر ه حرکت باشد و همین طور در مناطق گرمسیر برعکس.
=======================
درباره مطالب وبلاگ با محسن موافق هستم ایشان مقایسه شان کمی غیر واقعی است !!!
دوستان اگه توجه کرده باشند ما در ایران پول یا......را......نه بنزین رو چند سال جلوتر پرداخت میکنیم !!! (موقع خرید خودرو) :دی بحث یکم تخصصی هست
به آرزوم میرسم، شک ندارم Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، Classic ، MPU ، SH1A2R3 ، taherifar ، sadegh_fojica ، h_aghapour
ضمن اینکه خرید Certified Pre-owned رو توصیه میکنم, با این پول که الان بیش از 8000 دولار هم ارزش نداره بهترین خودرو رو KIA میدونم که برای مدلهای Certified Pre-owned بمدت ده سال یا صد هزار مایل گارانتی موتور گیربکس اکسل (پاورترین) میدن که خیلی عالیه. هزینه نگهداری و قطعات KIA هم نسبت به ماشینهای دیگه کمتره. Hyundai هم خوبه و در واقع صاحب اصلی KIA شرکت معظم Hyundai هست. قید ماشین آمریکایی رو فعلا بزن و طرف ماشین ژاپنی هم بخاطر قطعات گرانتر فعلا نری بهتره.
پاسخ
تشکر کنندگان: sasan_rock ، Blaze ، MPU ، SH1A2R3 ، online27H ، milad_aae ، philter ، mohamad92 ، taherifar ، 123a ، Mr.Amin




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان