کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ويزاي كار با پيدا كردن كار توسط شركت مهاجرتي
از يه سايتي خوندم كه شركت خودش برامون كار پيدا ميكنه و ميتونه ما رو با ويزاي كار به آمريكا بفرسته . از دوستان خواهشمندم در مورد صحت اين مطلب مرا آگاه كنند.
پاسخ
تشکر کنندگان: sherwean001
اگه چنین چیزی باشه منم خوشحال می شم بدونم. از کجا شنیدین؟
پاسخ
تشکر کنندگان: sherwean001
من در مورد اون سایت نمی دونم . اما به نظر من ویزای کار سوری خیلی سخته.اما اگر هرکسی با توجه به تحصیلات و تجربیات کاری شما براتون کار پیدا کنه و ثابت کنه کسی رو مثل شما در امریکا پیدا نمی کنه میتونه با کمک وکیل ویزا بگیره.این تاپیک رو مطالعه کنید و بحث رو اونجا ادامه بدین.Rolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان: genix21 ، ParsTrader ، Linspire ، frozen mind ، OverLord ، sherwean001
حتما یک نفر تو آمریکا پیدا می شه که بتونه اون کارو انجام بده. و در ضمن چنین کاری و گرفتن وکیلی که این کارو انجام بده خودش کلی هزینه بره.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، sherwean001
سلام
شرکتهایی هم که این کار را انجام می دهند هزینه بالایی طلب می کنند مثلا یک شرکت صحبت 40 میلیون تومان می کرد
در حالی که وکیلی گفت حق ندارد کار پیدا کند اما اگر کسی کار پیدا کند حق وکالتش 10 تومان است
من به دوستان دیگه هم گفتم شما با این پول می تونید خیلی راحت در کانادا هم فوق لیسانس بگیرید و هم اقامت و سپس ستیزن شوید
در حالی که با این ویزا کارفرما می داند که شما برای گرین کارت برای او کار می کنید و حسابی از شما کار خواهد کشید تازه حدود 5 سال هم طول می کشد تا گرین کارت بگیرید و باز هم 5 سال طول می کشد تا سیتیزن شوید
حالا نگاه کنید خواندن کارشناسی ارشد در کانادا و این کار کدامیک برای شما هم راحتتر است ؟
مگر اینکه مثلا شهرزاد خانم خودتون کار پیدا کنید و پولی را پرداخت نکنید .
با ارزوی موفقیت برای همه
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، OverLord ، lotfe.kh ، sherwean001
مسلما واسه من کار هر چقدر هم سخت باشه راحت تره. ترجیح می دم واسه رفتن از طریق کار اقدام کنم. اما کار کجاست؟! نمی دونم چه طوری کار پیدا کنم. قطعا یه کار وجود داره که من بتونم انجام بدم و دقیقا مشکل اینجاست که باید یکی تورو اوجا حمایت کنه که بتونی کار گیر بیاری. حالا او فردو از کجا پیدا کنیم؟ Smile
پاسخ
تشکر کنندگان:
من لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی دارم، و با این که 21 سال دارم زیادتجربه ی تدریس خصوصی زبان و آموزش مکالمه دارم. کاملا به رشته خودم مسلطم و از خیلی از آمریکایی ها بهتر ادبیات و زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی (تو این یکی یکم اغراق هست) رو بلدم. اما واقعا به زبون مسلطم. تو کار های فنی هم بسیار خوب هستم و اگه نیاز باشه به راحتی می تونم مدرک مورد نیازمو بگیرم( تقریبا آچار فرانسم). الان هم دارم واسه فوق می خونم و فقط در صورتی که دانشگاه تهران رو بیارم(پر توقع در مورد تحصیلات) ادامه می دم. یه کم از وقتم رو هم دارم روی شناخت بیشتر ادبیات انگلیس می گذارم که اگه بشه با ایده هایی که دارم یه مقاله بنویسم. اما خیلی وقت گیره و حس می کنم یک سالی طول بکشه. خوشبختانه مشکل سربازیم داره حل می شه و واسه در رفتن از این مرز آماده ام . فقط دغدغه ی ویزا رو دارم که پیدا کردن یه شغل با هزینه کم مثل elementary school English teaching می تونه مشکلم رو حل کنه. اما این که از ایران بخوای این شغلو پیدا کنی یا هر شغل شبیه اون رو ...! ؟
دلیل این که تو موسسات معتبر آموزش زبان هم کار نمی کنم اینه که 1 سال اول که وقتتو تلف می کنن و بدش هم درامدش خوب نیست. شش ماه اول که فقط یک کلاس می تونی برداری و اونم کلاس بچه هاس که ماشالا با تربیت صحیح بچه های شیرازی نمیشه طاقت آوورد. هرچی باشه اینجا ایرانه و مجبور نیستی وقتی می تونی کار دیگه ای داشته باشی تن به چنین کاری بدی. کلاس خصوصی درامد بهتری داره و وقت کمتری هم می گیره و همه چی دست خودته. واسه همین هر از گاهی شاگرد خصوصی می گیرم در هر سطحی که مایل باشن، برام فرق نمی کنه.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammad.maleki
سلام دوستان من چند روز آمدم آتلانتا سمت سندی اسپرینگ و شدیدا دنبال کار میگردم کسی میتونه کمکم کنه
2014AS18XX // ﺗﻌﺪﺍﺩ 2 ﻧﻔﺮ //
مصاحبه ﺍﺑﻮﻇﺒﯽ
تاریخ 18 دسامبر
// کلیرنس
آپدیت سیس 20 دسامبر/
آپدیت سیس 10 فوریه
آپدیت سیس 29 می
کلیر 1 جون
ویزا 12 جون
به خدا اعتماد دارم
کارساز ما به فکر کار ماست فکر ما در کار ما آزار ماست
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-07-09 ساعت 14:37)mmo نوشته:  از يه سايتي خوندم كه شركت خودش برامون كار پيدا ميكنه و ميتونه ما رو با ويزاي كار به آمريكا بفرسته . از دوستان خواهشمندم در مورد صحت اين مطلب مرا آگاه كنند.

من بعید میدونم درست باشه
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان