کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شانس بیشتر برنده شدن در لاتاری گرین کارت ۲۰۱۳ نسبت به سال قبل
ماجرا از این قرار است که تعداد شرکت‌کنندگان در لاتاری ۲۰۱۲ حدود پانزده میلیون نفر بوده اما در سال ۲۰۱۳ به هشت میلیون (نزدیک به نصف) کاهش یافته (توضیح واقعه به انگلیسی). اگر چه وزارت داخله آمریکا دلیل عمدهٔ این امر را خارج شدن بنگلادش از فهرست کشورها مجاز به شرکت در لاتاری می‌داند، اما کاهش هفت میلیونی خیلی زیادتر از آن است که فقط ناشی از همین تغییر قانونی باشد. به عقیده برخی صاحب‌نظران یکی از دلایل این امر، کاهش استقبال مردم به شرکت در لاتاری گرین کارت است که ناشی از اتفاق سال گذشته (اخلال کامپیوتری و اعلام دوباره نتایج جدید) بوده است. یک دلیل دیگر هم می‌تواند مشکلات اقتصادی جاری آمریکا باشد، چنان که تعداد مهاجران غیر قانونی مکزیکی هم از پانصدهزار نفر در سال ۲۰۰۴ به نزدیک صدهزار نفر در سال ۲۰۱۰ کاهش یافته (حتی مکزیکی‌ها هم دیگر با آمریکا حال نمی‌کنند!)

دلیل هر چه باشد، نکته این است که شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۱۳ از سال قبل آن (و بسیاری از سال‌های قبل) بیشتر شده است. اگر این موضوع به طور خاص ناشی از حذف شدن بنگلادش (که کشوری آسیایی است) باشد، معنی‌اش این است که شانس برنده شدن شرکت‌کنندگان آسیایی بیشترین افزایش را خواهد داشت. تا پیش از این، کمترین شانس را برندگان آسیایی داشتند (حدود نیم درصد) و بهترین شانس را اروپایی‌ها.
فکرکنم دیگه مکزیکی ها میرن برزیل اونجا بیشتر کار هست
تشکر کنندگان: ParsTrader ، SH1A2R3 ، 3rip ، humsun ، mohammad.maleki ، shahryar_eng ، ghorbat ، صفاریان
آمار از ايرانيان ثبت نام كرده در سال 2013 هست ( حتي بصورت تقريبي ) و اينكه چند نفر از ايران پذيرفته خواهند شد ؟

اگه يك روزي به يك ديوار بزرگ رسيدي و ديدي يك درب با قفل خيلي بزرگ داره نااميد نشو
" چون اگه قرار بود درب باز نشه بجاش حتماً ديوار مي گذاشتن "
در صورت امکان تعداد ثبت نام کنندگان ایرانی را نیز اعلام نمایید
در ضمن بفرمایید آیا سهمیه مشخصی برای هریک از ملیتها در نظر گرفته شده یا نه به عنوان مثال برای ایرانیها مثلا گفته شده که 50هزارنفر یا سهمیه ها قاره ای محاسبه میشود در واقع ممکن است تعداد زیادی از ایران برنده شوند در حالیکه از سایر کشورهای آسیایی تعداد محدودی جز برندگان باشند
چه دعایی کنمت بهتر از این
که خدا پنجره ای رو به نگاهت باشد
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، 3rip ، mohammad.maleki ، batis2010 ، ghorbat ، Mehrdadvictor
(2011-11-22 ساعت 13:23)nimashahed نوشته:  در صورت امکان تعداد ثبت نام کنندگان ایرانی را نیز اعلام نمایید
در ضمن بفرمایید آیا سهمیه مشخصی برای هریک از ملیتها در نظر گرفته شده یا نه به عنوان مثال برای ایرانیها مثلا گفته شده که 50هزارنفر یا سهمیه ها قاره ای محاسبه میشود در واقع ممکن است تعداد زیادی از ایران برنده شوند در حالیکه از سایر کشورهای آسیایی تعداد محدودی جز برندگان باشند

تعداد ثبت نام کنندگان رو خود KCC اعلام میکنه ، فکر نمی کنم هنوز اعلام کرده باشه

د مورد سهمیه هم سهمیه ای وجود نداره . این که یک کشور تعداد برنده هاش زیاده دلیلش اینه که تعداد شرکت کننده هاش بالا بوده و طبعا شانس برنده بودن زیاد بوده
خلاصه اینکه خدا از دهنتون بشنوه !!!

حداقل اینجوری معلوم میشه که کسانی که واقعاً میخواستند مهاجرت کنند شرکت کردند.

طبق تجربه مشاهده میشد که سالیانه تعداد بیشماری از ایرانی ها فقط واسه سرگرمی و ... ثبت نام میکردن.
سهمیه لاتاری اصولا بر اساس قاره تعیین می‌شود نه کشور. در لاتاری سال ۲۰۰۷ (ثبت نام در ۲۰۰۵) شانس برنده شدن یک آسیایی ۴ و خرده‌ای درصد بود که کمترین بود (بین قاره‌ها). در سال‌های بعد آن آسیا رتبه دوم را معمولا داشته (دوم از آخر) و رتبه اول (بدترین شانس برنده شدن) متعلق به آمریکای شمالی بوده (چند تا کشور خرد و ریز را شامل می‌شود).

در لاتاری ۲۰۰۹ (ثبت نام در ۲۰۰۷) تعداد کل شرکت‌کننده‌ها نزدیک ۹ میلیون نفر بود اما در لاتاری ۲۰۱۰ (ثبت نام در ۲۰۰۸) این عدد ناگهان به ۱۳ میلیون نفر افزایش یافت. این افزایش پایدار بود تا همین امسال (۲۰۱۱) که در ثبت نام لاتاری ۲۰۱۳ یک کاهش عمده دیده شد.

دقت کنید که شانس «برنده شدن» در لاتاری فقط نصف ماجراست. نصف دیگر شانس گرفتن ویزا بعد از برنده شدن است که در این قسمت آسیا همیشه بهترین بوده: یک آسیایی که اسمش در لاتاری در بیاید بیش از ۵۰ درصد شانس دارد که ویزا بگیرد. هیچ قاره دیگری چنین آماری ندارد. توجه کنید که آن کمتر از ۵۰ درصدی که ویزا نمی‌گیرد دلیلش این نیست که رد می‌شوند؛ خیلی‌هایشان اصلا برای ویزا اقدام نمی‌کنند (چون شرایطش را ندارند یا به دلایل دیگر مثل کارنت نشدن).
درود بر دوستان مهاجر ...
با این تفاسیر آیا شانس برنده شدن برای ایرانی ها به بالای 1 درصد خواهد رسید ؟
....................
اگر نتایج 2013 نیز همانند سال 2012 دچار مشکل شود فکر کنم شرکت کنندگان در لاتاری 2014 به حدود 2 میلیون نفر برسند ...(طنز)

به هر حال ما که امیدواریم شانسمون بیشتر بشه ....
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: farnaz82 ، majidusa01 ، maxsoulfly ، baran2020 ، batis2010 ، ghorbat ، Mehrdadvictor
اگرنگاهی به تعداد متقاضیان ایران در چند سال پیش بیاندازیم میانگین متقاضیان حدود 120000 نفر افزایش داشته است. با توجه به آمار اعلام شده (ویکی پدیا) برای سال2009 تعداد 266526 نفر برای سال 2010 تعداد 470279 نفر برای سال 2011 تعداد 426505 نفر و برای سال 2012 تعداد 547735 نفر متقاضی از ایران وجود داشته است. همچنین با توجه به آمار برندگان ایران برای سالهای 2009 تا 2012 بدین ترتیب تعداد قبول شدگان را خواهیم دید: درسال 2009 در حدود 1800 نفر برای سال 2010 تعداد 2773 برای سال 2011 تعداد 2819 نفر و برای سال 2012 تعداد 4453 نفر. اگر برای مثال به تعداد متقاضیان سال 2011 و 2012 نگاهی بیاندازیم در سال 2012 تعداد 121000 نفر افزایش داشته ایم که نزدیک به 28 درصد افزایش مشاهده می شود و به همین طریق تعداد برندگان افزایش داشته است (یعنی تعداد 1634 نفر بیشتر) و اگر همین درصد را با توجه به شرایط موجود برای سال 2013 درنظر بگیرد تعداد متقاضان در حدود 650000 نفر خواهد بود. جهشی قابل چشم گیری که بین سالهای 2009 تا 2012 مشاهده می شود بیانگر درخواست بالای ایرانیان برای زندگی و تحصیل در خارج از کشور می باشد و به همین ترتیب ادامه دارد. با توجه به افزایش متقاضیان در هر سال و با توجه به عدم امکان مهاجرت ایرانیان هر ساله شاهد افزایش تعداد برندگان با توجه به تعداد متقاضیان می باشیم. با توجه به شرایط حال کشور و درخواست بالای افراد برای زندگی در خارج از کشور و همچنین روابط دیپلماتیک کشور با سایر کشورها برای درخواست ویزا و بهترین شانس برای مهاجرت که لاتاری می باشد. می توان در نظر گرفت که برای سال 2013 تعداد متقاضیان در حدود 650000 نفر و تعداد برندگان بین 5800 تا 6000 نفر خواهد بود که از میان این تعداد فقط 7 درصد کل ویزاها را می تواند به خود اختصاص دهد یعنی 3500(البته قابل ذکر است که از میان این 650000 نفر نیمی از آن متقاضی و نیمی دیگر خانواده مرتبط آنها می باشد که در فایل ضمیمه می توانید مشاهده نمائید)


فایل‌های پیوست
.pdf   TotalDVApplicantsbyCountry.pdf (اندازه 288.84 KB / تعداد دانلود: 1,271)
(2011-11-26 ساعت 20:18)Hojjat نوشته:  دقت کنید که شانس «برنده شدن» در لاتاری فقط نصف ماجراست. نصف دیگر شانس گرفتن ویزا بعد از برنده شدن است که در این قسمت آسیا همیشه

باسلام

لطفاً بيشتر توضيح بدهيد كه نصف ديگه ماجرا مربوط به چي مي باشيد
امكانش هست كسي در مصاحبه و مراحل بعدي ويزا مهاجرت نگيرد ؟؟؟
باتشكر
اگه يك روزي به يك ديوار بزرگ رسيدي و ديدي يك درب با قفل خيلي بزرگ داره نااميد نشو
" چون اگه قرار بود درب باز نشه بجاش حتماً ديوار مي گذاشتن "
تشکر کنندگان: batis2010 ، ghorbat ، SAIED .RAVEN
سلام
بله امکانش هست.
من از کسانی هستم که لاتاری 2011 برنده شدم ولی ویزا نگرفتم.
به دلایلی مانند اشتباه در ثبت نام یا کلیر نشدن به موقع کیس رد میشه و ویزا نمیگیره.
تشکر کنندگان: frozen mind ، یاشار و ماری ، pejman1991 ، saeidr61 ، batis2010 ، ghorbat
من فکر میکنم تعداد شرکت کنندگان از ایران امسال از سال گذشته کمتر شده باشه یکی به دلیل مشکلات اقتصادی آمریکا و دیگه اینکه امسال تبلیغات کمتری از تلویزیون های ماهواره ای برای لاتاری انجام شد !
در هر صورت امسال برای کسانی که واقعا قصد مهاجرت دارند سال خوبیه . . .
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، nel.persian ، butterfly1987 ، rad_95 ، batis2010 ، ghorbat ، Tina_hj
من برعکس فکر می‌کنم، به نظرم مردم ایران نسبت به سال‌های گذشته تمایل بیشتری برای مهاجرت دارند، به همین دلیل فکر می‌کنم تعداد شرکت‌کننده‌ها بیشتر از سال‌های قبل باشه.
2012AS00039XXX
کارنت شدن: March 2012
مصاحبه: (May 2012)
آنکارا (یک‌ضرب)
ورود به آمریکا: Oct/9/12
دریافت گرین کارت: Oct/26/12
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، batis2010 ، ghorbat ، meira ، nasim
با تشکر از حجت عزیز ,
این لینک متاسفانه ف ی ل تتتتر است ولی چکیده اش را اینجا قرار میدم:
Of course the downward slide in the U.S. economy could also reduce the incentive to apply. But most countries worldwide have an even worse economy than the U.S., making permanent residency in America still an attractive option for many.

Continue reading on Examiner.com DV-2013 green card lottery open registration starts October 4th - National Immigration | Examiner.com http://www.examiner.com/immigration-in-n...z1fZMhrFjX

http://www.examiner.com/immigration-in-n...ctober-4th
تشکر کنندگان: Haghighat ، SH1A2R3 ، malekan ، ghorbat
حالا کسی میدونه آمار دقیق شرکت کننده های امسال(2013) کی در میاد؟
CR1
تشکر کنندگان: ghorbat




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان