کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزا و اقامت کاری
(2011-10-19 ساعت 20:29)takpar نوشته:  سلام خدمت همه دوستان گل
من کارم با اینترنت هست و ماهی 500 تا 600 دلار اینا درامد دارم. و چون درامدم به دلار هست هر کشوری باشم فرقی برام نمیکنه . و بین مالزی و تایلند موندم . خواستم از شما بپرسم که آیا با این مبلغ میتونم در تایلند زندگی کنم؟ چطوری میتونم اونجا بمونم؟ ( راهکارهایی که برای ماندن هست مثل ویزا دانشجویی یا ثبت شرکت یا ازدواج صوری و... کدام بهتر و و از نظر هزینه بصرفه تره ؟ اگر ممکن هست دقیق و مفصل توضیح دهید . قبلا از پاسخ و نظرهای شما عزیزان تشکر میکنم .

در مورد ویزای دانشجویی من متاسفانه اطلاعات ندارم ولی ثبت شرکت را چون خودم انجام داده ام براتون توضیح میدم :
برای ثبت شرکت حتما از دفاتر وکالت معتبر کمک بگیرید. نیازی به گذاشتن سرمایه نداره و فقط یه مبلغی به عنوان سرمایه اولیه اعلام می کنید. شرکای تایلندی هم که صوری هستند خود وکیل براتون جور می کنه و کارای قانونیشو انجام میده. مدارک ثبت شرکتتون را به دفتر بازرگانی سفارت تایلند در تهران می برید و تاییدیه اونا رو میگیرید. با بقیه مدارک و بلیط می برید سفارت تایلند در تهران و درخواست ویزای تجاری multiple میدید. این ویزا یک سال اعتبار داره و در طول این یک سال می تونید به دفعات از مرز تایلند عبور کنید، ولی نمی تونید بیش از مدتی که در مهر ورود قید شده اونجا بمونید. قبل از اینکه overstay بشید باید از تایلند خارج بشید در غیر این صورت جریمه شده و برای تمدید ویزاتون هم به مشکل میخورید.
در مورد مدت زمانی که هنگام ورود به شما اجازه میدهند بمونید : بارها تغییر کرده و من آخرش علتش رو نفهمیدم. اوایل سی روز بیشتر نمیشد. یه مدت شصت روز بود. یه مدت شده بود نود روز. یه مدت هم شد چهل روز . خلاصه خیلی نمیشه روش حساب کرد.
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
راستی اینم بگم که حتما باید برای شرکتتون و خودتون مالیات بپردازید. حتی اگه شرکت فعال نباشه. مبلغش زیاد نیست ولی باید حواستون باشه که اگه به موقع پرداخت نکنید جریمه نشید. تمام این کارها را باید همون اول ثبت شرکت از وکیل یا مشاورتون بخواهید براتون برنامه ریزی کنه.
یه نکته راجه به وکیل : به هیچ عنوان به وکلایی که دفتر درست و حسابی ندارن و محل شون مشخص نیست اعتماد نکنید و فقط با دفاتر وکالت معتبر و یا شرکت هایی که کار وکالت و مشاوره انجام میدن کار کنید. اگر وسط کار وکیلتون تلفن جواب نده و گم و گور بشه کارتون مشکل میشه.
در ضمن بعد از یک سال که ویزاتون تموم شد باید برگردیدایران و ویزاتون رو تمدید کنید. احتمال داره سفارت از شما تایید مجدد دفتر بازرگانی را بخواد. دفتر بازرگانی هم راجع به عدم فعالیت شرکت ازشما توضیح خواهد خواست. اونجا دیگه بستگی به شما داره که چطور مجابشون کنید که تحقیقات و مطالعات بازار شما چطور هنوز به نتیجه نرسیده ؟

برای داشتن ویزای بیزینس نیاز نیست که اجازه کار یا work permit بگیرید. صرفا مدیر یا سهامدار شرکت بودن برای اخذ ویزای تجاری کفایت می کنه.
ولی با این ویزا اجازه کار ندارید. در مورد نوع کار هم قبلا توضیح دادم. منظور کار یدی است. هرکاری غیر از مدیریت. مثلا اگر شما رستوران داشته باشید و اجازه کار نداشته باشید نمی تونید پشت صندوق بنشینید و پول بگیرید ، نمیتونید توی آشپزخانه کار و آشپزی کنید ، نمی تونید برای مشتریان سرویس ببرید و... فقط می تونید در رستوران حضور داشته باشید. با کارمندان و مشتریان صحبت کنید و به قسمتهای مختلف سرکشی کنید. اگر پلیس شما را درحال کار کردن بدون اجازه کار ببینه ، جریمه نقدی ، احتمالا زندان ، ابطال ویزا ، محرومیت از ورود به تایلند برای چند سال ، انحلال شرکت ، ضبط دارایی های شرکت در انتظارتون خواهد بود.
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2011-10-20 ساعت 09:47)Pay نوشته:  اگه مختصرا" بخام بگم با این پول نه!!!!Sad
مالزی که اصلا".
تایلند>>اولین موضوع اجاره استودیو 20 یا 30 متری مبله یکساله(کوتاه مدت گرونتر!):
جای پرت حداقل ماهی 6000 الی 7000 بات (حدود 200 الی 250 دلار)>>بانکوک(جای دور ونه چندان خوب), پوکت (جای دور ونه چندان خوب),پاتایا (جای معمولی ونه چندان خوب) , چیانگ مای (جای معمولی) احیانا" شاید در شهرهای کوچک دیگر جای بهتر بتوان اجاره کرد.
جای خوب ومرتب با وسایل شیک حدود 10000 بات (حدود 300 الی 350 دلار)>>بانکوک(جای متوسط), پوکت (جای متوسط خوب),پاتایا (جای خوب با وسایل نسبتا" شیک) , چیانگ مای (جای خیلی خوب)
این شد از اجاره. حالا شما به من بگو شما با ماهی 300 , 400 دلار میتونی هم شکمتو سیر کنی- هم خوش بگذرونی هم پول کرایه تاکسی یا حداقل اجاره موتور و ... چیزایی که دوست داری بخری بدی؟Sad
شوخی کردم مهندس .Tongue یکم مایه رو بالا ببر یا فکر کار تو تایلند باش اونم نه از نوع حقوق بگیری. ناامید هم نشو چون راه زیاد داره فقط باید یه سر اونجا بری و تحقیق کنی که میرزه.Cool


با احترام به دوست خوبمون
اجاره استودیو برای دوره شش ماهه به بالا ، از ماهی 3000 شروع میشه. من یه خونه سه خوابه ویلایی توی شهرک گرفتم ماهی 10000 تا. ساختمان هایی هستند که هر طبقه چند تا سوییت مستقل داره ، با سرویس بهداشتی کامل ولی بدون آشپزخانه و کاملا مبله ، با کولر گازی و کمد و تختخواب و... با ماهی 3500 به بالا میشه پیدا کرد. هم تمیز و هم بی دردسر هستند. هزینه تلویزیون کابلی و برق را جداگانه باید بپردازید ولی هزینه آب در اجاره محاسبه شده.
برای اینکه کرایه موتور نخوای بدی می تونی موتور قسطی بخری ، با نشون دادن ویزای بیزینسی و اجاره نامه یکساله خونه و یک نفر تایلندی هم ضمانت کنه ، در عرض یک ساعت یه موتور صفر کیلومتر با کلی هدیه و یه کارت قسط تحویل می گیری. قسط موتور هم ماهی یکبار توی سوپر مارکت با همون کارت قسط پرداخت می کنی
خورد و خوراک هم که تقریبا مفت درمیاد. یک پرس برنج 5 بات ، یک ماهی درسته سرخ شده 50 بات ، یک کاسه توم یام گون 30 بات و...
دنبال کار کارمندی یا کارگری اصلا نباشید. خودشون کلی آدم بیکار دارند که برای روزی صد بات براشون کار می کنه. ضمن اینکه اگر کسی بخواد شما را استخدام کنه باید دو نفر تایلندی را بیمه کنه تا بتونه برای یک نفر خارجی اجازه کار بگیره. ولی برای خودتون می تونید درآمد ایجاد کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2011-10-19 ساعت 20:29)takpar نوشته:  سلام خدمت همه دوستان گل
من کارم با اینترنت هست و ماهی 500 تا 600 دلار اینا درامد دارم. و چون درامدم به دلار هست هر کشوری باشم فرقی برام نمیکنه . و بین مالزی و تایلند موندم . خواستم از شما بپرسم که آیا با این مبلغ میتونم در تایلند زندگی کنم؟ چطوری میتونم اونجا بمونم؟ ( راهکارهایی که برای ماندن هست مثل ویزا دانشجویی یا ثبت شرکت یا ازدواج صوری و... کدام بهتر و و از نظر هزینه بصرفه تره ؟ اگر ممکن هست دقیق و مفصل توضیح دهید . قبلا از پاسخ و نظرهای شما عزیزان تشکر میکنم .

سلام خدمت همه دوستان محترم
با علم به اینکه این سوال خیلی وقت پیش مطرح شده و ممکنه takpar عزیز هیچ وقت این پاسخ را نخونه ، ولی به این دلیل که ممکنه سوال بقیه دوستان هم باشه پاسخ میدم تا دیگران استفاده کنند.
به نظر من تایلند یکی از بهترین کشورهای دنیاست برای زندگی ، به شرطی که حداقل اوایل کار پول کافی داشته باشی برای خرج کردن. پول کافی یعنی همون ماهیانه بین پانصد تا هزار دلار.
بعد از یه مدت راه های پول در آوردن توی این کشور براتون روشن میشه.
آرامش در زندگی ،زندگی ساده مردم ، شاد بودن ، خوش رو و مهمان نوازی مردم ، احترامی که به شما به عنوان یه خارجی میگذارند ، هزینه کم و.... محاسن این کشور محسوب میشه. اما معایبش را هم باید دید : سطح درآمد پایین ، جمعیت زیاد ، نرخ بالای بیکاری ، فساد اداری حتی گاهی اوقات در بین پلیس ها ، مافیای مواد مخدر و برای بعضی افراد گرمای همیشگی هوا معایب زندگی توی این کشور محسوب میشوند.
برای شخص من زندگی در تایلند تجربه تکرار نشدنی و خاطره انگیزی بود. بیش از هر چیز آرامش خاطر خودم و شادی و نشاط دایمی مردم و درکنار اون آزادی و راحتی.
ولی باید به خاطر داشته باشیم که نمیشه همه چیز را یکجا داشت، به هر حال مدینه فاضله هنوز ساخته نشده. و هر کسی با توجه به خواسته ها و سلیقه خودش از یه جایی خوشش میاد. به نظر من تایلند جاییه که توش آدم پیر نمیشه. البته به شخصه جاهای شلوغ و توریستی را برای زندگی نمی پسندم. یه شهر ساحلی خلوت به دور از ازدحام کلوپ ها و ....... ها را بیشتر می پسندم. هرچند خودم در بانکوک بودم ولی محله ای که اصلا توریستی نبود و زندگی عادی جریان داشت.

سالم باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2013-05-31 ساعت 00:44)rezaya نوشته:  سلام خسته نباشید.میخواستم راهنمایی کنید چطور میتونم یه مغازه تو پاتایا اجاره کنم و چطوری میتونم ویزای کار و مجوز کار برای رستوران بگیرم؟
شرایط شراکت تو تایلند چطوریه؟چون من به همراه یکی از دوستان میخوایم این کارو شروع کنیم.آیا به دو نفر برای یک مغازه مجوز و ویزای کار میدن؟

درود بر شما
مراحل کار به شرح زیر است :
- پیدا کردن خانه برای سکونت
- پیدا کردن محلی برای رستوران
- قرارداد با شرکت وکالت برای ثبت شرکت و اجازه کار و نامه نگاری های اداری
- اخذ مجوز از اداره بهداشت برای رستوران

شرایط شرکت در تایلند مثل خیلی جاهای دیگه دنیاست . سهم شما دونفر جمعا 49 درصد و شرکاری تایلندی که صوری هستند 51 درصد از کل سهام شرکت.
برای داشتن اجازه کار باید نشون بدید که برای هر نفر ، دو تایلندی را استخدام کرده و بیمه کرده اید. یعنی برای شما دو نفر نیاز به استخدام چهار کارگر تایلندی است . البته برای رستوران شما به هرحال نیاز به کارگر تایلندی دارید . می تونید یک یا دو کارگر استخدام کنید و بقیه را به صورت صوری اعلام کنید . همه این کارها را وکیلتون براتون انجام میده . محدودیتی برای تعداد افراد وجود نداره . فقط به ازای هر یک نفر خارجی باید دو نفر تایلندی استخدام و بیمه بشه. سعی کنید وکیل معتبر و باتجربه ای بگیرید که تمام کارها را بدون دغدغه براتون انجام بده و شما درگیر بازرسی و مسائل دیگه نباشید.
برای پیدا کردن دفتر وکالت خوب از خارجی هایی که اونجا اجازه کار دارند بپرسید با چه وکیلی کار کرده اند.
در تایلند رشوه دادن برای امور اداری بسیار شایع است . ولی شما نمی تونید مستقیما این کار را انجام بدید. بنا بر این سعی کنید وکیل خوبی پیدا کنید تا همه کارها را براتون با پول انجام بده.

سوالاتون خیلی کلی بود . اگه بازم در زمینه رستوران یا کارای دیگه توی تایلند اطلاعات خواستید همینجا بپرسید اگه بلد بودم پاسخ میدم . اینایی که گفتم بلد بودم چون خودم یک بار همه شو انجام دادم Wink
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2012-09-14 ساعت 20:16)pooria.x نوشته:  سلام.ارزشداره تو تایلند ادامه تحصیل داد؟ارشد صنایع خوند؟اصلا دانشگاه خوب تو تایلند هست؟

دوست عزیز دانشگاه های تایلند در برابر دانشگاه های اروپا و آمریکا و کانادا هیچی نیستند. ضمن اینکه دانشگاه بین المللی که به زبان انگلیسی تدریس کنند کم داره . مدرک دانشگاه هاشون هم در دنیا خیلی معتبر نیست. می تونید توی اینترنت رنکینگ دانشگاه هاشو چک کنید.
درسته که هزینه زندگی توی تایلند خیلی پایین تر از جاهای دیگه هست ولی ارزش نداره به نظر من. مگر اینکه تصمیم داشته باشی زبونشونو یاد بگیری و آخرش هم همونجا زندگی کنی که به نظر من بهترین جا برای زندگی توی دنیاست. (نظر شخصی من)
برای ادامه تحصیل توی کشورهای آسیایی مالزی از تایلند بهتره . سنگاپور از هردوشون بهتر. بازم رنکینگ دانشگاه ها بیشتر کمکت می کنه.

http://www.timeshighereducation.co.uk/wo...ld-ranking
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2013-06-26 ساعت 10:42)saeednasa نوشته:  
(2012-09-14 ساعت 20:16)pooria.x نوشته:  سلام.ارزشداره تو تایلند ادامه تحصیل داد؟ارشد صنایع خوند؟اصلا دانشگاه خوب تو تایلند هست؟

دوست عزیز دانشگاه های تایلند در برابر دانشگاه های اروپا و آمریکا و کانادا هیچی نیستند. ضمن اینکه دانشگاه بین المللی که به زبان انگلیسی تدریس کنند کم داره . مدرک دانشگاه هاشون هم در دنیا خیلی معتبر نیست. می تونید توی اینترنت رنکینگ دانشگاه هاشو چک کنید.
درسته که هزینه زندگی توی تایلند خیلی پایین تر از جاهای دیگه هست ولی ارزش نداره به نظر من. مگر اینکه تصمیم داشته باشی زبونشونو یاد بگیری و آخرش هم همونجا زندگی کنی که به نظر من بهترین جا برای زندگی توی دنیاست. (نظر شخصی من)
برای ادامه تحصیل توی کشورهای آسیایی مالزی از تایلند بهتره . سنگاپور از هردوشون بهتر. بازم رنکینگ دانشگاه ها بیشتر کمکت می کنه.

http://www.timeshighereducation.co.uk/wo...ld-ranking
دوست عزیز آقا سعید ابتدا ممنون بابت اطلاعاتی که به دوستان دادین

ولی در مورد دانشگاهها باید خدمتتون عرض کنم تایلند داشنگاههای بسیار معتبری داره که هم تو سطح آسیا و هم تو سطح دنیا اسم رسم دارن
از جمله چولالاکرن که سال 2011 رتبه 130 دنیا رو داشت و دانشگاههای معتبر دیگری نظیر ماهیدل - آسامپشن -چیانگ مای - کینگ - ای آی اس و ... که همگی از اعتبار بالایی برخوردارن و البته تو همه اینها تدریس کاملا به زبان انگلیسی هست و جالبتر اینکه اکثر این دانشگاهها دوره های مشترک با دانشگاههای بزرگی از اروپا - امریکا و استرالیا دارن که دانشجو حتی بعد از اتمام تحصیل میتونه به راحتی راهی دانشگاه پارتنر دانشگاه خودش بشه
البته در مورد سنگاپور باهاتون موافقم که اصلا اونجا با هیچ کجای آسیا قابل مقایسه نیست - که اونم مشکلات خودش رو داره از جمله هزینه زندگی بالا و شهریه بالای دانشگاه

بازم تشکر از شما بابت اطلاعات خوبی که بابت ویزای بیزینس ارائه دادین
همیشه رفتن رسیدن نیست - اما برای رسیدن باید رفت

پاسخ
تشکر کنندگان: ali reza rouhgandom ، msar
سلام خدمت matgogoia عزیز
آیا رتبه دانشگاه هایی که گفتید جایی ثبت شده ؟ یعنی منبعی براش هست ؟
البته من راجع به دانشگاه های تایلند اطلاعاتم کمی قدیمیه . ولی اینجا :
http://www.timeshighereducation.co.uk/wo...egion/asia
می بینید که رتبه دانشگاه صنعتی شریف از King Mongkut's University of Technology, Thonburi بالاتره . درضمن دانشگاه دیگه ای از تایلند توی این لیست ثبت نشده .
ولی به هرحال قطعا تحصیل در دانشگاه های تایلند مخصوصا اونهایی که پارتنر اروپایی و آمریکایی دارند مزایایی به همراه خواهد داشت.
از شما ممنونم ولی به نظر من برای تحصیل جاهای بهتری هم هست . مثل مالزی و ترکیه . مخصوصا مالزی که خیلی در زمینه آکادمیک سرمایه گذاری کرده و در آینده نزدیک تبدیل به یکی از مراکز دانشگاهی آسیا خواهد شد.

سالم باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2013-06-27 ساعت 10:14)saeednasa نوشته:  سلام خدمت matgogoia عزیز
آیا رتبه دانشگاه هایی که گفتید جایی ثبت شده ؟ یعنی منبعی براش هست ؟
البته من راجع به دانشگاه های تایلند اطلاعاتم کمی قدیمیه . ولی اینجا :
http://www.timeshighereducation.co.uk/wo...egion/asia
می بینید که رتبه دانشگاه صنعتی شریف از King Mongkut's University of Technology, Thonburi بالاتره . درضمن دانشگاه دیگه ای از تایلند توی این لیست ثبت نشده .
ولی به هرحال قطعا تحصیل در دانشگاه های تایلند مخصوصا اونهایی که پارتنر اروپایی و آمریکایی دارند مزایایی به همراه خواهد داشت.
از شما ممنونم ولی به نظر من برای تحصیل جاهای بهتری هم هست . مثل مالزی و ترکیه . مخصوصا مالزی که خیلی در زمینه آکادمیک سرمایه گذاری کرده و در آینده نزدیک تبدیل به یکی از مراکز دانشگاهی آسیا خواهد شد.

سالم باشید

درود
بله دوست عزیز
سایتهای بسیاری بر اساس معیارهای مختلف رنکیگ دانشگاههای دنیا رو اعلام میکنن
در نظر داشته باشید که دانشگاه شریف ایران هم کم دانشگاهی نیست و البته هر کسی در ایران توان رفتن به این دانشگاه رو نداره
http://www.webometrics.info/en/Asia
http://www.topuniversities.com/universit...kings/2013
http://www.webometrics.info/en/Asia/Thailand
تایلند از نظر تحصیلی یکی از کشورهایی است که چند سالیه داره شدید سرمایه گذاری میکنه و امروز 175 دانشگاه معتبر داره که بسیاری از این دانشگاهها دارای چندین شعبه در تایلند و دیگر کشورها هستن

البته برای مثال دانشگاه ای آی اس رو ممکنه در رنگ بالا نوزدهمین دانشگاه تایلند ببینید ولی این دانشگاه در رشته های علوم کامپیوتر و آی تی از شناخته شده ترین دانشگاههای دنیاست که هر ساله بالای 70 درصد از فارق التحصیلان این دانشگاه از دانشگاههای معتبر امریکایی و اروپایی اسکالر شیپ میگیرن
و یا دانشگاه آسامپشن در MBA در دنیا مطرح هست و ...
و در کل بنده با تحقیقی که داشتم بسیاری از دانشگاههای تایلند چیزی از دانشگاههای مالزی و غیره کم ندارن بلکه دارن سعی میکنن خودشون رو به کشورهایی مثل کره و ژاپن برسونن
الان بنده تو یکی از دانشگاههای تایلند مشغولم و جالبه بهتون بگم از 26 نفر ورودی ترم جدید در مستر ارتباطات 6 نفر ژاپنی و 4 دانشجوی کره ای وجود داره - بقیه از چین , مالزی و کشورهای دیگر و 4 تایلندی وجود دارن و در اساتید این گروه فقط یک نفر دکتر وجود داره و بقیه پروفسور هستن که از این استید فقط دو نفر تایلندی هستن و بقیه بیشتر انگلیسی هستن
همیشه رفتن رسیدن نیست - اما برای رسیدن باید رفت

پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، saeednasa ، msar
آقا با این حساب بنده خیلی جسارت کردم
با توجه به اینکه شما در حال حاضر در تایلند مشغول تحصیل هستید و تحقیقات بنده راجع به ادامه تحصیل در تایلند مربوط به سال های گذشته است ؛
1- فرمایشات شما راجع به دانشگاه های تایلند موثق تر است
2- تایلند در همین چند سال در زمینه آکادمیک پیشرفت زیادی داشته ( چون اون موقع ها از این خبرا نبود )

امیدوارم از زندگی و تحصیل در تایلند لذت ببرید
پاسخ
تشکر کنندگان: matgogoia ، msar
(2013-06-27 ساعت 19:16)saeednasa نوشته:  آقا با این حساب بنده خیلی جسارت کردم
با توجه به اینکه شما در حال حاضر در تایلند مشغول تحصیل هستید و تحقیقات بنده راجع به ادامه تحصیل در تایلند مربوط به سال های گذشته است ؛
1- فرمایشات شما راجع به دانشگاه های تایلند موثق تر است
2- تایلند در همین چند سال در زمینه آکادمیک پیشرفت زیادی داشته ( چون اون موقع ها از این خبرا نبود )

امیدوارم از زندگی و تحصیل در تایلند لذت ببرید

درود خواهش میکنم آقا این چه حرفیه - بنده واقعا لذت بردم از اطلاعاتی که بابت ویزای کاری و بیزینس ارائه دادین

آره واقعا این چند سال پیشرفت زیادی تو زمینه تکنولوژِی و آکادمیک داشتن

و از جهتی واقعا مردمان خوبی هستن و بنده اصلا اینجا احساس قریب بودن نمیکنم

ممنون از شما
همیشه رفتن رسیدن نیست - اما برای رسیدن باید رفت

پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2013-06-27 ساعت 23:35)matgogoia نوشته:  
(2013-06-27 ساعت 19:16)saeednasa نوشته:  آقا با این حساب بنده خیلی جسارت کردم
با توجه به اینکه شما در حال حاضر در تایلند مشغول تحصیل هستید و تحقیقات بنده راجع به ادامه تحصیل در تایلند مربوط به سال های گذشته است ؛
1- فرمایشات شما راجع به دانشگاه های تایلند موثق تر است
2- تایلند در همین چند سال در زمینه آکادمیک پیشرفت زیادی داشته ( چون اون موقع ها از این خبرا نبود )

امیدوارم از زندگی و تحصیل در تایلند لذت ببرید

درود خواهش میکنم آقا این چه حرفیه - بنده واقعا لذت بردم از اطلاعاتی که بابت ویزای کاری و بیزینس ارائه دادین

آره واقعا این چند سال پیشرفت زیادی تو زمینه تکنولوژِی و آکادمیک داشتن

و از جهتی واقعا مردمان خوبی هستن و بنده اصلا اینجا احساس قریب بودن نمیکنم

ممنون از شما
آقا شما می تونی تو پذیرش دانشگاه به ما کمک برسونی؟ Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2013-06-28 ساعت 04:06)Aero نوشته:  
(2013-06-27 ساعت 23:35)matgogoia نوشته:  
(2013-06-27 ساعت 19:16)saeednasa نوشته:  آقا با این حساب بنده خیلی جسارت کردم
با توجه به اینکه شما در حال حاضر در تایلند مشغول تحصیل هستید و تحقیقات بنده راجع به ادامه تحصیل در تایلند مربوط به سال های گذشته است ؛
1- فرمایشات شما راجع به دانشگاه های تایلند موثق تر است
2- تایلند در همین چند سال در زمینه آکادمیک پیشرفت زیادی داشته ( چون اون موقع ها از این خبرا نبود )

امیدوارم از زندگی و تحصیل در تایلند لذت ببرید

درود خواهش میکنم آقا این چه حرفیه - بنده واقعا لذت بردم از اطلاعاتی که بابت ویزای کاری و بیزینس ارائه دادین

آره واقعا این چند سال پیشرفت زیادی تو زمینه تکنولوژِی و آکادمیک داشتن

و از جهتی واقعا مردمان خوبی هستن و بنده اصلا اینجا احساس قریب بودن نمیکنم

ممنون از شما
آقا شما می تونی تو پذیرش دانشگاه به ما کمک برسونی؟ Smile
اگر کاری از دستم بر بیاد حتما دریغ نمیکنم دوست عزیز

تو دانشگاههای تایلند 4 دانشگاه رو وزارت علوم ایران قبول داره مدرکشون رو
assumption university
ramkamhaeng
king
AIT

اگر یه سری به سایتشون بزنید میبینید تقریبا شرایط رو خیلی صریح و کامل نوشتن و به سادگی میشه کارها رو انجام داد
هر سوالی داشتین در حدی که اطلاعات داشته باشم راهنمایی میکنم
همیشه رفتن رسیدن نیست - اما برای رسیدن باید رفت

پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2011-12-17 ساعت 05:49)Pay نوشته:  [/color]
(2011-12-11 ساعت 00:43)pride نوشته:  سلام

می خواستم بدونم چطور میشه توی تایلند مغازه کرایه کرذ و کار کرد.مثلا مغازه پوشاک
با تشکر از پاسخگوییتون.

دوست عزیز قبل از اومدن به تایلند باید از طریق سفارت تایلند در تهران اجازه کار در تایلند را بگیری که برای راهنمایی بیشتر توصیه میکنم به آگهی های روزنامه همشهری مرتبط با این موضوع مراجعه کنی.دیگر اینکه مکان اجاره و شهر مورد نظرت برای کسب و کار خیلی مهم است و خیلی باید دقت کنی تا متضرر نشی. در انتها با توجه به اینکه حدود 10 ساله در ارتباط با واردات پوشاک از تایلند به ایران فعالیت میکنم اصلا" توصیه نمیکنم مغازه پوشاک در تایلند باز کنی( زیره به کرمان بردن؟!) توصیه من به دوستانی که میخواهند در تایلند کسب و کاری راه بندازند: هرگونه فعالیت شغلی (بیزنس) توریستی و خدماتی برای ایرانیان گردشگر اعم از: محل سکونت و خوراک و گردش شهری و سرویس ایاب و ذهاب و تور لیدری و معاملات املاک و مواد اولیه خوراک ایرانی و امثالهم میباشد که خیلی خیلی هنوز بکر است و فضا رقابتی نشده.
با امید موفقیت شما

(2011-12-17 ساعت 05:49)Pay نوشته:  [/color]
(2011-12-11 ساعت 00:43)pride نوشته:  سلام

می خواستم بدونم چطور میشه توی تایلند مغازه کرایه کرذ و کار کرد.مثلا مغازه پوشاک
با تشکر از پاسخگوییتون.

دوست عزیز قبل از اومدن به تایلند باید از طریق سفارت تایلند در تهران اجازه کار در تایلند را بگیری که برای راهنمایی بیشتر توصیه میکنم به آگهی های روزنامه همشهری مرتبط با این موضوع مراجعه کنی.دیگر اینکه مکان اجاره و شهر مورد نظرت برای کسب و کار خیلی مهم است و خیلی باید دقت کنی تا متضرر نشی. در انتها با توجه به اینکه حدود 10 ساله در ارتباط با واردات پوشاک از تایلند به ایران فعالیت میکنم اصلا" توصیه نمیکنم مغازه پوشاک در تایلند باز کنی( زیره به کرمان بردن؟!) توصیه من به دوستانی که میخواهند در تایلند کسب و کاری راه بندازند: هرگونه فعالیت شغلی (بیزنس) توریستی و خدماتی برای ایرانیان گردشگر اعم از: محل سکونت و خوراک و گردش شهری و سرویس ایاب و ذهاب و تور لیدری و معاملات املاک و مواد اولیه خوراک ایرانی و امثالهم میباشد که خیلی خیلی هنوز بکر است و فضا رقابتی نشده.
با امید موفقیت شما
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
من یه آشنای دوری دارم که نزدیک به 30 ساله آلمان زندگی میکنه.
مدت زیادیه که توی شرکت بنز کار میکنه
به نظر شما آیا میتونه برای من دعوت نامه کاری ارسال کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان