کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تابعیت کشور دوم مجاز یا غیر مجاز مسئله این است
سلام
دوستان عزیز موضوعی که امروز خواستم در موردش صحبت کنم و میدونم این مورد برای شما هم این سوال پیش خواهد آمد.
آیا تابعیت کشور دوم قانونی است؟؟
آیا کشور اول شما این کار را قانونی میداند؟
آیا در هنگام بازگشت به زادگاه خوبش مورد مواخذه قرار خواهید گرفت؟

همان طور که میدانید یکی از راه های بازگشت به ایران برای مدت طولانی حدود 2 سال و... پس از دریافت گرین کارت و شوسال سکوریتی دریافت پاس امریکایی است شما وقتی پاس امریکایی میگیرید در واقع برای دفعه بعد آسان تر وارد میشوید ... اما همه ماجرا این نیست شما پس از مدتی حدود 5-6 سال اقامت در کشور دوم مانند امریکا از مزایای سیتیزن شدن را در پیش دارید و پس از تبعه شدن شما یک شهروند امریکایی هستید. داستان باز هم ادامه دارد
هه ما کم و بیش با سوالات و شرایط سیتیزنی آشنا هستیم.

یکی از شرایط آن تابع قوانین و اجرای قوانین کشور دوممان است و علاوه بر امتحان و سوالات و... شما یک بخش قسم یاد کردن دارید در اون قسمت شما قسم میخورید که همیشه و در همه حالتی حافظ منافع کشورتون باشید یعنی حافظ منافع امریکا... این مورد از نظر من و شما هیچ موردی ندارد اما از نظر خیلی ها این خیلی گناه بزرگی هست چون شما به شیطان بزرگ، استکبار جهانی، امریکای جهان خوار گفتی نوکرتمBig Grin در واقع شما خودفروشی کردید و به منافع و آرمانهای آقا شون پشت کردید !!!
بعد ها چه اتفاقاتی ممکن است روی بدهد؟؟؟

در هنگام برگشت به ایران ممکن است البته من این را با شخصی که یکمی از بچه های بالا بود سوال کردم و جوابشون این بود:
فردی که تابعیت امریکایی میگیره وقتی به ایران برمیگرده ما وظیفه داریم ایشون رو تحت نظر و درباره شون تحقیق میکنیم !!!!!! چون روابط آمریکا با ایران نه تنها نزدیک بلکه خصمانه هست ایشان در نگاه اول به عنوان یک فرد وطن فروش تلقی میشه !!! چون امریکا دشمن ما هست و اون فرد با قسم خوردن درواقع با اونها هم قسم شده ایشان گفتند نه تنها ایران بلکه خیلی کشور ها اینگونه اند !!
حالا در باره این موضوع اینجا بحث میکنیم از دوستانی که سیتیزن هستند خواهش میکنم در بحث یارای ما باشند
ممنون
به آرزوم میرسم، شک ندارم Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
متاسفانه ایران تابعیت دوگانه رو قبول نداره. یعنی یک ایرانی اجازه نداره همزمان تابع دو کشور باشه.

نقل قول:ماده چهاردهم - هر تبعه ايران كه بدون رعايت مقررات فوق تابعيت خارجي
تحصيل كند تبعيت خارجي او كان لم يكن بوده و تبعه ايران شناخته مي شود ولي
در عين حال كليه اموال غير منقوله او با نظارت مدعي العموم محل به فروش
رسيده و پس از وضع مخارج فروش قيمت آن به او داده خواهد شد و به علاوه از
رسيدن به مقام وزارت و معاونت و عضويت مجالس مقننه و انجمنهاي ايالتي و
ولايتي و بلدي و هر گونه مشاغل دولتي محروم خواهد بود.

منبع: قوانین دات کام
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، m9780 ، behzadb57 ، mahboobeh A.tehrani ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
(2011-09-01 ساعت 10:19)mohsen324 نوشته:  متاسفانه ایران تابعیت دوگانه رو قبول نداره. یعنی یک ایرانی اجازه نداره همزمان تابع دو کشور باشه.

نقل قول:ماده چهاردهم - هر تبعه ايران كه بدون رعايت مقررات فوق تابعيت خارجي
تحصيل كند تبعيت خارجي او كان لم يكن بوده و تبعه ايران شناخته مي شود ولي
در عين حال كليه اموال غير منقوله او با نظارت مدعي العموم محل به فروش
رسيده و پس از وضع مخارج فروش قيمت آن به او داده خواهد شد و به علاوه از
رسيدن به مقام وزارت و معاونت و عضويت مجالس مقننه و انجمنهاي ايالتي و
ولايتي و بلدي و هر گونه مشاغل دولتي محروم خواهد بود.

منبع: قوانین دات کام
سایت عالی معرفی کردی ممنون
خوب با این اوضاع من وقتی تبعه اونجا میشم و با پاس امریکایی که توش نوشته محل تولد ایران وارد کشور میشم برام مشکل ساز میشه درسته؟
===
در واقع فکر کنم حرف حسابشون اینه: ما برای شما خرج کرده ایم تا به این سن و سال رسیده ای حالا میخواهی بروی نوکر اجنبی بشوی ؟؟ عمرا نگذاریم !!!
به آرزوم میرسم، شک ندارم Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، mahboobeh A.tehrani ، armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
این قضیه پاس امریکایی و خیانت و دردسر توی فرودگاه دیگه دوره اش گذشته. الان خودشون شورای عالی ایران خارج کشور درست کردن و کلا دیگه واسه کسی مهم نیست که پاسپورت کجارو داری. حداقل تا حالا برای اشناهای ما که تا حالا مشکلی پیش نیومده.
وقتی هم اومده توی خاک امریکا پیش اومده! یعنی مامور مهاجرت کلی سوال پیچ کرده که چرا رفتی ایران و اینا.
F2A
شماره کیس: ANK2009X
پر کردن فرم I-130 - اگوست 2006
اپرو شدن: May 2009
دریافت اولین نامه از NVC و: June 2009
نامه Choice of A:اپریل 2010
نامه مربوط به Affidavit of S:می 2010
نامه مربوط به DS230 :جولای 2010
نامه وقت سفارت: Dec 2010
مصاحبه: 24 JAN 2011
دریافت ویزا: 25 JAN
گرفتن پاکت پستی: 27 JAN
ورود به آمریکا:؟
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen324 ، frozen mind ، comrun ، armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar ، hamedrouhi
Smile
مطلب جالبی رو به چالش کشیدید. ممنون
ولی بر اساس نظر شخصی و همینطور عملکرد چند فامیل سیتیزن امریکا شده عرض می کنم.
اول این مصائب زمانی پیش می آید که شما جایی از کارت بلنگه در اون زمان عزیزان بچه های بالا مثل عقاب میان سرت.شک نکن .نه تو برگشت به ایران بلکه تو خود امریکا زیر چوونت. س.ی.ا تو کف کارای بچه های بالاست.باور کنSad
دوم اینکه بستگان سیتیزن ما با پاس امریکایی تا اروپا میان و ورود به ایرانشون رو با پاس ایران انجام می دن . و موقع برگشت هم با پاس ایران خرید بلیط می کنن و میرن اروپا و از اروپا میرن خونشون...Cool هر موقع هم که پاس ایران اکسپایر میشه با 150$ میفرستن واشنگتن 1هفته ای با پست میاد در خونه.خوشگل و مامان.
کاری هم به کار کسی نداشته باشی کارت ندارن.برای وطن و اعتلای نام وطن نام ایران مقتدر در امریکا قسم یاد کنید و کار کنید تا همگان به سخت کوشی ایرانیان در جهان ببالند.Big Grin
فدای خاکم ایران.
ایران عزیز سربلندی از آن توست.
امام راحل یه جمله جالبی داشت می فرماید" انشاله خدا همه ما را آدم کند" !
آمین رو بلند بگو ! Big Grin
Lol Wink
پاسخ
برای ورود با پاسپورت آمریکایی به ایران باید از ایران ویزا بگیرید. بخاطر همین همه با پاسپورت ایرانی وارد ایران میشن.
دلیل اینکه برای بچه‌هایی که آمریکا به دنیا میان شناسنامه و پاسپورت ایرانی می‌گیرند هم اینه که بتونند وارد ایران بشن.
شهروندهای آمریکایی نمی‌تونن بدون ویزا وارد ایران بشن. شما اگه پاسپورت آمریکایی دستت بگیری یعنی آمریکایی هستی و ویزا لازم داری.
حالا جدیدا همه برای اینکه اون صد دلار خروج از کشور رو ندن با پاسپورت ایرانی وارد و با پاسپورت آمریکایی خارج میشن! به قول کاربر Zoso اشکالی هم نمیگیرند به اینکه چرا پاسپورت خارجی دارید و اینها...
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، frozen mind ، comrun ، GBUSA ، Ali Sepehr ، seravin ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، aaraam ، msar
به دلیل اینکه ایران تابعیت دوم رو به رسمیت نمی شناسه هیچ کس با پاس غیرایرانی ش وارد ایران نمیشه بنابراین از این نظر مشکلی براش پیش نمیاد ! اما یه جا ممکنه این دسته از ایرانی ها به مشکل بخورن..... دقیقا به خاطر همین قانون یه ایرانی دارای دو تابعیت باید حواسشون جمع باشه.این به این معنیه که اگه یه ایرانی حتی وقتی یه بچه بوده و ایران رو ترک کرده و بیشتر عمرش رو در یه کشور دیگه زندگی کرده باشه و تابعیت دوم هم گرفته باشه بازم همچنان فقط یه ایرانی به حساب میاد و اگه توی ایران دچار مشکل بشه نمیتونه روی حمایت کشوری که تابعیتش رو داره حساب کنه.در واقع این قانون رو بعضی از کشورا میذارن فقط برای اینکه بتونن شهرونداشون رو در همه جای دنیا در کنترل خودشون داشته باشن و اگه خلافی هم کردن با قوانین خودشون مجازات کنن تا دلشون خنک شه
پاسخ
سلام
نمی خواهم وارد حواشی بشوم
ولی اصلا این مطلب در ایران جا افتاده است و بسیاری از اقایان هم فرزندانشان هم تابعیت دوگانه دارند
دوست ندارم این بحث را کش بدهم ولی اتفاقن اگر جایی گیر افتادید حتما بحث سیتیزن بودن خودتون را مطرح کنید چندین وچند مورد دیدم که خیلی به نفع ان فرد شده البته موارد استثنا در تمام جاها وجود داره و این مطلب را به شکل کلی گفتم .
دیگه بیشتر توضیح نمیدم
بعدش هم من نمیدونم دوستان از چی ....................
خوش باشید
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، armin021 ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
همانطور که دوستان توضیح دادند از نظر ایران، همه ایرانی محسوب میشوند مگر با "ترک تابعیت ایران". اگر کسی فقط با پاسپورت آمریکایی (اروپایی و غیره، بجز معدود کشورهای دارای قرارداد لغو روادید با ایران)، قصد ورود به ایران داشته باشه، باید ویزا بگیره. ویزای ایران از جمله سخت ترین انواع ویزاست و دنگ و فنگهای زیادی برای خارجیها هم داره مثل هدف از سفر، مشخص بودن برنامه کامل سفر، مشخصات کامل دعوت کننده، اماکنی که قصد اقامت دارند، عدم سابقه سفر به اسرائیل در پاسپورت، عدم سابقه ریجکت قبلی برای ویزای ایران، خبرنگار نبودن و ... البته ویزای فقط 14 روزه در 6 فرودگاه ایران برای تابعین واجد شرایط حدود 70 کشور صادر میشه و طبعا این موارد شامل ایرانیها (ی سیتیزن) نمیشه چون طبق قانون به ایرانی ویزای ایران داده نمیشود، مگر بسیار سخت و حتما با داشتن نامه ترک تابعیت ایران (که در واقع کسی که این نامه را از اداره اجتماعی وزارت خارجه میگیرد، از همان لحظه خود را از تمام کارهایی که میتوانسته به عنوان یک ایرانی انجام دهد، محروم میکند. مثل اغلب معاملات، امور بانکی، دریافت حقوق و ..)
توی خانواده و فامیل ما افراد زیادی سیزینی مضاعف دارند (هم اروپا، هم آمریکا) و تا حالا کسی در مرز به این دلیل با مشکلی برخورد نکرده. جاهای دیگر غیر از مرز هم معمولا جار نمیزنن که سیتیزن فلان جا هستند. موقع ورود و خروج هم هردو پاسشونو نشون میدن. (در هر صورت موقع ورود به ایران اگر مامور پاسپورت نگاه کنه و ببینه ویزا یا اقامت توی پاسپورت ایرانی نداری، خودش میپرسه که رو چه حسابی اونجا بودی و آدم باید پاس دومو دربیاره! و به همین ترتیب موقع خروج) تنها موردی هم که دیدم همه فامیل رعایت میکنن، اینه که سیتیزنیشون برای اداره ای که حقوق بازنشستگیشونو میگیرن، معلوم نشه. چون طبق قانون اگر 30 سال هم از حقوق شما حق بازنشستگی (یا تامین اجتماعی و ..) کسر شده باشه، به محض اینکه معلوم بشه که تابع کشور دیگری هستید(تابع، نه مقیم)، حقوق بازنشستگی (از کار افتادگی، وظیفه بگیری و ..) قطع میشه و فقط در صورتی دوباره برقرار میشه که ثابت کنید دیگه تابعیت دوم ندارید. هر چند به نظر من کسی که 30 سال حق بازنشستگی داده، حق داره که محل زندگیشو در دوره بازنشستگی انتخاب کنه و لزوما" محکوم به زندگی کردن در ایران و صرفا ایرانی شناخته شدن نیست، ولی اینجا فکر میکنن که هرکس تبعه میشه، حتما از حقوق و مزایایی استفاده میکنه و دیگه لازم نیست طلبش پرداخت بشه!
پاسخ
(2011-09-01 ساعت 17:37)comrun نوشته:  تنها موردی هم که دیدم همه فامیل رعایت میکنن، اینه که سیتیزنیشون برای اداره ای که حقوق بازنشستگیشونو میگیرن، معلوم نشه. چون طبق قانون اگر 30 سال هم از حقوق شما حق بازنشستگی (یا تامین اجتماعی و ..) کسر شده باشه، به محض اینکه معلوم بشه که تابع کشور دیگری هستید(تابع، نه مقیم)، حقوق بازنشستگی (از کار افتادگی، وظیفه بگیری و ..) قطع میشه

اینو نمی دونستم. می دونین چطور متوجه میشن؟بیمه چک میکنه که چه افرادی تابعیت دوم دارن ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، comrun ، hvm ، behzadb57 ، armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
(2011-09-01 ساعت 18:59)@SH!M نوشته:  بیمه چک میکنه که چه افرادی تابعیت دوم دارن ؟

نه. چک نمیکنن (یعنی تا حالا که چک نمیکردن! شاید هم هماهنگیهای لازم برای کسب اطلاعات بروز افراد با ارگانها، پلیس گذرنامه، امور خارجه و .. انجام پذیر نبوده یا اولویتی نداشته). من قانونیشو گفتم که اگر برای صندوقهای بازنشستگی معلوم بشه که شخصی تابع یک کشور دیگر شده، حقوقش قطع میشه. ولی گردشکارشو ندیدم که در چه وضعیتی و چه اداره ای این مطلبو به صندوقهای بازنشستگی اعلام بکنه. فقط میدونم که خود به خود معلوم (و چک) نمیشه. وقتی کسی حقوقشو نگیره، (قبلا 1 سال، بعد شد 6 ماه، 3 ماه و حالا 1 ماه!) واریز حقوقش قطع میشه تا وقتی که یا خودشو ببینن یا وکیلشو. البته ظاهرا" این قطع شدن حقوق به خاطر این گمان که شخص فوت کرده انجام میشه. اگر خودش بره به اداره، که تمام معوقه واریز و حقوق برقرار میشه. اما اگر ایران نباشن، باید یا از طریق سفارت ایران در اون کشور (یا دفتر حفاظت منافع ایران در واشینگتن) به یک نفر وکالت بدهند تا هر ماه بتونه حقوقو برداشت کنه یا مثلا بازنشستگان کشوری میتونن سالی یکبار از طریق وب کم (خانمها با حجاب و گذرنامه در دست بنشینن جلوی وب کم) حضور (و زنده بودن خودشون) و مشخصات وکیلشون، شماره حساب، دفتر کل و سایر موارد لازمو به متصدی اعلام کنن تا اداره برای مدت یک سال به وکیل معرفینامه او به بانک را بدهد و وکیل هر ماه حقوق را دریافت کند تا حقوق قطع نشود. در وکالتنامه هایی هم که در سفارتهای ایران نوشته میشه، وضعیت تابعیت فرد ذکر نمیشه، پس مشکلی پیش نمیاد. فقط اگر کسی با وب کم با اداره chat میکند، چنانچه متصدی راجع به وضع ایشان در خارج پرسید باید بگوید مقیم هست و تابعیت از دهانش خارج نشود. در مورد بازنشستگان نیروهای مسلح مقداری سختگیری میشود و بعد از چند بار تمدید وکالتنامه، حقوق قطع میشود و به وکیل هم پرداخت نمیشود تا شخص یکبار حضوری به اداره مطبوعش برود. متاسفانه در مورد وکالتنامه و تمدیدش برای تامین اجتماعی و سایر بیمه ها (سرمایه گذاری، عمر، مستمری و..) اطلاعات موثقی ندارم که بنویسم. پیروز باشید
پاسخ
(2011-09-01 ساعت 20:29)comrun نوشته:  
(2011-09-01 ساعت 18:59)@SH!M نوشته:  بیمه چک میکنه که چه افرادی تابعیت دوم دارن ؟

نه. چک نمیکنن (یعنی تا حالا که چک نمیکردن! شاید هم هماهنگیهای لازم برای کسب اطلاعات بروز افراد با ارگانها، پلیس گذرنامه، امور خارجه و .. انجام پذیر نبوده یا اولویتی نداشته). من قانونیشو گفتم که اگر برای صندوقهای بازنشستگی معلوم بشه که شخصی تابع یک کشور دیگر شده، حقوقش قطع میشه. ولی گردشکارشو ندیدم که در چه وضعیتی و چه اداره ای این مطلبو به صندوقهای بازنشستگی اعلام بکنه. فقط میدونم که خود به خود معلوم (و چک) نمیشه. وقتی کسی حقوقشو نگیره، (قبلا 1 سال، بعد شد 6 ماه، 3 ماه و حالا 1 ماه!) واریز حقوقش قطع میشه تا وقتی که یا خودشو ببینن یا وکیلشو. البته ظاهرا" این قطع شدن حقوق به خاطر این گمان که شخص فوت کرده انجام میشه. اگر خودش بره به اداره، که تمام معوقه واریز و حقوق برقرار میشه. اما اگر ایران نباشن، باید یا از طریق سفارت ایران در اون کشور (یا دفتر حفاظت منافع ایران در واشینگتن) به یک نفر وکالت بدهند تا هر ماه بتونه حقوقو برداشت کنه یا مثلا بازنشستگان کشوری میتونن سالی یکبار از طریق وب کم (خانمها با حجاب و گذرنامه در دست بنشینن جلوی وب کم) حضور (و زنده بودن خودشون) و مشخصات وکیلشون، شماره حساب، دفتر کل و سایر موارد لازمو به متصدی اعلام کنن تا اداره برای مدت یک سال به وکیل معرفینامه او به بانک را بدهد و وکیل هر ماه حقوق را دریافت کند تا حقوق قطع نشود. در وکالتنامه هایی هم که در سفارتهای ایران نوشته میشه، وضعیت تابعیت فرد ذکر نمیشه، پس مشکلی پیش نمیاد. فقط اگر کسی با وب کم با اداره chat میکند، چنانچه متصدی راجع به وضع ایشان در خارج پرسید باید بگوید مقیم هست و تابعیت از دهانش خارج نشود. در مورد بازنشستگان نیروهای مسلح مقداری سختگیری میشود و بعد از چند بار تمدید وکالتنامه، حقوق قطع میشود و به وکیل هم پرداخت نمیشود تا شخص یکبار حضوری به اداره مطبوعش برود. متاسفانه در مورد وکالتنامه و تمدیدش برای تامین اجتماعی و سایر بیمه ها (سرمایه گذاری، عمر، مستمری و..) اطلاعات موثقی ندارم که بنویسم. پیروز باشید

الان حقوق بازنشستگان سر موعد هر ماه در حسابهای دارای کارت عابر بانک شخص ریخته میشه و هرکسی با داشتن کارت و رمزش میتونه ازش برداشت کنه. پس این وکالتنامه و ... برای چیه؟
سوالی بود در خدمتم!
پاسخ
تشکر کنندگان: maxsupermax ، comrun ، frozen mind ، armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
(2011-09-01 ساعت 23:18)jMaster نوشته:  الان حقوق بازنشستگان سر موعد هر ماه در حسابهای دارای کارت عابر بانک شخص ریخته میشه و هرکسی با داشتن کارت و رمزش میتونه ازش برداشت کنه. پس این وکالتنامه و ... برای چیه؟
درسته. حقوق خیلیا به حسابی که کارت داره واریز میشه که اونم باز درصورتیکه هرمشکلی برای کارت پیش بیاد، به وکالتنامه برای دریافت حقوق نیاز داره. در ضمن حقوق میلیونها نفر از جمله وظیفه بگیرها (حقوق متوفی) و اغلب نیروهای مسلح که قبلا به حساب کارتی ریخته میشد، الان کارتاشون باطل شده و مجددا" دفترچه صادر میشه و دفترچه هم یعنی حضور هرماهه خود شخص یا وکیلش! بعضیا هم با دریافت خدمات بانکی اینترنتی لااقل تا وقتی پسورد یا امضا دیجیتالشون کار میکنه، از این مسائل و مراجعه هرماهه به بانک راحت میشن، البته فعلا" Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: maxsupermax ، behzadb57 ، frozen mind ، jMaster ، armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
دوستان عزیز من یه سوالی دارم که برعکس سوالهای این تاپیکه ولی چون به چند تابعیته مربوط میشه اینجا میپرسم میخواستم بدونم کسی اطلاعی داره که آمریکا چند تابعیته رو قبول داره یا نه ؟ یعنی اگر ما تابعیت ایران و یک کشور اروپایی رو داشته باشیم آیا آمریکا به عنوان تابعیت سوم بهمون سیتی زنی میده یا نه؟
شماره کیس: 2011AS00035xxx
کنسولگری:بخارست
تاریخ مصاحبه: 9 آگوست 2011
تاریخ دریافت کلیرنس:01 سپتامبر
تاریخ دریافت ویزا:6 سپتامبر
تاریخ ورود به آمریکا:15 فوریه 2012
تاریخ دریافت سوشیال:24 فوریه
خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریاییت نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری
پاسخ
تشکر کنندگان: armin021 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar
(2011-09-03 ساعت 16:38)golesang نوشته:  دوستان عزیز من یه سوالی دارم که برعکس سوالهای این تاپیکه ولی چون به چند تابعیته مربوط میشه اینجا میپرسم میخواستم بدونم کسی اطلاعی داره که آمریکا چند تابعیته رو قبول داره یا نه ؟ یعنی اگر ما تابعیت ایران و یک کشور اروپایی رو داشته باشیم آیا آمریکا به عنوان تابعیت سوم بهمون سیتی زنی میده یا نه؟

گلسنگ عزیز، حواست کجاست دوست عزیز؟!! Smile اگر آمریکا چند تابعیتی رو قبول نداشت چطور این همه مهاجر از کشورهای مختلف اونجان و تابعیت اونجا رو هم گرفتن؟ مثلا به ایرانی ها تابعیت دادن بدون این که ازشون بخوان ترک تابعیت ایرانو بکنن و تازه بهشون هم میگن ایرانی-آمریکایی یا امریکاییان ایرانی تبار!
[en] PD: Jan. 6, 2001
Visa: July 2012
F4
[/en]
پاسخ
تشکر کنندگان: behzadb57 ، comrun ، m9780 ، armin021 ، anahita 62 ، قصه گو ، pari pariaaa ، soli asali ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان