کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهد کودک و نگهداری کودک
(2013-01-06 ساعت 14:30)ali234 نوشته:  
(2013-01-06 ساعت 12:42)ramtin1973 نوشته:  سلام ما در حدود 2 ماه دیگه به کالیفرنیا و شهر سانفرانسیسکو سفر میکنمیم و در اونجا اقامت خواهیم کرد در حال حاضر تنها نگرانیمون پسرمونه که 2 سال و شش ماه داره توی ایران بچه زیر 3 سال رو تو مهد کودک قبول نمیکنن میخواهستم ببینم آیا ما اونجا میتونیم برای پسرم از امکانات مهد استفاده کنیم؟ و هزینه تقریبی اون چقدره؟

ما هم یک کوچولوی سه ساله داریم . مهدهای private که نسبتا گرون هستند مثلا شما روی ماهی 500-700 دلار به بالا حساب کنید. من راجع به کانتی های اطراف لس انجلس تحقیق کردم.
مهدهای پابلیک که خیلی سخت پیدا میشه ولی یکی دوتا از بچه ها گفتند هست مثلا توی کلیساها مهدپابلیک هست یا توی بعضی کلاسهای زبان که بچه ها شرکت می کنند مثل کلاسهای زبانی که توی کامیونیتی کالجهاست . که خب مجانیه .ولی اگر خیلی حساس روی شیوه اموزش و.. هستید مهدهای خصوصی رو سرچ کنید و رنک انها رو ببینید و review های زیرش رو بخونید اینجا :

http://www.greatschools.org/kindergarten...ntent=2659

قیمتها هم برای خصوصی نسبتا بالاست . ولی بچه رو از یکسال قبول می کنند و مشکلی نداره .

اوضاع در فلوریدا هم همینطوره.
فقط یک نکته حتما باید برید و داخل مهد را ببینید و ازشون از همه امکانات سوال بپرسید چون همه مهد ها مثل هم نیستند. به تبلیغات خیلی توجه نکنید ولی با تاکید گفته دوست عزیزمون به review ها دقت کنید و حتی از پدر و مادر هایی که میان بچه هاشون را ببرن سوال کنید.
موفق باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: ali234 ، Lucky Luke ، taherifar ، sam11 ، msar ، Memolk
ما هم تا حداکثر تا 2 ماه دیگه عازم سن خوزه هستیم و پسرم تا اون موقع 3 سالش می شه...توی فکرم که حتما بره مهد کودک تا هم من وقت داشته باشم برای کار پیدا کردن و زبان یاد گرفتن هم خودش یاد بگیره که مستقل بشه. از اونجایی که این تایپیک هم به خواب زمستونی رفته و تجربه ی جدیدی توش نوشته نشده حتما وقت کردم میام از تجربیات من و فسقلی براتون می نویسم. Smile
کیس: **66/ رویت قبولی 2 May /سفارت : ابوظبی /مصاحبه:July 28/ویزا یک ضرب /مقصد: دالاسCool

در من آنکه ماند تویی ,آنکه رفت من.
پاسخ
تشکر کنندگان: ریحانا ، matin86
سلام دوستان من تازه وارد سایت شدم و دورادور تجربیات دوستان رو میخونم یه دختره 3 ساله دارم که بخاطر آیندش میخوام مهاجرت کنم چون از من و بخصوص همسرم سن و سالی گذشته بیشتر تو فکر اینم که بتونم فقط این بچه رو به سر و سامانی برسونم اونجا
میشه بگید بطور کلی کدوم ایالت برای بچم میتونه مناسب تر باشه و خدمات بهتری بدن
البته با توجه به اینکه ما پوله زیادی با خودمون نمیاریم
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان