کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مسافرت طولانی(مهاجرت موقت)
ممنون از پاسخ شما . البته من منظورم اتاق اشتراکی نبود . منظورم اتاق مستقل در یه خانه اشتراکی بود .
من در یه پست دیگه یه چیزی سوال کردم اینجا هم مطرح میکنم و دوست دارم نظر شما هم بدونم. این را نوشته بودم :
""من کارم با اینترنت هست و ماهی 500 تا 600 دلار اینا درامد دارم. و چون درامدم به دلار هست هر کشوری باشم فرقی برام نمیکنه . و بین مالزی و تایلند موندم . خواستم از شما بپرسم که آیا با این مبلغ میتونم در تایلند زندگی کنم؟ چطوری میتونم اونجا بمونم؟ ( راهکارهایی که برای ماندن هست مثل ویزا دانشجویی یا ثبت شرکت یا ازدواج صوری و... کدام بهتر و و از نظر هزینه بصرفه تره ؟ اگر ممکن هست دقیق و مفصل توضیح دهید . قبلا از پاسخ و نظرهای شما عزیزان تشکر میکنم .""
نظر شما در این مورد چیه؟ بنظرت چیکار کنم؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
دوست عزیز فکر کنم مفصلا" در چند پست و چند جای مختلف پاسخ داده ام. لطفا" سر فرصت همه را مطالعه کنید تا انشاله پاسخ خود را دریابید.بعد هم انشاله آستینها رو بالا بزنید و وارد گود بشید.
درخواست گرین کارت برای والدین:
Case number: YRV2019
Visa Class: IR5
Your case is currently at: NVC
Foreign state of chargeability: Iran
Interview Location: Yerevan
Priority Date:  09-Feb-2018
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
درود دوست عزیز
یک سوال دارم ایا شما می دونید که امکان درخواست ویزاری جدید توریستی برای شخصی که ویزای یک بار ورود(توریسیتی 2ماه) داره در تایلند امکان پذیر یا خیر ؟ منظور با ویرازای یک بار وروده ..وارد تایلند شده باشه ...... وقسط داره که دوباره ویزای توریستی بگیره و 2 ماه بیشتر بمونه ؟(ایا این امکان در اداره مهاجرت هست که تقاضای ویزای جدید توریستی داد ... یا باید حتمی از سفارت تایلند خارج از خاک تایلند در خواست بشه .. ؟با تشکر .
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام دوستان گرامی
من بعد از اخذ ویزای دانشجویی یکساله تایلند میتونم حساب بانکی ویزاکارت افتتاح کنم،حالا این حساب رو میتونم مادام العمر داشته باشم و باهاش کار کنم حتی پس از خروج از تایلند یا پس از اتمام ویزای تحصیلی حسابم مسدود میشه یا باید ببندمش
با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام عزیز ؛ ممکن به صورت کلی بنویسید در یک ماه حداقل هزینه چند دلار میشود؟!

هزینه اتاق

هزینه خوراک

هزینه پوشاک

هزینه کرایه

و اینکه در تایلند کار پار وقت پیدا میشود؟

که بشود حداقل هزینه خونه تامین شه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام من شنیدم که در واکینگ استریت در متل یا هاستلی با نام شیشا هاوس اتاق با ماهی 3000 بات میشه گرفت کسی از دوستان اطلا عاتی داره در این مورد ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2011-10-21 ساعت 09:39)Pay نوشته:  ممنون . قابل شما رو نداشت.Wink من در این مورد زیاد اطلاعات ندارم ولی میتونید از سایتهای Real Estate, Property در شهر مورد نظرتون در گوگل جستجو کنید و ببینید اطاق مشترک دارند یا نه. ولی کلا" توصیه نمیکنم چون ۱-اجاره ها آنقدر بالا نیست که دنبال اطاق اشتراکی باشید ۲-برای اجاره هر استودیو یا آپارتمان نهایتا" ۱ ماه پول پیش میگیرند. ۳- شما در یک کشور دیگر نمیدونید از کدوم ملیت هم خونه شما میشه و اصولا" هم خونه ها اونم برای غیر دانشجوها اصولا" از وضعیت مالی و فرهنگی جالبی برخوردار نیستند( مثلا بهداشت آسیایی ها مخصوصا" هندیها و بنگلادشیها و ...) با ماها زمین تا آسمون فرق داره که به اعصاب خوردی هم خونه ایشون نمیرزه.Sad ۴- تنوع در اجاره مکان اونقدر زیاده که بسته به بودجه ای که دارید کمی دورتر میتونید مکان مورد نظرتون رو پیدا کنید Rolleyes۵-وسیله در اکثر آپارتمانها در حد مورد نیاز موجود هست چون موقع خرید اولیه سازندگان آن با وسایل اولیه اونو تحویل میدن و ظرف و ظروف و خورده ریزهای داخل آپارتمان بسته به سلیقه اجاره دهنده کم و زیاد داره و زیاد هم تاثیری در مبلغ اجاره نمیذاره ۶- مدت اجاره (هر چه طولانی تر ) حق انتخاب و قیمت ارزانتر رو برای شما به همراه میاره ۷- در مجموع توصیه میکنم اول اطلاعات مکانی و قیمت رو از اینترنت پیدا کنید و احیانا" به آژانسهای املاک پیشنهاد دهنده ایمیل بزنید(ایران), بعد با حضور در نزدیکی محل مورد نظر به آژانسها مراجعه کنید و نهایتا"با ۲ یا ۳ روز وقت برای رویت و انتخاب, مکان مورد نظرتون را انتخاب کنید.Cool

ممنون از شما واقعا اطلاعاتتون خیلی مفید بود سپاسگزارم
پاسخ
تشکر کنندگان: Pay
شنیده بودم به ایرانی ها زیاد گیر میدن
پاسخ
تشکر کنندگان:
ممنون از همگی واقعا زحمت می کشید تاپیک عالی شده و پاسخها به صورت کامل هستند.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان