کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سوال درباره تولد فرزندم در امارات
سلام دوستان یک سوال برای بنده پیش امده اگر همسر من باردار باشند و هنگام سفر به امارات اعم از ابوظبی یا دبی بخواهیم بچه را در بیمارستان انجا بدنیا بیاوریم مشکلی نیست؟لطفا کمی در این رابطه توضیح بدهید
متشکرم
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
تا جایی که میدونم بعضی از کشور ها به خانم های حامله به همین جهت ویزا نمی دن ....
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، mohammadalir ، msar
(2011-06-10 ساعت 19:01)saint نوشته:  تا جایی که میدونم بعضی از کشور ها به خانم های حامله به همین جهت ویزا نمی دن ....

تا اونجایی که میدونم امارات آزمایش حاملگی برای دادن ویزا به ایرانیان نمی گیره و اصلا نیازی به هیچ آزمایشی نیست ، فقط کافیه یه آزانس هوایی از طریق کفیلش توی امارات ویزا بگیره . والسلام.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Linspire ، mohammadalir ، msar
(2011-06-10 ساعت 17:41)mohammadalir نوشته:  سلام دوستان یک سوال برای بنده پیش امده اگر همسر من باردار باشند و هنگام سفر به امارات اعم از ابوظبی یا دبی بخواهیم بچه را در بیمارستان انجا بدنیا بیاوریم مشکلی نیست؟لطفا کمی در این رابطه توضیح بدهید
متشکرم
از آنجایی که به دنیا آمدن فرزند در امارات هیچ مزیتی را برای او به همراه نمی آورد بنابراین اصلا برای آنها هیچ مانعی ندارد که فرزند یک خارجی در امارات به دنیا بیاید چون تا زمانی که پدر او اماراتی نباشد آن فرزند حکم یک خارجی را دارد و تبعه نخواهد شد. ولی اگر مثلا در امریکا به دنیا می آمد دیگر آینده اش تضمین بود چون هر کسی که در امریکا به دنیا بیاید می تواند پاسپورت امریکایی بگیرد.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
تشکر کنندگان: Linspire ، nastaran86 ، mohammadalir ، storagemeter ، Shiva7223 ، Ali Sepehr ، Danoosh ، msar
باتشکر از پاسخ دوستان
دوستان به غیراز امریکا کشورهای همجوار ایران البته بیشتر حوزه خلیج فارس به فرزند متولد شده در کشور مربوطه پاسپورت نمی دهند؟
ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: chaman59 ، msar
(2011-06-10 ساعت 22:32)mohammadalir نوشته:  باتشکر از پاسخ دوستان
دوستان به غیراز امریکا کشورهای همجوار ایران البته بیشتر حوزه خلیج فارس به فرزند متولد شده در کشور مربوطه پاسپورت نمی دهند؟
ممنونم
با سلام اگر همسر شما در کشور های حاشیه خلیج فارس مثلا امارات شهر دوبی زایمان کنددر صورتی که شما اقامت آنجا را داشته باشید فرزند شما ایرانی ست که باید از سفارت یا کنسولگری ایران برایش پاسپورت تهیه کنید فقط محل تولد فرزندتان دوبی ثبت میشود . به دنیا آمدن فرزند در این کشورها مشمول پاسپورت ان کشور نمیشود .(هر چند قدم نرسیده در هر کجای دنیا انشاءالله مبارک است .)


پاسخ
تشکر کنندگان: mohammadalir ، msar
نقل قول:ولی اگر مثلا در امریکا به دنیا می آمد دیگر آینده اش تضمین بود چون هر کسی که در امریکا به دنیا بیاید می تواند پاسپورت امریکایی بگیرد.
ایا این جمله واقعیت داره ؟
تحت اون شرایط به پدر و مادرش هم اجازه موندن بدن درسته؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2011-06-11 ساعت 10:22)saeedfweb نوشته:  
نقل قول:ولی اگر مثلا در امریکا به دنیا می آمد دیگر آینده اش تضمین بود چون هر کسی که در امریکا به دنیا بیاید می تواند پاسپورت امریکایی بگیرد.
ایا این جمله واقعیت داره ؟
تحت اون شرایط به پدر و مادرش هم اجازه موندن بدن درسته؟
بله درست هست، فقط همان زمان به والدین اجازه اقامت نمیدهند و تا قبل از انقضا ویزا باید خاک آمریکا را ترک کنند. هر چند هر کس که در داخل مرزهای ایالات متحده بدنیا بیاید، "بعد از رسیدن به سن قانونی"، با مکاتبه و نشان دادن مدرک ولادت (و احیانا مدارک پرواز، اگر در داخل هواپیمای در حال عبور از حریم هوایی آمریکا بدنیا آمده باشد!Big Grin) میتواند شماره سوشیال سکیوریتی و پس از آن مدرک تابعیت و پس از آن پاسپورت آمریکایی را تقاضا بکند و تمام این مدارک را به ترتیب و مرحله به مرحله در نزدیکترین سفارت آمریکا به کشور محل اقامتش دریافت میکند. بدیهی است که بعد از ورود به آمریکا و در صورت نشان دادن درآمد مکفی برای ساپورت والدین (یا نشان دادن تمکن والدین) میتواند تقاضای اقامت دائم (گرین کارت) برای والدینش را بدهد که معمولا در عرض 4-8 ماه آنها هم به مصاحبه در سفارت دعوت شده و به آمریکا نقل مکان میکنند و حدود 5 سال بعد هم تبعه آمریکا شده و از مزایای آن بهره مند می شوند. تمام این موارد موکول به زمان رسیدن فرد متولد آمریکا، به سن قانونی میباشد. به هر حال اگر کسی در حین سفر (یا تحصیل یا کار یا درمان یا ... که در همه این موارد موقتا در آمریکا تردد میکند)، امکان زایمان داشته باشد، امتیاز خوبی برای خودش، فرزندش و تمام اعضا خانواده اش در آینده فراهم مینماید.
پاسخ
تشکر کنندگان: saeedfweb ، nastaran86 ، mohammadalir ، Danoosh ، vahidbaq ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان