کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کار و زندگی در تایلند
این انجمن به درخواست یکی از اعضاء که مقیم تایلند میباشند راه اندازی شد
امیدواریم کلیه اعضاء با رعایت مقررات تالار از این انجمن استفاده کنند.

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
با سلام هتل خوب وخانوادگي دربانكوك وپاتايا آدرس دهيد
پاسخ
تشکر کنندگان: Pay ، حمیدگلی ، msar
میخواستم بدونم بانکوک بهتر است یا کوالالامپور(از هر لحاظ تفریحات وامکانات و خدمات و امکانات تحصیلات و ...)
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2011-06-20 ساعت 23:20)koroshfathi نوشته:  با سلام هتل خوب وخانوادگي دربانكوك وپاتايا آدرس دهيد
شما در بانکوک و پاتایا حتی در شلوغترین ایام سال(تعطیلات ژانویه)میتونید با خیال راحت هتلی رو که دوست دارید و در منطقه مورد نظرتون پیدا کنید. هتل یک چیز سلیقه ایه (برای تجارت - آثار تاریخی - نایت لایف - جای شلوغ - بیرون شهر- ارزان - 5 ستاره و ...). برای من دقیقا" این موضوع در ایام کریسمس و ژانویه پیش اومده و به همین دلیل تجربه ای شد تا وقتی با همسر و فرزندانم هم به اینجا مسافرت کردم با خیال راحت در منطقه مورد نظرم و بدون رزرو قبلی مراجعه کنم و 1-هتلها را پیدا کنم2- قیمت بپرسم 3-اطاقها رو ببینم 4 - چانه بزنم 5- بهترین گزینه رو انتخاب کنم . فقط شرط اولیه اش اینه که صبح برسید و احساس خستگی نکنیدو قبلا یه بررسی اجمالی اینترنتی در مورد نقشه و وضعیت مکانهای مورد نظرتون در شهر داشته باشید.
درخواست گرین کارت برای والدین:
Case number: YRV2019
Visa Class: IR5
Your case is currently at: NVC
Foreign state of chargeability: Iran
Interview Location: Yerevan
Priority Date:  09-Feb-2018
پاسخ
تشکر کنندگان: comrun ، engineerx ، hvm ، hamidin ، barvos ، msar
salam dostan yeki be man bege age kasi az iran bekhad vase kar bere onja vaziyate kar che shekliye dar amad cheghade?


سلام دوستان یکی‌ به من بگه اگه کسی‌ از ایران بخواد واسه کار بره اونجا وزیت کار چه شکلیه در آمد چقده؟

لطفا فارسی تایپ کنید در صورت نداشتن فارسی از راهنمایی پایین سایت و سایت بهنویس استفاده کنید

ParsTrader
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام به دوست عزیز یکسال عضو مهاجرسرا که از قانون اول نوشتن فارسی خودداری کرده و اینکه برای این سوال تاپیک جدید باز کرده!؟!؟!؟
در جواب شما عرض میکنم نیروی کار ارزان در کلیه کشورهای آسیای جنوب شرقی به وفور پیدا میشود. در حدی که بسیاری از تایلندیها با گرفتن 2 شیفت کار و حتی تحصیلات خوب متاسفانه با مشکل هزینه های اولیه زندگی دست به گریبانند چه رسد به خارجیها .در تایلند فقط برای خارجیانی فضای کاری مهیاست که میخواهند تجارت یا سرمایه گذاری کنند و آنهم بصورت شرکتی که سهام خارجی در آن حداکثر 49% و شریک تایلندی 51% بنابراین حتی کسیکه قصد سرمایه گذاری دارد باید کاملا" دقت کند که با کوچکترین اشتباهی تمام سرمایه اش به باد نرود چه رسد به استخدام و حقوق بگیری.
درخواست گرین کارت برای والدین:
Case number: YRV2019
Visa Class: IR5
Your case is currently at: NVC
Foreign state of chargeability: Iran
Interview Location: Yerevan
Priority Date:  09-Feb-2018
پاسخ
سلام . من می خوام ویزای آمریکا بگیرم ولی قبل از اون میرم تایلند . برای اینکه دیگه امارات یا ترکیه نرم می تونم از بانکوک اقدام کنم ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
من میخوام برای تحصیل به تایلند برم دوستی هست که اون هم بخواد بره؟ ایمیل من : babak202ir@yahoo.com
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
دوست عزیز هزینه ها رو که باید خودتون در بیارید. چون بستگی داره چطوری خرج کنید!!! ولی اگر شرایط مساوی در خرج ها قائل بشید. آب و هوا و فصل ها فرق میکنه: ترکیه مثل ایران در تابستون خوش آب و هواست و آسیای جنوب شرق در ماه های سپتامبر تا فوریه. دیگر اینکه هر جایی زیبایی خودش رو داره و من فکر میکنم همه جا رو باید دید و بقول شاعر : سفر باید کرد

(2011-08-22 ساعت 19:38)Doctor نوشته:  سلام به نظر شما من کدوم کشور برم
با دوستم میخوام برم
هر 2
21 سال داریم پاس هم داریم
کدوم فصل خوبه بریم؟
کدوم کشور ترکیه تایلند یا مالزی ؟
ممنون میشم دوستان کامل توضیح بدید و راهنمایی کنید + هزینه ها


تا جایی که من اطلاع دارم فقط سفارت های آمریکا در ترکیه و امارات مخصوص امور ویزا برای ایرانیهاست( طبق نوشته داخل سایت سفارت ها) ولی از بستگان خود من هم بوده کسی هم که از سفارت آمریکا درکشور اروپایی تونسته ویزای توریستی بگیره( دختر مجرد) اونهم بدون هیچ دعوت نامه ای از بستگان درجه 1 !!!
بهر حال فکر میکنم مراجعه به سفارت آمریکا در بانکوک ضرری نداشته باشه و قبل از اون هم بهتره سایت سفارت آمریکا در بانکوک رو چک کنید و احیانا" یک ایمیل با همین موضوع براشون بزنید و سوال کنید. مطمئنا" جواب درستی خواهید گرفت.

(2011-08-13 ساعت 23:13)behzad77 نوشته:  سلام . من می خوام ویزای آمریکا بگیرم ولی قبل از اون میرم تایلند . برای اینکه دیگه امارات یا ترکیه نرم می تونم از بانکوک اقدام کنم ؟

درخواست گرین کارت برای والدین:
Case number: YRV2019
Visa Class: IR5
Your case is currently at: NVC
Foreign state of chargeability: Iran
Interview Location: Yerevan
Priority Date:  09-Feb-2018
پاسخ
تشکر کنندگان: hvm ، msar
سلام
من از طریق *چیز پی* تایلند گوگل ادسنز باز کردم . و وقتی که حساب به بالای 10 دلار میرسه گوگل یه نامه میفرسته که حاوی پین کد هست و حتما بایستی این پین کد را وارد نمود وگرنه اگهی ها سفید نمایش داده می شود . حالا که حساب اکانت من حدود 50 دلار اینا شده و اینکه در تایلند نیستم و ادرسی ندارم اگهی ها نمایش داده نمیشه . من نیاز شدید به یک آدرس دارم در تایلند که وارد اکانت کنم تا این نامه بیاد . از دوستان اگر کسی ادرسی داره و میتونه کمکی کنه خواهش میکنم یه آدرس معتبری بده . موارد زیر را همینطوری مینویسم که احیانا سوالی اگر تو ذهن شما بود بداها جوابی داده باشم :
این نامه فقط یکبار میاد و نامه های دیگری نمیاد.
هیچگونه مورد خاصی نداره و هیچ خطر یا ریسکی برای شما نداره .
هیچگونه هزینه ای نداره و وقتی نامه بیاد میتونید آنرا باز کنید و کد را برای من ایمیل کنید .
این لطف بزرگی هست که برای من میکنید.

اگر کسی هزینه ای هم بخواد تقبل میکنم .
با تشکر فراوان
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
خواستم بدونم اوضاع الان تایلند با توجه به سیل این کشور چگونه است؟
آیا کسی الان در انجا زندگی میکنه؟ اطلاعاتی بده
دانشجوهای ایرانی در بانکوک الان چه می کنند؟ کسی از بچه ها الان انجا هست یا خیر؟
کدام شهر ها مشکل سیل نداره و میشه رفت؟

الان برای سفر خوب هست؟ چون سیل اومده احتمالا اجاره ها خیلی پایین باشه یا برای توریست ها مقررات آسون تری گذاشته باشن . کسی خبر داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان: شاه تقی ، msar
سیل تایلند که از بارش باران های موسمی و بالا رفتن سطح آب رودخانه ها ناشی شده تابحال 373 قربانی گرفته و زندگی بیش از نه و نیم میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است. به گزارش سی ان ان، بالا آمدن آب موجب هراس ساکنان شد. در حال حاضر حومه های بیرونی شهر بانکوک زیر آب فرو رفته اند. سیل به مرکز شهر هم رسیده است حتی فرودگاه بانکوک که تا دیروز پناهگاه سیل زدگان بود اینک به زیر آب رفته است. این سیل بدترین سیل از سال 1942 به شمار می رود.

ساکنان بانکوک در میان آبهای تیره رفت و آمد می کنند بدون اینکه بدانند چه چیزی در انتظار آنهاست. مقامات بهداشتی نگران ابتلای ساکنان به بیماری های عفونی و بیماری های واگیردار هستند. پیش از این گفته شده است سیل، تمساح و مار با خود به شهر آورده است. دولت پس از دریافت گزارشهایی درباره وجود تمساح ها و مارها در داخل آبها شکارچیان را به جنگ آنها فرستاد. آنی بودمر روی، سخنگوی سازمان حمایت از کودکان گفت: ما گزارش های نگران کننده ای درباره حیوانات خطرناک مثل مارها و تمساح ها که در داخل سیلابها ظاهر شده اند شنیده ایم. این در حالی است که کودکان در هیمن آب رفت و آمد می کنند!

سیلاب وارد خانه ها شده و برخی از ساکنان بانکوک برنامه ریزی می کنند تا آنجا را ترک کنند. تخمین زده شده که 1 میلیون نفر از 12 میلیون ساکن این شهر آنجا را ترک کرده اند. همچنین دولت از گردشگران خواسته تا بانکوک را ترک کنند. دولت تایلند این سیل را بدترین سیل در نیم قرن اخیر نامیده و اعلام کرده که احتمال دارد بیش از یک ماه طول بکشد تا آب برخی از مناطق فرو بنشیند. در حالی که احتمال داده می شود عمق آب جاری در مرکز بانکوک به یک و نیم متر افزایش یابد نیروی دریایی ارتش برای هدایت آب رودخانه به سوی دریا به کمک آمده است. وزارت دارایی تایلند میزان خسارات وارده از سیل را بیش از 6 میلیارد دلار برآورد کرده است.




































































































پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، Pay ، msar
سلام به دوستان خوب. علیرغم خبرهای بد از سیل میتونید از طریق وب سایتهای موجود خبرهای داغ و آنلاین از وضعیت لحظه ای وبا نقشه توریستی مناطق سیل زده کسب اطلاع کنید . من یک لینک میگذارم امیدوارم که مفید باشه:
http://www.thaitravelblogs.com/2011/10/m...in-bangkok
درخواست گرین کارت برای والدین:
Case number: YRV2019
Visa Class: IR5
Your case is currently at: NVC
Foreign state of chargeability: Iran
Interview Location: Yerevan
Priority Date:  09-Feb-2018
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، matgogoia ، msar
سلام دوستان من بانکوک هستم

از 15 نوامبر به بعد خبری از سیل نیست ... همه چیز اروم به نورمال برگشته ... مناطق توریتسی بانکوک که هیچ مشکلی نداره ... برای کسی که به عنوان توریست میاد اینجا هیچیزی از سیل درک نمی کنه ..

پیروز باشید اینجا بانکوک پتونم ا لویو پی ام سی Tongue
پاسخ
تشکر کنندگان: mehdi_behzadi ، msar
سوال درباره مجوز کار و شرایط گرفتن آن :
میخواستم بدونم آیا با ویزای تحصیلی میشه درخواست مجوز کار در تایلند کرد یا نه . در صورتی که این امکان وجود داره چه مدارکی مورد نیاز هست ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان