کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شرایط زایمان در آمریکا
(2013-05-07 ساعت 15:23)مهسا خانوم نوشته:  اقا کوروش ممنونم که جواب دادی و بله خودمم می دونم که این حرفها تا عملی شدن خیلی تغییر خواهد کرد ولی می خواستم با کسی مشورت کنم که اصلا این کار شدنی هست که بهش فکر کنم یا نه ؟ و مثلا اگر برای انجام این کار کسی تجربه ای داره لطفا کمکم کنه . یا حتی اگر وکیل خوبی می شناسید که بتونه کمکم کنه بهم بگید . متشکرمSmile
بله ميشه. حتی شما ميتونی وقتی رسيديد امريکا پس از خاتمه مدت ويزاتون در خواست تمديد ويزا بديد و آنجا باردار بشيد
Cool
پاسخ
تشکر کنندگان: مهسا خانوم ، m.mina ، msar
سلام دوستان : من مدت1/5 هست که امریکا هستم و الان باردارم متاسفانه اینجا هیچ کسی را ندارم که در زمان زایمان در کنارم باشد خواستم به مادرم در ایران دعوتنامه بفرستم متاسفانه هزینه ها با توجه به وضعیت کنونی دلار بسیار بالاست سوال من این هست آیا دولت خدماتی از قبیل پرستار بچه در روزهای اول زایمان به مادرانی با شرایط من اختصاص میدهد یا نه . چون یکی از دوستانم در کانادا زایمان کرد و از اواخر حاملگی یک پرستار به طور مجانی در اختیارش دادند که تا مدتی بعد از زایمان هم در کنارش بود .در ضمن درامد همسرم هم خیلی زیاد نیست که بتوانم برای پرستار هزینه کنم لطقا اگر اطلاعاتی دارید منو راهنمائی کنید ممنون.
پاسخ
تشکر کنندگان: maxsupermax ، m.mina ، msar
(2013-05-07 ساعت 10:46)مهسا خانوم نوشته:  سلام من می خواستم یه سوال بپرسم . من ایران هستم و می خوام برای زایمانم برم آمریکا الان اصلا باردار هم نیستم ولی می خوام وقتی ویزای توریستی اومد باردار بشم ( زمان بندی و برنامه ریزی رو کیف کنین Smile )می خواستم ببینم اگر من باردار برم اونجا می تونم زایمان انجام بدم ؟ راستش من خواهر تازه امسال توی لاتاری قبول شده و من می خوام اینجوری برنامه ریزی کنم که با اون برم اونجا البته خودم می دونم که این برنامه ریزی ها توی رفتن به سفارت و گرفتن ویزا خیلیش به هم می خوره ولی کلا می خوام بدونم که من می تونم با این شرایط برم و اونجا زایمان کنم؟ و اگر اوکی هست هزینه درمانی که گفتن حدود 15000 دلار قطعیه؟ می دونید برای کسی مثل من که کسی رو اونجا ندارم خیلی استرس زاست می ترسم به امیده 15000 دلار برم و بیشتر بشه و اونجوری واقعا نمی دونم چی کار کنم. در ضمن یه سواله دیگه هم داشتم من اگر برم اونجا و باردار باشم کسی می دونه که به شوهرم برای وقت زایمانم ویزا می دن یا نه ؟ ممنونم

اگر باردار باشید کسی نمی تونه شما رو دیپورت کنه.
هزینه زایمان به چند عامل بستگی داره: چه ایالتی و چه بیمارستانی. چه نوع بیمه ای دارید و زایمان چجوری باشه. سزارین یا طبیعی.
در ضمن هزینه های مراقبت های درمانی دوران بارداری رو حساب نکرده اید که خود اونها می تونه تا 10 هزار دلار برسه. البته اگر بیمه داشته باشید هزینه ها تا مقدار زیادی پایین میاد.
برای مثال هزینه های بیمارستان خانم من برای چهار شب در بیمارستانی در لس آنجلس از بیست هزار دلار بالاتر بود. به اینها هزینه های دوران بارداری رو اضافه کنید (بین 5 تا 10 هزار دلار) و همینطور هزینه های خود نوزاد. مثل لباس، دایپر، استرولر تحت و ..... تا قبل از زایمان نزیدک به دو هزار دلار. و بعد از زایمان هم باری نوزاد تقریبا ماهی 200 تا 500 دلار ممکنه هزینه کنید.
هزینه های بیمارستان و دکتر رو بیمه کاور می کنه. اگر بخواهید خودتان پرداخت کنید این هزینه ها را در نظر داشته باشید.
وقتی بچه به دنیا بیاد شوهرتون راحت تر می تونه ویزا بگیره این نظر شخصی منه البته.

اگر تنها هستید و کسی رو ندارید اینکار رو نکنید. به مشکلات دوران بارداری و زایمان و مراقبت های بعد از زایمان و همینطور به هزینه های آن خوب فکر کنید و در نظر داشته باشید که حتا اگر تنها باشید و با روحیه فوق العاده بخواهید به اینکار اقدام کنید باید از نظر مالی تامین باشید تا دغدغه هزینه های نوزادتون نباشید.
متاسفم که لحن ارسالم منفیست. اما زندگی و مشکلات آن فقط هزینه ها نیست. به خصوص در مورد زایمان و بارداری و تولد بچه تون که مطمئنا دوست دارید بهترین ها رو براش داشته باشید.
با این حال اگر دوستی یا آشنایی دارید که مثل خواهر و مادرتون ازتون پرستاری خواهد کرد نگران نباشید. ولی اگر تنها هستید و شوهرتون کنارتون نیست اینکار رو نکنید. دوران بارداری برای خانم ها باید همراه باشه با اطمینان خاطر و امنیت و آسایش کامل.

اما اگر به خودتان اطمینان کامل دارید که از پسش بر میایید و دوستان و آشناهایی دارید حتما اینکار رو بکنید زنان باردار در اینجا بسیار مورد احترام و مراقبت و توجه هستند و از سوی جامعه بسیار مورد تحسین و توجه هستند. احساس آرامش و امنیت خاطری که معمولا در اینجا وجود داره در نوزاد تاثیر داره و همینطور در بارداری. سطح بهداشتی بیمارستان های خوب اینجا قابل قیاس با ایران نیست.
براتون آرزوی موفقیت می کنم و پیشاپیش بهتون تبریک می گم.




(2013-07-20 ساعت 02:51)elnazh نوشته:  سلام دوستان : من مدت1/5 هست که آمریکا هستم و الان باردارم متاسفانه اینجا هیچ کسی را ندارم که در زمان زایمان در کنارم باشد خواستم به مادرم در ایران دعوتنامه بفرستم متاسفانه هزینه ها با توجه به وضعیت کنونی دلار بسیار بالاست سوال من این هست آیا دولت خدماتی از قبیل پرستار بچه در روزهای اول زایمان به مادرانی با شرایط من اختصاص میدهد یا نه . چون یکی از دوستانم در کانادا زایمان کرد و از اواخر حاملگی یک پرستار به طور مجانی در اختیارش دادند که تا مدتی بعد از زایمان هم در کنارش بود .در ضمن درامد همسرم هم خیلی زیاد نیست که بتوانم برای پرستار هزینه کنم لطقا اگر اطلاعاتی دارید منو راهنمائی کنید ممنون.

بهتون تبریک می گم و مطمئنم بسیار هیجانزده هستید تا نوزادتون رو هر چه زودتر ببینید!
سیستم درمانی کانادا سوسیالیستی است و بیمه همگانی برای افراد وجود دارد. برعکس آمریکا که بیمه باید خریداری شود. بنابراین پرستار مجانی یا دولتی در آمریکا وجود ندارد مگر برای افراد معلول.
اگر بیمه ندارید از بیمه دولتی حتما استفاده کنید. سعی کنید دوستی یا آشنایی رو برای دو هفته اول زایمانتون پیدا کنید که بهتون کمک کنه و دست کم روزها رو که همسرتون کنارتون نیستند بهتون کمک کنه. حتا اگر شده پیشنهاد دستمزد هم بدهید ولی تنها نمانید که شانس افسردگی بسیار بالاست البته مشکلات نیز کم نیستند.
اگر در کالیفرنیا و لس آنجلس هستید با ایمیل من تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری رو در اختیارتون قرار بدهم. سعی می کنیم در حد امکان کمکتون کنیم و در بیمارستان کنارتون باشیم.
پاسخ
(2013-07-21 ساعت 07:02)User نوشته:  وقتی بچه به دنیا بیاد شوهرتون راحت تر می تونه ویزا بگیره این نظر شخصی منه البته.

با تمام صحبتهای یوزر عزیز کاملا موافقم به غیر از این قسمت که به شوهرتون ویزا میدن ..
دوست من وقتی سه ماهه باردار بود با ویزای توریستی برای سومین بار وارد آمریکا شد .دوبار قبل همراه با شوهرش اومده بود ولی این بار به شوهرش چک خورد و دوستم به خاطر شرایطی که داشت و به خیال اینکه به همسرش مثل دوبار قبل ویزا میدن زودتر اومد . سه ماهی خونه ی ما بود و من از نزدیک تمام مشکلاتی که یه خانم باردار بدون همسر در کشور غریب میتونه داشته باشه رو به خوبی لمس کردم ... به راحتی بهش بیمه دادن ولی مشکلات احساسی و ندانستن زبان ..وارد نبودن به خیلی از مسائل حتی جزئی و هزار و یک مشکل دیگه ..
الان ده روزی میشه که بچه به دنیا ولی هنوز پدر بچه ویزا نگرفته .
به دنیا آوردن بچه در آمریکا درسته میتونه خیلی پوئن مثبتی باشه ولی قبل از اومدن حتما حتما همه ی جوانب رو در نظر بگیرید ..کار ساده ای نیست اگه به قول دوستمون کسی رو دارید که بتونه واقعا تمام کارهای قبل و بعد از زایمانتون رو انجام بده این کار رو بکنید در غیر اینصورت عملا این کار غیر ممکنه .
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
با عرض سلام و تشکر به پاسخ گرم و صمیمی شما . من ساکن فلوریدا هستم دوستانی اینجا دارم ولی توقعی نیست چون اینجا هر کسی مشغول زندگی و مسائل خاص خودش هست حال ببینیم در آینده چه پیش می آید. به هر حال سپاسگذارم
پاسخ
تشکر کنندگان: User ، m.mina ، msar
(2013-07-22 ساعت 07:12)elnazh نوشته:  با عرض سلام و تشکر به پاسخ گرم و صمیمی شما . من ساکن فلوریدا هستم دوستانی اینجا دارم ولی توقعی نیست چون اینجا هر کسی مشغول زندگی و مسائل خاص خودش هست حال ببینیم در آینده چه پیش می آید. به هر حال سپاسگذارم

امیدوارم کلاس های لاماز رو تابحال رفته باشید. این کلاس های رو بیمارستانی که قراره فرزندتون رو به دنیا بیارید برگزار می کنه. گاهی وقت ها هزینه ای هم دریافت میشه ولی اگر بیمه دولتی داشته باشید احتمالا مجانی میشه براتون. توی این کلاس از مربیتون بپرسید در مورد پرستار بعد از زایمان. شاید بتونه بهتون مراکزی رو معرفی کنه که افرادی به صورت داوطلبی میان و کمک می کنند.

از مراکز Parenthood در شهرتون پیدا کنید و ازشون بپرسید.

همینطور از مراکزی مثل WIC: Women infants and Children که به زنان و نوزادان و بجه ها کمک میکنه. مطمئنم یک جایی می تونید کمکی دریافت کنید.
در مورد WIC که گفتم به اینجا سر بزنید نزدیکترین مرکزش به محل سکونتتون رو پیدا کنید و ختما به اونجا مراجعه کنید. اونجا کمک فراوانی بهتون می کنند.
این هم وب سایتش:
http://www.doh.state.fl.us/family/wic/

در مورد چگونگی ارسال دعوت نامه برای ویزای توریستی مادرتون در تاپیک دیگر اینجا http://mohajersara.com/thread-3808-post-...#pid380261 توضیح داده ام.
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، ParsTrader ، maxsupermax ، baba manam sanaz ، m.mina ، msar ، sjv
در ضمن اگر به خاطر رودربایستی نمی خواهید از دوستانتون کمک بخواهید بهتره این رو بگذارید کنار. و ازشون بخواهید دست کم یک هفته بهتون کمک کنند. به هر حال دوست یک جایی باید دست آدم رو بگیره. مطمئنا در آینده جبران خواهید کرد. اگر فرزند اولتون هست باید عرض کنم که زندگیتون وارد مرجله جدیدی میشه که در کنار خوشی های بزرگش گاهی وقت ها مشکلاتی هم داره که به دلیل کم تجربه بودن آدم نمی دونه باید چکار کنه و ممکنه اذیت بشه.

بازم تبریک میگم و میدونم که لحظات بسیاری زیبایی رو تجربه خواهید کرد بخصوص وقتی که نوزادتون رو برای اولین بار در آغوش بگیرید. زیبایی این احساس اونقدر هست که همه مشکلات رو فراموش می کنید.


(2013-07-22 ساعت 07:12)elnazh نوشته:  با عرض سلام و تشکر به پاسخ گرم و صمیمی شما . من ساکن فلوریدا هستم دوستانی اینجا دارم ولی توقعی نیست چون اینجا هر کسی مشغول زندگی و مسائل خاص خودش هست حال ببینیم در آینده چه پیش می آید. به هر حال سپاسگذارم
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، ParsTrader ، apoornaki ، m.mina ، msar
(2013-07-21 ساعت 12:45)laili نوشته:  
(2013-07-21 ساعت 07:02)User نوشته:  وقتی بچه به دنیا بیاد شوهرتون راحت تر می تونه ویزا بگیره این نظر شخصی منه البته.

با تمام صحبتهای یوزر عزیز کاملا موافقم به غیر از این قسمت که به شوهرتون ویزا میدن ..
دوست من وقتی سه ماهه باردار بود با ویزای توریستی برای سومین بار وارد آمریکا شد .دوبار قبل همراه با شوهرش اومده بود ولی این بار به شوهرش چک خورد و دوستم به خاطر شرایطی که داشت و به خیال اینکه به همسرش مثل دوبار قبل ویزا میدن زودتر اومد . سه ماهی خونه ی ما بود و من از نزدیک تمام مشکلاتی که یه خانم باردار بدون همسر در کشور غریب میتونه داشته باشه رو به خوبی لمس کردم ... به راحتی بهش بیمه دادن ولی مشکلات احساسی و ندانستن زبان ..وارد نبودن به خیلی از مسائل حتی جزئی و هزار و یک مشکل دیگه ..
الان ده روزی میشه که بچه به دنیا ولی هنوز پدر بچه ویزا نگرفته .
به دنیا آوردن بچه در آمریکا درسته میتونه خیلی پوئن مثبتی باشه ولی قبل از اومدن حتما حتما همه ی جوانب رو در نظر بگیرید ..کار ساده ای نیست اگه به قول دوستمون کسی رو دارید که بتونه واقعا تمام کارهای قبل و بعد از زایمانتون رو انجام بده این کار رو بکنید در غیر اینصورت عملا این کار غیر ممکنه .

سلام
من يك سوال داشتم ، دوست شما كه باويزاى توريستى امده بود بابت هزينه هاى زايمان از چه بيمه اى استفاده كرد؟
پاسخ
تشکر کنندگان: m.mina ، msar
سلام، من با ويزاي توريستي براي زايمان دارم مي ام امريكا دو تا انتخاب دارم كاليفرنيا و فلوريدا ، خودم فلوريدا رو ترجيح مي دم، ولي نمي دانم چي كار مي تونم بكنم كه هزينه زياد نشه، اخه هر چي چك ميكنم كمك ها و بيمه ها براي توريست نيست،اگه كسي اطلاعات داره لطفا بنويسه، در ضمن يه سوال ديگه چقدر طول مي كشه كه به بچه شناسنامه بدن؟
پاسخ
تشکر کنندگان: m.mina ، msar
سلام
تبريك مي گم بهتون!

جواب سوال دوم: معمولا سه هفته بعد از زايمان مي توني بري اداره بهداشت و شناسنامه را دريافت كنيد.

سوال اولتون:
به بيمه عاي مسافرتي داخل سر بزنيد و بپرسيد شايد زايمان را هم بيمه كننند.

از بيمه هاي ابنجا هم سوال كنيد شايد بيمه اي باشه مخصوص توريست ها. مي دونم كه گرون ميشه اما از نداشتنش بهتره. چون فقط زايمان نيست كه هزينه داره، مراقبت هاي قبل از زايمان كه هر ماه بايد برين دكتر، هم هزينه داره.

راه كم كردن هزبنه يكيش اينه كه از الان شروع كنيد به ورزش كردن و تقويت بدني. اونقدري كه بتونيد براحتي زايمان طبيعي داشته باشيد و احتمال سزارين كم بشه.
اگر سزارين بشيد هزينه ها بسيار بالا خواهد رفت.
نكته ديگه فلوريدا از كاليفرنيا ارزانتر است.


در نهايت اينكه حتما به بيمه هاي دولتي هم سربزنيد شايد پوشش بدهند شما رو بخاطر بچه.
موفق باشيد.

(2013-10-07 ساعت 14:55)Mandm نوشته:  سلام، من با ويزاي توريستي براي زايمان دارم مي ام امريكا دو تا انتخاب دارم كاليفرنيا و فلوريدا ، خودم فلوريدا رو ترجيح مي دم، ولي نمي دانم چي كار مي تونم بكنم كه هزينه زياد نشه، اخه هر چي چك ميكنم كمك ها و بيمه ها براي توريست نيست،اگه كسي اطلاعات داره لطفا بنويسه، در ضمن يه سوال ديگه چقدر طول مي كشه كه به بچه شناسنامه بدن؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، Mandm ، laili ، m.mina ، msar
متشكر از جواب، چون من دو قلو دارم پس قضيه زايمان طبيعي منتفي هست، بايد دنبال كمك دولتي بگردم يه جوري
پاسخ
تشکر کنندگان: User ، m.mina ، msar
(2013-10-08 ساعت 21:18)Mandm نوشته:  متشكر از جواب، چون من دو قلو دارم پس قضيه زايمان طبيعي منتفي هست، بايد دنبال كمك دولتي بگردم يه جوري

بهتون تبریک میگم اینبار دوبله!

بله حتما دنبال بیمه باشید چون مراقبت های قبل و بعد از زایمان کلی هزینه بر هست. البته غیر از هزینه های پزشکی، خود نوزاد ها هم خرج دارند. حتما هم سعی کنید اقوام تان نزدیکتان باشند.

به نظرم وقتی رسیدید اینجا بروید از یک مرکز Parenthood گواهی بارداری بگیرید و به مراکز بیمه دولتی ازجمله همین بیمه جدید سربزنید. فکر می کنم بتوانید برای دوران بارداری تا سه ماه پس از تولد فرزندانتان بیمه دولتی دریافت کنید. البته فرزندانتان تا چندین سال بیمه رایگان خواهند بود.
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، usa lover ، laili ، Mandm ، ParsTrader ، m.mina ، msar ، saba1100
(2013-10-04 ساعت 12:19)Iman-iman نوشته:  
(2013-07-21 ساعت 12:45)laili نوشته:  
(2013-07-21 ساعت 07:02)User نوشته:  وقتی بچه به دنیا بیاد شوهرتون راحت تر می تونه ویزا بگیره این نظر شخصی منه البته.

با تمام صحبتهای یوزر عزیز کاملا موافقم به غیر از این قسمت که به شوهرتون ویزا میدن ..
دوست من وقتی سه ماهه باردار بود با ویزای توریستی برای سومین بار وارد آمریکا شد .دوبار قبل همراه با شوهرش اومده بود ولی این بار به شوهرش چک خورد و دوستم به خاطر شرایطی که داشت و به خیال اینکه به همسرش مثل دوبار قبل ویزا میدن زودتر اومد . سه ماهی خونه ی ما بود و من از نزدیک تمام مشکلاتی که یه خانم باردار بدون همسر در کشور غریب میتونه داشته باشه رو به خوبی لمس کردم ... به راحتی بهش بیمه دادن ولی مشکلات احساسی و ندانستن زبان ..وارد نبودن به خیلی از مسائل حتی جزئی و هزار و یک مشکل دیگه ..
الان ده روزی میشه که بچه به دنیا ولی هنوز پدر بچه ویزا نگرفته .
به دنیا آوردن بچه در آمریکا درسته میتونه خیلی پوئن مثبتی باشه ولی قبل از اومدن حتما حتما همه ی جوانب رو در نظر بگیرید ..کار ساده ای نیست اگه به قول دوستمون کسی رو دارید که بتونه واقعا تمام کارهای قبل و بعد از زایمانتون رو انجام بده این کار رو بکنید در غیر اینصورت عملا این کار غیر ممکنه .

سلام
من يك سوال داشتم ، دوست شما كه باويزاى توريستى امده بود بابت هزينه هاى زايمان از چه بيمه اى استفاده كرد؟

از بیمه ی مدیکل استفاده کرده بود که تمام هزینه های قبل از زایمان و زایمان سزارین رو کاور کرد و بهش گفته بودن که تا یک سال میتونه برای بچه فود استمپ بگیره که دوست من ازش استفاده نکرد .البته من کلا با اصل این موضوع مخالفم و معمولا به کسی پیشنهاد نمیکنم .
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، User ، m.mina ، msar
(2013-10-09 ساعت 08:26)User نوشته:  
(2013-10-08 ساعت 21:18)Mandm نوشته:  متشكر از جواب، چون من دو قلو دارم پس قضيه زايمان طبيعي منتفي هست، بايد دنبال كمك دولتي بگردم يه جوري

بهتون تبریک میگم اینبار دوبله!

بله حتما دنبال بیمه باشید چون مراقبت های قبل و بعد از زایمان کلی هزینه بر هست. البته غیر از هزینه های پزشکی، خود نوزاد ها هم خرج دارند. حتما هم سعی کنید اقوام تان نزدیکتان باشند.

به نظرم وقتی رسیدید اینجا بروید از یک مرکز Parenthood گواهی بارداری بگیرید و به مراکز بیمه دولتی ازجمله همین بیمه جدید سربزنید. فکر می کنم بتوانید برای دوران بارداری تا سه ماه پس از تولد فرزندانتان بیمه دولتی دریافت کنید. البته فرزندانتان تا چندین سال بیمه رایگان خواهند بود.
متشكرم از اينكه انقدر اميدوار كننده صحبت مي كنيد، منظورتون از بيمه جديد چه بيمه اي هست؟من توي سايت parenthood رفتم چند مورد خاص رو بيشتر نداشت، مثل ازمايش بارداري و از اين چيزا كه ديگه از من گذشته، حالا اينكه مي گيد نامه بگيرم براي مراكز ديگه هم بايد تحقيق كنم كه ايا به توريست ها مدهند يا خير؟
پاسخ
تشکر کنندگان: m.mina ، msar
(2013-10-09 ساعت 10:05)laili نوشته:  
(2013-10-04 ساعت 12:19)Iman-iman نوشته:  
(2013-07-21 ساعت 12:45)laili نوشته:  
(2013-07-21 ساعت 07:02)User نوشته:  وقتی بچه به دنیا بیاد شوهرتون راحت تر می تونه ویزا بگیره این نظر شخصی منه البته.

با تمام صحبتهای یوزر عزیز کاملا موافقم به غیر از این قسمت که به شوهرتون ویزا میدن ..
دوست من وقتی سه ماهه باردار بود با ویزای توریستی برای سومین بار وارد آمریکا شد .دوبار قبل همراه با شوهرش اومده بود ولی این بار به شوهرش چک خورد و دوستم به خاطر شرایطی که داشت و به خیال اینکه به همسرش مثل دوبار قبل ویزا میدن زودتر اومد . سه ماهی خونه ی ما بود و من از نزدیک تمام مشکلاتی که یه خانم باردار بدون همسر در کشور غریب میتونه داشته باشه رو به خوبی لمس کردم ... به راحتی بهش بیمه دادن ولی مشکلات احساسی و ندانستن زبان ..وارد نبودن به خیلی از مسائل حتی جزئی و هزار و یک مشکل دیگه ..
الان ده روزی میشه که بچه به دنیا ولی هنوز پدر بچه ویزا نگرفته .
به دنیا آوردن بچه در آمریکا درسته میتونه خیلی پوئن مثبتی باشه ولی قبل از اومدن حتما حتما همه ی جوانب رو در نظر بگیرید ..کار ساده ای نیست اگه به قول دوستمون کسی رو دارید که بتونه واقعا تمام کارهای قبل و بعد از زایمانتون رو انجام بده این کار رو بکنید در غیر اینصورت عملا این کار غیر ممکنه .

سلام
من يك سوال داشتم ، دوست شما كه باويزاى توريستى امده بود بابت هزينه هاى زايمان از چه بيمه اى استفاده كرد؟

از بیمه ی مدیکل استفاده کرده بود که تمام هزینه های قبل از زایمان و زایمان سزارین رو کاور کرد و بهش گفته بودن که تا یک سال میتونه برای بچه فود استمپ بگیره که دوست من ازش استفاده نکرد .البته من کلا با اصل این موضوع مخالفم و معمولا به کسی پیشنهاد نمیکنم .
ممنون از راهنمايي تان ، دسترسي به بيمه مديكل (مديكال؟) از چه طريقى امكان دارد و به كجا بايد مراجعه كنيم ، ايا اداره دولتى هست ؟ يا شركت هاى بيمه خصوصى هست ؟ شماره ، ادرس ، سايت يا نام اين ادارات يا شركتها را داريد ؟ ضمناً اين بيمه در كاليفرنيا هم هست؟
من با قوانين و مقررات اينجا اشنا نيستم ، ممنون ميشم اگر كامل راهنمائيم نماييد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: m.mina ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان